Söin tänään työpaikan Amica-ruokalassa pinaattikeittoa hintaan 7,90e. Pakko oli hieman säästää ruokakuluissa, kun vaihtoehtona oli kinkkukiusausta hintaan 8,90e.
Oivoi... iltapäivällä se on sitten edessä. Nimittäin 4900e omavastuun maksaminen Skodan merkkikorjaamolle. No onpahan nyt huolettomia kilometrejä edessäpäin kun pellin alla on kokonaan uusi 1,2 TSI-moottori päivitetyllä vahvemmalla jakoketjulla. On se TSI & DSG yhdistelmä kyllä erittäin mukava ajettava ja vieläpä tosi taloudellinen. Kuluttaa niin vähän bensaa, että se ylitti oikein uutiskynnyksen tänä syksynä.
4½ tunnin kuluttua lähden polkemaan Orikedolle tällä mun 28-tuumaisella 3-vaihteisella Helkamalla. Oivoi... taivas on lonkeronvärinen ja vettä sataa... voih..
Täytyy säästää ruokakuluissa
3
91
Vastaukset
- 5plus12
Minkäslaisia viikonloppusuunnitelmia vaimollasi on?
- vituttataaa
Kyllä varmaan vituttaa, et varmaa kaljaa menee viikonloppuna.
En nyt sentään viitsi ryhtyä kaljaa juomaan, sillä vaimollani on huonoja kokemuksia entisten miestensä alkoholinkäytöstä. Hän sanoi minulle arvostavansa kunnollista koti-isää jonka elämä ei pyöri kaljan ympärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922