ajattelemisen aihetta palsta miehille
http://www.olivialehti.fi/jutut/munahaukka/
olen munahaukka ja ylpeä siitä
40
1936
Vastaukset
- 1212
Parempi kirjoitus aiheesta:
https://heartiste.wordpress.com/2014/08/27/the-difference-between-promiscuous-men-and-promiscuous-women/ - åpoiuytrdftgyhujik
Väestöliiton tuoreimman Finsex-tutkimuksen mukaan suomalaisilla alle 35-vuotiailla naisilla ja miehillä on keskimäärin seitsemän seksikumppania ennen kuin he vakiintuvat.
---
Muistelen lukeneeni isommankin numeron, toistakymmentä tai jotain ?Minulle tulee jostain mieleen, että naisilla olisi keskimäärin 12 kumppania ennen avioliittoa, miehillä 16. Lähdettä en muista.
helka kirjoitti:
Minulle tulee jostain mieleen, että naisilla olisi keskimäärin 12 kumppania ennen avioliittoa, miehillä 16. Lähdettä en muista.
"Lähdettä en muista."
No olipa yllätys.super-atm kirjoitti:
"Lähdettä en muista."
No olipa yllätys."Tässä puhutaan tietenkin naisen miehelle antamasta lahjasta. 1970-luvun alussa suomalaisnaisten ensimmäinen seksikumppani oli tyypillisimmin oma puoliso tai kihlattu. Nyt naimisiin menevällä naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania.
Miehillä merkittävää muutosta esiaviollisten kumppanien määrässä ei ole tapahtunut. 1970-luvun alussa heitä oli keskimäärin 12, vuonna 2007 keskimäärin 16."
http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan
Var så god.helka kirjoitti:
"Tässä puhutaan tietenkin naisen miehelle antamasta lahjasta. 1970-luvun alussa suomalaisnaisten ensimmäinen seksikumppani oli tyypillisimmin oma puoliso tai kihlattu. Nyt naimisiin menevällä naisella on ollut keskimäärin 12 seksikumppania.
Miehillä merkittävää muutosta esiaviollisten kumppanien määrässä ei ole tapahtunut. 1970-luvun alussa heitä oli keskimäärin 12, vuonna 2007 keskimäärin 16."
http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan
Var så god.Monenko miehen käyttämä olet? Miksi pilasit lapsesi elämän?
Tottakai tuo voi olla totta. Mutta ne on keskiarvoja. Naisten seksikumppaneiden keskiarvo voi olla melko lähellä mediaania. Mutta miehillä hajontaa on enemmän. Jotkut jäävät ilman ja muutama mies on pannut yli 100 naista.
Mutta eipä sillä tietysti naisille ole mitään väliä, koska heidän mielestä ainoastaan se yli 100 panon mies on normaali ja kokematon mies on tosi turn off.
- voivittt
Voi vittu !
- Ex----------PUA
Mitä ajattelemisen arvoista? Mitä haastetta naiselle on seksin saamisessa? Mitä naisen pitää sanoa saadakseen seksiä?
Ja eikö palstalla aika paljon olla sitä tolkutettu, että naiset eivät kelpaa suhteisiin sillä ovat kiimavittunsa viemiä elukoita.
Joten tämähän on todiste palstatotuuksista. :D Olipas hyvä kirjoitus, koska oli avoimen rehellistä kertomusta avoimen rehelliseltä naiselta........kyseinen nainen oli vielä avoimen rehellinen miehelle näsitä asioista, joten ei voi nostaa kuin hattua, juuri näin. =)
- Wannaberatikka
Jutun naiselle on vanha hyvin kuvaava nimitys:huora.
- röyhkeitäovat
Hävettävää on olla munahaukka. Rakkaudesta,joka oikeasti harvemmin kohdille kolahtaa voi nauttia seksistä kaikin puolin.Se on tavoiteltavaa,siis rakkaudesta nauttiminen.Kumpa kaikki löytäisivät oman rakkauden,siis ei munahavukoille anneta.
- vaineläimiä
röyhkeitäovat kirjoitti:
Hävettävää on olla munahaukka. Rakkaudesta,joka oikeasti harvemmin kohdille kolahtaa voi nauttia seksistä kaikin puolin.Se on tavoiteltavaa,siis rakkaudesta nauttiminen.Kumpa kaikki löytäisivät oman rakkauden,siis ei munahavukoille anneta.
munahaukat ovat eläimiä ja himojensa ohjaamia. ei jatkoon.
- diplomihuora
Vaikuttaa naiselle, jolla on vain pelkkiä oikeuksia. Siis niin vajakki, että soveltuisi hyvin herkkulihan kaveriksi eduskuntaan.
- öördiböördi
Jos nainen on munahaukka niin mikä mies olisi? Oisko vittuhaukka..
- iygkjhb
Jokainen tyylillään. Plussaa avoimuudesta.
- KLfdlkslkffdsfdsfds
"Munahaukka" on samantasoinen suoritus kuin "Palautuspullojen keräilijä" sillä erotuksella että palautuspullojen keräilijä joutuu ihan oikeasti näkemään vaivaa.
Minäkin olen ammatti-hengittäjä ja paskomisen jalossa taidossa etevä. En kuitenkaan ylpeile noilla mahtavilla ominaisuuksillani tai koe niistä mitenkään erityistä ylpeyttä.
Vain jos nainen on helvetin ruma ja epämiellyttävä on "munahaukkana" oleminen jollain tavolla saavutus. - nimimerkitönj
Itse munahaukka termi saa hymyilemään, kun mieleen tulee lähinnä isohko kiivas lintu joka kyllä hyökkää kimppuun aina nähdessään, mutta repii riekaleiksi ja syö kohteensa. :)
Toivottavasti ei sentään ihan sellainen haukka kyseessä kuitenkaan. Tämähän taas vain on yksi todiste palstakliseiden toteutumiselle.
Kauniisti sanottuna naisen seksuaalisuus ajaa häntä lukemattomiin sukupuolisuhteisiin.
Nainen saa helposti seksiä enemmän kuin paraskaan pelimies (3 samana iltana)
Samaan aikaan nainen törmää siihen, että muu maailma ei arvostakaan hänen saavutuksiaan, vaan osa on jopa naisesta huolissaan ja naisen täytyy salata tekonsa.
Naisen mielestä miehet ovat väärässä tuomitessaan hänen sukupuolisuhteensa.- vainelämääää
Normaalia elämää. Toiset tykkää seksistä. So what? Toivottavasti löytävät sopivat vastinparit ja sit vähemmän seksuaaliset myös toisensa.
- wertyuio
Ihminen joka on ylpeä paneskeluistaan on jotenkin säälittävä sukupuolesta riippumatta.
- Riiiiiiiii
Hävetään nyt kaikki oikein urakalla kaikkea mahdollista Lutherin oppien mukaan. Syöminen, juominen, seksi, nukkuminen, raha - hyh hyh:)
Kyllähän jos tuohon lähtee, et kolmekkin partneria illassa, niin en nää, et miks ei ota siitä rahoja talteen kun voisi samalla rikastuakkin. Saattaahan se ottaakkin, mut jäi vain sanomati se asia.
Sanoi myöskin, et ainoa mahdollisuus on pitää lukemattomia irtosuhteita. Täh?
Hän ei ole kuullut ilmeisesti vakipanosta. Valtava määrä miehiä tarjolla, jolle kelpaisi ihan vaan panokamuna oleminen, vaikka montakin kertaa viikkoon."Kyllähän jos tuohon lähtee, et kolmekkin partneria illassa, niin en nää, et miks ei ota siitä rahoja talteen kun voisi samalla rikastuakkin. Saattaahan se ottaakkin, mut jäi vain sanomati se asia."
En jaksanut lukea juttua ajatuksella, mutta en nyt ymmärrä logiikkaasi.
Jos mies maksaa naiselle seksistä, niin hänhän maksaa siitä, että saa tyydyttää omat tarpeensa naiseen/naista hyväksikäyttäen. Sellainen seksi _saattaa_ olla naistakin tyydyttävää, mutta eihän siitä ole mitään takeita.helka kirjoitti:
"Kyllähän jos tuohon lähtee, et kolmekkin partneria illassa, niin en nää, et miks ei ota siitä rahoja talteen kun voisi samalla rikastuakkin. Saattaahan se ottaakkin, mut jäi vain sanomati se asia."
En jaksanut lukea juttua ajatuksella, mutta en nyt ymmärrä logiikkaasi.
Jos mies maksaa naiselle seksistä, niin hänhän maksaa siitä, että saa tyydyttää omat tarpeensa naiseen/naista hyväksikäyttäen. Sellainen seksi _saattaa_ olla naistakin tyydyttävää, mutta eihän siitä ole mitään takeita.Ja yhdenillan kumiseksissä tuntemattoman ihmisen kanssako ne tarpeet tulee tyydytettyä? Jos hyvä tuuri käy niin ehkä...
- Riiiiiiiiii
Vakipanon kanssa on vaarana ihastuminen ja sydänsuru, ainakin naiselle. Irtoseksissä sitä vaaraa ei ole.
Ja eikös tässä tapauksessa useampi mies saa pimperoa eli hyvää jaetaan laajemmalle taholle:)
- Eräkettu
Nuo kirjotukset aina hirveää uhoamista..
Ei kannata luottaa mihinkään mitä se sanoo.. Puolustus kannalla oleva räksyttäjä.
Stripparitki selittää että kuinka kovia he ovat ja niin edespäin mutta sitten se totuus paljastuu kun se nainen laskee ne suojansa. - helgamies
Kiimavitun on tehtävä mitä kiimavitun on tehtävä.
- Ikis__M
Tuo juttu on ollut täällä joskus aiemminkin, rikkinäinen joro siinä vakuuttelee toimillensa oikeutta vaikka loppu paljastaa sen omankin epävarmuuden
"Olen niistä edelleen tyytyväinen ja ylpeä.
Niiden ansiosta tiedän, mitä haluan, ja se on meidän molempien etu. Matkani tähän ei ole sovinnaisin, mutta nyt olen tässä ja se on oma valintani. Aion vakuuttaa myös miehen siitä, että juuri kokemusteni vuoksi olen kumppaniksi sopiva.
Maailman on oltava siihen valmis. Tai ainakin tämän yhden miehen."
Huoran mennesyys ei ole kenenkään etu, varsinkaan sen miehen. Mitenkähän tuo vakuuttaminen tapahtuu, jakamalla sitä tautista pildeä nyt vain sille yhdelle miehelle? Milkä tarkalleen ottaen tekee huoran menneisyyden omaavan sopivammaksi kumppaniksi kuin ei-huoran? Ehkä jotkut maailman aisureista ovat valmiita, normaalit miehet ei ikinä. - mitähaittaa
Naimisissa oleva naaras ja toisen uroksen kanssa viihtyvä netissäkin,päiväkaudet,on munahaukka.
- hätähmitäh
keskustelupalstalla munahaukka???!!!! mit vit..a???
Käsittääkseni isompi riski on olemassa niillä, jotka irl kehnäävät vieraiden miesten kanssa kartsalla. Kosketusetäisyydellä.
Netissä yleensä keskustellaan ja varsinkin tälläisellä palstalla, joten en näe miten yhdistelet munahaukkamaisuutta keskusteluun? Riippuu toki keskustelun tasosta, jos ei osaa keskustella, mutta vain flirttailee ja juttelee tietynlaisia juttuja ja vain miesten kanssa, niin saattaa olla munat mielessä.
- mimni
Oikeat munahaukat ei pitkiä aikoja sinkkuina pysy.
Miehen saa seksillä... niin valitettavaa kuin se onkin...Mun mielestä taas munahaukka termi viittaa enemmänkin naiseen joka vaihtaa usein miestä, eikä siis kauan pysy varattuna yhdelle miehelle. :)
Se ettei ole pitkiä aikoja sinkku, ei taas mielestäni tarkoita, että on munahaukka. Termi tulee kaiketi juuri tiheästä vaihtuvuudesta ja sitoutumattomuudesta.
https://www.urbaanisanakirja.com/word/munahaukka/
Minua ärsyttää nuo seksihullut esim. siitä syystä, että facebookin sinkkuryhmistä minun kaltaiseni rauhallisemman ihmisen on erottava, koska siellä pelkästään seksihullut jauhavat paskajuttujaan, eikä siellä edes voi vastata niihin niinkuin tällä palstalla voi, koska oikealla nimellä ja kuvalla varustettujen ihmisten arvostelemisesta voi saada syytteen.
Mitä ajattelemisen aihetta siinä on kenellekään jos olet huora? Siinähän olet, ilmainen huora.
- Lem-liekki
Näin se vain on yksi nainen monta miestä,eikä kenenkään kanssa vakituisessa suhteessa.On eronneitten naisten ja yli 45 vuotiaiten tapa,voi olla jopa kuusikin miestä yhden vuorokauden aikana viikonvaihteessa.Sitä en tiedä antaako rahasta, rakkaudesta vain nautinnon ilosta.Tämä on tosi, omin silmin nähty ei keksitty eikä kuulopuhe
Sinkkuja tuollaiset ihmiset eivät ole. Minulle sinkku on vain sellainen joka ei harrasta seksiä.
- Riiiiiiiiiii
M1978 kirjoitti:
Sinkkuja tuollaiset ihmiset eivät ole. Minulle sinkku on vain sellainen joka ei harrasta seksiä.
Ihmisellä on tietenkin oikeus luoda uusia merkityksiä sanoille. Sinkku tarkoittaa kuitenkin ihmistä, joka ei ole parisuhteessa.
- munanahne
Naimisissa sellaiset munahaukat ovat.Lentää liitää kiitää kaataa ja sängyssä maataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901