SPR-lahjoitukset tarvitsevat lajittelijat

JoKaksiTuntiaAuttaa

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhjkjhjkjhjkjhjkjhjkl

SPR kaipaa maanpettureita, auttamaan maahan laittomasti tunkeutuneita nuoria miehiä, jotka ovat tulleet hyväksikäyttämään suomalaisten hyväuskoisuutta.

• OnkoSolidaarisuutta

Menkää sitten suomalaisia Hervantaan auttamaan vastaavalla tavalla:

Avuksi Jakamisen Päivä-avustustapahtumaan 24.10.

23.10.2015 - 24.10.2015 Perjantai ja lauantai

Pelipuiston seurakuntakoti
      Teekkarinkatu 17, 33720 Tampere

Järjestämme puolen vuoden välein Jakamisen Päivä-avustustapahtuman Hervannassa, Pelipuiston seurakuntakodilla.

Tapahtumassa tarjolla on maksutta lämmin keittolounas, vaatteita, kodintekstiilejä ja -tarvikkeita leluja. Lisäksi tarjoamme mahdollisuuden käyttää erilaisia palveluja, esimerkiksi verenpaineen mittaus ja hiustenleikkuu.

Tarvitsemme mukaan lukuisia vapaaehtoisia auttamaan keittiötehtävissä, tarjoilussa, puhtaanapidossa, vaatteiden lajittelussa, esille laitossa, tilojen järjestelyissä, lahjoitustavaroiden haussa ja palvelujen järjestämisessä.

Perjantaina 23.10. aloitamme tilojen alustavalla järjestelyllä.
      Lauantaina 24.10. viimeistelemme tilat ja toteutamme tapahtuman sekä siivoamme jälkemme. Lauantain työaika sijoittuu klo 9 ja 16 välille.

Mikäli kiinnostuit ja sinulla olisi kyseisinä päivinä aikaa edes jonkin verran, niin ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää: 050 366 1677, antti.vanhala(at)evl.fi

Voit myös osallistua lahjoittamalla jaettavaa tavaraa tai keräämällä lahjoituksia muualta.

• Jormaaaaaw

Nuo vapaaehtoiset, joiden palvelut houkuttelevat lisää elätettäviä (ko. ryhmien työttömyysprosentti 83%), saisivat itse maksaa näiden tulijoiden aiheuttamat veronkorotukset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6414
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3312
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2656
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2258
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1801
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1560
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1442
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1408
    Aihe