Tähän aikaan aamusta

10plus12

Moni aisuri on jo puurtamassa työpaikallaan elättääkseen perhettä jonka lapset saattavat olla hänen omiansa tai sitten eivät. No, ei kai sillä niin väliä ole, täällä Suomessa kun kuitenkin eletään. Onhan se nyt muutenkin tullut selväksi että värilliset ja kielitaidottomat turvapaikanhakijat kiinnostavat naisia enemmän kuin tylsät ja pienimunaiset liljalaakson timpat, jotka omalla työpanoksellaan auttavat valtiotakustantamaan maahanmuuttajille ilmaisen asunnon ja kohtuullisen elintason. Sateenkaaren päässä häämöttää suomalaiselle ktm-aisurille paskatynnyri jota kutsutaan perhe-elämäksi. Mutta jos minä itse joskus vielä pääsen hyville palkoille ja rikastun, niin toivon ainakin voivani jättää jälkeeni jonkin verran perintöä läheisilleni tai jotenkin muuten myötävaikuttaa siihen että he sitten joskus aikanaan voivat tuntea itsensä ainakin hetkellisesti onnellisiksi.

12

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ainakin olen ollut tänään jo 3 tuntia täällä toimistossa paperipinon äärellä. Kohta lähdetään Ekin kanssa syömään firman Amica-ravintolaan, siellä on tänään tarjolla makaroonilaatikkoa hintaan 8,90e. Iltapäivällä edessä on taas kotimatka pyörällä, ja huomenna se vasta onkin melkoinen matka kun on luvattu vesisadetta. Oivoi.. voih...

Merkkikorjaamosta muuten soitettiin, että Octavia on pajalla vielä ainakin pari päivää, sillä pelkkä venttiilien uusiminen ei riitä. Koko moottori menee vaihtoon ja minulle tulee maksettavaksi omavastuu 4900e. Oivoi.. kallista... Toivottavasti uudessa moottorissa sentään on päivitetty versio jakoketjusta. Olisi pitänyt googlettaa kokemuksia TSI-moottorista ennen ostopäätöksen tekemistä :(

• No oivoi vaan Timppa, kyllä muakin vituttaisi! Hahah!

Sä olet kyllä reilu jätkä kun olet monta kertaa tarjonnut hampurilaisaterioita mulle ja mun pojalle, joten mä voin nyt vastavuoroisesti auttaa miestä mäessä. Kyllä mä voin hakea Janican iltapäivällä sen julkisen sektorin suojatyöpaikasta, niin eipähän sen tarvitse kävellä tai pyöräillä sinne Liljalaaksoon. Ja eiköhän se korvaa mulle tän palveluksen, tavalla tai toisella. Häh häh hää, nuole aisuri nuole!

• eihelevettitaas

Jollain on nyt vähän vitusti liikaa aikaa... :D Pidäs hetken tauko trollaamisesta ja mene vaikka metsään kävelylle. Lisää hyvinvointia. Tutkitusti....

• Liljalaaksonlilja

Miksi ostelet kalliita ja pahoja lounaita? mene ostamaan turkkilaisen alle 6 e:n pizza,senkin pösilö. Mamuyrittäjät osaa säästää ja tuottaa ruokaa taloudellisesti. Suku työskentelee ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi. Liikaa voittoa ei ahnehdita. Ota heistä mallia!

• bicky_royal kirjoitti:

No oivoi vaan Timppa, kyllä muakin vituttaisi! Hahah!

Sä olet kyllä reilu jätkä kun olet monta kertaa tarjonnut hampurilaisaterioita mulle ja mun pojalle, joten mä voin nyt vastavuoroisesti auttaa miestä mäessä. Kyllä mä voin hakea Janican iltapäivällä sen julkisen sektorin suojatyöpaikasta, niin eipähän sen tarvitse kävellä tai pyöräillä sinne Liljalaaksoon. Ja eiköhän se korvaa mulle tän palveluksen, tavalla tai toisella. Häh häh hää, nuole aisuri nuole!

Mä taisin just nähdä teidät tässä Suikkilantiellä. Tai ainakin uskoisin näin, sillä en tunne ketään toista, joka ajaa amerikkalaisella pickupilla kahdella pyörällä keulien ja huudattaa Bomfunk MC's:n Freestyleria.

Itse olen kohta Länsikeskuksen Prisman kohdalla, ja sieltä aion ostaa Perheleipurien viipaloitua sekaleipää, Valion arki-juustoa, Pedigree-koiranruokaa, nakkeja ja ranskalaisia sekä Janicalle suklaata. Nyt kun kerrankin saan olla kaikessa rauhassa yksin kaupassa, täytyykin katsella josko Prismasta löytyisi sopivaa ruudullista kauluspaitaa joka sopisi yhteen slipoverini kanssa.

• simppeliä

Kylläpä joillekin toisten siittämät lapset ovat vastenmielinen ajatus. En oikein ymmärrä, miksi kiintyminen vaatisi verisukulasuutta. Itse olen kiintynyt koiraanikin, enkä taatusti ole sitä sen puoleen siittänyt kuin synnyttänytkään.

• 1212

No sanotaan vaikka näin.
        Tunnetko montakin lapsetonta naista jotka haluavat yh-iskän jotta pääsevät hoitamaan toisen lapsia, hankkimatta omia?

• simppeliä
        1212 kirjoitti:

No sanotaan vaikka näin.
        Tunnetko montakin lapsetonta naista jotka haluavat yh-iskän jotta pääsevät hoitamaan toisen lapsia, hankkimatta omia?

Uusioperheitä on vaikka minkälaisia kokoonpanoja. Kyllä moni nainen (lapsetonkin)on lähtenyt sellaiseen uusiokuvioon, mihin ei ole tarkoituskaan tehdä yhteisiä lapsia. Omassakin lähipiirissä on sellainen pari ja ihan hyvin tuntuu toimivan. Lapsiin yleensä kiintyy, ovat ne omia tai muiden, jos niitä tulee hoidettua. Kiintyy siis, jos oma pää on vähänkään normaali.

• ei_tavatonta
        1212 kirjoitti:

No sanotaan vaikka näin.

Minä ainakin tunnen. Yh-iskä ja hänen poikansa 8v. meni yhteen lapsettoman sinkkuneidin kanssa. Nykyään heillä on myös kaksi yhteistä tyttölasta. Pojan äiti on ollut viikonloppuäitinä eli hoitanut poikaa aina vähemmän. Hänelläkin nykyään uusi kumppani.

• Joo, kyllä se näin menee. Mäkin lähden aamulla aikaisin ajelemaan töihin. Lapset lähtee kahdeksan jälkeen kouluun. Vaimo soittaa mulle yhdeksältä ja mä laitan kuulokkeet päähän. Ovikellon soidessa se heittää puhelimen pöydälle. Mamut tulee sisälle. Käskee vaimon riisuutua. Sit se ruokkii niitä. Juttelee niiden kanssa. Vinkaisee kun ne puristelee. Yhdeltä toista syön evääni. Katselen elisan vahti kameran kuvaa näytöltä. Kahdelta toista ne rupeaa naimaan vaimoani. Yhdeltä ne nussii sitä. Kolmelta ne lähtee ennen lasten tuloa. Vaimo kiroaa minua. Mä sanon aina et kolme kertaa viikossa on vastaanotto tai hankii muuta työtä.

• Kilttiatm

Ompa kallita makaroonilaatikkoa. itse kun tekee niin maksaa 4 euroa ja siitä riittää vielä kahdeksi päiväksi.

• rumasinkkumies

Kyllä sitä mielellään olisi töissä mutta työpaikat on vähissä eikä ole älliä opiskella lääkäriksi kun sellaset saisi vissiin töitä. Ei se haittaisi jos suhteessa naisella olisi lapsi kun se olis kuitenkin parempi kuin yksinäisyys. Ei naiset kyllä huoli rumaa työssäkäyvää miestäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2328
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      207
      1964
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      58
      1490
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      174
      1306
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1228
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      952
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      884
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      851
    Aihe