Nettideittailu saa tuntemaan yksinäiseksi

NettiDeittiMies

Sinkkuna ollaan, olisi kiva rupatella mukavia, käydä vaikka ihan vaan kupposella kahvia tai leffassa, vaihtaa ajatuksia yms. ilman mitään sen vakavampaa. Mutta ei.

Ei pääse edes kahville. Saati sitten leffaan. Nettideittailu saakin minut tuntemaan vieläkin yksinäisemmäksi mitä todellisuudessa olen.

Kukaan ei vastaa, kurkkaamassa kyllä käydään mutta vastata ei voida.
Huoh.

44

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikisinkku40

      Älä muuta sano. En odota enää mitään että joku nainen haluisi minuun koskaan tutustua. Se on vain liian suuri unelma että minä olisin edes ystävyyden arvoinen.

    • yksinäinennnnainen

      En ole silmiinpistävän ruma nainen, vain tavis jossa ei ole mitään kaunista. Olen tehnyt aloitteita miehille jotka kai muitten mielestä olisivat rumia mutta joitten profiilissa on ollut jotain kiinnostavaa. Eipä ole yksikään vastannut.

      • ikisinkku40

        Eipä yksikään tavis nainen ole 5 vuoteen vastannut. Valitettavasti naiset katsoo ulkonäköö ja toteavat että tuommoinen ei voi olla hyvä mies.


    • KokemustaOn

      Niin, nettideitti on markkinamiesten ovela keksintö missä on oivallettu mitenkä hyödyntää ihmisten tarvetta löytää kumppani; Kerrotaan että TÄÄLTÄ löydät itsellesi kumppanin! Ja me tyhmät ihmiset uskotaan tämä!
      Sitten iso osa pettyy kun ei pääse edes lähelle sitä unelma kumpppania - edes kahville asti.

      Onhan nettideitissä tietysti monia muitakin asioita - kuten tietyt ihmisryhmät ja siellä vallitseva aika pinnallinen ajattelutapa - miksi homma ei vain toimi monellakkaan.
      Ikävä kyllä, tuonne kerääntyy siis tietynlaiset ihmiset, joilla on tietynlainen ajatusmaailma.Nettideitti ei ole siis jokaisen hupia vaan vain pienen osan.Siksi, ei kannata masentua vaan poistaa profiili ja jatkaa hymyilen elämäänsä.Kyllä se oikean kohtaa jossain, jos on niin tarkoitettu.Netistä sitä ei kuitenkaan löydy väkisin -uskokaa pois!

    • 4plus9

      Näinpä juuri, oikees elämässä mahikset n. 100 kertaa suuremmat lähtä jonkun vastakkaisen sukupuolen omaavan kanssa kahville tai jotain, mutta nettitreffit on ihan turhia.
      sellaisia ihmisperseitä siellä vain on

      • Justnäin

        Sorry, oman suhteeni löysin netistä. Kaveripiirissä on samaa ilmiötä. Oli mullakin kyllä monta enemmän tai vähemmän onnistunutta deittikokemusta sitä ennen. Eli - jos haluaa löytää suhteen, omaan elämään ei sovi iltaelämässä laukkaaminen - niin miksei netti ole yksi vaihtoehto. Minusta oli.


    • Heh kiva tietää että on muitakin. Kovasti keskustelutaitoista miestä naiset etsii mutta eivät osaa itse keskustella. Ei natsannu tänä kesänä. Lähen tästä talviunille koitan keskittyä harrastuksiin ja katsotaan taas ensi vuonna. Pitää löytää jotai muuta sisältöä elämään kun parisuhde.

      • Tulipa katkeran olone vuodatus :D


    • Hhfgcj

      Nettideittailluun kannattaa suhtautua kuten peliin. Ei pidä ottaa liian vakavasti.

    • tavis1910

      Meinasin tehdä ketjun aiheesta, mutta vastaus taisi jo tullakin kysymykseeni. Eli olen aika tervejärkinen kaveri, mutta ulkomuoto keskimääräinen. Urheilijatausta.
      Aika mielenkiintoista, että naiset eivät vaivaudu vastaamaan yhtään mitään viesteihin. Onko pelin henki tosiaan naisilla se, että odotetaan että se 1:1000:sta komea mies viestittelee.... ja se ulkomuoto on sitten tasan ainut jolla on merkitystä.
      Ei ihme, että Treffit-palsta on noin täynnä yh-naisia!
      Luulisi, että edes joku kohtelias vastaus tulisi viestiin. :-o

      tavis

      • Oletko itse tehnyt aloitteita niille naisille, joita muut miehet eivät todennäköisesti lähesty?


      • tavis1910

        En osaa sanoa kuinka todennäköisesti nämä naiset saavat muiltakin yhteydenottoja. Ilmeisesti he saavat niin paljon viestejä ettei taviskavereille tarvitse vastata yhtään mitään.
        Aiemmin tunsin suurta tuskaa lukea uutisista naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Tämä on ollut nyt erityisen akuutti aihe maahanmuuttajien vuoksi. Nyt kun näen suomalaisten 30 ja 40 naisten arvomaailman, voin sanoa että tämä tuska helpotti. Ei heru enää sympatiaa.

        Ja tosiaan: nettideittailu tekee minustakin entistä yksinäisemmän.

        tavis1910


      • Mies30v
        tavis1910 kirjoitti:

        En osaa sanoa kuinka todennäköisesti nämä naiset saavat muiltakin yhteydenottoja. Ilmeisesti he saavat niin paljon viestejä ettei taviskavereille tarvitse vastata yhtään mitään.
        Aiemmin tunsin suurta tuskaa lukea uutisista naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Tämä on ollut nyt erityisen akuutti aihe maahanmuuttajien vuoksi. Nyt kun näen suomalaisten 30 ja 40 naisten arvomaailman, voin sanoa että tämä tuska helpotti. Ei heru enää sympatiaa.

        Ja tosiaan: nettideittailu tekee minustakin entistä yksinäisemmän.

        tavis1910

        Niin, en nyt kyllä sanoisi että näet tuon ikäisten naisten arvomaailmaa kokonaisuudessaan mistään nettideitistä. Sinne kun kerääntyy tietynlaiset ihmiset joilla on tietynlaiset arvot. Itse ajattelen nettideittiä enemmän "baarina" mikä on suunattu tietynlaisille ihmisille.Näin ollen, ei ole kaikkien ihmisten juttu.

        Lisäksi huomauttaisin että vielä pari päivää sitten jäseniä oli kaikkiaan n.90 000 joista naisia oli muistaakseni 20 000.Tuosta voi sitten laskea mitenkä todennäköistä on löytää omaansa.

        Itselleni jäi muutaman kriteerin jotka aivan ehdottomia jäljelle n.450 naista koko Suomesta.Siinä voi sitten miettiä, kannattaako pettyä jolleii nettideistä löydäkään elämänkumppania.


      • pointtihukassa

        Ja mikähän oli viestisi pointti?
        Liittyykö kommenttisi mitenkään tähän viestiketjuun?


      • tavis1910 kirjoitti:

        En osaa sanoa kuinka todennäköisesti nämä naiset saavat muiltakin yhteydenottoja. Ilmeisesti he saavat niin paljon viestejä ettei taviskavereille tarvitse vastata yhtään mitään.
        Aiemmin tunsin suurta tuskaa lukea uutisista naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Tämä on ollut nyt erityisen akuutti aihe maahanmuuttajien vuoksi. Nyt kun näen suomalaisten 30 ja 40 naisten arvomaailman, voin sanoa että tämä tuska helpotti. Ei heru enää sympatiaa.

        Ja tosiaan: nettideittailu tekee minustakin entistä yksinäisemmän.

        tavis1910

        Väitän, että miehet osaavat kyllä arvioida, ketkä olisivat sellaisia naisia joita muut eivät lähesty. Ne ovat niitä, joiden profiilin te itsekin ohitatte nopeasti. Jos lähestyt niitä naisia, joita päivittäin lähestyy xx muuta miestä, niin sinun on yksinkertaisesti oltava kiinnostavampi kuin ne xx muuta.

        Toinen jatkuvan ihmettelyn aiheeni on tuo, että pitäisi saada edes joku "kohtelias vastaus", siis edes ei kiitos. Mitä se lämmittää? Vastaamattomuushan on ihan sama lopputulos.


      • tavis1910

        Kyllä sillä nyt aika tavalla on merkitystä, jos nainen/mies vastaa hänelle henkilökohtaisesti lähetettyyn viestiin. Ei ainakaan itselle tulisi mieleni vain ignoorata toisia ihmisiä. Onko tämä maailma ihan totta tässä jamassa?! Meillä on siis miehissä neljäs sinkkuluokitus: roskaluokka. Näistä ei naisten tarvitse välittää sen vertaa, että toivottaisivat edes hyvät jatkot ja tsemppiä!
        Löysin Suomi24 treffiprofiileista yhden minulle täydellisen naisen ja minua lämmitti suuresti kun hän sentään kohteliaasti vastasi kuvani nähtyään etten ole hänen hakemansa mies ja toivotti onnea jatkolle. Kaikki probsit kyseiselle naiselle - hän todella osoittautui profiilinsa mukaiseksi lämpimäksi sieluksi. Olen melkein 190 pitkä, rasvaprosentti reilusti alle 20, urheilen säännöllisesti, tulot korkeimmassa 1% luokassa, kohtelen muita ihmisiä kunnioittaen, en polta enkä juo... mutta ikävä kyllä naamaltani vain keskitasoa. Harmi...

        Ilmeisesti minulla on AIVAN liian konservatiiviset ja toisia kunnioittavat arvot. Noh, näillä mennään...


      • sotkuli

        Missä ihmeessä sunkin ilmoitus oli, kun en siihen törmännyt?? Mulle ulkonäkö on täysin yhdentekevä asia ja ainoa, mikä ratkaisee on korvien väli..
        Itselläni ei ollut kuvaa, enkä vaatinut kuvaa, mutta en kelvannut, kun olen tavis nainen, joka asuu maalla ja elää vaatimatonta elämää.. en ole suihkupiireissä, enkä koe nauttivani kokkareista.. olin täysi nolla miehille.
        Itkekää pois, jos ei nainen kelpaa niin sitten ei voi kuin valittaa..


      • tavis1910 kirjoitti:

        Kyllä sillä nyt aika tavalla on merkitystä, jos nainen/mies vastaa hänelle henkilökohtaisesti lähetettyyn viestiin. Ei ainakaan itselle tulisi mieleni vain ignoorata toisia ihmisiä. Onko tämä maailma ihan totta tässä jamassa?! Meillä on siis miehissä neljäs sinkkuluokitus: roskaluokka. Näistä ei naisten tarvitse välittää sen vertaa, että toivottaisivat edes hyvät jatkot ja tsemppiä!
        Löysin Suomi24 treffiprofiileista yhden minulle täydellisen naisen ja minua lämmitti suuresti kun hän sentään kohteliaasti vastasi kuvani nähtyään etten ole hänen hakemansa mies ja toivotti onnea jatkolle. Kaikki probsit kyseiselle naiselle - hän todella osoittautui profiilinsa mukaiseksi lämpimäksi sieluksi. Olen melkein 190 pitkä, rasvaprosentti reilusti alle 20, urheilen säännöllisesti, tulot korkeimmassa 1% luokassa, kohtelen muita ihmisiä kunnioittaen, en polta enkä juo... mutta ikävä kyllä naamaltani vain keskitasoa. Harmi...

        Ilmeisesti minulla on AIVAN liian konservatiiviset ja toisia kunnioittavat arvot. Noh, näillä mennään...

        Itsekin vastasin kaikille asiallisesti lähestyneille, mutta jos olen oikein ymmärtänyt, niin Suomi24-Treffeissä on viiden viestin sääntö, joka jo estää osan vastauksista. Eikä tuo ole mikään sukupuolikysymys, yhtä lailla osa miehistä jätti vastaamatta yhtään mitään omiin aloitteisiini. Minusta se oli ihan selvä "vastaus" enkä siitä mieltäni pahoittanut.

        Oman arvomaailmasi kiteytät hyvin kuvaukseesi itsestäsi. Arvaan, että lähestyt nimenomaan niitä kauniita naisia, joita kaikki muutkin miehet. Yksinkertainen matematiikka nyt vain kuitenkin kertoo, ettei heitä voi riittää kaikille.

        Konservatiivisiin ja toisia kunnioittaviin arvoihin ilmeisesti kuuluu kyvyttömyys tuntea empatiaa ;)


      • tavis1910

        Tulkintasi ei voisi olla enempää väärin. Itse asiassa kommenttisi on niin halventava etten lähde tällä tasolla asista edes jatkamaan keskustelua.
        Ilmeisesti asia on vain niin, että vähääkään itsestään huolehtivat naiset saavat jo jokainen älyttömästi viestejä.
        Ja Sotkulille tsemppiä.


      • eipahalla

        Epäilenpä suuresti että olin yksi näistä joihin helka otti yhteyttä kun tunnistin kirjoitus tyylistä ja profiilista.
        Hän kehui profiiliani aivan mahtavaksi ja persoonalliseksi ja olin kyllä panostanutkin siihen ja siksi otti yhteyttä ja jaoimme muutamia kohteliaita viestejä mutta ikäväkseni on todettava että hänen profiilinsa ei kyllä houkutellut pidempään yhteydenottoon tai saatikka edes treffeille asti.
        Todettava vielä tuohon että ns. tavis-miehet ottavat vain yhteyttä "Arvaan, että lähestyt nimenomaan niitä kauniita naisia, joita kaikki muutkin miehet." on bullshittiä kun ainakin ennen näkyi tilastot saapuneista ja lähetetyistä niin aika turhauttavalta monen miehen mielestäkin oli lähettää aloiteviestiä naiselle joka jo oli saanut paljon viestejä että silloin menee metsään arvauksesi kun kuitenkin miehet ottaa yhteyttä 50% naisista kun naiset tekee sille 10% aloitteita.
        Se on sitten eriasia vanhemmissa ikäluokissa kun se naistenmarkkinatalous ei enää niin jyllääkkään miehissä ja puntit alkaa mennä tasan ja naisetkin joutuu tekemään niitä aloitteita.
        OK, niinkuin keroin että olin panostanut profiilini niin tekstiin kuin kuviinkin ja monesti naiset ottivat yhteyttä ja melkein mitäänsanomattomilla profiileillaan ja monta helmeäkin löysin ja treffejäkin oli lukemattomia mutta kun helkakin mainostaa sitä että naiset tekee sen päätöksen ensitreffeillä 5s-15min päätöksillä kostuuko ne pikkuhousut vai ei niin tuloksen saa tuosta ettei onnistunut pidemmänpäälle ja poistin profiilin ja livemaailmassa onnistuu paremmin.


      • eipahalla kirjoitti:

        Epäilenpä suuresti että olin yksi näistä joihin helka otti yhteyttä kun tunnistin kirjoitus tyylistä ja profiilista.
        Hän kehui profiiliani aivan mahtavaksi ja persoonalliseksi ja olin kyllä panostanutkin siihen ja siksi otti yhteyttä ja jaoimme muutamia kohteliaita viestejä mutta ikäväkseni on todettava että hänen profiilinsa ei kyllä houkutellut pidempään yhteydenottoon tai saatikka edes treffeille asti.
        Todettava vielä tuohon että ns. tavis-miehet ottavat vain yhteyttä "Arvaan, että lähestyt nimenomaan niitä kauniita naisia, joita kaikki muutkin miehet." on bullshittiä kun ainakin ennen näkyi tilastot saapuneista ja lähetetyistä niin aika turhauttavalta monen miehen mielestäkin oli lähettää aloiteviestiä naiselle joka jo oli saanut paljon viestejä että silloin menee metsään arvauksesi kun kuitenkin miehet ottaa yhteyttä 50% naisista kun naiset tekee sille 10% aloitteita.
        Se on sitten eriasia vanhemmissa ikäluokissa kun se naistenmarkkinatalous ei enää niin jyllääkkään miehissä ja puntit alkaa mennä tasan ja naisetkin joutuu tekemään niitä aloitteita.
        OK, niinkuin keroin että olin panostanut profiilini niin tekstiin kuin kuviinkin ja monesti naiset ottivat yhteyttä ja melkein mitäänsanomattomilla profiileillaan ja monta helmeäkin löysin ja treffejäkin oli lukemattomia mutta kun helkakin mainostaa sitä että naiset tekee sen päätöksen ensitreffeillä 5s-15min päätöksillä kostuuko ne pikkuhousut vai ei niin tuloksen saa tuosta ettei onnistunut pidemmänpäälle ja poistin profiilin ja livemaailmassa onnistuu paremmin.

        Kerropa, milloin tämä yhteydenotto tapahtui. Noin vaikka kuukauden tarkkuudella ;)


      • eipahalla

        Tästä on aikaa muutama vuosi ja silloin en edes muista kuukauttakaan ja aikaa on kulunut siksi en edes muista mitä kirjoitimme tarkalleen ja en muista edes mitä profiilissasi oli mutta nuo kehut kyllä muistan kun profiilini erottui kuulemma edukseen muista....tunnistin sinut helka siitä kun samaa sana- ja lauserakennelmaa käytit tälläkin keskustelupalstalla.
        Nyt on vain se että helka olet kovasti neuvomaan vain MIEHIÄ tuolla eräänlaisella miesvihalla miten profiili, aloitukset, kuvistakin, viestittely yms.pitää tehdä ja treffeilläkin käyttäytymistä ja ikäväkseni on ilmoitettava että jo profiilisi ei vastannut sitä mitä vaadit muilta.
        Niin ja pitää vielä todeta kun aina vetoat ettei miehet muka vastaa niin vastasinpa minäkin niinkuin kaikille yhteydenottajille.
        Itse poistin profiilini 1,5v. kokeilun ja näkemisen jälkeen ja niiden kymmenien turhauttavienkin treffien jälkeen (pimppaa kyllä sain) saa muut mellastaa noilla nettisaiteilla....ja lisättävä vielä että nämä ns. tavallisetnaiset joiden kanssa viestittelin ja kävin jopa treffeillä ovat vieläkin vuosia aktiivisine profiileineen etsimässä sitä "unelmiensaprinssiä" että se jo kertoo nettideittailun tasosta ja toiveista.
        Itse käyn enää silloin tällöin huvittuneena ajankulukseni tälläkin keskustelupalstalla missä mennään enkä millään katkeruudella ja vihalla.


      • tavis1910

        Pitänee uskoa kokeneempaa. Nettideittailu ei lisää pelkästään yksinäisyyttä vaan se masentaa positiivisempaakin tavismiestä.


      • sotkuli
        tavis1910 kirjoitti:

        Tulkintasi ei voisi olla enempää väärin. Itse asiassa kommenttisi on niin halventava etten lähde tällä tasolla asista edes jatkamaan keskustelua.
        Ilmeisesti asia on vain niin, että vähääkään itsestään huolehtivat naiset saavat jo jokainen älyttömästi viestejä.
        Ja Sotkulille tsemppiä.

        Niin löysin minä miehen, mutta hiukan eri tavalla kuin nettideiteistä, mutta kuitenkin netistä. Ammattifoorumilla aloitimme yksityisviestien vaihdon ihan sattumalta, ja se johti sitten likempään tutustumiseen. Siinä yhteydessä kävi ilmi, että hänelläkin on profiili suomi24 ja kävin kattomassa sen... Olin lukenut sen jo aiemmin, mutta kun siinä oli, että mahdollisesti vielä lapsia, hyppäsin yli, koska minun lapset ovat jo tehty niin en sitä toiselta halua viedä enkä aloittaa vääntö siitä asiasta.
        Oli hänkin minun profiilin lukenut, mutta hänen mielestä olin liian kaukana..
        Elämä on ihmeellisiä sattumuksia täynnä, mutta niihin on vain tartuttava, kun kohdalle osuu, eikä vain hypittävä yli...


      • tavis1910

        Tuo vastaus oli tarkoitettu pelkästään Helkalle. Sinulle toivotan mitä parhainta jatkoa ja onnea elämässä.


    • EpsilonUros

      Noooohh....

      Aikoinani nettitreffeihin tutustuen on yksi sääntö jota erityisesti miehen tulee noudattaa:
      ÄLÄ OTA VAKAVASTI NETIN NAISIA

      Ottamatta kantaa millaisia naisia netissä pyörii (tulee mieleen varsin hyvin yksi kuvaus vuosien takaa jo näiltä palstoilta, pitää katsoa josko sen löytäisi vielä jostain), mutta tässä on kokemukseni kun olen päässyt treffeille asti tai olen ollut kaverina naiselle joka on kertonut omasta nettideittailustaan.

      1. Nainen on netissä "shoppailemassa" miestä. Tämä näkyy ja kuuluu miten samalla viikolle on laitettu useampi mies vähän samaan tapaan kuin kampaamo, kynsihoito jne. käynti. Eihän siinä mitään että tapailee muitakin, mutta sanotaanko näin että kyllä sen naisista aistii. Hän on vain kattelemassa vähän kuin näyteikkunaa ja haistelemassa tuotetta. En voi sietää pinnallisia naisia ja valitettavan usein tämä näkyy niin naisen käytöksessä jos ei pukeutumisessa heti kauas.

      2. Nainen on "palkkaamassa työttömän työnhakijan" vähän kuin työhaastattelussa ikään. Osa kysymyksistä on tyyliin "niin, oot sää suunnitellut tekeväs mitään elämälles?" Vaikka siis menisi ok, mutta pitää saada vain lisää ja lisää sekä näyttää menestyneeltä ja olla kunnianhimoinen. Oikeasti....tunnelma on vitun ahdistavan kylmä. Eikö nää naiset tajua sitä vai etsivätkö he samanlaista kuin he itse kuvittelevat olevansa? Eikä asia koske vain ns. uranaisia vaan vain hieman kouluttauneita naisiakin?

      3. Nainen ei tiedä oikein mitä etsii ja laittaa helvetinmoiset odotukset "kemioille". Nähtävästi hän odottaa että fyysisten tärskyjen pitää heti alussa olla aivan mielettömät että voidaan käydä edes kunnon keskustelua. Näen tämä suoraan sanottuna aika vammaisena. Treffit pitäisi aina hoitaa kiitettävästi loppuun vaikka ei kolahtaisikaan. Osalla naisista on myös omasta ulkonäöstään....aikamoiset kuvitelmat.

      4. Nainen on "kaveritreffeillä" jossa "katellaan". Koskee lähinnä nuoria naisenalkuja jossa siis käydään usean kanssa näillä kaveritreffeillä eikä oikeastaan tiedä että ollaanko siinä kavereita vai ollaanko treffeillä. Tietysti nainen saattaa tapailla jotain toista samalla ja paneskella kenen hyvänsä näistä "kavereista" kanssa. Huorahan hän ei ole, ei tietenkään, koska hän vain "kattelee" sopivaa eikä makaa kuin yhden kanssa kerrallaan.
      Yeah.....right.

      5. Naisen epätoivo haisee kauas. Hän puskee päälle ja saattaa puhua jopa lasten hankinnasta ekoilla treffeillä. Siis halusta perustaa perhe, ei sentään heti panna paljaalla. Tulee tunne että nainen ottaa kenet tahansa johon hieman edes tykästyy. Tätä voisi kuvata noiden monien yllä olevien naisten kuvausten vastakohdaksi.


      Yleisesti ottaen treffeille en ole päässyt niiden fiksujen, rauhassa tutustuvien naisten kanssa jotka eivät myöskään tapaile sataa eri miestä samaan aikaan kuin buffetissa ikään.

      Mieskin tahtoo treffeillä käydessään tuntea olevansa erityinen vaikka siitä ei mitään syntyisikään.

      En ole katkera koska oletukseni on se että nettideitistä ei löydy vain kaltaistani naista eikä samalla tavoin elämään sekä suhteiluun nykyään suhtautuvaa naista. Olen kaiketi tietynlainen outo lintu, tosin olen vähän lukenut rivien välistä että on muitakin miehiä jotka kokevat samaa.

      • kiitosjanäkemiin

        Aikas hyvin kirjoitit, itsellä hyvin pitkälle samanlaisia kokemuksia.
        Voin hyvin kuvitella naisen joka valitsee tietokoneen ruudulla miestä itselleen.
        Liian lihava, liian laiha, liian köyhä, liian ruma, liian komea, ei harrastuksia, liikaa harrastuksia, tekee liikaa töitä, tekee liian vähän töitä, liian kiltti, ei osaa pukeutua, ei osaa käyttäytyä, liian hyvin käyttäytyvä, liian pitkät kulmakarvat, vääränlaiset hampaat. Luetteloa voisi jatkaa vaikka kuinka kauan. naiset ei vaan yksinkertaisesti ole luotuja valitsemaan edes miestä itselleen.
        Kaikki mitä kerroit olen nähnyt ja kokenut myös, naista ei missään tapauksessa voi ottaa millään muotoa vakavasti. En ihmettele lainkaan miksi jotkut miehet ovat valinneet vain sen alapään naisesta, koska naisella hyvin harvoin jos koskaan on mitään mullistavan viehättävää yläpäässä.

        Kyllä minunkin odotukset olivat aika korkealla alussa kun aloitin sen niin kovasti halutun rakkauden hakemisen. Mutta rakkaus on vain silmänlumetta oikeasti ja mitä nopeammin sen ymmärtää sitä helpompaa on se loppuelämä.

        Tälläistä tämä nettideittailu nyt vaan on, on tarjonta ja kysyntä jotka ei kohtaa.
        Kaikille ei todellakaan löydy yhtään ketään.
        Minun pitäisi muuttua, mutta mihin ja miten muka. Ja ennen kaikkea miksi, siksikö että voisin olla samanlainen kuin kaikki muutkin ja kuvitella sitten itsensä onnelliseksi.
        Ei kiitos ei pysty.
        Minulle on sanottu etten edes halua ketään, olkoon niin sovitaan näin jos helpottaa jonkun oloa.
        Kyllä en halua yhtään ketään joka ei saa minua hymyilemään entistä leveämmin joka päivä, en kertakaikkiaan tarvitse sitä hymytöntä oloa mihinkään.
        Tarvitsen sen hymyn mitä isompi sen parempi.
        Koska se tekee minut onnelliseksi ja se ruokkii minua saamaan elämästä kaiken sen minkä minä ikinä voin tarvita.
        Nettideiteistä ?? ei tosiaankaan. Se löytyy jos on löytyäkseen, muuten jää löytymättä.


    • miehenhakumielessä

      Kauneus on katsojan silmissä, tuli mielee, kun eräs nainen kehui miestään,miten noin komean saikin.
      Minun mielestä mies ei ollut komea, vaan ihan tavallinen. Joten kaikki on kiinni kemiasta ja siksi kannattaa tavat ja ei eka kerta ole ratkaiseva.

    • tavis1910

      Ok, no nyt ymmärrän vähän paremmin missä mennään. Tein haun tiukasti rajattuna oman ikäluokan miehille ja sieltähän se vastaus tuli: siellä on toinen toistaan komeampaa miestä rivissä. Kuka harrastaa partiolaisten ohjausta, kuka on eräopas jne. En minäkään naisena kiinnostuisi tavallisesta Espoon lähiössä asuvasta toimihenkilöstä. Omassa profiilissa aika perinteiset ja "kunnolliset" arvot. Noh, näitä ns. "kunnollisia perusmiehiä" on sitten noiden komeiden miesten jälkeen niin paljon kuin kuin kukaan jaksaa selata.

      Kiitos ja anteeksi.

      • otasiitäsittenselvää

        "Siellä on toinen toistaan komeampaa miestä rivissä. Kuka harrastaa partiolaisten ohjausta, kuka on eräopas jne. En minäkään naisena kiinnostuisi tavallisesta Espoon lähiössä asuvasta toimihenkilöstä."

        Toisaalta on taas jännä, että naiset sanovat etteivät tuollaiset miehet kiinnosta...


      • eräoppaatkiinnostavat
        otasiitäsittenselvää kirjoitti:

        "Siellä on toinen toistaan komeampaa miestä rivissä. Kuka harrastaa partiolaisten ohjausta, kuka on eräopas jne. En minäkään naisena kiinnostuisi tavallisesta Espoon lähiössä asuvasta toimihenkilöstä."

        Toisaalta on taas jännä, että naiset sanovat etteivät tuollaiset miehet kiinnosta...

        Nimenomaan luonnossa viihtyvistä miehistä naiset kiinnostuvat. Eräopas saa taatusti enemmän kiinnostusta kuin toimihenkilö.


      • tavis1910

        Sehän oli kirjoitukseni pointti. Ymmärsitkö sen?


      • höpöhöpöyleistystä
        eräoppaatkiinnostavat kirjoitti:

        Nimenomaan luonnossa viihtyvistä miehistä naiset kiinnostuvat. Eräopas saa taatusti enemmän kiinnostusta kuin toimihenkilö.

        Ai, no en mä ainakaan kun viihdyn itekin lähinnä kaupungissa eikä tosiaan kiinnosta mihkään pöpelikköihin lähtee rämpiin.


    • OnLineDeittiMies

      Kirjoitin eilen erittäin kohteliaan avauksen, tosin harmittelin että tämä nainen asui vähän kaukana. Vastasi että "kuten itsekin myönsit, välimatka on vähän pitkä". Sitten vastasin "no, ei välimatka ole kuin hidaste". Mistä tiedän? Olen aloittanut eräät elämäni parhaimmat suhteet ns. etänä.

      Sitten tuli niin ilkeä heitto mitä en osannut odottaa "No haluaisitko sitten että sanon ettet ole seksuaalisesti viehättävä?"

      USKOMATONTA. Ja tämä nainen profiilissaan väittää olevansa kiltti ja kunnollinen ja ties mitä liibalaabaa. Ilmeisesti naisten ei tarvitse edes hyviä käytöstapoja noudattaa.

      Toki, ihan pätevä syyhän tuo on, ei siinä mitään mutta...kyllä aika pettynyt alkaa olemaan suomen naisten tasoon.

      Ollaan kuin joku ylijumala jollain korokkeella. Pitäkööt tunkkinsa. Turha tulla sitten pyytämään treffeille jos minusta sattuukin tulemaan menestynyt muusikko joskus.

      • gfdgfddfs

        Naisten kommunikaatiotaidot on heikot. Ei kannata ottaa itseensä.
        Nainen varmaan ajatteli että on pakko sanoa ilkeästi että toinen tajuaa että ei kiinnosta vaikka olisi tuossa vähempikin riittänyt.
        Naisilla on varmasti paljon huonoja kokemuksia miehistä jotka ei luovuta mutta silti..


      • ihyghjäköl
        gfdgfddfs kirjoitti:

        Naisten kommunikaatiotaidot on heikot. Ei kannata ottaa itseensä.
        Nainen varmaan ajatteli että on pakko sanoa ilkeästi että toinen tajuaa että ei kiinnosta vaikka olisi tuossa vähempikin riittänyt.
        Naisilla on varmasti paljon huonoja kokemuksia miehistä jotka ei luovuta mutta silti..

        Kirjoittajan kommunikaatiotaidot tuossa olivat heikot kun ei tajunnut että nainen yritti jo kohteliaasti ilmaista että ei kiinnosta.


      • gfdgfddfs
        ihyghjäköl kirjoitti:

        Kirjoittajan kommunikaatiotaidot tuossa olivat heikot kun ei tajunnut että nainen yritti jo kohteliaasti ilmaista että ei kiinnosta.

        Välimatkaan vetoaminen on mun mielestä huono tapa ilmaista että ei kiinnosta koska toiselle välimatka ei ehkä ole ongelma. Liian epäselvää tuollainen.
        Paras on sanoa kohteliaasti jotain että "et valitettavasti ole sellainen mitä etsin"


      • Nainenzxzxzx
        ihyghjäköl kirjoitti:

        Kirjoittajan kommunikaatiotaidot tuossa olivat heikot kun ei tajunnut että nainen yritti jo kohteliaasti ilmaista että ei kiinnosta.

        gfdgfddfs, kommunikaatiotaitoihin kuuluu myös se, että pystyy asettumaan toisen asemaan ja ymmärtämään tämän näkökulman. Tässä tapauksessa nainen ei kyennyt tähän. Kirjoittajahan oli jo sanonut, että hänelle välimatka on vain hidaste, ei siis syy olla tutustumatta.

        Nainen ohitti tämän, koska ymmärsi tai piti tärkeänä vain omaa näkökulmaansa, ja kun se ei näyttänyt ns. menevän perille, heittäytyi turhautuneena ilkeäksi. Ilmeisesti nainen odotti, että mies lukisi hänen ajatuksiaan?


      • Äläotaitseesi

        Hyödytön vittupää tuo nainen.

        Ei kannata välittää.

        Naiset aina kuvittelevat olevansa vaikka minkälaisia kommunikaation ja viestinnän mestareita sekä oikeita enkeleitä vaikka käyttäytyvät miten sattuu ja odottavat että ihan perus keskustelusta jo näppikseltä pitäisi lukea jotain vihjeitä.

        Et ansainnut tuollaista paskaa niskaasi.

        Suurin osa netin naisista kuvitteleavt olevansa parempaa kuin ovat ja paistattelevat suosiossa kunnes tulevat kitkeriksi kun juuri ne heidän haluamansa miehet eivät heitä pelkästään haluakkaan.


    • maallaaustelen

      Minä lähtisi hänen kanssain vaikka leffaan tai sitten kahvi kupposelle jonnekkin niin ollaanhan minä käyttykkin kerran leffassa hänen kanssaan, mutta en tiedä muistaako hän minua enään. niin ja tuskin tuo matkakaan mikän rastie on jos, vaikka sattumalta asuttais aika lähellä toisiamme ja vielä samassa kyläpahasessa.

    • tämäonmitenkatsoo

      Tuostakin nim.OnLineDeittiMies vastauksesta "No haluaisitko sitten että sanon ettet ole seksuaalisesti viehättävä?" voi jokain vetää naistendettitailun tasosta omat johtopäätöksensä vaikka naiset ei yleensä myönnä hakevansa seksiseuraa.
      Tiedän kyllä että parisuhteeseenkin tarvitaan seksuaalista vetovoimaa mutta tässäkin tapauksessa on vain pari viestiä vaihdettu ja eikä edes treffeillä käyty.
      Oli minullekkin moni nainen ottanut satojenkilometrien takaa ja itsekkään en ollut edes innokas ja halukas matkustamaan turhauttaville ensitreffeillekkään noita matkoja kun se on todellakin miehen tehtävä?!!
      Kyllä se meni monesti naisen kanssa jankkaamiseksi kun sehän kauheeta kun nainen saa pakit....ja itselläni pääkaupunkiseutulaisena on kuitenkin valinnanvaraa...ja sanoinkin että tervetuloa tänne kun yhdistät vaikka lomareissuun ensitreffimme niin monesti ei käynyt naisille.
      Jonkun mielestä kaukosuhteet voi toimia mutta kun itselläni on kokemusta ja aika raskasta oli.

    • tavismies37

      Asiallisiin viesteihin ei naiset vastaa mitään. Ei vaikka olis samoja kiinnostuksen kohteita. Kyllä se on uulkonäkö jota naiset katsoo ja ei kiinnosta jos olet tavis.

      • kanelikahvikissa

        Tällä palstalla taidetaan yleistää aika roimasti niin miesten kuin naisten käyttäytymistapoja. Minulla on kuvaton profiili Suomessa, kerron itsestäni perustiedot, kuvailen omaan persoonalliseen tyyliini luonnettani vapaan tekstin osiossa. Selkeästi sanoitan pari perusfaktaa millaista miestä hakusessa, ihanneprofiili aika väljä.
        Vastaan jokaiselle asiallisen viestin lähettäneelle, en kysele kuvaa.

        Alkuviestien kautta toivoisin molemmille selviävän joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai turn-offit (esim. mulla lapsi, enkä voi saada enempää lapsia, voi olla toiselle haittaavaa minussa)
        Olen myös käynyt treffeillä, ilman kuvienkin vaihtoa (ulkonäkö ei ole oleellisin asia)
        Maksan itse omat syömiseni silloin. Joko ekan/ alkutapaamisten aikana selviää, kannattaako jatkaa. Se ettei kiinnosta, on sanottu selkeästi ja kohteliaasti.
        Jos jatkuu, poistan oman profiilin enkä tapaile muita.

        Olen tavannut asiallisia, mukavia miehiä. Tottakai pitää kohdella arvostavasti toinen toistaan.


    • OnLineDeittiMies

      Nainen aloittaa keskustelun ja kirjoittaa minulle, tietää välimatkasta, jutellaan muutama viesti, sitten tulee viesti "Sori, välimatka taitaa olla liian pitkä". Voi elämän kevät naiset.Tsempatkaa nyt hieman.

      Ihan oikeasti nyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe