Miten on Suomen Profeetan tehtävä ja virka?

Poika-Profeetta

Oletus että, suomeen jumala antaa / on valmsitanut oman palvelijansa, niin mitä arvelet, ja mihin perustuu arvelusi:
Mikä ja mitä profeetta tulee tekemään ?

antaa kansalle rauhan ja yltäkylläisyyden ?
antaa kansalle vapauden tehdä lisää ja enemmän syntiä?
ja muuta "paskaa" että kansa saa tässä ajassa yltäkylläisen elämän ?
vai jumalan profeetta kantaa rautaista valtikkaa ja tappaa tappamalla uskovien lapsia ?
saattaa koko suomen perikatoon kostoksi synneistä, eli raju rangaistus?

ei ole eikä tule mitään profeettaa. piste.

48

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun profeetanlahjoja ei tunnusteta uskovaisten piirissä, mutta profetoin silti, että profetiat täyttyvät huonommalla todennäköisyydellä kuin muut satunnaiset asiat.

Syynä ovat mahdottomat profetiat, kuten jeesuksen palaamisprofetiat.

Kelepaanko nyt profeetaksi?

Joka viikko yritän profeetan happotestiä, lottonumeroiden oikein profetoimista, mutta siinä en kyllä vielä ole onnistunut.

• Itkekää-Valittakaa

Kuka on sinut lähettänyt ja seuraako teot eli jumalan voima eli valta mukana vai ei.
        ei ihmisellä ole tahi saa lahjoja. profeetaksi, vaan jumalan avaa profeetan silmät näkemään ja korvat kuulemaan, eli se kestää hetken kunnes profeettaa kuulle jumalan äänen, Saattaa olla että se korvien avaaminen ei ole mukavaa ja saattaa sattua!

2. Tim. 2:15 Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

kelpaanko profeetaksi ? jos sinä kuulet jumalasi äänen toki voit sen kaikelle kansalle ilmoittaa :)

omasta mielestä profeetta näkee ja kokee ja havaitsee asiat kuten itse olisi eli näkisi kuten jumala näkee, mitä on asioiden alku ja mitä ne ovat nyt ja mikä on asioiden loppu.

Profeetalla ei ole omaa ajatusta vaan ilmoittaa vain sen mitäö jumala käskee ja näyttää.

Profeetalla saa ja voi olla omai ajatuksia, joten tulee erottaa = Pyhittää ne eirllee toisistaa:)

eli jos puhuu jumalan suulla on se tultava ilmi ettei kukaan ajattele että nyt puhuu ihminen!

eli, jos jumalan profeetta tulee, hän sanoo näin. ( jotain tähän suuntaan )
        Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot (SODAN ja RANGAISTUKSEN 'nimi')

ja jos ei mitään tapahdu, älä pelkää tätä viestin tuojaa, iikkk hiiri!
        mutta jos jotain tapahtuu, tee PARANNUS.

• Rakkaat uskon siskot ja veljet !

***** KIRJOITIT: (Poika-Profeetta)

"Mikä ja mitä profeetta tulee tekemään ?"

******** VASTAAN:

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

TOIMII AINA JA JOKA TILANTEESSA . . . Jumalan tahdon . . . MUKAISESTI . . . !

KIRJOITTAA SEN ILMOITUKSEN, JONKA . . . Jumala PUHUU . . . ;-)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80411612

************************************************************************

Jumalan_henkäys

21.8.2015 12:17

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:

"Try to teach my children

To recognise excuse before it acts

From love and conviction to pray

Take good care of what the priests say

After death

it's so much fun'

Little sheep

don't let your feet stray

Happiness is easy

Jesus came to Galilee

sailing on the sea

Jesus came to save our souls

and be a friend to me

Joy be written on the earth

And the sky above

Jesus star that shines so bright

Gather us in love,

Gather us in love"

Talk Talk - Happiness Is Easy

"Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.

Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:

*** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . !

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Minun tehtäväni on . . .

. . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

. . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

TIE ON AUKENEVA

........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31

Jesaja 40:3-8

40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

Jesaja 40:25-31

40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

KYLLÄ . . . HUOMASIT AIVAN OIKEIN . . .

. . . Jumalan tahto TOTEUTUI . . .

. . . Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

----------------------------------------------------------------------

NÄMÄ KAKSI ILMOITUSTA . . . OVAT YHTEYDESSÄ TOISIINSA

******** Näky pettyneistä ihmisistä !!! (Julkaistu 21.8.2015)

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? (21.8.2015 12:17)

ja LISÄKSI VIELÄ >Yöllinen näkyni Jeesuksen toisesta tulemisesta<

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13904024/yollinen-nakyni-jeesuksen-toisesta-tulemisesta

Näky pettyneistä ihmisistä !!!

Julkaistu 21.8.2015

Evankelista profeetta Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä, jotka eivät tienneet että heidän on kaduttava pahoja tekojaan ja tehtävä parannus synneistään.

"Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." - Sananlaskut 28:13

Katso koko ohjelma täältä: http://www.tv7.fi/vod/player/?program...

Uudestisyntyminen: http://ennustuksia.com/uudestisyntymi...

https://www.youtube.com/watch?v=9R2PrjeaQg4

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13839680/naky-pettyneista-ihmisista-!!!

Jumalan_henkäys

21.8.2015 12:17

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

ILMOITUSPÄIVÄ oli siis . . .

Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti, eikä sitä voi mitenkään ihminen tutkia, se SYNTYMÄAIKA vaan on ja pysyy, eikä muuksi muutu.

Jumalan_henkäys 21.8.2015 14:10

Jumala kyllä tietää oman poikansa syntymäpäivän . . . ei ihminen sitä päivämäärää tutkimalla voi muuksi muuttaa !

Jumalan_nimissä

8.9.2015 4:52

Rakas uskonveljeni Jyrki !

Olen suorassa virkasuhteessa Jumalaan, ja suoritan Jumalan tahtoa lyhyen ajan täällä. Teen ainoastaan sen mitä Jumala käskee, eli jos en saa kirjoittaa mitään "Jumalan_henkäys" nimimerkillä, niin sitten en myöskään kirjoita, enne kun Jumala taas käskee.

Olen Jumalan talutusnuorassa ja nöyristä nöyrin Jumalan tahdon toteuttaja. Kirjoitan niille henkilöille, joille Jumala käskee kirjoittamaan ja sen mitä Jumala haluaa sanoa.

Jumala on määrännyt tänne kokoamaan uudestisyntyneiden valittujen ryhmän, tehtäväänsä varten. Eli vastaan otamme Messiaan, kun aika on täysi. Olen valmistellut tätä vuoden, Jumalan suoralla ohjauksella.

Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti, eikä sitä voi mitenkään ihminen tutkia, se SYNTYMÄAIKA vaan on ja pysyy, eikä muuksi muutu.

Keskustelen Jumalan kanssa ja toteutan nöyrän kärsivällisesti Herran tahtoa, siksi minua pidetään hulluna. Minua ei uskota, mutta teen mitä Jumala käskee, luottamuksen saamiseksi ja minulla on kaikki valtuudet ilmoittaa asiat, Jumalan nimissä.

-----------------------------------------------------------

Tämä on ilmoitettu Kaikkivaltiaan Jumalan nimissä ja valtuutuksella, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä.

• kuinkamonta

ihmistä olet täällä saanut itseesi luottamaan?

• Jumalan_henkäys kirjoitti:

Rakkaat uskon siskot ja veljet !

ILMOITUSPÄIVÄ oli siis . . .

Jumalan_henkäys 21.8.2015 14:10

Jumala kyllä tietää oman poikansa syntymäpäivän . . . ei ihminen sitä päivämäärää tutkimalla voi muuksi muuttaa !

Jumalan_nimissä

8.9.2015 4:52

Rakas uskonveljeni Jyrki !

Olen suorassa virkasuhteessa Jumalaan, ja suoritan Jumalan tahtoa lyhyen ajan täällä. Teen ainoastaan sen mitä Jumala käskee, eli jos en saa kirjoittaa mitään "Jumalan_henkäys" nimimerkillä, niin sitten en myöskään kirjoita, enne kun Jumala taas käskee.

Olen Jumalan talutusnuorassa ja nöyristä nöyrin Jumalan tahdon toteuttaja. Kirjoitan niille henkilöille, joille Jumala käskee kirjoittamaan ja sen mitä Jumala haluaa sanoa.

Jumala on määrännyt tänne kokoamaan uudestisyntyneiden valittujen ryhmän, tehtäväänsä varten. Eli vastaan otamme Messiaan, kun aika on täysi. Olen valmistellut tätä vuoden, Jumalan suoralla ohjauksella.

Keskustelen Jumalan kanssa ja toteutan nöyrän kärsivällisesti Herran tahtoa, siksi minua pidetään hulluna. Minua ei uskota, mutta teen mitä Jumala käskee, luottamuksen saamiseksi ja minulla on kaikki valtuudet ilmoittaa asiat, Jumalan nimissä.

-----------------------------------------------------------

Tämä on ilmoitettu Kaikkivaltiaan Jumalan nimissä ja valtuutuksella, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä.

Piipaa, piipaa, punainen valo, punainen valo....pakkopaita, pakkopaita, lepositeet, lepositeet, lääkitys, lääkitys...

Ookkonää huomannu, miten olematon jumalasi ei pysty iste edes suoli24 palstoille kirjoittelemaan? Sun asiat ei ole kunnossa, tarvitset päälääkärin apua, diagnoosia ja lääkitystä. Kyllä se helepottaa, kun palaat todelliseen, taikauskottomaan maailmaan.

******** KIRJOITIT:

kuinkamonta ihmistä olet täällä saanut itseesi luottamaan?

******** VASTAAN: ---> JOUDUN TEKEMÄÄN KAIKEN YKSIN . . . ;-)

. . . IHMETEKOJA TULEE TAPAHTUMAAN . . . !

"Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa. . . "

Tulevat tekoni kunnioittavat Jumalaa ja niillä todistetaan Jumalan olemassaolo, niille jotka eivät muuten uskoisi. Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa, koska löytävät tapahtumille aina jonkun muun järjellisen tai tieteellisen selityksen . . . johon siis ei Jumala mahdu mukaan.

Jumalan_henkäys

25.8.2015 18:43

"Mikset siteeraa Raamattua?"

Tehtäväni on toteuttaa ja julistaa tämänhetkistä Jumalan tahtoa . . . edustan siis nyt Jumalaa maan päällä . . . Messiaan tuloon asti.

Tulevat tekoni kunnioittavat Jumalaa ja niillä todistetaan Jumalan olemassaolo, niille jotka eivät muuten uskoisi. Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa, koska löytävät tapahtumille aina jonkun muun järjellisen tai tieteellisen selityksen . . . johon siis ei Jumala mahdu mukaan.

Raamatun siteeraaminen on tärkeää, mutta pääasiassa muiden tehtävä. Minut Jumala ohjaa tekoihin, koska Jumalan sana ei tavoita tarpeeksi hyvin vaikka sitä yritetään saarnata kaikin tavoin. Siksi tarvitaan enemmän tekoja, joiden tarkoitus on saada ihmiset etsimään vastausta Raamatusta ja Jumalan sanasta . . . siis pohtimaan asioita itsenäisesti.

Yritän siteerata Jumalan tahtoa mahdollisimman tarkasti, niin että oma mielipiteeni ja käsitykseni häviäisi kirjoituksistani . . . aivan kokonaan. Siihen pyrin, koska se on Jumalan tahto . . . minun kohdallani.

"Onko sinulla oma blogi?"

En kirjoita omaa blogia, mutta tulossa on sellaista, joka korvaa blogin.

Jumalan tahdon mukainen suunnitelma ottaa käyttöönsä kaikki mahdolliset viestintäkeinot. Tulee tapahtumaan sellaisia asioita, jotka ylittävät uutiskynnyksen, jolloin tavallaan kaikki mahdolliset mediat alkavat julistamaan Jumalan sanaa ja sen seurauksena myös ihmiset alkavat keskustelemaan keskenään, tapahtumista.

Näistä Jumalan suunnitelmista on annettu ennakkoilmoituksia, jotta niitä voi valmistella alustavasti ja valmistautua myös henkisellä tasolla.

-----------------------------------------------------------------------------

Jumala aikoo käyttää Jyrkin ja Jarmon nettisivustoja myös jatkossa, mutta sekin on vasta ennakkoilmoitus, joten en pysty sanomaan asiasta sen tarkemmin, mitä kaikkea on tulossa noiden nettisivujen kautta.

Myös muita henkilöitä on tulossa noihin tehtäviin, mutta tällä hetkellä ei ole vielä tarkempaa tietoa asiasta.

Eli tässäkin tapauksessa, asian hoitavat ne Jumalan valitut, joilla on siihen tehtävään parhaat edellytykset ja riittävästi kokemusta.

• Jumalan_henkäys kirjoitti:

Rakkaat uskon siskot ja veljet !

******** KIRJOITIT:

kuinkamonta ihmistä olet täällä saanut itseesi luottamaan?

******** VASTAAN: ---> JOUDUN TEKEMÄÄN KAIKEN YKSIN . . . ;-)

. . . IHMETEKOJA TULEE TAPAHTUMAAN . . . !

"Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa. . . "

Jumalan_henkäys

25.8.2015 18:43

"Mikset siteeraa Raamattua?"

Tehtäväni on toteuttaa ja julistaa tämänhetkistä Jumalan tahtoa . . . edustan siis nyt Jumalaa maan päällä . . . Messiaan tuloon asti.

Raamatun siteeraaminen on tärkeää, mutta pääasiassa muiden tehtävä. Minut Jumala ohjaa tekoihin, koska Jumalan sana ei tavoita tarpeeksi hyvin vaikka sitä yritetään saarnata kaikin tavoin. Siksi tarvitaan enemmän tekoja, joiden tarkoitus on saada ihmiset etsimään vastausta Raamatusta ja Jumalan sanasta . . . siis pohtimaan asioita itsenäisesti.

Yritän siteerata Jumalan tahtoa mahdollisimman tarkasti, niin että oma mielipiteeni ja käsitykseni häviäisi kirjoituksistani . . . aivan kokonaan. Siihen pyrin, koska se on Jumalan tahto . . . minun kohdallani.

"Onko sinulla oma blogi?"

En kirjoita omaa blogia, mutta tulossa on sellaista, joka korvaa blogin.

Jumalan tahdon mukainen suunnitelma ottaa käyttöönsä kaikki mahdolliset viestintäkeinot. Tulee tapahtumaan sellaisia asioita, jotka ylittävät uutiskynnyksen, jolloin tavallaan kaikki mahdolliset mediat alkavat julistamaan Jumalan sanaa ja sen seurauksena myös ihmiset alkavat keskustelemaan keskenään, tapahtumista.

Näistä Jumalan suunnitelmista on annettu ennakkoilmoituksia, jotta niitä voi valmistella alustavasti ja valmistautua myös henkisellä tasolla.

-----------------------------------------------------------------------------

Jumala aikoo käyttää Jyrkin ja Jarmon nettisivustoja myös jatkossa, mutta sekin on vasta ennakkoilmoitus, joten en pysty sanomaan asiasta sen tarkemmin, mitä kaikkea on tulossa noiden nettisivujen kautta.

Myös muita henkilöitä on tulossa noihin tehtäviin, mutta tällä hetkellä ei ole vielä tarkempaa tietoa asiasta.

Eli tässäkin tapauksessa, asian hoitavat ne Jumalan valitut, joilla on siihen tehtävään parhaat edellytykset ja riittävästi kokemusta.

I rest my case!

• taneko
        Itkekää-Valittakaa kirjoitti:

Kuka on sinut lähettänyt ja seuraako teot eli jumalan voima eli valta mukana vai ei.
        ei ihmisellä ole tahi saa lahjoja. profeetaksi, vaan jumalan avaa profeetan silmät näkemään ja korvat kuulemaan, eli se kestää hetken kunnes profeettaa kuulle jumalan äänen, Saattaa olla että se korvien avaaminen ei ole mukavaa ja saattaa sattua!

2. Tim. 2:15 Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

kelpaanko profeetaksi ? jos sinä kuulet jumalasi äänen toki voit sen kaikelle kansalle ilmoittaa :)

omasta mielestä profeetta näkee ja kokee ja havaitsee asiat kuten itse olisi eli näkisi kuten jumala näkee, mitä on asioiden alku ja mitä ne ovat nyt ja mikä on asioiden loppu.

Profeetalla ei ole omaa ajatusta vaan ilmoittaa vain sen mitäö jumala käskee ja näyttää.

Profeetalla saa ja voi olla omai ajatuksia, joten tulee erottaa = Pyhittää ne eirllee toisistaa:)

eli jos puhuu jumalan suulla on se tultava ilmi ettei kukaan ajattele että nyt puhuu ihminen!

Profeetan virka ei ole sama kuin profeetan armo lahja. Profeetan virka on toimia Jumalan suuna, sellaisia seurakuntia vastaan jotka ovat langenneet. Profeetan kutsuu työhönsä Jumala, ja profeetta on ainoastaan vastuussa Jumalalle työstänsä. Kristus kutsuu apostolit, mutta Jumala kutsuu profeetat, ja heillä on ylempi auktoriteetti suhteessa paimeniin tai seurakunnanopettajiin, koska heille Jumala on antanut tehtävän valvoa seurakunnan tilaa ja opetusta.
        Toiset ovat ovat tekijöitä, profeetta vain katsojana. Sehän ei tee profeetasta suurempaa, vaan hän vain hoitaa omaa virkaansa seurakunnassa. Monet paimenet saattavat harhautua, niin kuin jokainen meistä, mutta se ei tee heistä huonoja paimenia, vaan profeetan tehtävä on oikaista heitä tiellänsä. Jos paimen ei ole niin nöyrä, että tahtoisi ottaa sanaa vastaan, niin sellainen paimen ei ole hyvä. Jokaisen paimenen, apostolin tai minkä seurakunnan viran haltijan tulee ottaa Kristukselta sana, jos on tulkoon. Ja sana Kristukselta, että pitäkää huoli kaikkein pienimmistä, sillä minä olen heidän Jumlalansa. Niin ei voi lähteä toimimaan, että me kaikki tahdomme olla seurakunnan saarnaajia, ja unohdamme kaikki heikot seurakunnassa. Te olette vähäpätöisiä, mitä te tääll' teette. Heidät poljetaan, ja ajatekkaan mitä juntteja ne olivat. Ei niin voi seurakunnassa toimia. Ri Kristuksen seurakunnassa voi toista halveksia, tai jotain pitää suurena. ei edes seurakunnan saarnaajia. Sillä he ovat vain omaa palvelustyötänsä tekeviä ihmisiä. Eivär he ole suurempia, vaan palkkiä ihmisiä,
        Enkö minä ole palvelustyötäni saanut Jumalata?

• taneko
        Itkekää-Valittakaa kirjoitti:

Profeetan virka ei ole ainostaaan puhua tuomioista vaan myös hyvästä, mikä hyvä heitä kohtaa , jos he toteuttavat Jumalan sanaa. Jos te teette oiken te saaatte siunakuksen, mikä on Jumalan tahto.

• taneko
        taneko kirjoitti:

Profeetan virka ei ole ainostaaan puhua tuomioista vaan myös hyvästä, mikä hyvä heitä kohtaa , jos he toteuttavat Jumalan sanaa. Jos te teette oiken te saaatte siunakuksen, mikä on Jumalan tahto.

hyvin sanottu, ja totta.

• ei-enää-Herra-TeeLoppuTä

Mitä tarkoittaa jos mitään ja voiko tahi onko näillä yhteyttä toisiinsa:

Psalmi 2:
      Ilmestyskirja 2
      ps 2:9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
      12 Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.

Onko jumalalla joku erityinen syy lopunajassa olla omalle morsiammelle vihainen ?
      juuri ennen häitä ?

jos on miksi jumala on omalle morsiammelle vihainen ja mitä jumala mahtaa tehdä ja miten?
      Ilm.2: 27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-

22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
      mitä saattaa olla tässä yhteydessä, haureus ja sen seuraukset:
      - tautivuode
      - ahdistus
      - suuri ahdistus
      - lopullinen ratkaisu. uskovan esikoinen ! ja sen perää muut ..!
      Olen tutkinut ja etsinyt, mitä tehtäviä on tässä vaiheessa jäljellä, mitkä ovat pakollisia ennen häitä?

hääpuku tulee puhdistaa ja "oikoa" (silitää on oikea sana :) jippii )
      hääpuvussa oleva, koruvyö eli raha vyö tulee olla "ehjä" sekä "täydellinen" eli kaikki osat mukana, ei vain ne jotka itselle sopii!

öljyä astiohin ?
      mitä öljy on ? no sama se..... liian pitkäjuttu ja te ette kuitenkaa lue!
      on sekä väärää öljyä = VOITELUA että oikeaa.
      on voitelua joka saattaa olla jumalasta ja joka saattaa olla ihmsistä ja öljy saattaa olla myös saatanalta.
      sekä näiden lukuisat 'yhdisteet'.
      Mitä tarkoittaa jos mitään ja voiko tahi onko näillä yhteyttä toisiinsa:

Psalmi 2:
      Ilmestyskirja 2

rautainen valtikka ? kuka sitä heiluttaa ja mikä on seuraus?
      jeesus rikkoo saviastiat ? vai kuka ja MIKSI ?

no sama se.
      olen jo luovuttanut suomen kohdalla, mutta toki vielä saatte palkan teoistanne, valitettavasti.
      muuten olen jo heittänyt toivon teistä !
      ja lisää kahvia

• Paljon kysymyksiä. Tahdon lohduttaa ja kannustaa keskittymään Vapahtajaan. Häneen uskomalla/luottamalla pelastuu.

Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

5Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.

• OtaMinunSieluni-Nyt-Heti
        yurki1000js kirjoitti:

Paljon kysymyksiä. Tahdon lohduttaa ja kannustaa keskittymään Vapahtajaan. Häneen uskomalla/luottamalla pelastuu.

Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

5Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.

Jos tämä on ikäänkuin minulle. Kiitos.
        kaikesta hyvästä mitä suomi ja jumala suomalaisten kautta on minulle antanut ja suonnut, niin vain yksi asia voi minua lohduttaa.

Kuolema ON voitto.
        Kuolema On viimeinen vihollinen/vastustaja

joten viimeisen jälkeen ei tule lisää.

Jos edelleen tahdot lohduttaa. niin. suostu rukoukseeni ja auta minua!

En tehdo enää elää sekuntiakaan!

Älä etsi tahi kuvittele että tiedät mikä on minulle parasta ja jos etsin mikä on jumalalle parasta niin, se että minä olen tehnyt jumalan tahdon.
        voiko kukaan, edes jumala vaatia enempää kuin jumalan tahdon tekeminen ja sen tahdon edistäminen!

mikä on jumalan tahto eli ilmoitettu Sana!
        kaikkien ihmisten on kuoltava, ja muista kuolema ei ole tappio vaan SUURIN JA PARAS VOITTO.
        joten olen syntiä tehnyt ja jumala vakuuttaa että synnin tekijä ja palkka on kuolema.

en pyydä muuta kuin että jumala pitää sanansa !
        eli enaa minulle synnin palkan eli kuoleman.

joten vieläkö tahtoa riittää?
        Eliaan sanoilla, JO riittää ota minun sieluni: EN TAHDO ELÄÄ!
        onko meillä sopimusrukous tästä asiasta ja viedään es hyvään loppuun asti?
        ellei älä ole ulkokultainen vaan TEE kuten olet sanonut.

no sama se.

• lisääkahviaeipullaa
        yurki1000js kirjoitti:

Paljon kysymyksiä. Tahdon lohduttaa ja kannustaa keskittymään Vapahtajaan. Häneen uskomalla/luottamalla pelastuu.

5. Moos. 8:1 "Pitäkää tarkoin kaikki käskyt,
        6 Ja noudata Herran, sinun Jumalasi, käskyjä, vaella hänen teitän

Mitä käskyjä ?
        esim tämä ?
        5. Moos. 30:19 Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin VALITSE siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

VALITSE !
        hyvä, ja kiitsos jumalalle ! ;) jippii

itse valitsen KUOLEMAN !
        Totta totisesti jumala on hyvä ja suuri armossa eli tänää saan sitten kuolla ja voittaa viimeisen vihollisen.

jos elän huomenna, jumala ei ole pitänty omaa käskyä jota kuolemn uhalla vaatii meiltä!

eli jumala on siin' tapauksessa valehtelija ja valheen isä ja äiti sekä lähde ja alku.
        nyt miten on esim sinä joka tahdot auttaa. kuinka suuri auttamis halusi on ja mitä seikkoja sinun tulee ottaa auttaessa huomioon?

sinun uskosi eli toivo mitä sinä itsellesis toivot ?
        Hebr 11.1
        usko on -- SIIHEN mitä TOIVOTAAN-

itse TOIVON ja uskon että myös jumala pitää omat sanansa:

TOIVON KUOLEMAA; NYT ha HETI"!

nyt jumalalla on omat sanat ja valalla vannottu käsky, ja jumala tahtoo ja vakuuttaa että se usko mitä minulla on on se mikä toimii MINULLA JA MINUSSA:

kuten uskon isän usko samassa kaavassa eli mallissa:

MINUN USKONI ei sinun tahi edes jumalan!

MINUN TOIVOONI eli uskoni on Tänään KUOLEMA!
        **'
        Tänään on otollinen päivä, ELLEI jumala tätä(kin) ole valehdellut.

2 Kor 6. Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

PELASTUKSEN PÄIVÄ ?
        pelastus mistä ?

Viimeisestä vihollisesta !
        toki jumala pitää omat sanansa ?

"Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi"
        eli iso joukko todistajia on ! Hyvä Minä !

"Herra valalla vannoen on luvannut teidän isillenne."

Jumalan valalla vannoma sana ja lupaus.

eli olen varma että nyt pääsen kuoleman kautta pois tästä elämästä.

jippiii, jos jumala pitää valansa.

no sama se

• Sorry. En päässyt jyvälle :-(

• samajuttu

mitä yrität sanoa?

• ylöss

• taneko
        lisääkahviaeipullaa kirjoitti:

5. Moos. 8:1 "Pitäkää tarkoin kaikki käskyt,
        6 Ja noudata Herran, sinun Jumalasi, käskyjä, vaella hänen teitän

Mitä käskyjä ?
        esim tämä ?
        5. Moos. 30:19 Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin VALITSE siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.

VALITSE !
        hyvä, ja kiitsos jumalalle ! ;) jippii

itse valitsen KUOLEMAN !
        Totta totisesti jumala on hyvä ja suuri armossa eli tänää saan sitten kuolla ja voittaa viimeisen vihollisen.

jos elän huomenna, jumala ei ole pitänty omaa käskyä jota kuolemn uhalla vaatii meiltä!

eli jumala on siin' tapauksessa valehtelija ja valheen isä ja äiti sekä lähde ja alku.
        nyt miten on esim sinä joka tahdot auttaa. kuinka suuri auttamis halusi on ja mitä seikkoja sinun tulee ottaa auttaessa huomioon?

sinun uskosi eli toivo mitä sinä itsellesis toivot ?
        Hebr 11.1
        usko on -- SIIHEN mitä TOIVOTAAN-

itse TOIVON ja uskon että myös jumala pitää omat sanansa:

TOIVON KUOLEMAA; NYT ha HETI"!

nyt jumalalla on omat sanat ja valalla vannottu käsky, ja jumala tahtoo ja vakuuttaa että se usko mitä minulla on on se mikä toimii MINULLA JA MINUSSA:

kuten uskon isän usko samassa kaavassa eli mallissa:

MINUN USKONI ei sinun tahi edes jumalan!

MINUN TOIVOONI eli uskoni on Tänään KUOLEMA!
        **'
        Tänään on otollinen päivä, ELLEI jumala tätä(kin) ole valehdellut.

2 Kor 6. Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

PELASTUKSEN PÄIVÄ ?
        pelastus mistä ?

Viimeisestä vihollisesta !
        toki jumala pitää omat sanansa ?

"Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi"
        eli iso joukko todistajia on ! Hyvä Minä !

"Herra valalla vannoen on luvannut teidän isillenne."

Jumalan valalla vannoma sana ja lupaus.

eli olen varma että nyt pääsen kuoleman kautta pois tästä elämästä.

jippiii, jos jumala pitää valansa.

no sama se

Niin on, ihminen joka synnilä koettaa päästä eteenpäin, kuten minä, ei pääse eteenpäin. ei vaikka mikä olisi. Ei vaihtoehtoja ole

• Paljon.apostoleja

lähitulevaisuudessa myös Suomeen annetaan. Toki apostoli ja profeetta todistaa Jeesuksesta, ja siten hyvin samanlainen tehtävä, ja apostoleilla profetian armolahja tärkeimpiä.

Lähitulevaisuudessa Suomessa voi olla noin 100 Pyhällä Hengellä voideltua apostolia eli 50 paria kun kaksittain tehtävänsä täyttävät siinä 3,5 vuoden jaksossa, mikä on ennen pahuuden omaa 3,5 vuoden jaksoa ennen Jeesuksen tulemusta ja ylösnousemusta kuolleista apostoleille ja kaikille Jeesuksessa surmatuille.

• Lähitulevassa.tärkeää

elää Jumalan hyvässä lapseudessa ja Hengen voitelussa, ja jokaiselle anovalle Jeesuksen nimessä annetaan.

• TurhuuksiaTurhuus-Elämä

en tässä jaksa enää teitä uudelleen ja uudeelleen asiaa tuoda esille.
        voitelu ?
        kenen ja kenelle ?
        Oliko Bileam voideltu tahi aasi ?
        Oliko Koores voideltu tahi faarao ?
        kuka voi unia uneksua ilman jumalaa ?

joten jos suomi ja uskovat eivät edes ymmärrä voitelua, niin johan on vi-----u!

ei helvetti. jumala tapa minut, EN TAHDO ENÄÄ ELÄÄ!
        eikä tämä saatanallinen elämä jo voi loppua vai mitä jumala tahtoo minusta.
        vannoin ettei jumala ikinä tule saamaa minusta mitään, ENÄÄ.
        ainoastaa AIKAKONE on teoreettinen mahdollisuus, mutta koska tiedän mitä tämä elämä ja jumala ja saatana ja ihminen on, aikakone antaa minulla takaisin sen mitä jumala ryösti ja varasti minulta petollisilla valheilla.

no sama se .
        tänää on pelastuksen päivä eli jumala pelastaa, valalla vannotun sanan kautta minut elämstä. KUOLEMAAN!

jippiii. kiitos ja kunnia, kuak sitten sen halaua ottaa.

no sama se.

• Hyvä.jokaisen

ihmisen tahtoa Jeesuksen valtakuntaan, kun tulee, ja vastaanottaa se evankeliumin ilmoitus ja rakastaa Jeesusta ja lähimmäisiään ja näin päästä tuhanneksi vuodeksi autuuteen, ja sen jälkeenkin hyvä osa varmuudella, kun pysyy Jumalan rakkaudessa ja armossa ja totuudessa.

• Myös.tänään

saamme aarretta koota Jeesuksen valtakuntaan, ja tärkeää tämäkin.

• En.usko.että

tulee olemaan koskaan mitään erityistä Suomen profeetan virkaa, vaan monilla ihmisillä voi toimia profetian armolahja, ja toki näin myös voi olla profeettoja Suomessa, ja todistus Jeesuksesta on profetiaa.

• Jeesuksessa.yhtä

kaikki ihmiset, ja Jeesus ainoa Herra ja Kuningas ja Immanuel, amen, halleluja!

• Hyvä.pyhittyä

Jeesuksessa jokaisen hyvää hengellistä tahtovan ja rakastaa totuudellisesti Jumalaa ja kaikkia lähimmäisiä. Tietysti kannattaa myös jokaisen anoa profetian armolahjaa ja muitakin armolahjoja runsaasti, kuten Paavali on opettanut, ja kaikki koetella totuudellisesti, mutta ei halveksia.

• Ollaan_pyhiä

Isässä Jumalassa ja Pojassa Jeesuksessa ja Totuuden Hengessä! Jätetään lapsellisuudet sivuun näistä hyvästä hengellisistä asioista, mutta nöyryydessä ollaan lasten kaltaisia.

• 1000ja1

Ei tule Kristinuskoon Suomessa mitään sellaista profeettaa jota Kristillinen Sionismi on povannut n, 100 vuotta !
      Kristinusko kuolee ja Danielin unet tulkinta ja saman tyyppiset muut tulkinnat syrjäyttää dispensationalismin .

• Yritäedes

Miksi te ateistit ette usko, että se on herra Jumala itse, joka vaikuttaa uskovassa.
        Ei ole erillistä suomen profeettaa, vaan Jumala puhuu omilleen ja siihen ei ole uskottomalla mitään lisättävää.
        Vaihda jo kanavaa, valhen orja.

• MiksiTeAINAeksytte-1111
        Yritäedes kirjoitti:

Miksi te ateistit ette usko, että se on herra Jumala itse, joka vaikuttaa uskovassa.
        Ei ole erillistä suomen profeettaa, vaan Jumala puhuu omilleen ja siihen ei ole uskottomalla mitään lisättävää.

Jos joku tahtoo ja pyytää jumalalta PARHAIMPIA armolahjoja, on teoreettinen mahdollisuus että jumala antaa tähän VIRKAA, jonkun, ja sen ei tarvitse olla edes uskova !

eli mitä sinä pyydät sen saat. sanoo jumala.
        ano minulta ja minä annan maat ja mannut sinulle.
        ps 2

• asfgasdfg
        Yritäedes kirjoitti:

Jos tuo jumala puhuu mm. tämän palstan sekopääcopypastepoliisin kautta, on tuo jumala täydellisesti seonnut. Täysipäinen jumala kun ei sekoilisi noin.

• muistankeskustelun

tästä asiasta muutaman vuoden takaa...

yksin armosta

17.1.2011 14:12

Olen itsekin hieman hämilläni näiden Raamatun kohtien kanssa. Perinteisestihän niiden ajatellaan kuvaavan Jeesusta, ja näin varmasti onkin. Mutta en voi välttyä ajatukselta, että tulee vielä joku ihminen, joka saa Jumalalta tuon tehtävän. Hesekielin lopussa kuvataan temppeliä, jota ei ole vielä tehty. Kuuntelin juuri Pawsonia, joka selitti tuosta temppelistä, ettei siellä ole esim. kaikkein pyhintä ollenkaan, ja monta muutakin asiaa puuttuu. Hänkään ei lähtenyt sitä selittämään.

Kyseisissä Hesekielin luvuissa on kuitenkin kyse ajasta, jolloin Jumala on ottanut Israelin kansan kokonaan omakseen ja palauttanut heidät maahansa. Maa jaetaan heimojen kesken eri tavoin kuin ennen, ja ruhtinaalle on varattu oma osuutensa. Ruhtinaan tehtävä on myös toimittaa uhrit (Hes.45:17). Koska kaikkein pyhintä ei ole, noiden ihmisten täytyy olla tietoisia Jeesuksen uhrityöstä Golgatalla (temppelin esirippu repesi Jeesuksen kuollessa - kaikkein pyhintä ei enää tarvita). Samoin laki on jo kirjoitettu "sydämen tauluihin".

Sakarjassa taas puhutaan Daavidin suvusta näin: "Sinä päivänä Herra on kilpenä Jerusalemin asukkaiden ympärillä, ja silloin heikoinkin heistä on kuin Daavid, ja Daavidin suku heidän johdossaan on k u i n Jumala, kuin Herran enkeli."

Jos tässä sanotaan k u i n, niin eihän kyseessä v o i olla Jumala! Ja silloin "Minä vuodatan heihin armon ja rukouksen nöyrän hengen. Ja he kohottavat katseensa minuun, kohottavat katseensa Häneen, jonka ovat lävistäneet."

Olen ajatellut sitä näin: Jeesus on tuo Daavidin vesa, niin kuin UT:ssa mainitaan. Meidät on kuitenkin kutsuttu kasvamaan Hänessä ja Häneen, niin kuin Hän oli Isässä ja Isä Hänessä. Näin toteutuu tuo Paavalin sana: Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Silloin teemme kaikki tehtävät Hänen voimassaan.

Jes.11:1

1. Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristaan.

Jes.53:1

1. Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?

Room.10:14-16

14. Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?

15. Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"

16. Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. sanoohan Jesaja: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"

Jes.4:1-6

1. Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan nimiisi. Poista meidän häpeä.

2. Sinä päivänä on Herran Vesa oleva kaunis ja loistava. Eloon jääneille israelilaisille maan hedelmä nousee rehevänä ja kukoistavana.

3. Siionissa säilyneitä ja Jerusalemissa jäljellä olevia kutsutaan pyhiksi, kaikkia, jotka Jerusalemissa ovat kirjoitettut elävien lukuun,

4. kun Herra on pessyt pois Siionin tyttärien saastan ja huuhtonut Jerusalemista verenviat Hengellä, joka tuomitsee ja puhdistaa.

5. Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokouksen ylle pilven päivän ajaksi sekä savun ja tulenloimun yöksi. Kaiken kirkkauden yllä on oleva peite.

6. ja verho varjoamassa päivän helteeltä sekä turvaamassa ja suojaamassa rajuilmalta ja sateelta.

5 mooseksen kirja

Luku 4:27-31

27. Herra hajottaa teidät kansojen keskuuteen, ja vain vähäinen joukko teitä on jäävä niiden kansojen joukkoon, joiden pariin Herre teidät kuljettaa.

28. Siellä te palvelette jumalia, jotka ovat ihmiskätten tekoa, puuta ja kiveä, jotka eivät näe eivätkä kuule, eivät syö eivätkä tunne hajua.

29. Mutta sitten sinä siellä etsit Herraa, Jumalaasi, ja sinä löydät hänet, kun kysyt häntä kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi.

30. Kun olet ahdistuksessa, ja kaikki tämä kohtaa sinua aikojen lopussa, niin sinä käännyt Herran, sinun Jumalasi, puoleen ja kuulet hänen ääntään.

31. Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala, Hän ei jätä sinia eikä tuhoa sinua. Hän ei unohda sinun isiesi kanssa tekemää liittoa, jonka hän on heille vahvistanut.

Luku 30:1-5

1. Jos sinä silloin, kun tämä kaikki kohtaa sinua, siunaus tai kirous, jotka minä olen asettanut sinun valittavaksesi, painat sen sydämeesi kaikien kansojen parissa, joiden luo Herra, Jumalasi, on sinut karkottanut,

2. käännyt Herran, Jumalasi, puoleen ja kuulet hänen ääntään kaikesta sielustasi, sinä itse ja sinun lapsesi, kaikessa, mitä minä tänä päivänä sinua käsken,

3. niin Herra, sinun Jumalasi, palauttaa sinun karkotettusi ja armahtaa sinua.

Herra sinun Jumalasi, kokoaa sinun jälleen kaikista kansoista, joiden keskuuteen hän on sinut hajottanut.

4. Vaikka karkottettusi olisivat taivaan äärissä, niin Herra, Jumalasi, kokoaa ja noutaa sinut sieltäkin.

5. Herra, sinun Jumalasi, tuo sinut siihen maahan, jonka isäsi ovat omistaneet, ja niin sinä otat sen omaksesi. Hän tekee sinulle hyvää ja antaa sinun lisääntyä enemmän kuin isiesi.

• jatkuuu

Jesajasta

Luku 57:1-4

1. Vanhurskas häviää, eikä kukaan pane sitä sydämelleen, hurskaat miehet otetaan pois kenenkään siitä välittämättä. Vanhurskas otetaan pois pahuutta näkemästä.

2. Hän menee rauhaan: vakaasti vaeltavat saavat maata leposijoillaan.

3. Mutta te noidan lapset, tulkaa tänne, te huosrimusten ja porttovaimojen sikiöt.

4. Kenelle te ilkamoitte? kenelle avaatte suunne ammolleen ja kieltä pitkälle pistätte? Ettekö te ole rikoksen lapsia, valheen sikiöitä?

5. Te jotka hehkutte himoista tammien varjossa, jokaisen vihreän puun alla te, jotka teurastatte lapsia laaksoissa, kallion rotkoissa!

6. Laakso sileät paadet ovat sinun osasi, siinä on arpaosasi. Niille sinä olet vuuodattanut juomauhreja, uhrannut ruokauhreja. Siihenkö minä olisin tyytyväinen!

7. Korkealle ja ylhäiselle vuorelle sinä valmistit vuoteesi. Sinne sinä myös nousit uhraamaan teurasuhria.

8. Oven ja pihtipielen taakse sinä panit oman merkkisi.

Minusta luopuneena sinä paljastit itsesi ja nousit vuoteellesi.

Sinä teit sen tilavaksi ja sovit kaupoista heidän kanssaan, makasit heidän kanssaan mielelläsi, näin heidän häpynsä.

9. Sinä menit kuninkaan luo öljyinesi, runsaine voiteinesi, lähetit viestin viejäsi kauas, laskeuduit alas hautaan asti.

10. Sinä väsyit matkasi pituudesta, et silti sanonut: Turha vaiva! Sinä sait elpynyttä, sen tähden et käynyt heikoksi.

11. ketä sinä arkailit ja pelkäsit, koska et muistanut minua, et minusta välittänyt?

Eikö niin: Minä olen ollut vaiti muinaisajoista asti, ja niin et pelkää minua?

12. Minä ilmoitan, mitä ovat sinun vanhurskautesi ja tekosi. Ne eivät sinua auta.

13. Kun sinä huudat, auttakoon sinua jumaliesi joukko!

Mutta tuuli vie ne kaikki, henkäys ottaa ne pois. Mutta joka minuun turvaa, perii maan ja ottaa omakseen minun pyhän vuoreni.

14. Hän sanoo: Tehkää, valmistakaa tasoittakaa tie, poistakaa kompastuskivet minun kansani tieltä.

Hesekielistä

luku 16:16

16. Sinä otit vaatteitasi ja teit itsellesi kirjavia uhrikukkuloita ja harjoitit haureutta niiden päällä.

Moista ei ole tapahtunut eikä ole tapahtuva.

Jes.63:7-19

7. Herran armotöitä minä julistan, Herran ylisttettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt. Hänen laupeudestaan minä puhun, kerron hänen suuresta armostaan ja hyvyydestään, jota hän on osoittanut israelin kansaa kohtaan.

8. Hän sanoi: Ovathan he minun kansani, he ovat lapsia, joissa ei ole vilppiä. Niin hän tuli heille vapahtajaksi.

9. Kaikissa heidän ahdistuksissaan oli hänelläkin ahdistus, ja hänen kasvojensa enkeli vapahti heidät. Rakkaudessaan ja sääliväisyydessään hän lunasti heidät, nosti ja kantoi heitä kaikkina muinaisina päivinä.

10. Mutta he niskoittelivat ja saattoivat murheelliseksi hänen pyhän Henkensä.

Niin hän muuttui heidän vihollisekseen, hän itse soti heitä vastaan.

11. Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä heidät ja hänen laumansa paimenen?

Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä.

12. hän, joka antoi kunniansa käden kulkea Mooseksen oikealla puolella?

Hän halkaisi vedet heidän edestään tehdäkseen itselleen ainaisen nimen.

13. Hän kuljetti heitä syvyyksissä kuin hevosia erämaassa, eivätkä he kompastelleet.

14. Kuten karja astuu alas laaksoon, niin Herran Henki vei heidät lepoon.

Niin sinä olet kansaasi johdattanut, tehdäksesi itselleen kunniakkaan nimen.

15. Katsele taivaasta, pyhyytesi ja kirkkautesi asunnosta.

Missä ovat päättävyytesi ja voimatekosi?

Sydämesi sääli ja armahtavaisuutesi ovat sulkeutuneet minulta.

16. Sinähän olet Isämme. Aabraham ei meistä tiedä eikä Israel meitä tunne:Sinä, Herra olet Isämme. Meidän Lunastajamme on ikiajoista sinun nimesi.

17. Miksi sallit meidän eksyä pois teiltäsi, Herra, ja annoit sydämenne paatua, niin ettemme sinua pelkää?

Käänny takaisin palvelijoittesi täheden, perintöosasi tähden.

18. vain vähän aikaa pyhä kansasi sai pitää perintönsä.

Meidän ahdistajamme ovat tallanneet sinun puhäköäsi.

19. Me olemme kuin et olisi koskaan hallinnut meitä, kuin ei meitä olisi otettu sinun nimiisi.

Jes.63:1-6

1. Kuka tulee tuolla Edomissa, kirkkaan punaisessa puvussa Bosrasta, tuo puvultaan komea, joka uljaana astelee suuressa voimassaan? Minä joka puhun vanhurskautta, joka olen voimallinen auttamaan.

2. Miksi on puunaa puvussasi, miksi ovat vaatteesi kuin viinikuurnan polkijan?

3. Kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään kansojen joukosta ollut kanssani. Minä poljin heitä vihassani, tallasin heitä kiivaudessani, ja niin vaatteilleni pirskui heidän vertaan, ja minä tahrasin koko pukuni.

4. Rankaisun päivä oli mielessäni, ja minun lunastettujen vuosi oli tullut.

5. Minä katselin, mutta ei ollut auttajaa ihmettelin. kun ei kukaan tullut tueksi.

Silloin oman käsivarteni voima auttoi minua, ja kiivauteni vahvisti minua.

6. Minä tallasin kansoja vihassani ja juovutin heitä kiivaudessani.

Minä vuodatin maahan heidän verensä.

• jattkuuuu

Jer.30:3,9

3. Sillä tulee aika, sanoo Herra, jolloin minä palautan kansani Israelin poisviedyt, sanoo Herra.

Minä tuon heidät takaisin maahan, minkä olen antanut heidän isilleen, ja he saavat sen omakseen.

9. Vaan he saavat palvella Herraa, Jumalaansa, ja Daavidia, kuningastaan jonka minä heille herätän.

Jer.23:5

5. Päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan Vesan.

Hän hallitsee kuninkaana ja menestyy, noudattaa oikeutta ja vanhurskautta maassa.

Jes.53:1 ja 2

1. Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?

2. Hän kasvoi Herran edessä kuin vesa, kuin juuri kuivasta maasta.

Ei hänellä ollut muotoa eikä kauneutta.

Me näimme hänet, mutta hänellä ei ollut hahmoa, mihin olisimme mielistyneet.

sak.3:8 ja 6:12 ja 13.

3:8. Kuule, Joosua, ylimmäinen pappi, sinä ja sinun ystäväsi, jotka istuvat edessäsi. Ennusmerkin miehiä he ovat.

Minä lähetän palvelijani Vesan.

6:12. ja sano hänelle: Näin sanoo herra Sebaot: Mies nimeltä Vesa on kasvava omalta pohjaltaan, ja hän on rakentava Herran temppelin.

13. Hän on rakentava Herran temppelin ja hän on saava kunniaa. Hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellaan. Hän on pappi istuimellaan ja YKSIMIELISYYS VALLITSEE MOLEMPIEN VÄLILLÄ.

Hes.34:23,24 ja 37:24,25

23. Minä nostan heille yhden paimenen heitä kaitsemaan, palvelijani Daavidin [jälkeläisen].

Hän on kaitseva heitä ja oleva heidän paimenensa.

24. Minä, Herra, olen heidän Jumalansa, ja minun palvelijani Daavid on ruhtinas heidän keskellään. Minä Herra olen puhunut.

37:24,25

24. Palvelijani Daavid on oleva heidän Kuninkaansa, ja heillä kaikilla on oleva yksi paimen.

He vaeltavat minun oikeuksieni mukaan, noudattavat minun käskyjäni ja pitävät ne.

25. He saavat asua maassa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille, ja jossa teidän isänne ovat asuneet. Siinä saavat asua he, heidän lapsensa ja lasten lapset ainaisesti, ja minun palvelijani Daavid on oleva heidän kuninkaansa. ainiaan!

Jer.30:21

21. Heidän valtiaansa nousee heidän omasta joukostaan, heidän hallitsijansa lähtee heidän keskeltään. Minä annan hänen tulla luokseni, niin että hän saattaa lähestyä minua. Kuka lähestyy minua vakain sydämin?

sanoo Herra.

Jer.49:19

19. Kuten leijona karkaa Jordanin rantatiheiköstä lakastumattomalle laitumelle, niin minä äkisti karkotan heidät sieltä pois. Ja sen jonka olen valinnut,

minä asetan sinne kaitsijaksi. Kuka on minun vertaiseni? Kuka vetää minut tilille? Kuka on se paimen, joka voi kestää minun edessä?

Jes.41:2,25,26 ja 42:19 ja 51:18,19 ja 57:17 ja 18 ja 52:10

2. Kuka herätti päivänkoiton maasta hänet, jota vanhurskaus seuraa joka askeleella? kuka antaa kansat hänen valtaansa, kukistaa kuninkaat hänen jalkoihinsa? kuka muuttaa heidän miekkansa tomuksi, heidän jousensa lentäviksi oljenkorsiksi?

25. Minä herätin pohjoiseta hänet, ja hän tuli, päivänkoitosta hänet, joka rukoilee minun nimeäni. Hän tallaa käskynhaltioita kun lokaa, kuten savenvalaja sotkee savea.

26. Kuka on sen alunpitäen ilmoittanut että olisimme tienneet, ja edeltä päin, että voisimme sanoa: Hän oli oikeassa? Ei kukaan sitä ilmoittanut, ei kukaan sitä kuuluttanut, ei kukaan kuullut teiltä sanaakaan.

42:19

19. Kuka on niin sokea kuin minun palvelijani, ja niin kuuro kuin minun sanansaattajani, jonka minä lähetän?

kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni, niin sokea kuin Herran palvelija?

51:18

18. Kukaan hänen synnyttämistään lapsista ei ollut häntä taluttamassa.

Hänen kasvattamistaan lapsista kukaan ei tarttunut hänen käteensä.

19. Nämä kohtasivat sinua kaksittain: tuho ja turmio, nälkä ja miekka.

Kuka sinua surkuttelee?

Millä voin sinua lohduttaa?

Jes.57:17 ja 18

17. Hänen ahneutensa synnin tähden minä vihastuin, löin häntä, kätkin itseni ja olin vihastunut. Minusta luopuneena hän kulki oman sydämensä tietä.

18. Minä olen nähnyt hänen tiensä, mutta minä parannan hänet, johdatan häntä ja annan jälleen lohdutuksen hänelle ja hänen surevilleen

52:10

10. Herra paljastaa pyhän käsivartensa [voiman] kaikkien kansojen nähden, ja kaikki maan ääret saavat nähdä meidän Jumalamme pelastuksen.

Jes. 60:15

15. Sen sijaan, että olet ollut hylätty ja vihattu, niin ettei ole ollut kauttasi kulkijaa, miä korotan sinut pysyvään kunniaan, iloksi polvesta polveen.

• jaatkuuu

Jesajasta luku 7:15 ja 16

15. Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä jolloin hän oppiiI hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän

16. ennen kuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän tulee autioksi maa jonka kahta kuningasta pelkäät.

Miika luku 7:2

2. Poissa ovat hurskaat maasta, eikä oikeamielisiä ole ihmisten keskuudessa. Kaikki he väijyvät verta, pyydystävät verkolla toisiaan.

4:9

9. Ja nyt-miksi vaikeroit?

Eikö sinulla ole kuningasta, onko neuvonatajasi kadonnut, koska kipu on vallannut sinut kuin synnyttävän?

3:7 ja 8

7. NÄKIJÄT JOUTUVAT HÄPEÄÄN JA ENNUSTELIJAT PUNASTUVAT.

Kaikki he peittävät partansa, sillä Jumalalta ei tule vastausta.

8. Mutta minä olen täynnä voimaa, Herran Henkeä, oikeutta ja väkevyyttä ilmoittaakseni Jaakobille sen rikokset ja Israelille sen synnit.

Johanneksen ilmestyksestä Luku 5:5

5. Yksi vanhemmista sanoi minulle: Älä itke. LEIJONA Juudaan heimosta Daavidin juurivesa on VOITTANUT.

Hän voi avata kirjan ja seitsemän sinettiä

19:11-14

11. Minä näin taivaat auenneena ja valkoisen hevosen. SEN SELÄSSÄ ISTUVAN NIMI ON USKOLLINEN JA TOTINEN.

HÄN TUOMITSEE JA SOTII VANHURSKAASTI.

12. Hänen silmänsä ovat kuin tulen liekit ja hänen päässään on monta kruunua. Hänellä on kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin HÄN ITSE.

13. Yllään hänellä on vereen kasetettu viitta, ja HÄNEN NIMENSÄ ON JUMALAN SANA.

14. Häntä seuraavat valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.

mitä ja ketä näillä kohdilla tarkoitetaan?

• jatkuuu

Danielissa

Luku 11:33-35

33. kansan oikeat opettajat neuvovat monia, mutta heitä sorretaan jonkin aikaa miekalla tulella vankeudella ja ryöstöllä.

34. Keskellä sortoa heille suodaan peini menestys ja monet liittyvät heihin teeskennellen.

35. näistä oikeista opettajista jotkut kompastuvat, että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi.

Kestää näet vielä joitakin aikoja, ennen kuin on määräaika.

Johanneksen ilmestyksestä Luku 11:3-6, 7 ja 10

3. Minä annan kahdelle todistajalleni tehtävän säkkikankaaseen puettuina profetoida 1260 päivää.

4. nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

5. Jos joku tahtoo tehdä heille pahaa, heidän suustaan lähtee tuli, joka tuhoaa heidän vihollisensa. Heille pahaa aikova ja yrittävä on siten saava surmansa.

6. Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei tule sadetta heidän profetoimisensa päivinä.

Heillä on myös valta muuttaa vesiä vereksi ja lyödä maata kaikenlaisilla vitsauksilla niin usein kuin haluavat.

7. Kun he ovat päättäneet todistamisensa, käy syvyydestä nouseva peto taisteluun heitä vastaan. Se voittaa ja surmaa heidät.

10. Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, riemuitsevat ja lähettävät lahjia toisilleen, sillä nämä kaksi profeettaa olivat olleet vaivana maan asukkaille.

Johanneksen ilmestys 6:12-17

Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi, ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta! Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"

Johanneksen ilmestys 8:1-4

Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä. Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa. Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä. Ja suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen.

Johanneksen ilmestys 8:5-6

Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä. Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.

Johanneksen ilmestys 8:7

Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.

mitä ja ketä näillä kohdilla tarkoitetaan?

• nousevaprofeetta

Heikki Seilosen ilmestys ja profetia keväällä 1978

Heikki Seilosen keväällä 1978 saama ilmestys: Amerikan ja erityisesti USA:n yllä oli lampunjalka. Sitten Amerikan väri alkoi muuttua punaiseksi (väkivallan väri) ja lampunjalka kohosi hiljaa ja siirtyi hiljaa Pohjolan (erityisesti Suomen) ylle, ja Heikin kautta tuli profetia: Amerikan voima tulee Suomeen. Siis se Jumalan voima, joka on toiminut siellä, kun lampunjalka on ollut sen yllä.

Nimimerkin "PowerWithGod" näky 9.7.2012

Maanantaina 9.7.2012 solun (pienryhmän) loppurukouksessa, kun rukoiltiin Suomen puolesta, sain näyn: Mustaa joka puolella. Valkoinen ovi ja valkoiset karmit keskellä mustaa. Karmien välistä paistoi kirkkaus ja ovella oli selviä vaikeuksia pysyä kiinni. Oven takana paine kasvoi niin valtavaksi, että yhtäkkiä ovi lensi saranoiltaan 3-4 metriä ja kirkkaus oli valmis tulvimaan.

Ymmärrys näystä: Kun herätys tulee, se tulee niin lujaa, ettei ole ovea, joka sitä pidättelisi.

A:L:n näky: (K.D)

“Nimimerkin A.L. näky ."

Eilen 30.12.2011 olin illalla myöhään rukouksessa vaimoni kanssa ja kiittelimme menneestä vuodesta ja kyselimme Herran sanaa tulevalle vuodelle. Herra näytti näyn, joka voi tapahtua joko alkavana vuonna tai aivan lähitulevaisuudessa.

Seuraavaksi näin suunnilleen Lahden seudulla suuren pinsetin (Merkitys ?) Sitten näin jonnekin samoille seuduille iskevän suuren lekan.”

esirukoilijan näky 30.6.2008

näyssä oli iso viljapelto kypsää viljaa korjattavaksi.

Mutta pellonreunalla oli iso kasa ruosteisia tylsiä sirppejä,

joilla ei voinut viljasatoa korjata ja siihen tippui Jeesuksen kyyneleitä.

Mirka Nurkan näky 14.7.2008

Näin viljapellon, jota katsoin ikään kuin maan tasolta. Vilja oli niin sankkaa, ettei korsien läpi nähnyt eteenpäin.

Vieressä näkyi terävä, teräksenkiiltävä ja tavallista leveämpi sirppi.

Ainoastaan yhdet kädet tarttuivat tuohon sirppiin ja alkoivat leikata viljaa kiireellä. Leikkaaja nosti valtavan lyhteen syliinsä ja vei jonkinlaiseen kuljetuskärryyn, jota lähti sitäkin kiireellä eteenpäin työntämään vain yksi työmies.

Näky on mielestäni selkeä; elonkorjuu alkaa, mutta leikkaajia on vähän. Herra kutsuu nyt seurakuntaansa tähän työhön.

siionissa 20.1.2009 13:06 profetia palstalta...

Kuka olet sinä sotaurho,jota Herra etsii. Ole luja ja rohkea.

Kerran naapuri seurakunnan saarnaaja piti raamattutuntia ja kertoili kuinka Herra oli puhunut hänelle eräässä pappien saunaillassa.

"Kuulehan Aapo! minä niin mielelläni haluaisin ilmestyä teille uudella ennenkuulumattomalla tavalla. Mutta minulla ei ole ketään jonka voisin käyttää.”

Ajatella Elon Herra sanoo saarnaajalle, joka mielellään saarnaa ja profetoi. Herra kuitenkin sanoi:

“Minulla ei ole ketään jonka voisin lähettää.” Eikö tässä tilanteessa olisi syytä mennä itseensä ja voisipa vielä sanoa Herra Jeesus lähetä minut.

Tai voisi kysyä miksi et minua valtuuttaa tuohon tehtävään. Oma tulkintani on, että Elon Herra haluaisi tehtävään sellaisen veljen joka ei jauhaisi herätystä, vaan kirkastaisi Jeesusta.

Jumalalla ei tosiaan ole ketään, Jonka kautta voisi ilmestyä uudella ennen kuulumattomalla tavalla. Onko jälleen Herra etsimässä miestä , kuin muinoin Daavidia Iisain kodista. Kaikki Daavidin veljet esiteltiin ensin ja Samuel yksi toisensa jälkeen sanoi ei Herra ole tätäkään valinnut. Siinäkö oli kaikki poikasi? Vielä on yksi mutta sehän on tuo hankalin poika Daavid.

Herra etsii ja tietää missä olet. Sinä sotaurho sanottiin Giideonille. Entä jos Elon herra On jo käynytkin läpt kaikki Suomen pispat, papit ja saarnaajat löytämättä sopivaa työmiestä elonkorjuuseen.

UUDISTUKSEN SANOMA SUOMEN KANSALLE

Muistiin merkinnyt, Espoossa 2.4.2003

Tauno Wilhelm Rantala, evankelista

yksi osa tästä...

Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.

Maria Tommerupin sanoma 9.8.2007 Muhoksella

laitan tähän vain näky osan...

(Näky: Puu, josta lehdet varisevat maahan. Ei ole monta lehteä jäljellä. Kuvaa Suomen kansaa. Sana: ”-päiväsi ovat lopussa”.

Myöhemmin tuli joku, joka ravisteli loputkin lehdet pois, loppu nopeutettiin. Saha, joka kaatoi ja kanto jäi.)

jatkuu...

• nousevaprofeetta

Autoilija erämaassa

Kirjoittanut: näky 3 8.6.2008 klo 12.51

Eräs ihminen ajoi autoa pitkällä tiellä maaseudun halki. Vähän ajan kuluttua hän pysähtyi palvelevalle bensiiniasemalle. Saatuaan autonsa tankin täyteen hän jatkoi matkaansa, mutta joutui pysähtymään luonnottoman pian toiselle huoltamolle.

Toisen huoltamon mies tuli täyttämään bensiinitankkia. Silloin huomasin, että auton polttoainesäiliössä oli repeytymä, josta bensiiniä valui tielle. Siksi ajaja joutui käymään jatkuvasti huoltamoilla.

Lopulta matka johti kuivalle, erämaankaltaiselle tasangolle. Tie kulki sen halki viivasuoraan. Siellä ei ollut huoltamoita, vaan tasanko oli aivan autio.

Polttoaine loppui jälleen, ja autoa ajava henkilö astui autostaan ulos. Bensiiniä ei ollut saatavissa mistään. Silloin hän rukoili. Hänen rukoillessaan auton bensiinisäiliön repeytymä korjaantui, ja sen lisäksi tankki tuli polttoainetta täyteen. Sitten hän jatkoi matkaansa pysähtymättä.

Öljylamppu

Kirjoittanut: näky 4 8.6.2008 klo 17.48

Näin savisen öljylampun, sellaisen joita käytettiin antiikin aikana. Lampussa oli kaksi reikää: suuri ja pieni. Pienessä reiässä oli lampun sydän, joka ulottui öljyyn lampun sisällä. Suuresta reiästä, joka oli lampun keskellä, saattoi kaataa lisää öljyä lamppuun.

Lampussa paloi tuli. Sitten huomasin, että lamppuun kaadettiin öljyä ylhäältä lisää. Sitä ei tullut pienenä norona tai tipoittain, vaan sitä kaadettiin niin runsaasti, että se ryöppysi lampun reunojen ylitse. Voisi sanoa että sitä tuli tuhlaamalla. Kukaan ei kaataisi öljyä lamppuun siten, ellei öljyä olisi rajattomasti saatavilla.

Sitten lampun suuri täyttöreikä alkoi pienentymään. Se pieneni ja pieneni. Tästä huolimatta öljyä kaadettiin koko ajan valtavasti lampun ylle, mutta tietenkin pienempi osa siitä pääsi lampun sisälle, koska reikä oli pienentynyt. Lopulta reikä oli hyvin pieni, ja sitten se katosi kokonaan.

Lamppu oli sulkeutunut. Se oli kasvanut umpeen, ja juuri silloin öljyn tulo lakkasi.

Jukka Lappalaisen saama sanoma 4.10.2011

Seurakunnat, Hel,Evl, Vapaa K. Adv, ja muut yleiset seurakunnat.

Edellä mainituista seurakunnista ei herätys Suomeen ala.

Näin se annettiin, en tiedä ketä siinä tarkoitetaan, mutta sinä joka koet sen että olet Armosta valittu ja Armoitettu julistamaan totuutta, koet kyllä sen että se on sinulle.

Sinä et ole sidottu ihmisten oppeihin. Sinun tahtosi on kulkea totuudessa. Sinä olet ollut kuuliainen minulle Herrallesi Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle. Sinä olet oksa, jota minä vahvistan ja voitelen työhön. Työssäni sinä saat paljon vastustusta, mutta pysy lujana äläkä totuudesta poikkea, sillä monet väärät julistajat sinua sortavat ja sinua valheveljeksi sanovat. Älä pelkää, älä arkaile. Minä olen sinun kanssasi ja sinua vahvistan, siunaan ja suojelen voimassani.

Jouko Pihon uni 16.7.2015

Näin 16.7.2015 unta, jossa sanoin ympärillä oleville ihmisille: "Toinen Yli-Vainio on aloittanut toimintansa."

31.1.2012 Jouko Pihon kirjoituksesta osa

Näyttää myös siltä, että tämä profeetta alkaa toimia vasta silloin kun Suomessa on ahdistuksen ajat tai vähää sitä ennen.

Näin Tukholman profetia: "Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä."

Sari Renlundin näkyjä 12.8.2015

yksi kohta tästä näystä...

Sitten näin kuvan paahtavasta autiomaasta, jossa näin ratsastajan ja ääni sanoi: "Budbäraren" (sanansaattaja). Pahat henget ja lauma pieniä kettuja yrittivät vuorotellen syödä häntä. Mutta hän on vahva Jumalan lähetti, näin vain ratsunsa ja jalkansa. Hän oli hyvin varustettu, väkevä ja pyhitetty. Kuulin ratsun äänen korskuvan ja se oli hikinen ja voimakas. Budbäraren puettiin kuin hengellisesti kultaan ja Herra otti hänet ylös.

30.5.2015

Kristina Simolan näky Suomen profeetasta

Kirjoitin viestiä eräälle uskovalle, kun näin yhtäkkiä kannon päällä istuvan harmaatukkaisen miehen, joka hymyili minulle. Sama näky toistui seuraavana päivänä. Sain sanoman, että tämä mies on se Suomesta nouseva säkkipukuinen profeetta.

Tukholman profetiasta 28.5.1984

"Suomen kansalle nousee profeetta, joka seisoo sinua vastaan ja profetoi määrätyt hetket, ja profetoimisensa

lopussa hän tekee Suomen kansassa profeetan merkit ja poistuu minun tyköni. Hänet kutsutaan kotiin.

Tämä profeetta julistaa Suomessa väkevän pelastussanoman, jonka myös sinä kuulet, sinä mahtava Roosin poika.

Tämä profetia ja profeetta, jonka minä kutsun Suomen maasta, tulee olemaan väkevän pelastussanoman julistaja, ja tuo monta minun tyköni, sanoo Herra.

Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän."

jatkuu...

• nousevaprofeetta

Nimimerkki Hipon esille tuoma sanoma Netmissionissa 11.10.2006

Jumalan ase nousee kohta Suomesta. Hän tulee julistamaan Jumalan auktoriteetilla. Hän sanoo: "Kuulkaa taivaat, kuulkaa maa, sillä Herran suu on puhunut!"

Hän ei ole ihmisten silmissä mitään. Hän on astioista halvin. Hän on ollut "erämaassa" jo aika kauan.

Kohta hänelle tulee Herran, Jumalan, maan ja taivaan Luojan sana, jonka hän tulee julistamaan heikkona, mutta täynnä Jumalan Pyhää Henkeä. Hän tulee ilmoittamaan Suomelle sen synnit, ja Jumalan seurakunnalle sen synnit voimalla mitä ei ole nähty meidän sukupolvessamme.

Jesaja 58:1: "Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niin kuin pasuuna, ILMOITA MINUN KANSALLENI HEIDÄN RIKOKSENSA JA JAAKOBIN HUONEELLE HEIDÄN SYNTINSÄ." Hän tulee julistamaan: "TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI."

Nimimerkki "Mahatman" 17.3.2010 saamasta profetiasta Herralta.

Minun profeettani minä nostan tässä maassa. Hän kuulee minua, maan ja taivaan Jumalaa. Hänet olen valinnut aseenkantajakseni tälle Suomen köyhyyden ajalle. Hän julistaa ja tuo esille, mitä minun sydämelläni on, sanoo Herra.

Tukholman profetiasta 28.5.1984

Taistelujen päivät ovat tulossa. Te Israelin veljet, teidänkin aikanne on tulossa. Kaikki te, jotka luotatte ihmisen apuun, te tulette näkemään sen turhaksi,

mutta Israelissa nousee profeetta, joka julistaa minun sanaani. Suomessa nousee profeetta, joka julistaa Minun Sanaani.

14.4.2013

Rik Hanskin sanoma tulevasta Suomen profeetasta

Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.

Luin jotain, että joku kutsuu jo itseään, että hän on se profeetta, mutta ei ole.

Uskovan naisen saamasta sanomasta 7.8.2008

Sitä ei kuitenkaan tämä kansa tiedä eikä myöskään karhu tiedä, että tämän kansan keskellä asuu leijona, joka on kruunattu Juudan kuninkaan kruunulla, jonka suonissa virtaa Jumalan omaisuuskansan veri ja joka on pyhitetty Herra Sebaotille.

Aino Kassinen

Menen nyt pääasiaani eli Suomen tulevaan kohtaloon, joka ei ole vielä toteutunut. Aino Kassinen sanoi em. kirjassa sivulla 144: “Aikanaan valo nousee kuitenkin pohjolasta kansoille ja kansakunnille. Silloin Suomella on tärkeä asema, koska se alkaa Suomesta: Suomi on valittu maa ja myöhemmin tulevat muut pohjoismaat mukaan.

Tämä profetia koskee tuota miestä.

Muuta merkkiä hänestä ei ole annettu kuin, viestit joidenkin ihmisten kautta.

profetia palstalta

Ashaman

20.3.2010 18:53

Pohjolasta nousee Jumalan mies, joka on paljon kärsinyt. Tämä mies saa vallan suoraan Jumalalta ja tuo tuomion Suomen kansalle.

Profetia helluntalaisuus palstalta

armon öljyä

27.2.2013 12:19

Tämä profetia on tutkitusti luotettavasta lähteestä:

"Näin kuin taivaalliset sotajoukot kerääntyivät pilvien ylle ja tumma valo kajasti kaikkialle Herran vapahtajan saapumista valmistellen. Demoniset henkivallat koettelivat ihmisiä kovalla ankaruudella päivin ja öin ja vain uudesti syntyneet elävän Jumalan virtaavan veden Herran rakkauden seuraajat vaelsivat vastatuulessa kohti Paimenen kutsuhuutoa!

Maat ja taivaat olivat repeävän Herran vihastuksen edessä ja katso! Maan ytimestä nousi pahuus joka valtasi uskosta osattomien sydämmet ja kovetti heidät nostamaan kätensä heidän naapuriaan ja heidän veljeään vastaan. Totisesti minä sanon, siellä vallitsi suuri puutos ja hätä.

Ja silloin näin kuinka Herra antoi kirkkautensa langeta profeettansa ylle. Tuo profeetta tulisi joutumaan kansansa ja seurakuntansa vainoamaksi. Tuo profeetta, saarnaaja ja henkivaltojen käskijä joutuisi julkisesti pilkatuksi, julkisesti tuomituksi ja hänen omat kääntäisivät hänelle selkänsä. Hänen ja hänen seuraajiensa puoleen Herra olisi lopussa kääntävä kanvonsa mutta kuin tulella korventaen olisi hän ensin erotteleva ne, jokta uskaltaisivat seurata Raamatun sanan ja voiman myötä Herran tekoja tekevää parantajaa."

• nousevaprofeetta

Katkelmia Samuel Pörstin tekemästä haastattelusta

Julkaistu Suomen Viikkolehdessä nro 43 24.10.2001

- Minua pelottaa se, täytyykö meidän kokea jälleen hyvin vaikea aika. Meillä on liian hyvät ulkonaiset olosuhteet. Sotien aikana kuolema astui joka päivä kynnyksen yli. Me elimme sen väkevän käden alla ja se ajoi meitä hätämme kanssa Jumalan eteen.

- Kyllä se niin näyttää olevan, että Jumalan täytyy jotakin lyödä meissä rikki, Hilja Aaltonen sanoo. Se on niin harvoin, kun terveessä juoksussa otetaan Jumala täydestä. Se on meillä matkassa, se on puheessa, mutta sydän on kaikkea muuta täynnä. Vasta kun on sattunut oikein kipeästi, sydän alkaa kuunnella Jumalaa.

- Tänä päivänä sanotaan, ettei nykyajan ihminen ymmärrä vanhanaikaista sanomaa. Voi olla, että nykyajan ihminen ei ymmärrä, mutta nykyajan ihmisen sydän ymmärtää ja maistaa, missä on Golgatan leipä.

- Minä odotan nyt sellaista vanhanaikaista herätystä. Minulle on näytetty kaksi miestä - en ole nähnyt kasvoja, vaan niskat - jotka Jumala ottaa huutavan ääneksi Suomessa. Se on ihana aika, ei pitkä mutta väkevä ja raitis. Odotan, että se alkaa armolahjojen kentästä. Ei hurmosliikkeenä, vaan hiljaisena ja jykevänä, Jumalan sanan mukaisena. Sairas paranee kesken evankeliumin saarnan pyhässä vakavuudessa ja me näemme ihmeitä.

- Odotan, että se alkaa kansanlähetyksen piiristä. Silloin olisi se väärän pelko pois ja ihmiset uskaltaisivat tulla. Kun siellä alkaa elävä evankeliumi kuulua ja kaikua, se kokoaa koko Jumalan lauman. Ei siinä elävässä uskossa ole minkään kirkon leimaa, Golgatan leima vaan.

Jouko Pihon sivuilla oli ajankohtainen runo:

VARTIJA YÖSSÄ?

Eilen - se oli nimenomaan eilen! - minä itkin. Istuin vapaapäivänäni talon terassilla, katselin kaunista Suomen kesää! Ja Herra muistutti minua laulusta VARTIJA YÖSSÄ, muistutti kirjasta, jonka Hän v. 1997 osoitti kirjoittamaan: FINDIA STORY - the end.

Ja illallakin minä itkin, ja surin sitä mitä edessä on. Kuka kuuntelee? Kuka uskoo? Kuka avaa sydämensä, korvansa? Ei, ei juuri kukaan!

Mutta minä tahdoin totella, vaikka tuntuu että se on irrationaalista, typerää, turhaa... Niin on ollut aina. Kautta historian...

Laulu - runo - 1997

Hän oli vain vartija yössä, joka valvoo ja tähyää!

Ei lepoa hänellä työssä kun muurille yksin jää...

Siksi taivaalle katseensa nosti hän aamua kaihoten,

että vartiovuoronsa jälkeen - levon saisi ja vapauden!

Hän sai nuo vartijan vaatteet, ne puoleensa kutsuneet ei?

Sai pasunan käteen, ja tuuleen hän viestin ja sanoman vei...

Kun yö oli musta ja nukkui kaikki ihmiset paikoillaan,

kuului muurilta varoitushuuto... he unessaan nauroivat vaan!

Hän sai tuon vartijan mielen, se itkee ja vaikeroi...

vaikka siellä ja täällä vain kuului: laulu, huoleton soittokin soi!

Hän uupui - itki itsensä uneen, tuli enkeli lohduttamaan...

Ja jo parkua kaupungin kuuli - muurit murtuivat kokonaan!

Hän oli vain vartija siellä, niin pieni ja mitätön!

Näki haavoille ruoskitut juhdat, taakankantajat nääntyessään....

Nyt palaa - jo tulessa palaa!- Poissa muurit, ei vartijaa!

Ja pilvet surua sataa ylle surun ja itkevän maan!

Niin sammui pasunan ääni myrskytuulen pauhinaan,

ja tuhkana tuuleen haihtuvan näki kukkivan, vihreän maan!

C, by Maijaliisa Hiekkanen 1997,

sivu 101, kirjasta FINDIA STORY- 1997, ISBN 951-97855-0-7

• LisääTultaTaivaalta

Joo näin se on, näin se on,
      mutta MITÄ ?
      "Oletus että, suomeen jumala antaa / on valmistanut oman palvelijansa, niin mitä arvelet, ja mihin perustuu arvelusi:"

Mikä ja mitä profeetta tulee tekemään ?

MIKÄ JA MITÄ tekee?

• LisääkahviaEiPullaa

Joo näin se on, näin se on,
      mutta MITÄ ?
      Mitä tarkoittaa, jokapäiväisessä elämässä tämä?

22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
      - tautivuode = asia selvä.
      - suuri ahdistus ?
      - tapamalla tapan uskovien lapset ?
      - seurakunnat saavat tuntea ?
      - palkka tekojen mukaan?
      Kiitos

• Tästä-se-alkaa
      • TuleHerraJeesus_tahdonKo

hhmm tämä on yksi mahdollisuus.
        toinen on tässä:

Joh. 21:18 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."

eli HErra itse tartuu käteeni ja vie perille. hhmm ja nyyh, sattuu herra, oi oi ja oi.
        no sama se.
        SE ON HERRA.

• itseeasiassa

joutuu kyl menee 7-8 vuotta taaakkepäin ja lähtemään sieltä...

olen laittanut merkille että moni sivu ja blogi on perustettu n.7-8 vuotta sitten sitä ennen ei juuri ollut mitään sivuja kun todella vähän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      313
      36917
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      89
      5825
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4914
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      4112
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      105
      3383
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      20
      3328
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      63
      2798
    8. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      51
      2301
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2084
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      472
      1830
    Aihe