Ikähaarukka alkaa 18 vuodesta

taassamaihmettely

Olen 40 nainen, ja minusta kaksikymppiset on ihan lapsia. Kuitenkin monilla samaikäisillä miehillä ikähaarukka on 18 vuodesta ylöspäin, hakuna elämänkumppani. Seksiahaussa jotenkin ymmärrän, että kaikki käy. Mutta oikeastiko he alkaisivat seurustella lukiolaisen tai ammattikoululaisen kanssa? Milloin mahtavat viimeksi olla jutelleet jonkun 18-vuotiaan kanssa? Onhan se ikäinen fyysisesti aikuinen kyllä, hän näyttää aikuiselta.

Yhdelläkin muuten täysjärkisen oloisella, 47-v. ukolla oli ikähaitarina 18-37 v. Eikä ollut mikään nuorekas mies kyseessä, vaan moni saman ikäinen nainen on freesimpi. Vaikka tykkäisi nuoremmista, niin eikö joku 27-vuotiaskin ole jo ihan riittävän pikkutyttö viisikymppisen rinnalla? Mutta että alle kaksikymppinen tyttöystävä...

Joo tiedän, laki sallii, kaikki hakee mitä haluaa. Sitten joko saa tai ei saa hakemansa. Kunhan nyt taas ihmettelin. Ja toimiihan se toisinkin päin, että kolmikymppiset pojat kirjoittelee meille vanhoille ämmille, tosin seksi niillä enimmäkseen mielessä.

57

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta_vai_taruja

      itse samaan ikäryhmään kuuluvana naisena tulin lopputulokseen että nettideiteissä on miehiä "meidän ikäryhmässä" jotka ovat kuin karkkikaupassa: pomitaan yksi sieltä toinen täältä, kolmatta jo katsellaan/ lämmitellään varmuudenvuoksi.. kenties elävät uutta nuoruuttaan, mene ja tiedä. tarpeeksi monilla treffeillä kun kävin totesin turhaksi touhuksi eli osuin enemmän näihin "tikkari tarjolla" miehiin kuin tosissaan oleviin. joten jätin sivustot - toivottavasti jos se elämän mies kävelee kadulla vastaan ymmärtää kampittaa.

      itse ihmettelin myös tuota miesten ikä haarukkaa, lähinnä mietin että ajattelevatko loppuun asti: mitä jos oma tytär toisi isin ikäisen sulhasehdokkaan näytille. vai ajattelivatko ottaa mitä on tarjolla niin kauan kun on tarjolla, maksoi mitä maksoi.

      samoiten nuo nuorten miesten yhteydenotot "äiti ikäisiinsä", arg. tiedän että on näitä ns. puumia mutta omalla kohdallani olisi riittänyt että olisi tarkastanut ikäryhmän jolta etsin miestä.

    • Meitäonmoneksikkin

      Minkälaista itse etsit? En minäkään lapsien ikäisiä etsi,enkä ajattelekaan. Ite ole hyvin tarkka,liiankin.

    • Elämänkurppasii

      Tavallaan ymmärrän noita miehiä vaikka kuulostaa ens alkuun hiukan hassulta toiveajattelulta.
      Kun itse on tavannut ikäisiään miehiä, jotka ovat selvästi "aikuisempia" mitä itse niin voin kuvitella monen miehen huomanneen saman naisten kohdalla. Ihmiset nyt kypsyy eri tahtiin ja jotkut eivät muutu tietyissä asioissa lainkaan, mitä nyt kroppa rupsahtaa toki. :D

      Tietynlainen lapsenmielisyys hyvällä tapaa viehättää minuakin joissakin miehissä. Eihän se tarkoita mitään vastuutonta rellestämistä, kaikki kun eivät sellaisia ole edes nuorina.
      Enemmän se ehkä on sellainen elämänasenne ettei ikä estä laskemasta pulkkamäessä tai kulkemasta se pinkki huppari päällä jos huvittaa jne. Joskus sitä törmää niihin, joilla on hyvinkin tarkkaa se mitä ns.aikuisena ja keski-ikäisenä "voi tehdä". No kukin tyylillään tietysti mutta harvemmin täysin erilaiset luonteet sopivat yhteen.

      Ei se minulta ole pois jos joku mies hakee nuorta pimua. :) Saattaisin niin tehdä myös jos olisin mies..

    • MiesTäälläVastaa

      En ymmärrä tuollaista itsekään. 40 miehenä oma ikähaarukka on max 10 vuotta kumpaankin suuntaan, jos juuri oikea löytyisi ja kemiat olisivat tosi kohdillaan, niin ehkä 10 vuoden ero vielä toimisi.

    • TooOldTooYoung

      Olen 50 nainen ja etsin lähinnä itseni ikäistä elämänkumppania. Mutta minun ikäisiäni miehiä en kiinnosta, heillä haussa on vähintään 10v itseään nuoremmat naiset, 18-35 on yleinen haku. Saan paljon yhteydenottoja 25-45v miehiltä, mutta minua ei vain noin paljon itseäni nuoremmat miehet kiinnosta. Kun en etsi pelkkää seksiseuraa. Toisaalta sitten postia tulee 60-78v miehiltä, joille "ikä on vain numeroita". No en kyllä voisi kuvitella parisuhdetta itseäni merkittävästi vanhemman miehekkään kanssa. Joten ollaanpa sitten itsekseen.

    • naamapuu

      Jaa. No miehenä taas olen huomannut erikoisena, että s24 on täysin puumapaikka. Liiotellen myös, jokanaisella on ikähaarukka 12 vuotta alle ja 1 yli, jos sitäkään. Siis oman iän.
      Eli koetetaan nykyään väkisin vääntää sitten toiseen laitaan sitä entistä "normaalia", että mies vanhempi.
      No mikäs siinä. On taas yksi syy lisää olla vähempi koneella, ja enempi maailmalla, vaikka sitten ravintoloissa, vaikkei viitsisikään.
      -Juu, seksiin käy monenmoinen, ja ystäväksi, jopa pari vuotta vanhempi nainen poikkeustapauksessa, mutta en sitten ikimaailmassa elämänkumppaniksi ottaisi itseäni vanhempaa. Eli kun tosissaan olen liikeellä, ei huvita nettideitit. Jos joku vaikuttaa kiinnostavalta, hänen ikätoiveensa sitten taas jotain muuta, ja niin edelleen.
      - Toisaalta tietysti kuten aloittaja ihmetteli, en tietty enää voi ajatella mitään 18-25 ikäisiäkään, en valitettavasti edes kolmekymppistä. Mutta 8-15 vuotta nuorempi minusta ok.
      -Mutta näin se on , puumat mylvii ja valtaa nykyään, mitäs sitä kiistämään. Mutta ei minulle.

      • todellisuuttapeliin

        Miten niin väkisin vääntää? Jos tykkää samanikäisistä ja nuoremmista, niin silloinhan tuo 12 vuotta nuorempi tai korkeintaan vuotta vanhempi on ihan hyvä ja maltillinenkin hakuehto vielä. Verrattuna varsinkin siihen että 40 miehet tosiaankin hakevat yli 20 vuotta nuorempia ja ikäraja päättyy muutaman tai jopa viidestä kymmeneenkin vuotta itseään nuorempiin naisiin. Sinusta itsestäsikin 8-15 vuotta nuorempi on ok, mikset salli sitä muille? Vai onko nyt kyse siitä että kovasti harmittaa, kun naisia on selkeästi markkinoilla vähemmän kuin miehiä, eikä kaikkien kriteerit sitten osukaan sinuun? Ymmärrän harmituksen siinä tapauksessa, mutta asioista kannattaa puhua niiden oikeilla nimillä eikä vain "puumia" haukkuen.

        Se entinen "normaali" ei välttämättä ollut kaikkien naisten halun mukainen. Eikä edes pidä paikkaansa. Ylemmissä sosiaaliluokissa oli aika normi että naisen piti olla nuorempi, mutta ei se välttämättä ollut naisten tai miestenkään ihanne. Ei saanut vapaasti valita. Alemmissa sosiaaliluokissa sai, ja siellä olikin paljon enemmän vaihtelua. Aikanaan oli jopa tavoiteltua saada vanhempi nainen, jolla oli jo varallisuuttakin.

        Nykyisin naisetkin saavat enemmän häpeämättä hakea juuri sellaista kuin haluavat. Edelleen sitä halveksuntaa ja moitetta on, kuten nyt tässäkin keskustelussa näkee, ja väittäisin että vieläkin moni nainen tyytyy vanhempaan mieheen vaikka nuorempi tai paremmin samanikäinen miellyttäisi enemmän. Joissakin piireissä nuorempaa miestä/vanhempaa naista kumppanina halveksutaan ahdasmielisesti.

        Oikeastaan sinun pitäisi olla vain tyytyväinen että nykyisin näet paremmin, mitä naiset oikeasti haluavat. Kukaan ei ota sinua vain siksi että pitää olla vanhempi mies, tai kukaan ei ota sinua hyväksyen pitkin hampain vanhemman miehen. Vai sitäkö haluaisit?


      • hjkkjh

        Ei, en halua enää mitään näiltä deittinaisilta. Reaalimaailma rules!


    • Tapeldzn

      Taidan olla aika outo mies sitte ku oon 27 ja mulla minimi-ikä naiselle on 21! 18-vuotiaat on kyllä ihan lapsia vielä. Ja niin on monet 21 vuotiaatki mut poikkeuksia on. Veikkaisin et jos miehellä lukee noin niin etsii sit lähinnä seksiseuraa... En ite edes vois kuvitella seurustelevani 18-vuotiaan kans.

    • 40vmies

      40 v naiset ei vastaa Samaikäisille miehille. Minä en hae alle 35 vuotiasta

      • deittailua2010

        Juuri näin. Naisten vuodatus asiasta on säälittävää, koska 40 suomimiehet eivät ole edes vastauksenne arvoisia. Miehillä näyttää olevan aika terveet kriteerit, naisilla... *huoh*

        toinen 40 mies


    • Liuhuleena

      Itse olen 24v nainen, normaalissa parisuhteessa (mies 25v) ja lisäksi tapailen reilusti yli 50v herraa. Viihdyn molempien kanssa. Toinen on elämän- ja toinen seksikumppani. Ei valittamista ja kaikki hyvin.

    • Tämä on näitä ikuisuusaiheita. Naiset ovat katkeria, kun miehet ovat kiinnostuneita nuorista naisista.

      Jos sitä seuraa hakee, niin miksi rajata lähtökohtaisesti pois nuoret ja kauniit naiset. Vaikka sellaisesta ei seurustelukumppania tulisikaan, niin voisihan siitä saada seksiseuraa sitä oikeaa odotellessa. Uskon, että kovin moni ei vakavasti kuvittele saavansa elämänkumppaniaesim 19 v naisesta.

      Sen voin kyllä sanoa, että suht koht kuosissa oleva, työssäkäyvä, eronnut, ikäisesi mies saa helposti yli 10 vuotta nuorempia naisia ja kysymys silloin kuuluu; miksi tyytyisit vähempään?

      • jatoisinpäin

        Mutta on se kumma että vain miehille tuntuu olevan sallittua kiinnostua nuoremmista, ja heti seuraa hirvee haukkuräksytys katkerilta vanhoilta lerppaukoilta jos naiset kehtaa olla kiinnostuneita selkeesti nuoremmista :D


      • jatoisinpäin kirjoitti:

        Mutta on se kumma että vain miehille tuntuu olevan sallittua kiinnostua nuoremmista, ja heti seuraa hirvee haukkuräksytys katkerilta vanhoilta lerppaukoilta jos naiset kehtaa olla kiinnostuneita selkeesti nuoremmista :D

        Kuka sinulle on nyt räksyttänyt?

        Selaappa vaikka näitä aloituksia tälläkin palstalla. Kyllä niissä on enemmä niitä aloituksia, joissa naiset haukkuvat miesten naismakua, koska katselevat nuorempia. Ihan kuten tämäkin. En ole itse huomannut ainoatakaan aloitusta toisin päin.

        Lisäksi myös mediassa nuorempia miehiä katselevia naisia pidetään rohkeina oman tiensä kulkijoina ja puumina. Olisinpa halunnut kuulla sen reaktion, jos vaikkapa Pave Maijanen laulaisi kuinka hän on polkenut nuorta naista (vrt vanha nainen hunningolla)


      • taassamaihmettely

        Kyllä ymmärränkin seksihaun. Ei siinä ole mitään pahaa, jos kumpikin on aikuisia, vapaasta tahdosta mukana ja kohtelee toista hyvin. En vastusta sitä millään tavalla.

        Mutta kun tämä haki elämänkumppania! Kesällä oli tuollaisia alle kaksvitosia kesätyöntekijöitä, ja kyllä ne on tosi tosi nuoria. Luultavasti siitä on kyse, että mies ei tunne noin nuoria ihmisiä. Tai sitten on niin pösilö, että henkinen puoli ei merkkaa.

        Toki poikkeusyksilöitä löytyy. Mutta nettideitissä jos ei usko tilastollisia todennäköisyyksiä, niin kokemukseni mukaan lyö päätään seinään. Itsekin olen käynyt aikoinaan nuorempana aika monen kanssa kahvilla keskustelemassa autonkorjauksesta, kun olen etsinyt sitä tilastollista sattumaa, että olisi autoharrastaja, jonka kanssa minulla synkkaa. (Jostain syystä täällä on tosi paljon autoharrastajia.) Samasta syystä olen aikoinaan kirjoitellut dippainssien kanssa asiapainotteisia dippainssiviestejä (Jostain syystä täällä on paljon myös dippainssejä.) Nykyään on taisteluväsymys, ei jaksa yrittää väkinäisesti.

        Exä oli oikeastaan aika lailla sellainen kuin sen profiilista, taustatiedoista, viesteistä ja parista tapaamisesta saattoi ajatella. No, toki joitain bonuksia löytyi. Mutta ei tilastopoikkeamaa.

        Ehkäpä tuokin ukko sitten käy sadoilla treffeillä 18-vuotiaiden kanssa iällistä tilastopoikkeamaa etsimässä. :D Mutta hei, entäs jos se tilastopoikkeama onkin joku 70-vuotias?


      • taassamaihmettely kirjoitti:

        Kyllä ymmärränkin seksihaun. Ei siinä ole mitään pahaa, jos kumpikin on aikuisia, vapaasta tahdosta mukana ja kohtelee toista hyvin. En vastusta sitä millään tavalla.

        Mutta kun tämä haki elämänkumppania! Kesällä oli tuollaisia alle kaksvitosia kesätyöntekijöitä, ja kyllä ne on tosi tosi nuoria. Luultavasti siitä on kyse, että mies ei tunne noin nuoria ihmisiä. Tai sitten on niin pösilö, että henkinen puoli ei merkkaa.

        Toki poikkeusyksilöitä löytyy. Mutta nettideitissä jos ei usko tilastollisia todennäköisyyksiä, niin kokemukseni mukaan lyö päätään seinään. Itsekin olen käynyt aikoinaan nuorempana aika monen kanssa kahvilla keskustelemassa autonkorjauksesta, kun olen etsinyt sitä tilastollista sattumaa, että olisi autoharrastaja, jonka kanssa minulla synkkaa. (Jostain syystä täällä on tosi paljon autoharrastajia.) Samasta syystä olen aikoinaan kirjoitellut dippainssien kanssa asiapainotteisia dippainssiviestejä (Jostain syystä täällä on paljon myös dippainssejä.) Nykyään on taisteluväsymys, ei jaksa yrittää väkinäisesti.

        Exä oli oikeastaan aika lailla sellainen kuin sen profiilista, taustatiedoista, viesteistä ja parista tapaamisesta saattoi ajatella. No, toki joitain bonuksia löytyi. Mutta ei tilastopoikkeamaa.

        Ehkäpä tuokin ukko sitten käy sadoilla treffeillä 18-vuotiaiden kanssa iällistä tilastopoikkeamaa etsimässä. :D Mutta hei, entäs jos se tilastopoikkeama onkin joku 70-vuotias?

        Tuntematta tuota miestä, joka nuorta seuraa hakee, niin luultavasti saa ihan turhaan odotella yhteydenottoja parikymppisisltä naisilta. Netissä naiset ovat vielä valikoivampia kuin livenä. Vaikka itse olen ns. naamakomea mies, niin saan nuoria naisia livenä paljon helpommin kuin netissä.

        Olen kyllä kymmeniä tai satoja kertoja nähnyt, että miehillä arvostelukyky pettää, kun jahtaavat nuoria naisia. Tosin jos 100 kertaa yrittää, niin yksivoi sanoakin kyllä.

        "Mutta kun tämä haki elämänkumppania! " Aika harva nainen vastaa, jos kertoo hakevansa seksiseuraa, joten mies voi silti seksiseuraa hakea, vaikka ilmoitus sanoo toista.


      • realismiapeliin
        BEM kirjoitti:

        Kuka sinulle on nyt räksyttänyt?

        Selaappa vaikka näitä aloituksia tälläkin palstalla. Kyllä niissä on enemmä niitä aloituksia, joissa naiset haukkuvat miesten naismakua, koska katselevat nuorempia. Ihan kuten tämäkin. En ole itse huomannut ainoatakaan aloitusta toisin päin.

        Lisäksi myös mediassa nuorempia miehiä katselevia naisia pidetään rohkeina oman tiensä kulkijoina ja puumina. Olisinpa halunnut kuulla sen reaktion, jos vaikkapa Pave Maijanen laulaisi kuinka hän on polkenut nuorta naista (vrt vanha nainen hunningolla)

        Kyllä nämäkin aloitukset aina tuntuvat kääntyvän kurppapuumien haukkumiseen, lukaisepa tarkemmin. Ja löytyy aloituksia, joissa haukutaan miten vanhemmat naiset suurin piirtein roikkuvat munissa - mitä kukaan ei kuitenkaan oikeasti missään suuremmassa määrin näe. Toisin kuin tätä että vanhat miehet on nuorten naisten kimpussa.

        Ja saahan sitä hakea vaikka mitä vaikka minkä ikäisenä, mutta eri asia kannattaako ja miten se haittaa markkinoita niissä ikähaarukan yläpään naisissa. Moni kun on sanonut että ei kiinnosta miehet, jotka hakee niin paljon nuorempiakin. Sillä siis kaventaa markkinoitaan mahdollisesti ihan turhaankin. Toki jos mieluummin haluaa saada sen 18-vuotiaan, ja vaikka odotella sellaista maailman tappiin, niin eihän siinä sitten mitään. Mutta enemmänkin epäilen että moni tällaisen valtavan ikähaarukan laittava ei vain ajattele asioita tarpeeksi pitkälle.

        Totuus kun kuitenkin on se, ettei nuoria naisia kiinnosta kovin paljon itseä vanhemmat miehet. Jollekin voi kelvat, mutta harvoin sellainen nainen sitten muuten kovin unelmanainen on. Kaunis, hoikka 18-v. ei hae kolmekymppisiä saati vanhempia miehiä, tai jos hakeekin niin käykö heille köyhä duunari? Niinpä.


    • Kyse on enemmän henkisistä arvoista. Jos on sama kiinnostuksen kohde niin ei iällä ole merkitystä.

      • deittailua2010

        "henkisistä arvoista"... älä naurata. Ainut mikä naisilla ratkaisee on profiilikuva. Itse olen urheilullinen mies, pitkä ja arvot kohdallaan oleva. 30 ja 40 naiset eivät vaivaudu edes vastaamaan viesteihin. Naama on ikävä kyllä vain keskitasoa.


      • Suchislife

        Anna mä arvaan. Tietenkin kirjoitat vain niille naisille, jotka saavat jo lähtökohtaisesti eniten viestejä. Eli niille kauniille ja hyväkroppaisille, koulutetuille ja mukavan oloisille. No kun nämä naiset saavat viestejä sadoilta miehiltä kuukaudessa. Tottakai he valitsevat vain parhaat päältä. Ja niillä parhailla on koko paketti.


    • mies40-50_välimaastossa

      Vahvistit juuri miesten toteamuksen siitä, että se "paras" määritellään pelkästään 30 ja 40 naisten silmissä miehen pärstän mukaan. Kun meillä miehillä se "paras" tosiaan tarkoittaa naisessa sitä kokonaisuutta, joka koostuu harrastuksista, luonteesta, koulutuksesta, itsestään huolehtimisesta jne.
      Huomaan, että 35-45 vuotiaiden naisten kirjo on valtava. Osa näyttää 30-vuotilailta ja jotkut 60v. Itse urheilen ahkerasti, en polta enkä juuri juo, miksi olisi kiinnostunut rööki suussa 20v vanhemmalta näyttävästi naisesta?
      Naiset ovat kovin pinnallisia 20 ikäluokassa.... ja 30 ja 40 . Ei olisi pitänyt yllättää, mutta näinhän se tietenkin menee. Varsinkin suomalaisten naisten kohdalla.

      M42

    • suikkista22

      Eihän sellaisiiin ole pakko vastata.. Itselläni on ollut kriteereinä kuvattomuus ja mielellään vanhempi kuin itse olen. Minulla ei ole kuvaa, joten en vaadi sitä mieheltäkään ja ikää toivon olevan enemmän kuin minulla.
      Mutta jos mies hakee 18-vuotiasta, niin onnea matkaan, minä en häntä lähesty.
      Jokaisellahan on vapaus hakea, mitä tahtoo, kunhan ei riko lakia..

    • eiimpivaarasta
    • sanonvaan

      väliäkö miten se ikähaarukka alkaa kun ei naisia kiinnosta vastata. Lopettakaa se pinnallisuus ja laihduttakaa niin ehkä ei tarttis hakee panoseuraa suoremmista

      • "Lopettakaa se pinnallisuus ja laihduttakaa" - ja hurjinta on, ettei tuon lauseen kirjoittaja todennäköisesti itse edes näe siinä mitään ristiriitaista.


      • nimmari88
        helka kirjoitti:

        "Lopettakaa se pinnallisuus ja laihduttakaa" - ja hurjinta on, ettei tuon lauseen kirjoittaja todennäköisesti itse edes näe siinä mitään ristiriitaista.

        No, hän hakee panoseuraa suoremmista naisista, joten sun suora kommenttis kenties teki vaikutuksen.=D


    • dfgdfjhjk

      Huvittavaa. Minusta taas on ollut yllättävän tympeää katsella pitkästä aikaa naisten treffi-ilmoja, kun kaikki hakee vain nuorempaa. Itse olen aina ollut muutaman (siis EI muutamankymmenen) vuoden itseäni nuoremman kanssa, mutta netissä näköjään kaikki, jotka minua kiinnostaisivat, rajaavat minut pois iän vuoksi. No, onneksi sen voi valehdella :)
      - Ja ei, samanikäiset nyt vaikuttaa valitettavasti paljon minua vanhemmalta, ei kiitos. Yksinkin on hyvä. (ja elämää netin ulkopuolella)

      • kasipluskolme

        pieni valkoinen valhe, mutta itse kyllä en jatka kirjoittelua/tapailua, jos toinen jää heti alkumetreillä kiinni epärehellisyydestä... mutta jos hakee vain satunnaista seuraa niin eihän siitä ehdi välttämättä käry käydä :)


      • oikeinsulle

        "kun kaikki hakee vain nuorempaa."

        Mitäs se ittensä todellista ikää "nuorekkaammaks" kuvitteleva ja epätoivosena valehteleva pappa siellä uikuttaa kun et itekään huoli edes oman ikästäs, saati vanhempaa? :D Miks sinä oisit mitenkään kiinnostava nuorempien naisten silmissä kun niitä omanikäsiä ja nuorempiakin miehiä on tarjolla?

        "Itse olen aina ollut muutaman (siis EI muutamankymmenen) vuoden itseäni nuoremman kanssa"

        Vai muutaman... siis arvatenkin vähintään 5-10 vuotta nuoremman.

        "No, onneksi sen voi valehdella :)"

        Siinäpä varsin vankkaa luottamusta herättävä alku suhteelle :D ei mikään ihme ettet ketään saa ja joudut noilla eväin tyytyyn hakemiseen jatkossakin.

        "vaikuttaa valitettavasti paljon minua vanhemmalta"

        Näin ne naisetkin luultavasti susta ajattelee.


      • taassamaihmettely

        "samanikäiset nyt vaikuttaa valitettavasti paljon minua vanhemmalta, ei kiitos."

        *tirsk* XD


    • normimies40

      En ole hakenut muita kuin omanikäisiä -5 vuotta korkeintaan mutta lotossakin voittaa ennemmin kuin omanikäiset vastaa. Kumma se vaan on kun naiset haluaa kunkun ja puoli valtakuntaa ilman että edes tutustuu miehiin.

    • Hassuhessu99

      Olen pikkasen päälle nelikymppinen. Itse haen 34 naista ihan sen vuoksi että...haluaisin ehkä vielä yhteisen lapsen. Eli biologiakin ratkaisee.

      • Toivon, että löydät hakemasi ja saat lapsen, ja joka tapauksessa jokainen saa hakea juuri sellaista kun haluaa, mutta sitä ihmettelen, miksi miehet heräävät sen lapsen haluamiseen niin myöhään. Miksi ei silloin, kun he itsekin ovat kolmekymppisiä?


      • myöhäänherännyt
        helka kirjoitti:

        Toivon, että löydät hakemasi ja saat lapsen, ja joka tapauksessa jokainen saa hakea juuri sellaista kun haluaa, mutta sitä ihmettelen, miksi miehet heräävät sen lapsen haluamiseen niin myöhään. Miksi ei silloin, kun he itsekin ovat kolmekymppisiä?

        Minä olen 45v mies, isä ja isäpuoli. Isä minusta tuli vain muutamaa kuukautta ennen kuin minusta tuli isäpuoli, eli elämä muuttui rytinällä kun olin 39v.

        Itse en olisi ollut valmis isäksi vielä 30 vuotiaana, koska mulla ei yksinkertaisesti ollut aikaa. Ja toinen vielä merkittävämpi syy: en löytynyt sellaista naista, joka olisi tarpeeksi kiinnostanut. Biologisen lapseni sain muutaman viikon hengailusuhteesta joku loppui jo raskausajan alussa. Ja naisen jonka todellakin halusin elämääni, tapasin myös kun 40v jo koputteli ovella. Hänellä siis oli kaksi lasta jo entuudestaan.

        Lapsi olis toki voinut samalla tavalla vahingossa tulla koska tahansa, mutta onneksi tuli näin, niin sisarukset ovat suunnileen saman ikäisiä. Ja jos olisin vakiintunut aiemmin, niin olisi pitänyt ottaa joku muu naisista... Joku sellainen joka ei kuitenkaan riittävästi kiinnosta. Eli mitäs sitten, että herääminen perhe-elämään tuli vasta myöhemmin? Ainakin ehdin ennen tätä ikää tehdä ympäri maailmaa sellaisia asioita (uraa), mitä en olisi voinut perheellisenä tehdä. Nyt on sitten aikaa perheelle.


    • yli40mies

      Nythän on niin että moni nainenkin herää vasta lähemmäs 40kymppisinä kun on luoneet omaa uraansa ja omaa elämäänsä ja nyt ovat heränneet mahdolliseen lapsensaantiinkin mutta aika kiire tulee edes tustustua toiseen osapuoleen ja biologinenkellokin tikittää viimeisiään mutta sehän tietysti naisten ja helkankin logiikalla oikein.
      Mitä tulen noihin ikäkriteereihin niin eikös se ole ihan sama mitä kukin hakee ja mihin on mahdollisuudet ja sekös tässäkin pännii joitakin naisia kun ne ykkösluokan miehet voi ja haluaakin niitä nuorempia naisia.
      Onhan siellä aika monella 40naisellakin ikäkriteerit -10 ja jopa -15 oman ikänsä alle ja näennäisesti 2 mutta sehän oikeutettua naisten kohdalla mutta itselleni se on yksja sama en ota yhteyttä näihin.

      • gdfgdfgsdg

        Juu, kyllä tässäkin asiassa ollaan naisen armoilla, mies voi jäädä kokonaan lapsettomaksi jos ei satu taivaankappaleet kohdilleen. Nykyään kun naisetkin lykkäävät sitä viime hetkille, niin entistäkin vaikeampaa on.


      • thhththhtht

        Juu, älä ota yhteyttä, tuon kirjoituksen perusteella et ainakaan minua kiinnosta. Tuskin kovin montaa muutakaan naista.

        En ole Helka, mutta vastaan tuohon että nelikymppisen naisen herääminen äidiksi haluamaan olisi oikein. Onhan se "oikein", mutta eri asia, onko kovin järkevää. Jos on mies jo rinnalla, niin tokihan silloin kannattaa antaa lapselle vielä mahdollisuus tulla, mutta varautua siihen että sitä ei välttämättä enää tule. Sitten jos vielä alkaa kumppania vasta etsimään lapsen saamiseksi, kannattaisi jo unohtaa koko juttu. Vaikka itsekin aika salamana perhe perustettiin niin olin kuitenkin vasta kolmekymppinen, silloin on mahikset vielä hyvät. Samaa suosittelen miehille, etsikää se perheenperustamiskumppani jo kolmekymppisenä.


    • vittuako-kitiset---

      vissiin mulugun puutteessa ja tietysti joku veroilla elätetty paskaloinen... siis elinkelvoton...

    • 40vmies

      Olen 40 ja haen 40 v naista. En tee enää lapsia. Naisilta tulee itku jos hakee parikin vuotta nuorempaa.

    • Selväse

      Voi tuota 40 KURPAN ITKUA!

      EN SAA ENÄÄ MULKKUA NIINKU NUOREMPANA

      BYÄÄÄÄHÄHHH!!!!!!!!!!!!

    • tilastototuus

      Tässä tuoretta tilastoa E-kontaktista: tein haun miehistä 48-58v (oma ikäni - 5v): 128 kpl uusia liittyneitä viimeisen kk:n aikana, näistä 40% hakee minua nuorempaa naista. Mutta mikä hauskinta: näistä 40%:sta 70% (!) on alle 175 cm pitkiä. Hahaa, hukkapätkät unelmoivat nuorista naisista :)

      • Haetaas

        Löysitkö tässä supervanha 55,81/183 minun haarukka on n.10, ei väliä,kuhan liikut tunnin kuolematta. Oli pajon nuorempi 20v yhree,hulluna rakastui ja vei minut.


    • eikovinvaikeaarvata

      Ei kai tuossa ole muuta syytä kuin se, että miehet haluasivat vielä hedelmällisessä iässä olevan naisen. Ja nyt tietenkin toki syyllistetään niitä ukkoja siitä, että eivät aiemmin ole "heränneet" Äh.... Vuosikausia nettideiteillä ja ravintoloissa tavallisena ukkona roikkuneena tiedän että sellaisen täyspäisen naisen joka sattuisi vielä kiinnostumaan tuiki tavallisesta ukosta tuossa iässä löytäminen on ihan pirun hankalaa.

      Ja miksi tuo muuten on naisille ongelma? Kai sitä mies nyt saa haluta sellasia naisia kuin haluaa? Harvempi 40 ukko nyt oikeasti odottaa/ edes haluaa mitään yhteydenottoja 18v tytöiltä. Elleivät sitten elättele toiveita pienestä sugar daddyn urasta. Haluavathan naisetkin useimmiten, että kumppani olisi heitä pidempi. Vaikka se on täysin ulkonäköön perustuva, ja irrelevantti rajaus. Tuohon ikään nyt kuitenkin ihan hyvä perustelukin.

      • eikovinvaikeaarvata

        Kuinka monta 40v ukko ja 20v nainen paria aloittaja tuntee todellisuudessa? Ei niitä kuitenkaan kauheasti ole, joten miksi tehdä asiasta ongelmaa....


    • trollibensa

      Olen kohta 50ja mun viimeaikaiset suhteet ovat olleet 34-38 vuotaiaiden naisten kanssa.

      Ihan vaan sen takia että a) melkein kaikki naiset muuttuvat mummoiksi fyysisiltä ominaisuuksiltaan tuossa neljänkympin korvilla, jotkut toki jo aiemminkin ja b) koska mä saan tuonikäistä, korkeastikoulutettua, hyvää työuraa tekevää, hoikkaa ja fiksua naista.

    • Missä nelikymppisten kanssa sen enempää juttelee kuin 18-vuotiaidenkaan? Jos juttelutasolle ei pääse minkään ikäisten kanssa.

      On myös niinkin, että nelikymppinen ei välttämättä aina edes itse koe olevansa "aikuisempi" kuin parikymppinen. Vuodet ovat vain kuluneet ja ihminen vanhenee, -mutta ei aikuistu (henkisesti).

    • Ilkuvaannyt

      Jep, tuossa iässä polleena yritetään hakea nuorta naista ja ylenkatsotaan oman ikäisiä, ne kun ovat muka mummoutuneet jo 35-vuotiaina...katinkontit, aivan samalla tavalla miehet ukkoutuvat, kyllä sen iän ihosta ja kropasta näkee, vaikka miten yritätte muuta väittää. Mutta sitten, yllättäen, kun mies on yli 60v, niin sitten alkaisikin se 50v taas kelvata - kun ei muuta saa :) Mutta 50v nainen elää elämänsä parhaita vapaita, estottomia vuosia, puumaileekin. Ei hänelle 60 lerppu kelpaa. Näin se menee.

    • minusta

      Noita nuorempia on helpompi opettaa tavoille. Vanhasta feminististä ei saa hyvää tekemälläkään. Nainen joka on tottunut saamaan tahtonsa läpi pihtaamalla on pahasti ohi parasta-ennen vaiheen. Liika nuoruus on itsestään paraneva ”tauti”

    • ihemenillitystä

      "Yhdelläkin muuten täysjärkisen oloisella, 47-v. ukolla oli ikähaitarina 18-37 v. Eikä ollut mikään nuorekas mies kyseessä, vaan moni saman ikäinen nainen on freesimpi. Vaikka tykkäisi nuoremmista, niin eikö joku 27-vuotiaskin ole jo ihan riittävän pikkutyttö viisikymppisen rinnalla? Mutta että alle kaksikymppinen tyttöystävä..."

      miksi naiset usein suuttuvat siitä miesten ikähaarukan alarajasta? Onhan tuossakin 37v asti se haarukka. Ja sen jälkeen rupeaa naisella hedelmällisyys laskemaan äkkiä, joten ihan luonnollinen ikähaarukkahan tuo on. Ja söpöähän se vaan on jos sattuu flaksi käymään, että löytää oikeasti hyvän kumppanin parikymppisestä. Pysyy pitempään tuoreena. Harvoinhan tuota tapahtuu, tiedät itsekkin, joten miksi tarrautua poikkeukseen?

      • taassamaihmettely

        No se oli ihan vain yksi esimerkki, mutta hyvin suuri osa minun ikäisten profiileista on juuri tuollaisilla ikärajoilla. Vastaavasti 55 miehet hakevat minun ikäisiäni, mutta ei kiinnosta olla heidän itsetuntonsa pönkittäjä. Ja kymmenen vuotta nuoremmat seksisuhteen hakijat ei intsaa myöskään.

        Tapailin joskus reilu kolmikymppisenä 8 vuotta itseäni nuoremapaa miestä. Sen kesäsuunnitelmia oli mm. kesällä lähteä kavereiden kanssa telttailemaan rokkifestareille. Tuli vanha olo kuunnellessa. Onneksi se suhde kaatui, ihan muuhun kuin ikäeroon. Mutta pystyn niin näkemään sielun silmillä mun ikäisen miehen siellä festareilla teltassa sen 18-vuotiaan kanssa. :D


    • 0ppppppppooii

      Suurin osa miehistä ei mieti naisen ikää tms. arvoja pilkkua viilaten vaan profiilissa roikkuu jotain minkä sinne on lätkäissyt.

    • OVULEISSÖN

      MIEHIÄ EI VAAN KIINNOSTA LÄSKIPRSEISET NAISET!!!!!! 15-20 NAISILLA SÖPÖT PERSEET, JOITA VOI VIÄ NUSSIA. NUORUUS SATTUU OLEEN VALTTIA, HIIVASIENET EI KIINNOSTA!!!

    • KLITORISFANI

      LÄSKIT KIIHOTTAA VÄHEMMÄN

    • POMOMOMO

      KLITTA ON SÖPÖ EI LÄSKILLÄ

    • PAKOKAASU

      MIKS IKÄHAARUKKA TAI -HAITARI ,MIKSEI LUSIKKA TAI VEITSI?

    • vanhakukkoon

      Homot tykkää pientä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe