Te ateistit voitte oppia jotakin niistä Jeesuksen kohtaamista kiusauksista.
Ne osoittavat esimerkiksi sen, ettei Panettelija ole pelkkä paha ominaisuus, kuten jotkut väittävät, vaan että hän on todellinen, näkymätön persoona.
Yksi Jeesuksen kohtaamista kiusauksista osoittaa myös, että kaikki Maailman hallitukset ovat Panettelijan omaisuutta. Miten Panettelijan Kristukselle esittämä tarjous olisi voinut olla todellinen kiusaus, elleivät nuo hallitukset olisi todella kuuluneet hänelle?
Ajattelehan vielä tätä:
Panettelija sanoi olevansa halukas jopa antamaan Jeesukselle kaikki maailman valtakunnat palkaksi yhdestä palvontateosta.
Panettelija kiusaa teitä edelleen päivin öin "samaan tapaan", vaikkapa asettamalla eteenne houkuttelevia mahdollisuuksia hankkia maallista rikkautta, valtaa, huomattavan aseman ja näitä evoluutio sepitelmiä jne.
Mutta te olette todella viisaita, jos alatte tästä päivästä eteenpäin noudattamaan Jeesuksen esimerkkiä ja pysytte uskollisina Jumalalle elämänne loppuun asti, jouduttepa millaiseen kiusaukseen tahansa!
Voittakaa kiusaus tehdä väärin!
Ateistit: OTTAKAA MALLIA JEESUKSESTA!
52
181
Vastaukset
- eivoiummartaa
jeesus ja jumalat ovat lähi-idän kamelinhässijöiden muinaisia kansantaruja. miten joku jaksaa vielä nykyaikana nuoleskella jonkun jeesuksen persettä on käsittämätöntä.
- eivoiummartaa
Turpaan niin että tukka lähtee, niin sivistyy kummasti sanavarasto
Raamatun muk. "Panettelijasi" on Jeesuksen veli. Lue Job, 1. luku.
- MalliaJeesuksesta
kek,Esiavilollisen seksin Loordi ärjyy tuskissaan.
- MalliaJeesuksesta
Totta, joka teki taivaassa ahneudessa väärän valinnan
- MallaJeesuksesta
MalliaJeesuksesta kirjoitti:
kek,Esiavilollisen seksin Loordi ärjyy tuskissaan.
Mee ärjyyn sinne liiterisi taakse
MalliaJeesuksesta kirjoitti:
Totta, joka teki taivaassa ahneudessa väärän valinnan
Kaikkivaltiaasi oli tietenkin tietoinen jo aikojen alussa siitä, että "Panettelijasi" tulisi tekemään sen väärän valinnan ahneudessaan?
- Enteidä.enollutpaikalla
kekek-kekek kirjoitti:
Kaikkivaltiaasi oli tietenkin tietoinen jo aikojen alussa siitä, että "Panettelijasi" tulisi tekemään sen väärän valinnan ahneudessaan?
Ehkä oli tietoinen.......
Enteidä.enollutpaikalla kirjoitti:
Ehkä oli tietoinen.......
Siitä seuraa joukko moraaliongelmia, ei ainoastaan niitä.
- Esimerkillistä
Jos Jeesus oikeasti tulisi takaisin, niin sinulla avaaja olisi kyllä paljon enemmän syytä pelätä kuin minulla. Jeesus kun ei näet opettanut toisten vihaamista eikä jatkuvaa valehtelemista, sinä taas et juuri mitään muuta teekään.
"Pidän Kristuksesta, mutta en pidä kristityistä - te kristityt ette ole yhtään kristuksenne kaltaisia." - Mahatma Gandhi
Te uskovat olette itse huonointa mahdollista mainosta sille omalle uskollenne jatkuvasti täysin ala-arvoisella käytöksellänne.- Ateistit.huomio
"Pidän Kristuksesta, mutta en pidä kristityistä - te kristityt ette ole yhtään kristuksenne kaltaisia." - Mahatma Gandhi
Kiitos vaan kun siteerasi minun 3 pv sitten mainitsemaan Gandhin lausetta!!!!!
Kumminkaan ateistien ei kannata tehdä siitä tekosyytä ettei tarvitsisi alkaa Raamatun sanan uskomiseen. - Erimerkillistä
Ateistit.huomio kirjoitti:
Kiitos vaan kun siteerasi minun 3 pv sitten mainitsemaan Gandhin lausetta!!!!!
Kumminkaan ateistien ei kannata tehdä siitä tekosyytä ettei tarvitsisi alkaa Raamatun sanan uskomiseen.Miksi meidän pitäisi sitä uskoa ja noudattaa, kun edes te kristityt itse ette noudata ja siten osoitatte ettette myöskään usko.
- dfghjkl123
Erimerkillistä kirjoitti:
Miksi meidän pitäisi sitä uskoa ja noudattaa, kun edes te kristityt itse ette noudata ja siten osoitatte ettette myöskään usko.
puutaheinääpuhut
Erimerkillistä kirjoitti:
Miksi meidän pitäisi sitä uskoa ja noudattaa, kun edes te kristityt itse ette noudata ja siten osoitatte ettette myöskään usko.
Kristitty osoittaa aina olevansa AINA parempi kristitty kuin toinen kristitty. :) Heillä on olemassa eripuraa jo uskon sisäisissä asioissa, eivätkä ymmärrä ettei yksikään kristitty ole sen parempi ihmisenä kuin toinenkaan kristitty tai ylipäätänsä yksikään toinen ihminen.
Ei kaikki ihmiset olleet muinoin aatelisiakaan eivätkä olleet yhtään niitä aatelisia huonompia ihmisiä.
Miksi kristityt haluavat jatkuvasti päteä ja kuvitella olevansa jotenkin parempia ihmisiä kuin muut ihmiset, vaikka eivät parempia ole vaikka kuinka uskoisivat Jumalaansa?
Käsittämätöntä on, että kristityt haluavat päättää muiden ihmisten elämästä ja ihmisoikeuksista vetoamalla johonkin Raamattuun tai Jumalaan!
- Reddington
Siis pitäisi alkaa harrastamaan anarkismia, häiriköidä ihmisiä jotka hoitavat laillisia ammattejaan, tehdä itse rikos tekemällä laitonta alkoholia, kehottaa ihmisiä silpomaan itseään ja hankkimaan teräaseita ja hillua alastomien nuorukaisten seurassa? Tätä kaikkeahan se jesse harjoitti
- Koskasinustatuleemies
Mitä helvetin huumetta sä äijä oikein vedät, jutut on sen mukaiset, ett nyt on kyll kyseessä melko kovat huumeet!!!!
Koskasinustatuleemies kirjoitti:
Mitä helvetin huumetta sä äijä oikein vedät, jutut on sen mukaiset, ett nyt on kyll kyseessä melko kovat huumeet!!!!
Luetko sä Raamattua? Jos luet niin oletko lukenut sitä kaikilta osin, jotta sulle on hahmottunut käsitys kokonaisuudesta. Jos Raamattua haluaa pitää jonakin "oppiarvona" tai muuna vastaavana faktana niin silloin tulee hahmottaa Raamattu kokonaisuutena, eikä onkia kohdan tuolta ja sieltä, mikä nyt sattuu kunkin uskovan makuun sopimaan. Sellaista kirjaa, jonka pitäisi olla jollekin totuus ei tulisi ainakaan tulkita. Raamattua tulkitaan hieman liikaa ja kristinoppi on alkanut rönsyilemään eri puolelle. Jatkuvasti syntyy yhä uusia ja uusia protestanttisia hihhulilahkoja, joista nyt voisi nimetä "New Age" -kaltaisen järjestön ja kai se "Aito Avioliitto ry" jokin uskonjärjestö taitaa lopulta olla USA yhteyksillään!?
Yksikään ei ole "kiihkokristitty", joka on lukenut Raamatun läpi tai jättänyt sen lukemati vaan siinä on fundamentalismi suurena osana. On sitten sellaisia heikkoja ihmisiä, jotka lähtevät tuohon fundaan mukaan ja alkavat kiihkoilemaan ja tuputtelemaan uskontoansa muille, joka ei enää ole kristinuskoa vaan ihan jotakin muuta!- Reddington
Koskasinustatuleemies kirjoitti:
Tuo kaikkihan löytyy raamatusta. Jeesus häiriköi rahanvaihtajia, kehotti luopumaan maallisesta yhteiskunnasta, muutti veden viiniksi, käski repimään silmän pois jos se houkuttelee, käski vaihtamaan vaikka viimeisen ihokkaan miekkaan ja vietti raamatun mukaan viimeisen iltansa öljymäellä lähes alastoman nuorukaisen seurassa. Lue vaikka itse.
- koskasinustatuleemies
Reddington kirjoitti:
Tuo kaikkihan löytyy raamatusta. Jeesus häiriköi rahanvaihtajia, kehotti luopumaan maallisesta yhteiskunnasta, muutti veden viiniksi, käski repimään silmän pois jos se houkuttelee, käski vaihtamaan vaikka viimeisen ihokkaan miekkaan ja vietti raamatun mukaan viimeisen iltansa öljymäellä lähes alastoman nuorukaisen seurassa. Lue vaikka itse.
Olet sinä melkoinen "helppoheikki"
Asiasta toiseen....älä vaan teen enää kakaroistasi homoja - Reddington
koskasinustatuleemies kirjoitti:
Olet sinä melkoinen "helppoheikki"
Asiasta toiseen....älä vaan teen enää kakaroistasi homojaEi ole kakaroita eikä tule. Sinä puolestaan voisit lopettaa omiesi hiplailun... Tottahan tuo kaikki oli mitä jessestä kirjoitin. Jos sinun pääsi ei sitä kestä niin voi voi.
Reddington kirjoitti:
Ei ole kakaroita eikä tule. Sinä puolestaan voisit lopettaa omiesi hiplailun... Tottahan tuo kaikki oli mitä jessestä kirjoitin. Jos sinun pääsi ei sitä kestä niin voi voi.
Fundiksille on kova paikka kuulla raamattua ilman tulkintoja, vaikka he itse siihen tulkitsemattomuuteen alvariinsa kehottavat. Sitten sitä ei saisikaan tehdä...
- Reddington
RepeRuutikallo kirjoitti:
Fundiksille on kova paikka kuulla raamattua ilman tulkintoja, vaikka he itse siihen tulkitsemattomuuteen alvariinsa kehottavat. Sitten sitä ei saisikaan tehdä...
Näinpä. Fundikselle kun vaan se oma tulkinta siitä satukirjasta on oikea...
- atteboi
Eihän jeesusta aatteineen kukaan ole kyseenalaistanut, eikä mollannut !
Nämä "väärinkäsittäjäthän" tässä pellejä ovat.
Hokevat jotain syntien anteeksiantoa, sekä taivaaseen menoaan ???
"Jesse" oli ihan OK "hemmo", joka yritti opettaa juutalaisille, sekä roomalaisille kommunismin (teemme yhdessä ) ajatusta, mutta toisin kävi, kansan villitsijänä otettiin henki pois.
Ne muutamat jotka vähän "jyvälle" pääsivät, eivät ymmärtäneet ajatuksen perusideaa, joten idean pääpaino siirtyi ihan sivuraiteille ja käännösvirheiden myöden ihan metsäpoluille.
Nyt nämä metsissä asuneet vähä älyiset "leijuvat" muka saaneensa syntinsä anteeksi ?
Mitäs ovat alkujaankaan syntiä alkaneet tekemään. Olisivat niin kuin ateistit, jotka ovat kaiken synninteon yläpuolella. "Ateistit: OTTAKAA MALLIA JEESUKSESTA!"
Siispä toivoisit, että me kaikki ateistit olisimme homoseksuaaleja niin kuin Jeesus oli (jos oli edes olemassa)! Eikö moinen ole hieman ristiriidassa mahdollisesti sinunkin pyrkimyksen kanssa "Aito Avioliiton" puolesta!?
Onko otsikkosi ihan loppuun asti harkittu!?
Kiitos kumminkin vinkistä, mutten aio vaihtaa nykyistä vaimoani miehenä ja umpiheterona kehenkään toiseen, enkä varsinkaan samaan sukupuolta edustavaan henkilöön, kuten Jeesus teki ja eli! Hänen elämäntyylinsä ei sovi minulle!- entieneateisti1979
Jeesus torjui saatanan kiusaukset, tehdä väärin ja päätti pysyä uskollisena Jumalalle.....tämä elämän tyyli sopii jokaiselle halukkaalle........vaihda vaan se bi-seksuaalisuus heteroksi, ennen kuin vaimosi saa sinut kiinni petoksesta!!!!
entieneateisti1979 kirjoitti:
Jeesus torjui saatanan kiusaukset, tehdä väärin ja päätti pysyä uskollisena Jumalalle.....tämä elämän tyyli sopii jokaiselle halukkaalle........vaihda vaan se bi-seksuaalisuus heteroksi, ennen kuin vaimosi saa sinut kiinni petoksesta!!!!
".vaihda vaan se bi-seksuaalisuus heteroksi, ennen kuin vaimosi saa sinut kiinni petoksesta!!!!"
En ole bi-seksuaali vaan täysin umpihetero. Katson miehenä vain naisia ja haluan harrastaa VAIN naisen kanssa seksiä. Mikä edellisestä viestistäni jäi sulta epäselväksi vai eikö sinulla ole sisälukutaito?
Siis sinusta kaikki homoseksuaalien puolustajat ovat vähintään homo- tai bi-seksuaaleja, vaikka eivät itse sitä olisi? Olen sitten poikkeus sillä olen 100% hetero vaikka puolustan homoseksuaalien oikeuksia saada samat avio-oikeudet kuin ME heterotkin!- entinenateisti1979
ateisti1982 kirjoitti:
".vaihda vaan se bi-seksuaalisuus heteroksi, ennen kuin vaimosi saa sinut kiinni petoksesta!!!!"
En ole bi-seksuaali vaan täysin umpihetero. Katson miehenä vain naisia ja haluan harrastaa VAIN naisen kanssa seksiä. Mikä edellisestä viestistäni jäi sulta epäselväksi vai eikö sinulla ole sisälukutaito?
Siis sinusta kaikki homoseksuaalien puolustajat ovat vähintään homo- tai bi-seksuaaleja, vaikka eivät itse sitä olisi? Olen sitten poikkeus sillä olen 100% hetero vaikka puolustan homoseksuaalien oikeuksia saada samat avio-oikeudet kuin ME heterotkin!Voi hyvänen aika mitä siansaksaa!!!!!!!!
entinenateisti1979 kirjoitti:
Voi hyvänen aika mitä siansaksaa!!!!!!!!
Jos katson miehenä naisia, eikös se ole sinusta sitten "normaalia"? Mitä vikaa elämässäni tällöin on!?
- entinenateisti1979
ateisti1982 kirjoitti:
Jos katson miehenä naisia, eikös se ole sinusta sitten "normaalia"? Mitä vikaa elämässäni tällöin on!?
"kolmas kerta toden sanoo"
- entinenateist1979
ateisti1982 kirjoitti:
ei koske vaan uskovia!
Ei niin, koska kristityt eivät jaarittele maallisten asioitten parissa pv toiseen, heillä on muutakin elämää, hengellinen elämä, joka sinulta puuttuu kokonaan, siis tärkein!
entinenateist1979 kirjoitti:
Ei niin, koska kristityt eivät jaarittele maallisten asioitten parissa pv toiseen, heillä on muutakin elämää, hengellinen elämä, joka sinulta puuttuu kokonaan, siis tärkein!
Mitä hyvää hengellisien asioiden jaarittelussa sitten on, joka vielä sairastuttaa yhteiskunnat ja aiheuttavat ihmisille suurta vahinkoa.
Sinulle todellakin voin todeta, että voit hankkia sitten se elämä, jos väität että teillä on jotakin muutakin elämää. Ei vain ole vaikuttanut siltä, kun täällä lukee uskovien.
Väität, myöskin että elämää ei ole Raamatun ulkopuolella. Se mikä on teille tärkeintä kuuluu ainakin minun mielestäni joko saunan kiukaan pesään tai paperinkeräykseen!!
Sinulta hyvin ristiriitainen kirjoitus, vaikka teillä uskovilla on hyvin paljon ehtoja elämässänne ja haluatte ladella niitä muillekin ja sitten sanotte että teidän elämäntapanne on muita ihmisiä parempaa. Oletteko koskaan elänyt mitenkään ilman Raamattua, jotta voitte todeta kuinka huonoa meidän muiden elämämme on ilman hengellistä elämää!? Olen todennut täällä monesti, etten ole tarvinnut koko elämäni aikana uskontoa ja ihan hyvin pärjännyt ja sinä väität että elämäni on ollut huonompaa kuin sinun elämäsi?!
Mene hoitoon ja irrottaudu uskostasi, jotta pystyt elämään ihmisten tasapainoista elämää puuttumatta muiden ihmisten elämään tai tekemisiin!ateisti1982 kirjoitti:
Mitä hyvää hengellisien asioiden jaarittelussa sitten on, joka vielä sairastuttaa yhteiskunnat ja aiheuttavat ihmisille suurta vahinkoa.
Sinulle todellakin voin todeta, että voit hankkia sitten se elämä, jos väität että teillä on jotakin muutakin elämää. Ei vain ole vaikuttanut siltä, kun täällä lukee uskovien.
Väität, myöskin että elämää ei ole Raamatun ulkopuolella. Se mikä on teille tärkeintä kuuluu ainakin minun mielestäni joko saunan kiukaan pesään tai paperinkeräykseen!!
Sinulta hyvin ristiriitainen kirjoitus, vaikka teillä uskovilla on hyvin paljon ehtoja elämässänne ja haluatte ladella niitä muillekin ja sitten sanotte että teidän elämäntapanne on muita ihmisiä parempaa. Oletteko koskaan elänyt mitenkään ilman Raamattua, jotta voitte todeta kuinka huonoa meidän muiden elämämme on ilman hengellistä elämää!? Olen todennut täällä monesti, etten ole tarvinnut koko elämäni aikana uskontoa ja ihan hyvin pärjännyt ja sinä väität että elämäni on ollut huonompaa kuin sinun elämäsi?!
Mene hoitoon ja irrottaudu uskostasi, jotta pystyt elämään ihmisten tasapainoista elämää puuttumatta muiden ihmisten elämään tai tekemisiin!entinenateist1979:
sinulta puuttuu siis kaikkein tärkein eli se ELÄMÄ!?
Et ole yksinkertaisesti voinut olla ateisti koskaan kun ateisti ei voi yksinkertaisesti millään tavoin tulla uskoon koska sellainen on ihmiselle sama kuin järkensä menettäminen tai sitten on tarvinnut tulla joku paha sairaus tai todella pahoja mielenterveydellisiä ongelmia.entinenateisti1979 kirjoitti:
Voi hyvänen aika mitä siansaksaa!!!!!!!!
mielestäni kirjotin ihan suomea. Harmi, ettet ymmärrä suomea! Latina tai heprea sulta onnistuisi paremmin, mutta minulta puuttuu sen kielen ymmärtämisen taito mutta varmaa sinä ne omaat niin mahtavana ihmisenä, joka on löytänyt itsestään asuneen mielikuvitusolennon?!
- vm41
entieneateisti1979 kirjoitti:
Jeesus tosiaan kirjan mukaan yritti torjua saatanallisten juutalaisten, egyptiläisten, roomalaisten omistavien luokkien riiston varattomia kohtaan
ja viininhän Paavali nouti "Cresentillään" Jerusalemin torilta, joten eiköhän pysytä sentään edes vähän asiassa. entieneateisti1979 kirjoitti:
>Jeesus torjui saatanan kiusaukset, tehdä väärin ja päätti pysyä uskollisena Jumalalle....
Että oikein totta Jumalan kolmas persoona päätti pysyä uskollisena itselleen. Voi taivas mitä skeidaa.ateisti1982 kirjoitti:
Mene hoitoon ja irrottaudu uskostasi, jotta pystyt elämään ihmisten tasapainoista elämää puuttumatta muiden ihmisten elämään tai tekemisiin!>Oletteko koskaan elänyt mitenkään ilman Raamattua, jotta voitte todeta kuinka huonoa meidän muiden elämämme on ilman hengellistä elämää!?
No onhan lähes kaikki mainittavat helluntailaiset ainakin omien sanojensa mukaan entisiä "kiihkeitä" ateisteja. Jotkut jopa roistoja, kuten Mika Niikko.
- tervetuloa.maistelemaan
"OTTAKAA MALLIA JEESUKSESTA!"
Otin mallia noin 40 vuotta sitten ja ryhdyin muuttamaan vettä viiniksi. Kotiviiniharrastus on siis ollut jo hyvän aikaa menossa. Jeesus ei vaan ole tullut maistelemaan ikinä, vaikka olen joskus kännipäissäni kutsunut häntä suureen ääneen.Hyvä harrastus! Innokkaasti kun kotivinkkua laittaa, saa kyllä selville onko laittajassa alkoholistin ainesta vai ei. On se sen verran halpaa ja hyvääkin.
Terv. hra "Kaksi pönttöä taas valmiina eikä ollut ainesta"
- vm41
Ei jeesus itse mitään viiniä valmistanut.
Kun kaanaan häissä pääsi viini loppumaan, kuiskasi jeesus pietarin kosvaan salaa,
>Otappa tuo Cresent merkkinen pyörä tuosta portinpielestä, sekä riennä Jerusalemin torille ja tuo satsi viiniä<
Näin se todellisuudessa tapahtui, muut versiot ovat uskovaisten
harhatus yrityksiä.- vm1889
Olipa ihana satu jonka päästit suustasi
Joo... siihen aikaan varmasti oli joka toisella Cresent-fillarit!!! - tervetuloa.maistelemaan
vm1889 kirjoitti:
Olipa ihana satu jonka päästit suustasi
Joo... siihen aikaan varmasti oli joka toisella Cresent-fillarit!!!Niin asiallisestihan kyseessä oli viritetty kameli.
Yhdessä asiassa hänestä voi ottaa mallia. Olen nimittäin yrittänyt muuttaa vettä viiniksi, mutta toistaiseksi olen joutunut käyttämään turbohiivaa, eikä maku ole ollut ihan vuosikertaviinien tasoinen.
- hämäläinenskulaa
Kuvitteletko olevasi Jeesus?????????
Nyt olet laittanut 9 pkt hiivaa liikaa päniköihisi, on niin sekavat oletukset
- entinenateisti1979
Avaaja haluaisi antaa itseään korville. Tyypillinen teisti, joka haluaa iskeä itseään päähän paistinpannulla, jos se vaan sopii Raamatunsääntöihin :D
Meni usko tähän Jeesukseen,- entinenateisti1802
Valintasi on oma, Raamattua on se mitä se on, sitä et voi tehdä, eikä kukaan mieleiseksi.
- ettäsillälailla
Vaikka uskovat niin yrittävätkin. Jokainen tulkitsee raamattua ihan omalla tavallaan ja uskovat kovasti omiin tulkintoihinsa. Jumala on sitä ja jumala on tätä, selitetään suu vaahdossa. Onneksi ihmiset ovat jo heräämässä huomaamaan, miten sekava ja ristiriitainen kirja heillä on käsissään.
- MalliaJeesuksesta
ettäsillälailla kirjoitti:
Vaikka uskovat niin yrittävätkin. Jokainen tulkitsee raamattua ihan omalla tavallaan ja uskovat kovasti omiin tulkintoihinsa. Jumala on sitä ja jumala on tätä, selitetään suu vaahdossa. Onneksi ihmiset ovat jo heräämässä huomaamaan, miten sekava ja ristiriitainen kirja heillä on käsissään.
Raamattu on luettava niin kuin se on kirjoitettu, EI MITÄÄN OMIA LISÄYKSIÄ.
- gontra
Ei raamattu ole tarkoitettu nykyisen älykkyyden omaaville ihmisille, vaan niille, joiden ÄO on jäänyt 1500 v tasolle sanavarastoineen.
Heille kaikki, mistä järjellään ei pysty suoriutumaan, on taikuutta, eli jumalallista.
Sempä vuoksi odotan innolla uutta raamatun käännöstä nyky kiellelle, jolloin asiat saavat lopulliset fiktiilliset käsitteet.
Loppuvat "tulisten vaunujen" kuvailut, jotka todellisuudessa olivat jyriseviä, tulta syökseviä Apollo rakettien kaltaisia laitteita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582780Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse982215Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121950Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681374
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181290TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973