Lääkäri Pekka Tuomola on huolissaan paperittomien siirtolaisten terveydenhuollosta. Hän ei ole huolissaan suomalaisten terveydenhuollon toimivuudesta. Tiedän hänen taustastaan sen verran, että hän on kotoisin työläisperheestä joltakin tehdaspaikkakunnalta. Pikkupoikana hän katseli aidanraosta, kun herrojen kakarat pelasivat tennistä. Hänkin olisi halunnut pelata, mutta eihän nyt työläisressukkaa tenniskentälle päästetty. Niinpä hänestä tulikin vasemmistolainen Tavja Halosen ystävä. Ja lähti lukemaan lääkäriksi Leningradiin. Nyt hän pelastaa maailmaa Suomessa, nimenomaan maailmaa, ei Suomea. Kunpa hän vain olisi päässyt sitä tennistä pelaamaan!!!!
Huoli paperittomien terveydenhuollosta
8
78
Vastaukset
Tiedot ja taidot eivät sitten riittäneet kommentoimaan asiaa. Keskityit vain typerällä tavalla Tuomolan persoonaan ja henkilöhistoriaan, jolla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa.
Mutta teikäläisiltä hyvin tyypillistä!- Tennistä_ja_sympatiaa
Niin, katsos, maailmankatsomus voi olla pienestä kiinni kuten vaikka tenniksestä!!!
- psykiatrinhoitaja
VARMAA TIETOA, erasmus mielenterveys eläkeläinen, ei siis kannata noteerata,
- sumsare
Asiahan tuli selväksi jo kommentissa. Erasmus olet aina eri mieltä kuin muut. Vastarannan kiiskikö.
Olen eri mieltä kuin tänne kirjoittelevien enemmistö. Olen samaa mieltä kuin Suomen kansan enemmistö.
- uyuyuyuyuyuy
Hienoa, Pakolaisetkin pääsevät nauttimaan laadukkaasta suomalaisesta help-by-burana-hoidosta. Kyllä varmasti kehuvat Suomea sen jälkeen.
- Väinö73v
Tuomola, ei sun ole pakko hoitaa henkilöitä, jotka eivät halua todistaa henkilöllisyyttään.
- Asiatoikein
Suomessa ei ensinnäkään pitäisi olla ensimmäistäkään paperitonta henkilöä! Verorahoilla pitää huolehtia ihmisten maastakarkoitus, eikä suinkaan heidän terveydenhuollostaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514