Onko tässä kaikkien aikojen tehokkain ehkäisy?
http://magneettimedia.com/hpv-rokotteet-laakarit-vaativat-rokotusten-lopettamista/
Ainakin haittavaikutuksista pitäisi jokaisen joka on rokotteen saanut, olla todella huolissaan. Ja epäilee että on tullut steriiliksi, niin kokeilla.
Hedelmättömäksi Cervarixilla
3
<50
Vastaukset
- Kaikkeatarviuskoa
Olin tutkimuksessa mukana yläasteella, samoin kuin kaikki muutkin luokkani tytöt. Seurannathan jatkuvat edelleen. Useammalla entisistä luokkatovereistani on jo lapsi-kaksi-kolme ja itselläni esikoisen LA helmikuussa. Että se siitä hedelmättömyydestä hpv-rokotteen takia. Tuo haittavaikutusten lista on jäätävä enkä mitenkään usko rokotteen olevan kaikkeen syyllinen. Hpv-rokotteen saaneella puhkeaa sairaus ja hän väittää sairauden johtuvan rokotteesta... ei asia nyt ihan niin kuitenkaan mene. pelonlietsontaa ja puuta-heinää
- NäinMeillä
Heti kun linkissä lukee "mangneettimedia" voi saman tien unohtaa kaiken objektiivisuuden ja uskottavuuden...
- Huippua
Huippua, jos näin! Sterilisaation ikäraja kun Suomessa on niin korkea. Sääli vaan, että magneettimedian juttuihin ei oikein ole uskominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184