Onko paha turn-off jos menen treffeille ja paljastuu että minulla on tämmöinen auto?
http://srv2.betterparts.org/images/volvo-940-04.jpg
Onko autoni paha turn-off?
10
121
Vastaukset
- gold.diggerit.pois
Jos autosi on turnoff naiselle niin se nainen ei ole kiinnostuksesi arvoinen.
- AlphaFemale
Minulle? Kyllä.
Vanhat Volvot ovat hyviä ja laadukkaita autoja. Muutama vuosi sitten ajoin kaverin 740:llä jonka mittarissa oli 770.000km. Monesti olen harkinnyt myös itselleni Volvoa, mutta ei ole tullut hommattua. Itse tykkään eniten 2000-luvun alun S60-mallista, mutta se on toki aika erilainen noihin vanhempiin takavetoisiin verrattuna.
Nuoret naiset valitettavasti arvostavat Bemaria, Audia ja muita ns. menevän imagon omaavia autoja. 25-30 vuotiaasta alkaen naiset puolestaan suosivat Skoda Octavia Combilla tai VW Touranilla ajavia pehmomiehiä joista voi koulia hyvän isäpuolen erivärisille pennuille. Eli sikäli vanhalla Volvolla ajava on hieman väliinputoaja. Nuorten naisten mielestä tylsä, aikuisempien mielestä lapsellinen, mutta varsinkaan jälkimmäisten mielipiteistä on ihan turha välittää.
Auto on vähän sellainen asia, että naisille se ei itsessään ole kovin tärkeä asia, mutta sen perusteella ne muodostavat mielipiteen ja ensivaikutelman miehestä.Niin ja sitten oma lukunsa ovat nämä oman elämänsä pin up tytöt, jotka ajavat esimerkiksi Camarolla, mutta hypergamisina olioina vaativat mieheltä vähintään Corvettea tai Cadillacia.
- nissanmicra85
Muuten ei mitään väliä millä autolla mies ajaa, EVVK...mutta työpaikan parkissa on välillä ihan saman näköisiä autoja (Volvoja, Saabbeja, tai mitä lie), ja hermo menee kun niihin ruutuihin ei saa taskuperuutettua koska joku mieshenkilö on päättänyt ostaa mohloauton joka vie kaiken tilan :/
- nissanmicra85
Toi kuvan auto näyttää muuten ihan ylikokoselta rakennuspalikalta :D
- ATM-automaatti
nissanmicra85 kirjoitti:
Toi kuvan auto näyttää muuten ihan ylikokoselta rakennuspalikalta :D
Miltä tämä auto sitten näyttää?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/69/Nissan_Micra_front_20081017.jpg
Mulla oli samanlainen (tosin punainen) joku vuosi sitten. Hemmetin hyvä peli. Täys sinkitty kori ei ruostu ja sen sai helpommin taskuparkkiin kuin puolta lyhyemmän Suzukin. Tuli siinä yövyttyäkin yhden naisen kanssa Tampereella.
Harmi että broidin exä kolaroi sen.- että.silleen
Jos toi autos kulkee moitteettomasti, niin miks olis turn-off? Ihan siistin näköinen tuo ainakin on. Asia muuttuu toiseks jos se jättää ns."tielle" ja vänkäri joutuu sitä työntään syrjempään...asia muuttuu kyllä epäsuotuisaan suuntaan.
Itse ajelin kesällä "Custulla" ja sekin jätti muntt suoralle tie osuudelle. Tammisiltaan, Piikkiön ja Paimion väliin vanhalle Helsingintielle. Siinä oli sitten soitettava apua kun se rontti ei inahtanutkaan. Meni melkein tunti kunnes ratsuväki karautti paikalle, ja tarkastelivat mun ajopeliäni. Hinasivat mun Kustun Piikkiöön Hesen pihalle. Pikkasen sapetti kun olin ollut niin ylpeä siitä! Syynä oli bensatankissa reikä! - toiset.on
Tuttava ajoi aikoinaan vanhalla autonrämällä, jossa oli pahvia yhden ikkunan tilalla jne. Niin komea tyyppi, että naiset olisivat varmaan vaikka työntäneet sitä autoa, jos tarve olisi vaatinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841662
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54852
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720