Pieni Rasisti jolla on rastatukka, joka yritti kyllä polttaa pilveä ja epäonnistui ja joka meni sivariin ja tuntee olonsa hintiksi, koska on riittämätön tyttöystävä kokemus, ja yritti hengailla ylivertaisten afrikkalaisten maailman kansalaisten kanssa, sellainen rastari tuntee sisällään rasismiä.
Hän ei osaa luokitella tunnetta kunnes yhtenä päivänä hän oivaltaa vihan mahdin. "Minä olen Rasisti!" - hän sanoo. Hän ajaa kaljuksi parin tonnin arvoisen kultatukan ja ajaa viimeiset leukakarvansa. "Nyt olen Rasisti. Melkein jo Natsi!" - mahtipointtisesti hän lausuu ja laittaa yhtä kättä takin taskuun.
Sitten hän ei tiedä mitä tehdä. Hän päättää hakea Muukalaislegioonaan, koska pientä hippiä sillä on tallessa - huume nääs lähtee vasta vuosisatojen kuluttua kehosta, jos ei koskaan. Luonto antoi kyseiselle pikkusen lihasmassaa, joten hän pääsee seulasta läpi (oikeastaan siksi, että kukaan ei enää jaksaisi sotia ja hakea sinne). Näin valmistuaan Rasisti saa Natsin kunniakirjan. Jälleen kerran, Rasismi on Rainbowta - iästä, sukupuolesta, yhteiskuntaasemasta ja rodusta riippumatonta, niin Natsismi on samaa juttua. Joten yksitoikkoinen - "Minä valkokaali, olen paras" - asenne alkaa olla vanhahtavaa, vaikka voi vielä palata muotiin. Italia tykkää tästä ja USA, jossa on vahvat itseegomittaukset. Ovat siis täyspaskanatseja kaikki nilkit.
Miten Rasisti-Natsin sitten käy..se johtuu paljon monista seikoista.
Totaalinen Rasisti lähtisi Muukalaislegioonaan
ArjaValkoinen
1
103
Vastaukset
- mitäsvittua
Hmm.. Mitähän vittua minä juuri todistin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674809Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813257- 392857
- 472533
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941378PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 70997
- 102956