Painifetissi

Kiinnostaisi kokeilla painia naisen kanssa vaatteet päällä (ainakin aluksi). Koen sen erittäin kiihoittavana. Mistäs sitä tietää mitä tapahtuu kun on aikamme temmelletty...
Jos koet samoin niin kerro mieltymyksistäsi.

112

5576

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitamutpanemua

      Mä taidan olla vähän kranttu (ja vähän kinky),kun mua kiihottaa vaan miehet jotka voittaa mut painissa ja muutenkin tosi vahvat miehet. No mä haluunkin että mut otetaan

      • Meinaatko, että voittaisit miehen painissa?


    • painikivaa

      Minkälainen imminen on vastassa? Voin painia, mut ainoastaan vaatteet päällä ;) Tääl 163/63 nainen. ? Pk seutu

      • Olen 170/100 eli pikkuisen isompi kuin sinä, mutta eihän se koko aina ratkaise. Vaatteet päällä sopii hyvin. Olen 62-vuotias eli sua vanhempi myös (oletan). Jos nämä tiedot hyväksyt niin katsotaan jatkoa.
        Masa


    • Painikivaa

      Ikä on vaan numeroita.. :) Saas nähdä kuin käy. Miten suhu sais yhteyden?

    • Painikivaa

      Taisinkin keksiä jo..;)

      • Ei-toiminut

        En keksinytkään. Hottiksen postin demoni palautti.


    • Jos nainen vaikka istuisi naamalle "vahingossa" ja jos mies häviää niin nainen saa istua naamalla nuolettaen itsensä:)

    • Kiva olisi antaa vaimo jollekkin paini kaveriksi, lyhyt/hoikka/d75 rinnat, Brunette, 39 vuotias

    • eizumopainia

      Seurasin sivusta kun salilla nuoret tytöt ja pojat painivat jumppamatoilla. Huomio kiinnittyi siihen että tyttö yleensä oli se joka selätti pojan. Yksi tyttö varsinkin käsitteli huomattavasti isompaa poikaa kuin rukkasta, poika oli naama punasena ja koetti punnertaa, mutta tyttö pyöritti sitä mielinmäärin. Oikein näki kun tyttö nautti pojan ahdingosta. Tyttö pyörähti selälleen ja käänsi pojan selälleen itsensä päälle, levitti omlla jaloillaan pojan jalat levälleen ja piti kuristusotetta kaulalla, niin iso poika olin täysin avuton.

      • näinnsemenee

        Ennen ku testot alkaa tekee tehtäväänsä tarpeeks pojat on aika kovilla tyttöjä vastaan. En itsekkään nuorena pärjänny tytöille painissa.


      • Anonyymi

        Meilläkin oli aikoinaan yläasteella luokalla muutama tyttö, joita vastaan kaikki pojat yrittivät painia mutta huonolla menestyksellä. Kaikki joutuivat samalla tavoin selätetyiksi. Kyllähän meitä poikia silloin hävetti, kun olin jotenkin kuvitellut, että pojat ovat aina automaattisesti tyttöjä vahvempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin oli aikoinaan yläasteella luokalla muutama tyttö, joita vastaan kaikki pojat yrittivät painia mutta huonolla menestyksellä. Kaikki joutuivat samalla tavoin selätetyiksi. Kyllähän meitä poikia silloin hävetti, kun olin jotenkin kuvitellut, että pojat ovat aina automaattisesti tyttöjä vahvempia.

        Tytöt on usein todella notkeita ettei niitä niin vaan voiteta.


      • Anonyymi

        HUUTONAURUA

        Pojat ovat tyttöjä vahvempia ja se on fakta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUUTONAURUA

        Pojat ovat tyttöjä vahvempia ja se on fakta

        Aikuisena kyllä, mutta teinitytöt ovat usein vahvempia kuin samanikäiset pojat kun kehittyvät nopeammin. Lisäksi ovat notkeampia ja nopeampia ja pojilla on hormoneiden takia motoriikka sekaisin. Tämän takia tyttöjen on todella helppo saada pojat niputettua tuossa 12-16v iässä.


    • siskoselättää

      Oon kyllä huomannu että nykyään tytöt on niin fitneksii et pojat ei pärjää. Mä en pärjää mun siskolle, se treenaa ja käy salilla, ite oon vähä plösö mut pitempi ja painavampi. Sama juttu mu kavereilla, jos ne painii mun siskon kaa niin kaveri on yleensä kohta selällään siskon alla tai jossain puristuksessa niin ettei ne pääse pois.

      • Paini37

        Ei niille kavereiden siskoille ennenkää pärjätty. Nuorena painit tyttöjä vastaan päättyivät lähes poikkeuksetta häviöön.


      • tytötvoittaa

        Onko siskosi sua nuorempi vai vanhempi? Itse hävisin 16-vuotiaana pikkusiskoni 12-vuotiaalle kaverille.. Olin varmaan 20kg painavampi ja vahvempikin mutta minusta ei silti ollut mitään vastusta hänelle.


    • hävetti

      Joo kyllä ne kaveripiirin kovimmat painijat oli aina tyttöjä..

      • Petteri32

        Tää on kyllä totta.


      • vanhatajat

        Olisi kiva päästä nyt aikuisiällä kokeilemaan painia samojen naisten kanssa kenelle teininä hävisin. Muistan painineeni noin 13-15 vuotiaana neljän eri tytön kanssa ja hävisin kaikille. Eivätkä muutkaan pojat pärjänneet tytöille. Nykyisin voimasuhteet ovat varmaan toisin päin.


      • jani27
        vanhatajat kirjoitti:

        Olisi kiva päästä nyt aikuisiällä kokeilemaan painia samojen naisten kanssa kenelle teininä hävisin. Muistan painineeni noin 13-15 vuotiaana neljän eri tytön kanssa ja hävisin kaikille. Eivätkä muutkaan pojat pärjänneet tytöille. Nykyisin voimasuhteet ovat varmaan toisin päin.

        Komppaan, olisi kiva päästä ottamaan revanssia. Nuorena tytöt olivat ylivoimaisia poikia vastaan, poikien kesken olin parhaimmistoa, mutta hävisin tytöille aina.


      • Elluskaq
        jani27 kirjoitti:

        Komppaan, olisi kiva päästä ottamaan revanssia. Nuorena tytöt olivat ylivoimaisia poikia vastaan, poikien kesken olin parhaimmistoa, mutta hävisin tytöille aina.

        Pojat olivat yleensä aika helppoja vastustajia, he vain aika harvoin uskaltautuivat painimaan kanssani..


      • tahtootehdä

        Kyllä painimaan voin alkaa sun kanssa , mutta voin vahingossa ottaa otteen sun haarovälistäsi jotta saan sut selätelätettyä:)


      • Anonyymi
        jani27 kirjoitti:

        Komppaan, olisi kiva päästä ottamaan revanssia. Nuorena tytöt olivat ylivoimaisia poikia vastaan, poikien kesken olin parhaimmistoa, mutta hävisin tytöille aina.

        Sama täällä. Olihan se kieltämättä kova kolaus teinipojan itsetunnolle joutua tytön selättämäksi, vaikka toki samalla tavalla hävisivät kaikki muutkin pojat.


      • Anonyymi

        Tämä! Voitin aina muut pojat mutta en koskaan yhtään tyttöä. En oikein vieläkään tajua miten nuoremmat ja päätä lyhyemmät tytöt saivat minut selätettyä mutta jotenkin niin aina kävi. Tytöt olivat niin ketteriä että ehdin vain ihmetellä ja huomasin että olin selälläni maassa tai tiukasti vastustajan otteessa


    • Miehekästä-
    • JKKK-

      Kodinhoitohuoneessa
      jkkk 10.11.2010


      Olin viettämässä iltaa kaveriporukalla kanssa erään Simon luona. tunnelma oli leppoisaa, söimme ja ryyppäsimme. Ovikello soi ja Simo meni avaamaan. Eteiseen ilmestyi Roni ja hänen tyttöystävänsä Lissu. Olin jo kauan tuntenut vetoa Roniin ja nytkään en saanut silmiäni irti hänestä.

      Ilta eteni ja kaikilla oli mukavaa. Yläkerta oli täynnä, joten ajattelin käydä alakerrassa. Laskeuduin portaat ja kävelin käytävää, kun Roni ilmestyi kulman takaa, tupakalta. Katseemme kohtasivat ja Roni virnisti. Roni on härnääjä. Hän rakastaa, kun saa kiusata muita ja leikkitapella kaikkien kanssa. Kuljin Ronin ohi. Roni potkaisi minua hellästi takareiteen. Käännyin ja näin taas tuon virneen. "Jumalauta" huusin ja hyppäsin leikkimielisesti Ronin kimppuun. Roni on minua reilusti vahvempi, joten pienen painihetken jälkeen hän sai alistettua minut alleen. Roni makasi päälläni pitäen käsistäni kiinni ja nauroi. Nouseva humala sai kuitenkin Ronin refleksit herkentymään ja sain kellistettyä hänet. Otin sohvalta tyynyn ja painoin sitä hänen kasvoihinsa. Roni pääsi otteestani ja päätin lähteä karkuun. Juoksin ensimmäisestä ovesta sisään, kodinhoitohuoneeseen. Koitin pitää ovea kiinni mutta Roni avasi sen helposti. Siirsin itseni taaimmaiseen nurkkaan. Roni katsoi minua jotenkin mielipuolisesti ja sulki oven.

      "Okei, aselepo" yritin, mutta Roni lähestyi minua hitaasti hämärässä huoneessa sanomatta mitään. Yhdellä liikkeellä hän kaatoi minut maahan ja asettui päälleni. Painimme hetken, mutta olin koko aika alakynnessä. Roni makasi päälläni ja sain jalkani kiedottua hänen ympärilleen. Lopetimme painimisen. Erotin juuri ja juuri Ronin kasvonpiirteet hämärässä huoneessa. "Okei, päästä sit jo" sanoin mutta Roni ei liikahtanutkaan. "Älä yritä, tykkäät kuitenkin", hän sanoi. "Joo niin varmaan" sanoin, vaikka Roni olikin oikeassa. Kiimani kasvoi.

      Roni alkoi liikkua epämääräisesti päälläni, mikä sai minut sekoamaan. Tunsin kuinka bokserini alkoivat kiristaa. Yritin paniikissa päästä pois Ronin otteesta, sillä en halunnut hänen huomaavan, kunnes huomasin itse, etten ollut ainoa, jolla tapahtui fyysisiä muutoksia. Ronin housuissa kasvoi. Olin ymmälläni, en tiennyt mitä tapahtuisi. Katsoin Ronia ja hän vastasi katseeseeni. Hän irrotti otteensa ranteestani ja siirsi kättään alemmas. Tunsin kuinka se laskeutui täyttyneen etumukseni päälle. "Taidat tykätä tästä" Roni sanoi kiusoittelevasti. En voinut enää vastustaa, tartuin vapaalla kädelläni Ronin takaraivoon ja kiskaisin. Huulemme koskettivat toisiaan. Aloimme kiimaisen kielipelin. Olin täysin kovana. Kellistin Ronin alleni ja avasin hänen paitansa napit. Hämärässä erotin treenatut lihakset ja aloin nuolla niitä.

      Siirryin yhä alaspäin, kunnes leukani tavoitti vyönsoljen. Roni piti kättään hellästi takaraivollani samalla kun avasin hänen housunsa. Boksereissa lepäsi valtava, puolitangossa oleva elin. hinkkasin kielellä bokserien ulkopuolta. Roni ynisi kiihottavasti ja jatkoi kasvuaan. Laskin bokserit hampaillani ja siirryin tositoimiin. Ronilla oli valtava varustus. Suutelin sen vartta hetken, kunnes Roni siirsi kädellään pääni oikeaan kohtaan. Penis upposi nieluuni. Roni silitteli päätäni ja hetken rauhallisen session jälkeen hän alkoi nussia suuhuni. Yökkäilin välillä, mutta se ei Ronia haitannut. Irrottauduin Ronin otteesta, sillä en halunnut, että hän tulee. Vielä.

      Kapusin ylemmäs hämmentyneen Ronin päälle ja suutelin tätä. Liikutin lantiota elimen päällä. Roni poisti bokserini ja hyväili pakaroitani. "Haluutsä" hän kysyi. Katsoin häntä hetken ja sanoin "Ai haluunko". Roni virnisti kiimaisesti ja kierähti päälleni. Hetken vartaloiden hinkkauksen jälkeen hän nousi ja otti taskustaan kondomin. Otin sen häneltä ja asetin sen valtavan kyrvän päälle. Heti kun se oli paikallaan, Roni tönäisi minut lattialle ja tuli päälleni. Hän etsi oikean kohdan ja tunsin kuinka terska kosketteli anustani. Kiedoin jalat Ronin ympärille ja vedin häntä itseeni päin. Roni oli hollilla. Hetken aikaa oli hiljaista, kun Roni työntyi sisääni. Koitin olla huutamatta kipuun ja kiimaan. Roni oli pohjalla.

      Hitaasti hän alkoi työntyä sisään ja ulos. Kipu oli sietämätön, mutta kestin sen. Pikkuhiljaa se alkoi hellittää ja nautinto korvasi sen. Valtava nautinto. Ronin treenattu vartalo hinkkasi minua xxl-peniksen työntyessä edestakaisin anuksessani. Roni tihensi tahtiaan koko aika. "Saanko mä.." Roni kysyi mutta kesketyin hänet. "Ihan mitä vaan" sanoin ja kuulin Ronin voitonriemuisen ynähdyksen. Roni alkoi hakata kunnolla. Tahti ja lätinä koveni. Tunsin kuinka orgasmi lähestyi. "Saatanan huora" Roni sanoi. Se vain lisäsi kiimaani. Valtava elin hakkasi reikääni kuin viimeistä päivää. Äkkiä Roni laittoi selkänsä kaarelle ja tunsin kuinka hän tuli sisääni. Me molemmat huohotimme ja Roni kaatui viereeni. "Ei saatana" hän sanoi. "Ei saatana sä olet hyvä".

    • heikkomies

      Paini nuorempana (15-16) vuotiaana muutaman kerran erään perhetutun kanssa. Itse olin tuohon aikaan perus rimpula teinipoika ja tämä nainen oli iältään ehkä 45-50 ja minua jonkin verran isompi. Ei siinä koskaan kauaa kestänyt kun hän minut selätti. Niin ylivoimainen hän oli etten usko voittavani häntä vieläkään vaikka ikää on 21 vuotta.

      • varmahäviö

        Jos olet vielä naista pienempi, tuskin voitat häntä. Harva mies voittaa itseään isomman naisen painissa..


      • painimiess

        Ei ole ollenkaan ihmeellistä tai noloa tuon ikäisenä hävitä aikuiselle naiselle. Tuossa iässähän pojat häviävät ikäisilleen ja vähän nuoremmille tytöillekkin koska motoriikka menee sekaisin murrosiässä.


    • sänkypaini

      Vaimon kanssa on painittu monta kertaa. Ennen voitin hänet mutta kun hän tajusi hyödyntää jalkojensa voimakkuutta, en ole hänelle enää pärjännyt. Olen vaimoani noin 15 kiloa isompi mutta kun hän saa vangittua pääni jalkojensa väliin niin ei auta muu kun luovuttaa.

    • mat22ti

      Olen vuosikausia haaveillut painista naisen kanssa, olen 180cm, 75kg, hauiksen ympärys n.24cm, niin en ole vahva, olen siisti, sivistynyt, sympaattinen, ujohko seniori, nainen saa olla painavampi, pitempi, bodari tai lihaksikas, vahvempi, koska olet nainen, saat painautua takaa päälleni ja ottaa rauhassa haluamasi otteet ja, kun valmis, sanot, että nyt saat painia,. vastustelen, mutta nöyrryn ja nainen alistaa minut kuten haluaa,.

      • Minna49

        Mieheni on suunnilleen kokoisesi, itse olen noin 175/80 ja voitan hänet poikkeuksetta. Veikkaisin että moni kokoiseni nainen voittaisi sinut :)


      • mat22ti
        Minna49 kirjoitti:

        Mieheni on suunnilleen kokoisesi, itse olen noin 175/80 ja voitan hänet poikkeuksetta. Veikkaisin että moni kokoiseni nainen voittaisi sinut :)

        Paljon kiitoksia Minna, kun vastasit, se yllätti, mutta ilahdutti, asun Hesassa, olen aviossa, olen terve ja luotettava, jos vain on pienikin mahdollisuus, että voitaisiin tavata, niin miten saan sinuun yhteyden, niin fetissini on tosi kauan ollut: minua voimakkaampi nainen painautuu takaa päälleni ja ottaa kokonelson otteen, tiukentaa otetta ja sanoo, että nyt painitaan, vasta nyt tajuan, että olen nöyryyttävästi naisen alla, yritän painia ja vapautua alta, mutta nainen lannistaa vastusteluni, pakottaa alistumaan naiselle ja tiukentaa vielä otettaan, kunnes myönnän häviöni ja tottelen, .


      • Minna49
        mat22ti kirjoitti:

        Paljon kiitoksia Minna, kun vastasit, se yllätti, mutta ilahdutti, asun Hesassa, olen aviossa, olen terve ja luotettava, jos vain on pienikin mahdollisuus, että voitaisiin tavata, niin miten saan sinuun yhteyden, niin fetissini on tosi kauan ollut: minua voimakkaampi nainen painautuu takaa päälleni ja ottaa kokonelson otteen, tiukentaa otetta ja sanoo, että nyt painitaan, vasta nyt tajuan, että olen nöyryyttävästi naisen alla, yritän painia ja vapautua alta, mutta nainen lannistaa vastusteluni, pakottaa alistumaan naiselle ja tiukentaa vielä otettaan, kunnes myönnän häviöni ja tottelen, .

        Valitettavasti en paini vieraiden miesten kanssa, ja välimatkaakin on paljon. Mutta toivottavasti löydät halukkaan naisen painikaveriksi. Kyllä meitä isompia naisia suomesta löytyy :)


    • Todellinen-syy

      Hei tampiot!

      Lukekaas pikkasen psykaa. Juttu piilee siinä, että miehellä on synnynnäinen esto olla vahingoittamatta naista. Tappaminen menee ylikynnyksen, mutta painissa alistaminen on juuri tuossa estossa. Kuten nyrkillä hakkaaminenkin.

      Tuossa se todellinen syy häviöön.

      • Sänkypaini

        Ihmisen vahingoittaminen vasite on ihan eri juttu kun painiminen. Itse häviän vaimolleni painissa kevyesti koska hän on minua huomattavasti ketterämpi ja saa vangittua minut reisiensä väliin ja kuten muutkin naisten kanssa painineet tietävät, siitä puristuksesta ei noin vain vapaudutakkaan.


      • jaahasjooo

        Kyllä naisten joukusta löytyy niitäkin yksilöitä jotka voittavat lähes miehen kuin miehen painissa.


    • nuorehkomies-

      Itse olen päässyt kokeilemaan painia työkaveriani vastaan. Olen 24v 172/65 ja työkaverini on arviolta noin 45-50 vuotias ja 170/80. Pakko myöntää että kyllä siinä miestä vietiin kuin litran mittaa. Varsinkin se jalkojen voima yllätti täysin. Suhtautuminen isompiin naisiin kyllä muuttui tuon kokemuksen myötä :D

      • toinensamanlainen

        Kuulostaa kivalta. Isompia naisia ei kannata lähteä aliarvioimaan, se on tullut itsekin opittua. Kiva kuulla että jollain toisellakin on saman kaltainen kokemus kuin itselläni. Itsekin olen parikymppisenä "joutunut" viisikymppisen, itseäni noin 20kg painavamman naisen riepoteltavaksi. Kädenväännössä voitin, mutta painissa hän oli täysin ylivoimainen. Olisi kiva kokeilla painia itseni kokoista naista vastaan.


    • Onko täällä juuri monella miehellä se että kun ”häviää naiselle painissa” niin samalla kuitenkin voittaa esim asennoissa. Pääsee koskemaan jne...?

      • Mites-on

        Ootkos taas hakemassa transua.?
        Kumpi teistä panee vaiko vuorotellen?


    • Olen ollut paini sessioissa mukana. Se panee joka voittaa.

      • Kuinkas-isolle

        Kuinka isolle ryhmälle oot ollu narttuna?


      • Kuinkas-isolle kirjoitti:

        Kuinka isolle ryhmälle oot ollu narttuna?

        Sellainen autollinen, pyydettiin mökille kun tunsivat mun tavat. Sielä istuin takapenkillä muiden sylissä, eli 5 ja minä.


    • Emilin-paini

      Mä hikoilin kuntosalin saunassa. Mun olo oli rentoutunut ja ajatukset kulkivat selkeinä. Mun oli pakko käydä rääkkäämässä itseäni, koska muuten ajatukset painuivat navan alapuolelle. Ei siinä muuten mitään, mutta mua ei kiinnostanut tytöt lainkaan. Pelkät pojat vain. Mulla oli myös ihastumiselleni kohde. Sen nimi on Sebastian. Sillä on tummanruskeat puolipitkät hiukset ja tummanvihreät silmät. Ne silmät on niin tummat, että värin erottaa vain jos katsoo tarpeeksi läheltä. Me ollaan samalla luokalla ja mä yritän aina päästä samaan ryhmään tekemään ryhmätöitä sen kanssa. Sebastian, Sebastian, Sebastian…

      Mä olen nähnyt Sebastianin alasti koulun suihkussa. Sen penis on ollut tähän mennessä puolijäykkä joka kerta, kun olen sen nähnyt. Mun toivoa lisää aina se, kun Sebastian vetäisee suihkussa pari kertaa esinahkaansa eteen ja taakse. Mä en voi olla varma, mutta tuntuu, kuin se tekisi sitä tahallaan. Kiusatakseen mua.

      Muutaman kerran mä olen lähestynyt sitä hieman salaa. Esimerkiksi viime viikonloppuna yhdessä konsertissa mä tungin itseni ihan sen taakse. Mä tunsin Sebastianin lämmön housujeni läpi. Se jätkä kävi kuumana. Illalla mä runkkasin itselleni orkun. Kuvittelin, että avasin Sebastianin housut ja vedin ne nilkkoihin. Fantasiassani panin Sebastiania tyhjentyneessä konserttisalissa ja hän nojautui esiintymislavaa vasten. Laukesin kuvitteellisesti hänen sisäänsä. Sitä minä halusin enemmän, kuin mitään muuta.

      Onnekseni asumme keskikokoisessa kaupungissa. Tilaa on juuri ja juuri riittävästi ja kaikki ei tunne toisiaan. Tietenkin tutuilla on tuttuja ja ne tuntevat toisensa ja sitä rataa. Jos mä jäisin homoudestani kiinni, mulle jäisi kuitenkin tilaa hengittää. Kunhan pääsisin yliopistoon, muuttaisin Helsinkiin opiskelemaan ja silloin mun homoudella tuskin olisi mitään väliä.

      Aluksi musta oli ollut ihanaa olla rakastunut poikaan. Se tunne selkeytti mun ajatuksia siitä, mitä mä haluan. Mä totesin, että en voi muuttaa seksuaalisuuttani, enkä sitä edes halua. Musta tuli entistä enemmän seksifriikki, vaikka se tarkoittikin vain kotona runkkaamista. Mä olen top ja mun kalu oli kuin sonnin kalu.

      Sinä viikonloppuna mä päätin, että osallistuisin bileisiin. Tiesin, että Sebastian olisi tulossa sinne myös. En ajatellutkaan tekeväni minkäänlaista liikettä siellä, mutta halusin saada Sebastianista hieman enemmän irti. Halusin nähdä, olisiko se siellä muijan kanssa vaiko vaan yksin. Mä toivoin, että yksin. Sen kanssa jutteleminenkin olisi helpompaa, kuin koulussa.

      Mä valitsin ylleni iltaa varten ihan tavalliset vaatteet. Huppari, teepaita ja farkut, siinä oli mun asusteet. Menin paikan päälle tasan kahdeksalta, vaikka kutsussa olikin pyydetty saapumaan kuudeksi. Mä halusin olla hieman mystinen tekemisissäni ja tulin myöhässä. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota mun mystiseen saapumiseen tai muhun.

      Löysin Sebastianin keittiöstä juomasta drinksua. Se moikkasi mua ja taputti sitten vieressään olevaa vapaata tuolia. Mä sain drinkin eteeni. Olin tyytyväinen, paikalla oli vain pareja, jotka tuntuivat kiinnostuneen vain toisistaan. Sebastianilla ei ollut paria.

      Ahmin Sebastiania silmilläni. Tunsin sen tuoksun, mille en osannut antaa nimeä. Nautin sen kauniista kasvoista ja kiharoista hiuksista. Mitä enemmän mä join, sitä enemmän mä halusin Sebastiania.

      Sitten se tapahtui. Me alettiin pelaamaan pullonpyöritystä ja paikalle tuli vielä muutama luokkatoveri lisää. Sebastian teki tilaa, nousi tuoliltaan ja käski mun siirtyä taaksepäin. Se istui mun syliin ja kiersi kätensä mun olkapään ylitse, kun meinasi horjahtaa. Mulla seisoi ja mä tiesin sen tuntuvan farkkujenkin lävitse. Sebastian ei välittänyt. Se liikkui paikallaan ja hieroi pakaroillaan mun munaa. Se katsoi mua välillä silmiin ja hymyili. Mä yritin jotain kaksimielistä läppää, mutta Sebastian ei lähtenyt mukaan. Se kiusasi mua ja mä olin siitä pelistä ihan pihalla. Muut pöydässä eivät tuntuneet tajuavan meidän leikkiä.

      ”Mun pitää käydä vessassa”, Sebastian kuiskasi mun korvaan. Se nousi ylös ja katosi huoneesta. Juuri silloin pullo pysähtyi osoittamaan mua. Mä valitsin tehtävän ja pyörittäjä Tiina oli valmiina.

      ”Suutele mua...” se sanoi ja tuli ihan mun iholle kiinni. Mä tein sen ja totesin, ettei se tuntunut juurikaan miltään. Tiina katsoi mua ja nousi pois. Sen katse oli outo ja se viipyi mussa hetken liian pitkään. Mua kuumotti ihan tosissaan.

      Sitten Sebastian palasi. Mä pistin merkille, että se oli pessyt kasvonsa. Mä olin jo haljeta onnesta, kun se oli tulossa takaisin mun syliin. Tiina keskeytti sen ja otti Sebastianin omaan syliinsä. ***** kun olin kateellinen. Mulla meni hetki kerätä itseni. Vitutti niin paljon, että kyyneleet tuli silmiin. Sitten tilanne muuttui. Tiina kuiskasi jotain Sebastianille ja sai tämän hymyilemään. Sebastianin tumma katse upposi muhun. Se hymyili mulle ja pyöräytti pulloa. Pullo jäi osoittamaan Sebastiania. Se valitsi tehtävän.

      ”Pussaa Joonaa...” Tiina sanoi. Mä olin kusessa.

      • Sinä, Sebastian ja Tiina miten homma jatkuu?


      • Kyrpää-tulis
        virtasenposti kirjoitti:

        Sinä, Sebastian ja Tiina miten homma jatkuu?

        Ja sää haluut olla ryhmänarttuna.


      • Kyrpää-tulis kirjoitti:

        Ja sää haluut olla ryhmänarttuna.

        Haluan ja olenkin. Pidän siitä. Haittaako sua.


    • mat22ti

      Voi jospa löytäisin naisen, jonka hauiksen ympärys jännitettynä olisi jopa 30cm, yrittäisin voittaa kädenväännössä, mutta luultavasti häviäisin ja hävinneenä joutuisin alle painissa, vastustelisin, mutta nainen vahvempana lannistaisi, nöyryyttäisi, alistaisi ja voittaisi,.

    • mies24

      Nykyisen naisystävän kanssa tulee painittua silloin tällöin. Hän on minua noin 15 kiloa painavampi, mutta olemme suunnilleen saman pituisia. Ylävartalon voimassa olen vähän edellä, mutta alavartalon osalta naiseni jyrää 100-0. Painissa häviän poikkeuksetta, vaikka ihan hyvän vastuksen pystyn antamaankin.

      • painimiess

        Sekin on jo hienoa että pystyt tarjoamaan 15kg isommalle naiselle hyvän vastuksen.


      • mies24
        painimiess kirjoitti:

        Sekin on jo hienoa että pystyt tarjoamaan 15kg isommalle naiselle hyvän vastuksen.

        Paini on tasaista niin kauan kun naiseni saa vangittua minut jalkojensa väliin, sieltä on mahdotonta päästä pois, kun häneltä löytyy sitä voimaa niin paljon.


      • kommentoija0101
        mies24 kirjoitti:

        Paini on tasaista niin kauan kun naiseni saa vangittua minut jalkojensa väliin, sieltä on mahdotonta päästä pois, kun häneltä löytyy sitä voimaa niin paljon.

        Vahvan naisen saksiote on epäreilun ylivoimainen ase. Peli on hetkessä menetetty jos niihin pihteihin jää.


    • suukkkis

      Sellaisen naisen kanssa olisi kiva painia, jolla olisi sukkahousut jalassa. Oikeastaan sukkiksissa voisin olla itsekin:)

    • Pano-Petteri

      Olin Köpiksessä viikon työmatkalla, kävin Strögetillä oluella ja katselemassa maisemia.

      Yksi lyhyt nahkahame kiinnitti huomion ja kun katseellani ehdin kasvoihin asti en ollut uskoa silmiäni. Sinällään hän näytti ihan sievältä, vähän ylimeikatulta brunetelta, mutta yllätys oli että tunsin hänet. Hämmästys sai minut sanomaan: "Hei, Mika!" Kyseessä oli työtuttu edellisestä työpaikastani - ja siis miespuolinen työtuttu joka nyt oli sangen taidokkaasti meikannut itsensä ja pukeutunut melko provosoivasti, mutta ei aivan "yli".

      Mika kääntyi hymyillen katsomaan minuun, mutta samassa hänen kasvoilleen tuli kauhistunut ilme. Nousin ylös ja kävelin hänen luokseen. Hän vilkuili hätääntyneenä ympärilleen, mutta ymmärsi ettei kapeassa hameessaan ja korkokengillään päässyt minua pakoon. Hän alkoi selitellä hätävaletta jostain vedonlyönnistä, mutta minä rauhoittelin häntä: "Rauhoitu! En minä tuomitse enkä kerro kenellekään jos et halua. Ajattelin vain kysyä kuulumisia. Mennään ottamaan olut. Ei kai tästä tarvi mitään kohtausta kehittää?"

      Mika suostui ja menimme baariin. Tilasin meille oluet. Mika kiitteli avomielistä suhtautumistani ja kertoi, että saa lainata välillä siskonsa asuntoa, kun tämä on käymässä Suomessa ja käy täällä "tyttöilemässä". Silloin hän käytti itsestään nimeä "Mira". Hän oli puhelias, koska oli ottanut muutaman rohkaisuryypyn, mutta ei hän kovassa humalassa ollut. Kysyin suoraan: "Oletko etsimässä miesseuraa, vai muuten vaan tykkäät naisten vaatteista." Mika/Mira kielsi kiivaasti että olisi homo. Tosin hän jatkoi: "Joskus on tosin joku mies yrittänyt iskeä ja se on oikeastaan aika kiihottavaa. En ole kuitenkaan mennyt suudelmaa pidemmälle."

      Viereiseen pöytään istuutui keski-ikäinen pariskunta ja nainen selvästi huomasi Miran oikean sukupuolen. Hän alkoi supista tohkeissaan miehelleen. Mira sanoi: "Jos tämä on sinulle kiusallista, niin voit lähteä vapaasti. Ymmärrän, enkä loukkaannu." Hämmennyksen aiheuttama jännitys ja pari olutta sai minut rohkeammaksi kuin olinkaan ja sanoin: "Annetaan niille aihetta järkyttyä. Anna pusu!" Kumarruin Miraa kohden ja hän naurahti ja suuteli. Se ei ollut mikään pitkä eikä kiihkeä kielari, mutta ehdin tuntea huulten lämmön ja huulipunan maun.

      Se oli hetken mielijohde ja hämmennyimme tempauksestamme vähintään yhtä paljon kuin meitä paheksuva viereisen pöydän pariskuntakin. Mira sanoi, että hänen tarvitsisi varmaan lähteä. Minä myötäilin. Hotellini ja Mikan siskon kämppä oli kuitenkin samassa suunnassa. Kävelimme vaitonaisina, kunnes tulimme kämpän kohdalle. "Oli kiva jutella - mutta arvostaisin, jos et kertoisi kenellekään yhteiselle tutulle..." Mira otti avaimensa käsilaukustaan mutta pudotti ne. Minä nostin ne ja annoin hänelle ja kätemme kohtasivat.

      Mira tuijotti minua tiiviisti silmiin ja kysyi: "Vai haluaisitko tulla ottamaan vielä yhdet oluet?" Sain sanottua vain: "Okei." Mira avasi oven ja minä kävelin hänen perässään rappukäytävään. Hän meni hissille ja minä pysähdyin aivan hänen taakseen. Hän kääntyi ja painautui minua vasten ja aloimme suudella. Kielemme paini keskenään ja minä puristelin hänen nahkahameen peittämää takamusta. Puristelu kähmintä ja suutelu jatkui vaikka keskeytymättä kun hissi tuli paikalle, Mira avasi hissin ja horjuimme sisään toisissamme kiinni. Lopetimme vasta Miran kämpän ovella, niin että hän sai sen hätäisesti avattua.

      Sisällä jatkoimme toistemme hyväilyä ja suutelua heti eteisessä. Hän puristeli housujen läpi kivikovana seisovaa kulliani. Hän avasi paitani ja imi nännejäni ja polvistui sitten eteeni, avasi housuni ja kiskoi ne nilkkoihin. Hän otti kaluni suuhunsa ja alkoi imeä. Seisoimme eteisen kokovartalopeilin edessä ja katsoin peilistä kuinka peruukkipäinen transu imi luunkovaa kulliani. Miran toinen käsi hyväili pallejani ja toisen hän vei oman hameensa alle, missä se alkoi pumpata edes takaisin.

      Sanoin: "Ota hame pois. Haluan nähdä kun runkaat." Mira laski kullin pois suustaan hetkeksi että sai riisuttua hameensa ja mustat pitsipöksynsä. Riisuessaan hän katsoi minuun ja nauroi. Hän näytti kauniilta. Mira riisui myös puseronsa. Sitten hän jatkoi imemistäni mustissa rintaliiveissä, stayupeissa ja korkokengissä. Minä näin peilistä miten hän imi minua ja runkkasi omaa pitkää mutta hoikkaa kulliaan. Hän oli ajellut itsensä posliiniksi. Minä lähestyin huippua ja kerroin sen Miralle ja hän alkoi imeä minua ja runkata entistä kiihkeämmin. Laukesin. Tuntui kuin puolet selkäytimestäni olisi syöksynyt kullini läpi Miran kuumaan suuhun. Mira ynisi voihkien ja näin peilistä kuinka myös häneltä tuli. Sperma lensi voimalla ja roiskui pitkin hänen ja minun sääriäni.

      Mira laski kullini suustaan ja tömähti istumaan lattialle huohottaen. Hän nojasi taaksepäin käsiinsä. Hänen puolijäykkä spermaa tippuva kalunsa lepäsi mustaa nailonsukkaa vasten. Hän katsoi minua ja naurahti, jolloin hänen vasemmasta suupielestään valui spermaa. Minun spermaa.

      Kysyin: "Oliko sinulla sitä olutta?" Halusin jäädä yöksi.

      • Painimiess

        Väärä ketju


      • Suora-on
        Painimiess kirjoitti:

        Väärä ketju

        Minusta aivan suora ylhäältä alas.


    • seksi55

      Moi Paini naisen kanssa pienillä asusteilla tai sitten kokonaan ilman kiinnostaisi kovasti. Mistä kiinnostavia naisia löydettäisiin. Olen itse rauhallinen ja vähän pulleahko mutta ei mikään sporttinen tyyppi. Itse paini kiinnostaisi kovasti ja voisi tulla ystyävyyssuhde sen mukana :)

    • SlaveBTM

      Ennätin jo turhautua top-miehen etsiskelyyn ja ihmettelin valtavasti, miksi en kelvannut kenellekään, sillä olinhan sentään varsin nuorekas, tiukkakroppainen, kiihkeä, suloinen, notkea ja pyöreäpyllyinen jne. No, ehkä olisi pitänyt olla aavistuksen verran 32 kesääni nuorempi mutta samalla kookkaampi ja miehekkäämpi. Tiedä noista gay-kansan ulkonäkövaatimuksista kun pitää mitatkin olla niin millilleeen.. mutta sitten vihdoin viesteihini vastasi eräs minua huomattavasti vanhempi mies. Kirjoiteltiin monet sähköpostit ja tunsimme toisemme perusteellisesti jo ennen ensimmäistä tapaamista.

      Olimme tehneet tuttavuutta siis jo pitkään ja harkiten piti edetä jatkossakin, mutta heti kun ennätin isäntäni luokse ensimmäistä kertaa, olimme välittömästi valmiit tosi toimiin. Ei jäänyt aikaa viihteelle, vaan olimme heti toistemme kimpussa. Mies kähmi minua kovakouraisesti joka paikasta. Sain hänet rauhoittumaan vasta, kun ilmoitin tahtovani riisuutua. Äijä istahti nojatuoliinsa kun aloin paljastaa kroppaani. Olin siinä sitten alasti ja valmiina. Kun hän nousi seisomaan, laskeuduin polvilleni miehen eteen ja katselin häntä ylöspäin. Hän hieroi tukkaani hiukan ja alkoi avata housujensa etumusta. Pian oli ukolla kädessään hänen melkoisen upea jortikkansa. Se oli vähintäänkin 18cm pitkä. Paljon isompi kuin omani, siinä taisi olla saman verran paksuutta kuin minulla pituutta. Kumi saatiin vihdoin paikoilleen ja kauhea top-mies alkoi tunkea isoa vehjettään mahdollisimman syvälle suuhuni. Koetin vetäytyä taaksepäin mutta hän ei armahtanut vaan piti päästäni kiinni ja painoi sitä alaspäin. Olin hänen kullinsa armoilla. Tein parhaani mutustellakseni ja tehdäkseni miehelle hyvää. Hän ei silti aikonutkaan laueta, vaan ainoastaan kiihottui lisää epätoivoisesta suutyöskentelystäni. Pötkö tunkeili kurkkuuni, en kyennyt pyytämään hengähdystaukoa. Selviydyin silti koitoksesta hyvin siihen saakka. Kun patukka vihdoin pulpahti pois, katselin sitä ihmeissäni. Se oli kova kuin kivi ja tuskin niin korkealle ulottuva käyryys läpäisisi kurkkudirektiivejä. Tuijotin kalua ihmeissäni, nuolaisin huuliani hämmästyksestä.

      Sitten hän kävi taakseni ja kähmi minua kaikkialta ikään kuin tahtoisi vetää minua ensin yhteen ja sitten toiseen asentoon. Koetin mennä mukana ja tarjosin vartaloani miehelle aivan hänen halunsa mukaan mutta hän jatkoi painitemppujaan ihan kuin minä olisin muka vastustelemassa voimakkaan karhuni halauksia. Pian hän vihdoin hyväksyi siirtymiseni maahan kontalleni. Armoton top-herra huokaili syvään huohottaen laskeutuesessaan takapuoleni tasalle. Olin aivan valmiina ja pyllistin peppuni ylös ja pyöreäksi. Mutta mitä hän aikoisi tehdä. Säikähdin, kun tunsin jotakin niin kovaa, että olin varma sen olemisesta lämmin, jättikokoinen metallidildo. Mutta sehän oli tietenkin mieheni oma ja aito asia. Siinä jo varrastettuna ollessani pohdin vielä seksuaalisen identiteettini eri vaihtoehtoja ja kuin vastaukseksi mies hyväili minua molemmin käsin alkaen niskasta alaspäin. Rauhoituin ja ihanat väristykset tuntien vakuutuin olemisestani aito gay btm-poika, mutta sitten hänen kätensä pysähtyivät vyötäisilleni johon ne lukkiutuivat lujaksi kahleeksi. Hänellä oli voimaa pitää minua aloillani vaikka olisin vastustellut tosissanikin. Kun koetin vain hiukan parantaa asentoani hän nykäisi minua äkillisesti taaksepäin ja tunkeutui syvälle. Pieni nöyryytys ja kipu saivat toki aikaiseksi vain entistä enemmän nautinnon nipistelyjä vatsanpohjaani. Isännälle tuotti mielihyvää kuunnella uikutustani, jota hän säesti omalla puuskutuksellaan ja jatkoi kovaa panoa tasaisella poljennolla. Samalla hän alkoi kertomaan tulevia suunnitelmiaan minun suhteeni. Niiden mukaan minä tulisin olemaan käytännössä hänen orjansa. Eikä siinä mitään, olihan se alunperin oma ideani. Joutuisin muun muassa palvelemaan alastomana tarjoilijana koko hänen vanhojen homojen koplaansa, kun he tulisivat käymään kahveilla. Isäntäni pieksi pakaroitani kämmenellä ja kuulosteli voihkaisujani. -Aaah! Mietin, että, voi minua, miksi olen aina niin alistettu! Seuraavaksi tunsin hänen kätensä koukkaavan jalkoväliini samalla kun hän työnsi ison aisansa pohjaa myöten sisälleni. Irvistin saadessani tuskallisen kovan orgasmin. En mahtanut mitään, että se tuli - ja sitä lensi kauaksi ja paljon.

      Sittemmin tämä kovaotteinen miesystäväni tutustutti minut ruoskaan ja kahleisiin. Sain maistaa piiskaa, sidottuna mitä nöyryyttävimpiin asentoihin, vaikka tietenkin sen verran varovasti että haluan olla aina hänelle, "MachoTop Kallelle", hänen uskollinen orjansa.

    • Painimiess

      Olipa hyvä viikonloppu. Painittiin vaimon kanssa pari erää.

    • oneamomentplease

      Mulla on feisbuukissa joku naiskaveriehdotus...nain ..siis eikun painin sen kanssa ja palaan asiaan.

    • Siinä-näytettä
    • Ähellystä
    • mat22ti

      Kiinnostaisi painia naisen kanssa, olen siisti, ok näköinen seniori, en ole paininut, olen 180cm, 75kg, voimiltani heikompi, ei ikä-, näkö-, koko-, tai muita rajoituksia, ehkä myös väännetään kättä, painissa saat aloittaa vapaasti takaa ja päältä, koska olet nainen, en haluaisi hävitä naiselle, eikö kukaan uskalla ??

    • kirjoittaja132

      Lukioaikainen tyttäkaverini harrasti kamppailulajeja ja hänen käsittelyssään en kyllä kauaa selvinnyt kun kokeiltiin painia. Harmi vain että tuohon aikaan painitouhut eivät kiinnostaneet joten en paininut kertaa enempää vaikka tilaisuus olikin.

    • Anonyymi

      Aika hauska ajatus! Nuorempana miehenä kuvittelin usein päseväni painimaan jonkun kauniin julkkisnaisen kanssa. Kuvittelin että hänellä olisi valkoinen pusero ja musta halkiohame ja alla valkoiset pitsirintsikat ja saumasukat ja sukkanuhaliivit ja valkoiset korkokengät. Painiessamme hänen puseronsa tietenkin aukeaisia ja hame nousisi lantiolle. Kaataisin hänet hiukan kostealle pellolle, jolloin hame ja pusero ja alla oleva alusasu tahriintuisi kuraan. Siinä runkatessa kyllä sperma lensi!

      Mutapainihaaveksija

    • Anonyymi

      Kerran lukioikäisenä tyttöystävä haastoi minut painiin ja sanoi, että pystyisi voittamaan minut. Tietenkin suostuin ja luulin, että tämä olisi joku vitsi, olivathan tytöt poikia heikompia. Hän kuitenkin tarrasi kiinni kivekseni heti ottelun alussa ja puristi kaikin voimin, joten minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin anoa armoa ja myöntää hänen olevan vahvempi. Sen jälkeen en ole uskaltanut kauniimman sukupuolen kanssa painia.

    • Anonyymi

      Onko kellään uusia kokemuksia painista kauniimman sukupuolen kanssa

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Olis hauskaa voittaa mies painissa. Joskus katselin kaupassa vartijaa ja ajattelin että voittaisin hänet kamppailussa, ihan nokkeluudellani. Olen aika pienikokoinen, mutta en anna sen häiritä.

      • Anonyymi

        Jos olet notkea ja ketterä niin voit ihan hyvin voittaa kokoisiasi ja vähän isompia miehiä painissa. Kokemattomien kesken miehellä on yleensä koko- ja voimaetu. Kaikki muut edut ovatkin sitten naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet notkea ja ketterä niin voit ihan hyvin voittaa kokoisiasi ja vähän isompia miehiä painissa. Kokemattomien kesken miehellä on yleensä koko- ja voimaetu. Kaikki muut edut ovatkin sitten naisella.

        Miten niin muut edut naisella? Kuten mitkä edut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muut edut naisella? Kuten mitkä edut?

        saa kyrpää aina kun mieli tekee


      • Jos haluut voittaa miehen painissa niin oon valmis koittaa kuinka mulle käy


    • Anonyymi

      Ei naisella ole mitään mahdollisuuksia painissa miestä vastaan, kyllä se sukupuolten välinen voimaero on vaan todella suuri

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla kiinnostais kans painia naisten kanssa, jotka ovat tosissaan. Vaimo ei ole oikein innostunut ideasta. Itellä pituutta 186 ja painoa 90, että vois olla vähän suurempikin nainen vastuksena. Tärkeintä että saa kovan vastuksen. Myös vahvempien, vaikka vähän pienempienkin nuorten miesten kanssa olis hauskaa kokeilla. Itsellä ikää 34, eikä painikokemusta. Pelkät lukot ja tekniikka ei kiinnosta painikumppanissa vaan myös raaka voima.

      • Anonyymi

        Löytyisköhän innokkaita kokeilijoita?


    • Anonyymi

      Olen 18v suht pienikokoinen tyttö ja harrastanut nyt 7kk brasilian jiu jiutsu painia.
      Olis nyt kiva kokeilla mitä osaan jotain itteeni paljon vanhempaa ja monta kertaa painavampaa miestä vastaan. Oon 162.54 itse.
      Panoksena voitosta vois olla ihan vaa kunniansa menettäminen häviijälle!!
      AN18

      • Anonyymi

        En usko et pärjäisit monta kertaa painavammalle. Tuskin edes mulle. T. Edellisen postauksen M34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et pärjäisit monta kertaa painavammalle. Tuskin edes mulle. T. Edellisen postauksen M34

        Toki hauskaahan vois olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et pärjäisit monta kertaa painavammalle. Tuskin edes mulle. T. Edellisen postauksen M34

        En oikein usko että pärjäisit jos sulla ei mitään kamppailulaji kokemustakaan.
        AN18


      • Anonyymi

        Otetaan matsi niin että se hävii kummalta on kaikki vaatteet revitty päältä?
        Voittaja saa 48 tuntia pitää hävinnyttä omaisuutenaan.
        Oon 26N ja harrastanut BJJ:tä 9 vuotta.
        Sopiiko?
        T. Naaras peto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan matsi niin että se hävii kummalta on kaikki vaatteet revitty päältä?
        Voittaja saa 48 tuntia pitää hävinnyttä omaisuutenaan.
        Oon 26N ja harrastanut BJJ:tä 9 vuotta.
        Sopiiko?
        T. Naaras peto

        No just!! Sun kanssa en uskalla matsii ottaa. Tiedät kyllä itekkii etten voi voittaa sua.
        AN18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just!! Sun kanssa en uskalla matsii ottaa. Tiedät kyllä itekkii etten voi voittaa sua.
        AN18

        Miks ei!!?
        Annan tasotusta niin et saat pitää painissa päälläs 3 kertaa enemmän vaatetta kuin mä.
        Olis tatami ja paikkakin johon vois ottaa yleisöö. Vaik joku 100€ liput. Yleisö varmasti haluis nähä tällästä naispainii.
        Pistetään ne puoliks.
        T.Naaras peto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ei!!?
        Annan tasotusta niin et saat pitää painissa päälläs 3 kertaa enemmän vaatetta kuin mä.
        Olis tatami ja paikkakin johon vois ottaa yleisöö. Vaik joku 100€ liput. Yleisö varmasti haluis nähä tällästä naispainii.
        Pistetään ne puoliks.
        T.Naaras peto

        En todellakaan taida kehata jos yleisöäkin vielä!!!
        AN18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan taida kehata jos yleisöäkin vielä!!!
        AN18

        Harmi!!
        Kiinnostaisko jotain muuta naista lähtee kokeilemaan?
        T. Naaras peto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi!!
        Kiinnostaisko jotain muuta naista lähtee kokeilemaan?
        T. Naaras peto

        Onko naaraspeto paininu miesten kanssa koskaan? Minkä kokonen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naaraspeto paininu miesten kanssa koskaan? Minkä kokonen oot?

        Joka treeneissä painin myös miesten kanssa.
        Oon 178.66
        T.Naaraspeto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka treeneissä painin myös miesten kanssa.
        Oon 178.66
        T.Naaraspeto

        Olispa kiva olla Naaraspedon ja AN18 opetuksessa. Alusvaatteisilteen tietysti. Otella vuorotellen molempia vastaan. Ja tosissaan tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa kiva olla Naaraspedon ja AN18 opetuksessa. Alusvaatteisilteen tietysti. Otella vuorotellen molempia vastaan. Ja tosissaan tietysti.

        Haluisin nähdä kyllä sen seksikkään näyn kun tuo AN18 alusasusillaan painis miehen kanssa tosissaan ja kuinka tytölle käy kun hävii. Ei tolla paini kokemuksella vielä miehille pärjää!!
        T Naaraspeto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin nähdä kyllä sen seksikkään näyn kun tuo AN18 alusasusillaan painis miehen kanssa tosissaan ja kuinka tytölle käy kun hävii. Ei tolla paini kokemuksella vielä miehille pärjää!!
        T Naaraspeto

        Mitenkähän sulle kävis, Naaraspeto!? Sinäkin oot aika hoikka tyttö. Luulisin ettet pärjäis mulle kovin hyvin, jos et pääsis jossain tilanteessa hyödyntään sun BJJ-taitoja. Mitäs meinasit tehä mulle, jos voitat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joka treeneissä painin myös miesten kanssa.
        Oon 178.66
        T.Naaraspeto

        Mä voisin painia sun kans mieluusti. 31v urheilullinen mies. 183cm 102kg T. Alffa Peto ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan matsi niin että se hävii kummalta on kaikki vaatteet revitty päältä?
        Voittaja saa 48 tuntia pitää hävinnyttä omaisuutenaan.
        Oon 26N ja harrastanut BJJ:tä 9 vuotta.
        Sopiiko?
        T. Naaras peto

        Mä lähden ottamaan sun kanssa matsia mielellään jos tarjous on vielä voimassa! Vaatteiden päältä repiminen kuulostaa hyvältä tavalta ratkaista voittaja. Ei tarvita tuomaria eikä jää epäselväksi että kumpi voitti. Palkinto kuulostaa myös reilulta. Itse olen 24v 180/85 enkä omaa aikaisempaa kamppailulaji taustaa niin uskon että saataisiin hyvä matsi aikaan.


      • Moi mielellään painin sun kanssa jos haluat koittaa miten miehen käy paini matsissa. Olen itse 24v 180/85 mulla ei ole aikaisempaa kokemusta kamppailu lajeista mutta mielenkiinnolla tulisin kokeilemaan mitä pieni nainen pystyy tekemään!


      • Anonyymi

        !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        !!!

        Nyt olis jo kolme miestä koossa haastamaan AN18 ja Naaras-peto! Ai vitsit ko olis kiva seurata matseja ja ottaa vähän typyistä mittaa! M34 186/90


      • Anonyymi

        M25 190/90 Sporttisena kaverina kiinnostais kokeilla. Ei oo mitään lajitaustaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ihansama onko mies vai nainen veri käy kiertää.... koskaa enoo voittan ketää. t mies 60kg

      • Anonyymi

        Paini on parasta,itsellä kokemusta m/m painista m/n painista,sekä päässyt seuraan catfight matsia,2000 luvun alussa Tampereella oli vielä tarjontaa privat matseista,muutettuani Hämeenlinnaan onkin sitten ollut melko hiljaista,satunnaisia natseha lukuun ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paini on parasta,itsellä kokemusta m/m painista m/n painista,sekä päässyt seuraan catfight matsia,2000 luvun alussa Tampereella oli vielä tarjontaa privat matseista,muutettuani Hämeenlinnaan onkin sitten ollut melko hiljaista,satunnaisia natseha lukuun ottamatta.

        Tarkoitin tietenkin satunnaisia matseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tietenkin satunnaisia matseja.

        tuu painii t60kg oot nipus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuu painii t60kg oot nipus

        Olisi kyllä mahtavaa päästä painimaan,mä itse Hämeenlinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä mahtavaa päästä painimaan,mä itse Hämeenlinnasta.

        ootkyl vähä liian kaukan. eiviittis ajaa 400 kilsas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootkyl vähä liian kaukan. eiviittis ajaa 400 kilsas

        Ok 400 km on kyllä paljon,ymmärtänyt kyllä.


    • Anonyymi
    • Kiinnostaisi itseä myös painiskella naisien kanssa jos löytyy vapaaehtoisia ja halukkaita. ;)

    • Anonyymi

      Uu­si s­­­eksi­­tea­tteri ava­­­utu­­u Suome­­en! Ku­tsu­­mme kaikk­­i­­. Ilmo­­ittautum­­ine­­n ry­hmä­­ämm­­­e tä­­äl­­lä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/M6c3S4

    Ketjusta on poistettu 121 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe