Venlafaxin aloitus ja ripuli

Aloitin eilen ko. lääkkeen 37.5g annoksella ja 3-4h lääkkeen jälkeen mahassa melkoinen myrsky ja ripuli. Tänään jatkunut samana, mutta Imodiumilla ripuli pysyy nyt kurissa, mutta vatsa elää ihan omaa elämää ja kehittää jostakin melkoisesti kaasua.

Ripulista on maininta haittavaikutuksista, mutta onko kokemusta kestääkö pitkää? Tänään vielä uskalsin ottaa pillerin, mutta kolmatta en taida jos ei rupea rauhoittumaan.

Luin, että joillakin kenellä ollut ripulia niin hävinnyt ensimmäisen päivän aikana..Hmmp.
62584
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Vatsavaivat ovat pienin ongelmistasi ja riskeistä tulevaisuutesi kannalta. Huomioithan, oman terveytesi ja elämäsi vuoksi, että SSRI/SNRI-aineiden käyttöön liittyy aivovaurioriski. Olet siinä mielessä onnekkaassa asemassa, että saat kuulla tästä jo tässä vaiheessa, parin napin jälkeen. Ehtinet vielä välttää pysyvät terveyshaitat, jos lopetat käytön tässä vaiheessa. Joka tapauksessa on päätöksesi mikä tahansa pääset tekemään sen tärkeä tieto puntarissa. Monilla ei tätä mahdollisuutta ole ollut eikä tule, joten käytä se ihmeessä hyväksesi.

Äänestä
  • Ei herranjestas,jätkä puhuu kun joku apostoli.

    Äänestä

  • Kohdallasi aivovaurio on selvästikin jo tapahtunut.

    Äänestä

Ime sykkivää trolli

Äänestä

Hei olen hoitava lääkärisi. En kertonut että venlafaksiinista tulee aivovaurio, koska olen korruptoitunut. Onneksi täällä on älykkäitä mielenterveyskuntoutujia, jotka ovat ottaneet asioista selvää. Kysyhän heiltä miten masennusta hoidetaan. Älä kysy heiltä, jotka ovat käyttäneet psyykenlääkkeitä, koska heillähän on se aivovaurio.

Äänestä

Narsisti mikä narsisti. Joko sulla viiraa pahasti tai sit oot vaan ottanut elämäntehtäväksesi trollata täällä vuodesta toiseen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


HumanFear kirjoitti:

Aloitin eilen ko. lääkkeen 37.5g annoksella ja 3-4h lääkkeen jälkeen mahassa melkoinen myrsky ja ripuli. Tänään jatkunut samana, mutta Imodiumilla ripuli pysyy nyt kurissa, mutta vatsa elää ihan omaa elämää ja kehittää jostakin melkoisesti kaasua.

Ripulista on maininta haittavaikutuksista, mutta onko kokemusta kestääkö pitkää? Tänään vielä uskalsin ottaa pillerin, mutta kolmatta en taida jos ei rupea rauhoittumaan.

Luin, että joillakin kenellä ollut ripulia niin hävinnyt ensimmäisen päivän aikana..Hmmp.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu