Sinä ihanan hymyn omaava kaunis nainen. Samaan aikaan ihmeteltiin olutvalikoimaa. Sulla oli niin kaunis hymy. Kun sain rohkeutta, että olisin sen sulle uskaltanut sanoa, en sua enään löytänyt.
Hetki sitten Koivukylän Citymarket
Ompsu77
2
258
Vastaukset
- Anonyymi
alkaa tosissaan ottamaan päähän tämä kyseisen puljun turha vakioasiakkaiden ostosten tarkastus itsepalvelukassoilla, itse käyn melko arkisessa asussa kaupassa, mutta missään ei tulla tonkimaan ostoksia niin kuin koivukylän citymarketissa! alkaa riittää! pakko taas laittaa asiointi tässä puljussa jäihin 6kk tai ehkä vuodeksi, kannan rahat mielummin vaikka tikkurilan citymarkettiin, hinnat kohtuullisemmat ym. henkilökunnan henki paljon parempi.
- Anonyymi
Oisit ottanu muutaman rohkasu ryypyn..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716