Yksi kaikille.

Hei

Olen nuori bi-poika. Vietin syysloman mies porukan kimppakivana. Ihan omasta halusta ja kiinnostuksesta asiaan.

Haluaisin kuulla muiden kokemuksia kimppakivana olemisesta. Olisi kiinnostavaa kuulla tytön kokemuksista vastaavassa tilanteessa. Vaihtaa ajatuksia ryhmän yhteisenä himon kohteena olemisesta.

12

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunutrt

Miten onnistuit pääsemään tuollaiseen tilanteeseen?

• Jos kiinnostaa niin kysy. Napauta mun nimeä niin osoite pitäisi löytyä.

• jhjhghghh

Vitun apina! Et sitten vieläkään ole onnistunut tappamaan itseäsi?!

• Tyhjää-paminaa
        jhjhghghh kirjoitti:

Vitun apina! Et sitten vieläkään ole onnistunut tappamaan itseäsi?!

Mitä sä mesoot? Onhan toi nähty, et ku joku laittaa yhteystietonsa tänne, ne menee automaattisesti tolle listalle. Eli ne yhteystietonsa laittaneet on ton listan hyväksyneet. Mitä siinä on muilla asiaa leukojen louskutukseen.

• rttr12
        Tyhjää-paminaa kirjoitti:

Mitä sä mesoot? Onhan toi nähty, et ku joku laittaa yhteystietonsa tänne, ne menee automaattisesti tolle listalle. Eli ne yhteystietonsa laittaneet on ton listan hyväksyneet. Mitä siinä on muilla asiaa leukojen louskutukseen.

Juu, ja varmaan noistakin moni on hyväksynyt tulla leimatuksi pedofiiliksi tai eläimiin sekaantujiksi! Luepas nuo tekstit, mitä tuo idiootti kirjoittelee....

• Tilatun-ovat-saaneet
        rttr12 kirjoitti:

Juu, ja varmaan noistakin moni on hyväksynyt tulla leimatuksi pedofiiliksi tai eläimiin sekaantujiksi! Luepas nuo tekstit, mitä tuo idiootti kirjoittelee....

Itsepä ovat menneet toimimaan sääntöken vastaisesti. Silloin muilla on yhtä vapaat kädet.
        Sen saa mitä tilaa.

• nvmxmdjkx
        Tilatun-ovat-saaneet kirjoitti:

Itsepä ovat menneet toimimaan sääntöken vastaisesti. Silloin muilla on yhtä vapaat kädet.
        Sen saa mitä tilaa.

Vittu mitä idiootteja täällä pyörii!

• Hyvää-itsekritiikkiä
        nvmxmdjkx kirjoitti:

Vittu mitä idiootteja täällä pyörii!

Kiitettävää itsekritiikkiä!

• Serkun kavereita. Se suositteli mua niille.

• posliiniblondi

olisin kiinnostunut maksua vastaan olemaan kimppakivana miehille. olen 26-vuotias blondi,uhkea sekä posliini

• Laita postia. Minulla saattaisi olla tilaus.

• rertrttt

Pökäle taas vauhdissa!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      957
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      871
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      818
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe