BREAKING NEWS! Pope Decrees Sunday Universal Day of Rest
Julkaistu 16.8.2015 Youtube
Olet katsomassa VNN The Vatican News Network maailman uutiset tänään ja nyt Katarina Beta.
Ehdotuksessa Yhdysvaltain muodostamiseksi Vatikaani on virallisesti päästänyt läpi uuden lain, joka valtuuttaa, että kaikkien maailman ihmisten tulee olla läsnä messussa. Viime aikaisten kaupunkejamme kohdanneen kurjuuden vuoksi Pope Matthew sanoo yleinen läsnäolo kirkossa osoittaa Jumalalle, että vielä on olemassa hyvää ihmiskunnassa. Kannustimena Vatikaani aikoo käyttää mikrosiruimplantteja, jotka vapautettiin 2 vuotta sitten ainoana nyt hyväksyttävänä valuuttana. Kirkot kaikista maailman kirkkokunnista maailmanlaajuisesti on varustettu sensoreilla, jotka automaattisesti lisäävät rahaa henkilön implanttiin tämän astuessa hyväksyttyyn kirkkoon sunnuntaisin. Epäonnistuminen noudattaa uutta lakia on rangaistavaa vangitsemisella tai jopa kuolemalla.
https://www.youtube.com/watch?v=Altb8_BRMR4
Adventistit olleet oikeassa!
fdffdfd77
3
110
Vastaukset
- fdffdfd77
Pyydän vilpittömästi anteeksi. Kyseessä oli törkeä uutisankka!
- akuankkanen
Kvaak kvaak ;)
- tupuhupunen
Siis adventistit ovat aina väärässä uskoessaan Ellenin ns. näkyihin. Ne eivät toteudu muuta kuin tuollaisissa piloissa.
Juurihan se paavi oli siellä USA:ssa tapaamassa Obamaa eikä mitään sunnuntailakeja kuulunut.
Olisi aika tehdä johtopäätökset Ellenin tarinoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036