Miksi minusta ovat kiinnostuneita vain teinitytöt?

67453

Olen 23v nuori mies ja yksikään ikäisenä ei ole osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, sen sijaan 15-16v tytöt tulevat juttelemaan ja iskemään silmää harvase päivä. En ymmärrä, koska en ole enää missään tilanteessa heille sopivaa seuraa ikäni puolesta. Yleensä vain hymyilen takaisin (tätäkään ei varmasti saisi tehdä ilman leimautumista) ja sanon että olen kiireinen tai jotain ja lähden jatkamaan matkaa. Onkohan kyse sitten ulkonäöstä, sillä näytän kieltämättä välillä hieman heidän ikäiseltään.

17

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan siksi, jos kerran näytät heidän ikäiseltään? Jos 15-16 v. luulevat sinun olevan samaa ikäluokkaa, eli ehkä he luulevat sun olevan jotain 15-18 v. ? Näin mä olettaisin.

• ei.sakkolihaa.enää

Olisit onnellinen, itse ainakin ottaisin mielelläni 16v naisen.

• ghjgfhjk

" 16v nainen"....ei se kyllä mikään nainen ole, se on tyttö vielä tossa vaiheessa.

• Eräkettu

Tiukka teini ei ole vielä kulahtanu..

Ota ittelles tiukka teini.

• Laitonta

Tuollaisesta kommentista voisi tehdä ilmoituksen poliisille!

• Laitonta kirjoitti:

Tuollaisesta kommentista voisi tehdä ilmoituksen poliisille!

16-19 vuotias teini ei ole laiton.

• super-atm kirjoitti:

16-19 vuotias teini ei ole laiton.

Ei, mutta yhteisen kielen kanssa ollut ongelmia.

• Öyyyhughugh

Öriöriöri, ugh ugh ugh! Kiipeä takaisin sinne puuhusi apina.

• Eräkettu

Tuore yksilö...

Katkeroitunut vanha kurppa ei sytytä ketään.

• Miksi minusta tuntuu olevan kiinnostuneita vain maahanmuuttajataustaiset naiset?

• Haittaako jos nainen on mamu?

• mies25-

Olin vähän aikaa sitten 17v tytön kanssa. Seksiä harrastettiin ja se haluaa tapailla minua. Seksiä siis luvassa ja mikäs sen mukavampaa kun saa hoikalsta tytöltä pillua.

• tuttu.tunne

Varmaan siitä samasta syystä kuin minusta ei tunnu olevan kiinnostuneet oman ikäiseni naiset. Ikää on kymmenisen vuotta enemmän kuin aloittajalla.

Baareissa ainoat jotka tulee juttelemaan on yleensä yli 10 vuotta nuorempia. Totta kai sellaiset naiset houkuttaa, koska ovat yleensä paljon paremman näköisiä kuin oman ikäiset naiset. Mutta ongelma on siinä että sitten kun tulee puheeksi ikä, niin kiinnostus alkaakin kadota kun nainen tajuaa etten olekaan vain pari vuotta vanhempi.

Sitten kun yrittää jutella itsensä ikäsille naisille, niin useamminkin on nainen sanonut että olen turhan nuori. Sitä kun on vähän aikaa ihmetellyt niin on käynyt ilmi että nainen on ollut saman ikäinen tai vuoden tai parin erolla. Poikkeuksena on ne muutamat lähemmäs viisikymppiset puumat joille kelpais.

Ongelma on siis naama ja fyysinen olemus. Naama on kaiketi vielä vähän nuoremman näköinen kuin mitä iän puolesta pitäisi olla, ja kun ei ole kovin kookas vartaloltaankaan, niin se korostaa sitä poikamaista lookkia.

Tavallaan on hyvä että ulkonäön puolesta olisi mahdollisuuksia juuri niihin nuorempiin naisiin, jotka on vanhempia naisia kauniimpia... Mutta kun rehellinen iän ilmoittaminen kariuttaa sen. Ei kelpaa oman ikäisilleen kun näyttää liian pojalta. Eikä lopulta kelpaa niille nuoremmille kun ne kuulee oman iän. Pieleen menee siis. Ei kannata näyttää liian nuorelta.

• Supermaster

Edellinen tyttö joka teki minulle aloitteen oli varmaankin 16-17v. Sanon "tyttö" koska olen itse pian 40 :D

Koska olen ilkeä vanha setä, annoin tietysti pakit. Tilanne kyllä huvitti jälkeenpäin :)

• Äädämi1111111

Oletko päästäsi vialla vai muuten vaan homo, kun ne teininaiset eivät kelpaa? Minä ainakin olisin tyytyväinen ja muna pystyssä, jos teininaisia olisi tarjolla.

• Ujoatm26v

Siis mitä ihmettä aloittaja oikein valittaa? Olisit nyt vain tyytyväinen kun ne teinitytöt on sinusta kiinnostuneita ja nussisit niitä jos saat siihen tilaisuuden. Minusta ei ole oikeastaan koskaan ollut kiinnostunut minua vanhemmat naiset, ei minun ikäiset, eikä myöskään minua nuoremmat naiset/tytöt että kyllä se vetää väkisinkin mielen matalaksi. Voitte kuitenkin olla varmoja että jos saisin tilaisuuden nussia 16-19-vuotiasta teiniä niin en taatusti jättäisi käyttämättä elämäni mahdollisesti ainutta tilaisuutta saada nuorta laatulihaa.

• hehhehehehehe

onko ap joku trolli kun tollasia kirjottelee. naiset nyt ei periaatteestakaan tee aloitteita joten kuulostaa huijaukselta koko kirjoitus.

nainen joka tekee aloitteen on huora

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1642
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      888
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      842
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      839
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      832
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      783
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      759
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      715
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      710
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      700
    Aihe