Yksi kaikille.

Hei

Olen nuori bi-poika. Vietin syysloman mies porukan kimppakivana. Ihan omasta halusta ja kiinnostuksesta asiaan.

Haluaisin kuulla muiden kokemuksia kimppakivana olemisesta. Olisi kiinnostavaa kuulla tytön kokemuksista vastaavassa tilanteessa. Vaihtaa ajatuksia ryhmän yhteisenä himon kohteena olemisesta.

12

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunutrt

      Miten onnistuit pääsemään tuollaiseen tilanteeseen?

      • Jos kiinnostaa niin kysy. Napauta mun nimeä niin osoite pitäisi löytyä.


      • jhjhghghh

        Vitun apina! Et sitten vieläkään ole onnistunut tappamaan itseäsi?!


      • Tyhjää-paminaa
        jhjhghghh kirjoitti:

        Vitun apina! Et sitten vieläkään ole onnistunut tappamaan itseäsi?!

        Mitä sä mesoot? Onhan toi nähty, et ku joku laittaa yhteystietonsa tänne, ne menee automaattisesti tolle listalle. Eli ne yhteystietonsa laittaneet on ton listan hyväksyneet. Mitä siinä on muilla asiaa leukojen louskutukseen.


      • rttr12
        Tyhjää-paminaa kirjoitti:

        Mitä sä mesoot? Onhan toi nähty, et ku joku laittaa yhteystietonsa tänne, ne menee automaattisesti tolle listalle. Eli ne yhteystietonsa laittaneet on ton listan hyväksyneet. Mitä siinä on muilla asiaa leukojen louskutukseen.

        Juu, ja varmaan noistakin moni on hyväksynyt tulla leimatuksi pedofiiliksi tai eläimiin sekaantujiksi! Luepas nuo tekstit, mitä tuo idiootti kirjoittelee....


      • Tilatun-ovat-saaneet
        rttr12 kirjoitti:

        Juu, ja varmaan noistakin moni on hyväksynyt tulla leimatuksi pedofiiliksi tai eläimiin sekaantujiksi! Luepas nuo tekstit, mitä tuo idiootti kirjoittelee....

        Itsepä ovat menneet toimimaan sääntöken vastaisesti. Silloin muilla on yhtä vapaat kädet.
        Sen saa mitä tilaa.


      • nvmxmdjkx
        Tilatun-ovat-saaneet kirjoitti:

        Itsepä ovat menneet toimimaan sääntöken vastaisesti. Silloin muilla on yhtä vapaat kädet.
        Sen saa mitä tilaa.

        Vittu mitä idiootteja täällä pyörii!


      • Hyvää-itsekritiikkiä
        nvmxmdjkx kirjoitti:

        Vittu mitä idiootteja täällä pyörii!

        Kiitettävää itsekritiikkiä!


      • Serkun kavereita. Se suositteli mua niille.


    • posliiniblondi

      olisin kiinnostunut maksua vastaan olemaan kimppakivana miehille. olen 26-vuotias blondi,uhkea sekä posliini

      • Laita postia. Minulla saattaisi olla tilaus.


      • rertrttt

        Pökäle taas vauhdissa!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe