Lääkäri Pekka Tuomola on huolissaan paperittomien siirtolaisten terveydenhuollosta. Hän ei ole huolissaan suomalaisten terveydenhuollon toimivuudesta. Tiedän hänen taustastaan sen verran, että hän on kotoisin työläisperheestä joltakin tehdaspaikkakunnalta. Pikkupoikana hän katseli aidanraosta, kun herrojen kakarat pelasivat tennistä. Hänkin olisi halunnut pelata, mutta eihän nyt työläisressukkaa tenniskentälle päästetty. Niinpä hänestä tulikin vasemmistolainen Tavja Halosen ystävä. Ja lähti lukemaan lääkäriksi Leningradiin. Nyt hän pelastaa maailmaa Suomessa, nimenomaan maailmaa, ei Suomea. Kunpa hän vain olisi päässyt sitä tennistä pelaamaan!!!!
Huoli paperittomien terveydenhuollosta
8
61
Vastaukset
Tiedot ja taidot eivät sitten riittäneet kommentoimaan asiaa. Keskityit vain typerällä tavalla Tuomolan persoonaan ja henkilöhistoriaan, jolla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa.
Mutta teikäläisiltä hyvin tyypillistä!- Tennistä_ja_sympatiaa
Niin, katsos, maailmankatsomus voi olla pienestä kiinni kuten vaikka tenniksestä!!!
- psykiatrinhoitaja
VARMAA TIETOA, erasmus mielenterveys eläkeläinen, ei siis kannata noteerata,
- sumsare
Asiahan tuli selväksi jo kommentissa. Erasmus olet aina eri mieltä kuin muut. Vastarannan kiiskikö.
Olen eri mieltä kuin tänne kirjoittelevien enemmistö. Olen samaa mieltä kuin Suomen kansan enemmistö.
- uyuyuyuyuyuy
Hienoa, Pakolaisetkin pääsevät nauttimaan laadukkaasta suomalaisesta help-by-burana-hoidosta. Kyllä varmasti kehuvat Suomea sen jälkeen.
- Väinö73v
Tuomola, ei sun ole pakko hoitaa henkilöitä, jotka eivät halua todistaa henkilöllisyyttään.
- Asiatoikein
Suomessa ei ensinnäkään pitäisi olla ensimmäistäkään paperitonta henkilöä! Verorahoilla pitää huolehtia ihmisten maastakarkoitus, eikä suinkaan heidän terveydenhuollostaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744938- 332771
- 402534
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401852- 881681
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291669- 1661573
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210