Onko teillä kokemusta limusiinin vuokraus firmoista? Tarvitsisin yrityksemme pikkujouluja varten limon kuljettajan kera, osaatteko suositella paikkoja?
Mistä vuokrata limusiini ?
8
1838
Vastaukset
- Tiinadiiva
Olen käyttänyt http://www.limusiinivuokraus.fi
joka tarjoaa Teemu Selänteen jenkki limoa vuokralle. Ps. Rennolle ja palveluhenkiselle kuskille lisäpisteet! - justus12
On toi T.Selänteen limo vaa kaunis, mitä maksaa !?!?
- Tiinadiiva
www.limusiinivuokraus.fi/limusiinin-vuokraus-hinnasto/limusiinin-vuokraus-hinnasto.html
Tuolta näkee hinnat..
- sopimusasia
Vuokratessa kannattaa käydä asiat läpi, muuten voi tulla vaikeuksia esim. parittelusta limusiinissa. Useimmiten se käy, jos tehdään nätistä ja asiasta on sovittu etukäteen.
- Hyväpointti
Toi on kyllä hyvä pointti :)
- Syyttömät
Myös kannattaa kysellä onko liikenneluvat kunnossa .
Pimeän liike toiminnan harrastajat ovat myös liikkeellä , joilla ei ole liikennelupia laisinkaan .
Helppo tarkistaa rekisteri numero muistiin ja tekstari numeroon 16400
Selviää onko kyseinen limusiini
Yksityiskäytössä tai luvanvaraisessa käytössä , ja omistajan tiedot
Ei kannata käyttää harmaan talouden palveluita .....- Tarkastus
Jos vuokrataan limusiinia kuljettajan kanssa on oltava liikennelupa.
Jos vuokrataan limusiinia ilman kuljettajaa ei tarvitse liikennelupaa .
Alkoholin tarjoilu vaatii myös
Anniskeluluvat . - Anonyymi
No niin Turva-Reino, varmaan on ongelma kun vuokraa alalla toimivasta firmasta mistä kirjoitetaan kuitti pyytämättäkin. Etkä oikeastaan vastannut kysyjälle mitenkään. Kohta joku Varma-Pentti tietää kertoa että laki vaatii kuitin tekoa kysymättäkin.
Itselleni tuli samanlainen limusiiniasia nyt v. 2019 ajankohtaiseksi, siksi tänne päädyin koska siitäkin joku kohta pätee ja urputtaa. Nettiautossa olisi kyllä myynnissäkin mikä toimisi harrasteautonakin. Kuskin palkka, kirjalle tottakai kun vain menisi vielä kotitslosvähennyksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819