Tiedän että tämä kuulostaa monesta todella tyhmältä ajatukselta, mutta olen hankkimassa pillereitä ja haluaisin mieluiten sellaiset joilla olisi edes potentiaalista mahdollisuutta saada rinnat kasvamaan. Onko kenellekään käynyt niin Diane Novan kanssa?
Millä merkeillä rinnat kasvamaan?
70 AA,/167/ 55kg
132562
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 13
Vanhimmat
totaaa.. öö... en oo ikinä ees kuullu ett pillerit kasvattaa rintoja.... eihän se ees oo mahollista..... vai onko???
Olen kuullut, että joillakin naisilla on kuppikoko suurentunut pillereiden aloittamisen myötä. Ilmeisesti se johtuu siitä, että jotkut pillerit aiheuttavat sen, että kehoon kertyy nestettä. Samasta syystä taitaa aiheutua myös se ilmiö, että pilleri mukamas "lihottavat." (täytyy sitten vain juoda enemmän, niin nestettä ei kerry)
Itselläni ei kyllä ole kokemusta. Olen syönyt pillereitä vuosia, ja nyt taas pitkä tauon jälkee aloitin. Ihan sama kuppikoko on edelleen :)
Tiedän kyllä että pillereiden syöminen saattaa aiheuttaa nesteen kerääntymistä elimistöön. Mutta sitä en tiennyt että jos juo enemmän, nestettä ei kerry elimistöön. Oletko aivan varma asiasta? Ja jos näin on, niin voinko myös laihtua joumalla enemmän nestettä, jos lihominen on johtunut nesteen elimistöön kerääntymisestä? OLisi kiva tietää vastaus.
Tais olla niin tyhmä kysymys ettei kukaan viiti vastata... Mutta ois kiva tietää vastaus :)
Moi! Kyllä e-pillerit voi kasvattaa rintoja. Itse aloitin pillerit noin 1,5 vuotta sitten ja ekan puolen vuoden aikana rinnat kasvoi yhdellä kuppikoolla 75c->75d. Meni koko rintsikkavarasto uusiksi. Itse en olisi rintojen kasvamista toivonut, tämänkokoisille alkaa olla jo hankala löytää hyvännäköisiä ja istuvia liivejä.
Niin ja en tosiaan muuten lihonut, olen pikemminkin laihtunut pillerien aloittamisen jälkeen, ehkä noin 5kg, joten nestekertymästä tuskin on kyse. Niin ja Yasmineja syön. Mulla on aika monta kaveria jotka myös syö yasminia, mutta kukaan muu ei ole huomannut vastaavaa "sivuvaikutusta". Yksilöllistä siis.
Ikää mulla on jo 25v, eli normaalista murrosiän rintojen kasvusta ei ole kyse:)
Syön itse myös yasmineja. Vaihdoin niihin silloin kun olivat uutuus, kun olivat kuulemma sellaisia, missä ei pitäisi olla mitään negatiivisia sivuvaikutuksia.
Olisipa minulle käynyt noin kuin sinulle :) Ikää on päälle parikymmentä, mutta kuppikoko pysyy sinnikkäästi 75a:na. Toisen epäonni olisi toisen onni :)
Kyllä mä sanoisin että mun tissit on kasvanut tässä reilun vuoden aikana a75 -> b75, vaikken muuten oo lihonut kiloakaan :) en voi tietty olla varma johtuuko se pillereistä vai oonko ihan tavallisesti kasvanut :D
mutta oon kuullut noin muuten diane novista, että ne usein lihottaa, (tai lähinnä lisää ruokahalua?) että kaippa ne rinnat sit samalla kasvaa..
söin just niitä diane novia. En nyt kyllä oo ihan varma suosittelisinko muuten, kun ne on niin vahvoja ja pistää itelläni ainakin kaiken ihan sekasin.
Pillereitä ei pitäisi mielestäni pitäisi lähteä suosittelemaan, koska ne kuitenkin vaikuttavat jokaiseen eri tavalla.
Joku päättää kokeilla jotain tiettyä merkkiä, koska sitä on "suositeltu", ja se aihettaakin sitten nesteen kertymistä, mielialavaihteluita jne., kun se lääkärin tarjoama merkki olisi voinutkin olla sopivampi. -ja sitäkään ei tiedä muuten kuin kokeilemalla.
Jokainen löytää itse sen itselleen sopivan merkin kokeilemalla. (-tai sitten ei. joillekin pillerit vain eivät sovi)
Syön nimittäin itse melianeja, ei ole ikinä ollut mitään sivuvaikutuksia. Yhdellä kamullani ne kuitenkin laukaisivat vakavan masennuksen ja toisella oli tosi pahoja välivuotoja. Pitää vaan kokeilla, mikä merkki sopii itelle. Rintojen kasvua en usko pillereillä saatavan aikaan.
Itse olen syönyt kohta noin vuoden verran dianea ja mulla rinnat suurenivat yhden koon.. Siinä samassa tuli rumat raskausarvet mutta onneksi löysin rasvan joka oli tarkoitettu raskausarpien ennaltaehkäisyyn sekä hoitoon, eikä jälkiä enää näy.
Hormonit kasvattavat rinnat helposti varsinkin jos on muuten "myöhään kasvaneet" tissit kuten minulla..
.. Kokeile Viagraa, se kuulemma auttaa. Myös DDR:n urheiluliitolta kannattaisi kysyä.