Älkää vastako hihhulitrollille

hjkhps

Taitaa olla liikaa pyydetty, ette malta kuitenkaa, en tiedä maltanko itsekään ihan totaalisesti.

Olisi kiva nähdä jaksaisiko se jatkaa, jos ei tulisi yhtään kommenttia? Kyllä se aika pitkään jaksaisi keskustella itsensä kanssa eri nimmareilla, mutta kuinka kauan?

28

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsertyuiopplkjh

      Mistä sie trolli höpiset?

      • all_the_same

        Jeesustako et sinä kamelinperse tunnista? Oletko Helluntalainen VAIN MUUTEN VAJAA heh heh. Ateisti tai hellari, säilytyspaikanne on FELVEttI ellette usko Jeesusta omakenne!

        Helluntalaisuus on synnestä pahin


    • Olen samaa mieltä. Parasta on vain hyppiä yli noiden idioottien aloitukset ja kommentit ja sehän niitä korpeaa, koska huomiotahan nuo mitättömyydet hakevat.

      • all_the_same

        Aivan kuten sinäkin idiootti teet.


      • all_the_same.on.homo

        Ketä oikein nimitelet idiootiksi, Hellari fakkio? Älä minulle ala vaan ota Jeesus vastaan,typerä kamelinperse!


    • eiuskis

      Pieni neuvo tähän lisäksi:
      Jos mieli tekee ehdottomasti kommentoida jotain uskovaisen palstahihhulin kirjoitusta, niin tee siitä oma aloitus. Sillä tavalla et tule pitäneeksi etusivulla hihhulin aloitusta. Jos menet kommentoimaan hihhulin aloitukseen, teet juuri sen minkä hihhuli haluaakin. Tuet hihhulia.

      • uskomatonta.porukkaa

        Eli sinulle kyseessä ei ole keskustelu, vaan infosota? Te olette kyllä aivan naurettavia tuossa fanaattisuudessanne. Suoranainen herkkupala kaikelle trollauksella.


      • eiuskis
        uskomatonta.porukkaa kirjoitti:

        Eli sinulle kyseessä ei ole keskustelu, vaan infosota? Te olette kyllä aivan naurettavia tuossa fanaattisuudessanne. Suoranainen herkkupala kaikelle trollauksella.

        Minä puhun nyt trollaavasta uskovaisesta palstahihhulista, enkä keskustelusta. Uskovalle palstahihhulille ilmeisesti on kysymyksessä sota. Disinformaation avulla ja sättimällä. Taidat olla tuo palstahihhuli itse, ainakin kummallisella tavalla yrität aina mukamas käsittää väärin kaiken sanotun ja vedät kummallisia päätelmiä sekä haukut.
        Jos uskovainen haluaa keskustella, ei hän tee haukkuvia aloituksia, joiden ainoa tarkoitus on mollata, joten keskustelutarkoituksessa tehdyt aloitukset kyllä erottaa joukosta.


      • uskomatonta.porukkaa

        No mikä sinusta sitten on keskustelua? Todeta, että uskikset on 'hitaita' ja vajakkeja, I guess.

        Tehän vain saatte, mitä olette tilanneet.


      • eiuskis
        uskomatonta.porukkaa kirjoitti:

        No mikä sinusta sitten on keskustelua? Todeta, että uskikset on 'hitaita' ja vajakkeja, I guess.

        Tehän vain saatte, mitä olette tilanneet.

        Höpö höpö. Tosiaankin arvailet ja arvailet väärin. Jos et todellakaan ennestään osaa arvioida, millainen olisi keskusteluun tähtäävä aloitus ja millainen pelkkää trollaavaa haukkumista, niin en voi auttaa.
        Missä me olemme tilanneet haukkumista palstalle? Te itse tulette jostain kumman syystä tänne pelkästään haukkua räksyttämään, ettekä asiallisesti keskustelemaan. Vajakeista te itse luotte mielikuvaa, ei teitä edes tarvitse sellaisiksi haukkua. Niin kuin nyt tämä sinunkin vastailusi tässä, jokainen saa päätellä itse, minkä mielikuvan se antaa.


      • uskomatonta.porukkaa
        eiuskis kirjoitti:

        Höpö höpö. Tosiaankin arvailet ja arvailet väärin. Jos et todellakaan ennestään osaa arvioida, millainen olisi keskusteluun tähtäävä aloitus ja millainen pelkkää trollaavaa haukkumista, niin en voi auttaa.
        Missä me olemme tilanneet haukkumista palstalle? Te itse tulette jostain kumman syystä tänne pelkästään haukkua räksyttämään, ettekä asiallisesti keskustelemaan. Vajakeista te itse luotte mielikuvaa, ei teitä edes tarvitse sellaisiksi haukkua. Niin kuin nyt tämä sinunkin vastailusi tässä, jokainen saa päätellä itse, minkä mielikuvan se antaa.

        "Niin kuin nyt tämä sinunkin vastailusi tässä, jokainen saa päätellä itse, minkä mielikuvan se antaa."

        Oi, annat siis ihan luvan lukijoille vetää omat johtopäätöksensä lukemistaan teksteistä. Tuon enempää itserakas narsisti tuskin voi enää olla.

        Itsehän sinä tässä, ehkä tahallisesti, ymmärrät väärin koko ajan ja nyt alat sitten haukkumaankin. Ehkä oletkin vain trolli.

        Onhan se tietenkin ikävää, että maailmassa on koko joukko ihmisiä, jotka eivät ole sellaisia kuin sinä haluaisit heidän olevan. Ehkä sinun pitäsi asian korjaamiseksi perustaa oma natsipuolue ja laatia oikein kunnollinen ihmiskunnan puhdistamisohjelma.


      • eiuskis

        "Oi, annat siis ihan luvan lukijoille.."
        Jokainen saa päätellä itse, on tietenkin sanonta ja hyvin yleinen sellainen. Annat siis ymmärtää, että elät pullossa kun et tunne sanontojakaan. Toinen vaihtoehto on tietenkin, että keksit vain hätäpäissäsi jonkun aiheen narsismisyytökselle.
        "ja nyt alat sitten haukkumaankin. Ehkä oletkin vain trolli."
        Sinähän se tässä haukut koko ajan "Tuon enempää itserakas narsisti tuskin voi enää olla."
        On se niin hassua, joku syyttää haukkujaksi ja haukkuu samalla itse.
        "Onhan se tietenkin ikävää, että maailmassa on koko joukko ihmisiä, jotka eivät ole sellaisia kuin sinä haluaisit heidän olevan."
        Tässä taas keksit minulle haluja ja tarkoituksia, joita minulla ei ole, ja moitiskelet minua niistä. Tiedätkö mikä argumentointivirhe se on? No se on olkiukko, katso wikistä, mitä sellainen tarkoittaa.
        Näytäpäs lainaus minulta, jossa valitan siitä, että maailmassa on koko joukko ihmisiä, jotka eivät ole sellaisia kuin haluaisin heidän olevan. Tai vaadin, että muiden pitäisi olla tietynlaisia. Kyllä syytöksiä näkyy löytyvän, muttei perusteita niille. Nyt vielä natsisyytöskin:D
        Minäpä annan sinulle ihan oikean syytöksenaiheen. Olen näet käyttänyt sinua hyväkseni. Olen sinua hyödyntäen pitänyt etusivulla tätä hyvää ja tarpeellista keskustelunavausta.


      • uskomatonta.porukkaa
        eiuskis kirjoitti:

        "Oi, annat siis ihan luvan lukijoille.."
        Jokainen saa päätellä itse, on tietenkin sanonta ja hyvin yleinen sellainen. Annat siis ymmärtää, että elät pullossa kun et tunne sanontojakaan. Toinen vaihtoehto on tietenkin, että keksit vain hätäpäissäsi jonkun aiheen narsismisyytökselle.
        "ja nyt alat sitten haukkumaankin. Ehkä oletkin vain trolli."
        Sinähän se tässä haukut koko ajan "Tuon enempää itserakas narsisti tuskin voi enää olla."
        On se niin hassua, joku syyttää haukkujaksi ja haukkuu samalla itse.
        "Onhan se tietenkin ikävää, että maailmassa on koko joukko ihmisiä, jotka eivät ole sellaisia kuin sinä haluaisit heidän olevan."
        Tässä taas keksit minulle haluja ja tarkoituksia, joita minulla ei ole, ja moitiskelet minua niistä. Tiedätkö mikä argumentointivirhe se on? No se on olkiukko, katso wikistä, mitä sellainen tarkoittaa.
        Näytäpäs lainaus minulta, jossa valitan siitä, että maailmassa on koko joukko ihmisiä, jotka eivät ole sellaisia kuin haluaisin heidän olevan. Tai vaadin, että muiden pitäisi olla tietynlaisia. Kyllä syytöksiä näkyy löytyvän, muttei perusteita niille. Nyt vielä natsisyytöskin:D
        Minäpä annan sinulle ihan oikean syytöksenaiheen. Olen näet käyttänyt sinua hyväkseni. Olen sinua hyödyntäen pitänyt etusivulla tätä hyvää ja tarpeellista keskustelunavausta.

        "Jokainen saa päätellä itse, on tietenkin sanonta ja hyvin yleinen sellainen. Annat siis ymmärtää, että elät pullossa kun et tunne sanontojakaan."

        Seli seli taas. Minä olen vain kvaliteettitietoisesti selektiivinen, enkä alennu käyttämään sellaisia sanontoja, joita sinä käytät. Tuossakin on yleinen sanonta, jota en juuri käytä:

        https://www.youtube.com/watch?v=jOsHpcWZYQM

        Arvaatko miksi? Koska en ole rasisti.

        "Näytäpäs lainaus minulta, jossa valitan siitä, että maailmassa on koko joukko ihmisiä, jotka eivät ole sellaisia kuin haluaisin heidän olevan"

        Kaikki tekstisi tässä langassa. Sinähän tässä koko ajan paasaat siitä, että ei saisi olla "trolleja", jotka ovat niin paljon eri mieltä, että heidän avauksensa tuntuvat sinusta kiusanteolta tai ainakin hyvin häiritseviltä. Haluat syrjiä näitä ihmisiä keskustelussa. Kaikki vain siksi, että et siedä itseesi kohdistuvaa, ehkä hyvin aiheellistakin, kritiikkiä.


      • eiuskis

        "Kaikki tekstisi tässä langassa."
        Et siis pysty osoittamaan mitään, vaan heität tuollaisen yleisen syytteen. No, olihan se jo etukäteen selvää. Ja ei, kuten kaikki muut lukijat varmaan huomaavatkin, minä en paasaa siitä, ettei saisi olla eri mieltä. Kaikki muut lukijat paitsi sinä, varmaankin käsittävät, millaisista aloituksista nyt oli puhe.
        Vastaapa rehellisesti, jos minä teen yleistä kristinuskosta palstalle seuraavanlaisia aloituksia, pidätkö niitä vastaamisen arvoisina ja vain eri mieltä olevan mielipiteenä, josta voi keskustella. Esimerkkejä tulee tässä:
        -Kristinusko on syntynyt aasin palleista (kamelinperseestä)
        -Mistä tunnistaa kristityn? örisee kävellessään, pipo silmillä...
        -Kristityt sivistymättömiä
        -Kristitty on degeneroitunut, liian iso pää
        Ja niin edelleen ja niin edelleen, loputtomiin. Oletko halukas sietämään tällaista kristinuskopalstalla?


    • tottavie

      Tällaisten aloi´tusten tekijöille vuoden porttikielto palstalle, onpahan ainakin yksi höpöhöpöhöpö-juttujen tekijä vähemmän

      • tottavie21

        aajaaj. liMitäpä tekisi, kun Helluntalaisuus on.pask.kaa. Aina vihaamssa meitä Lestadiolaisia.


      • bvcxsdrtyuio
        tottavie21 kirjoitti:

        aajaaj. liMitäpä tekisi, kun Helluntalaisuus on.pask.kaa. Aina vihaamssa meitä Lestadiolaisia.

        Tervetuloa Saalemin vaan aukiolo aikana......muista ottaa mukaan kolehtiraha, rintataskuun, mistä se nopea sijoittaa Saalemin kirstuun...kiitos etukäteen


    • fda

      On sillä sen verran tylsiä juttuja, että helppo olla vastaamatta. Ei niitä edes jaksa lukea, tyhmähän sen ukon täytyy olla että sellaisia juttuja edes keksii.

    • Päätin aikaa sitten, että pääsääntöisesti vastaan vain nimimerkkinsä rekisteröineille uskoville.

      • sano.sano.pyy

        Tiina titityy


      • tasokasta-settiä

        Sinun uskovaiset keskustelukaverit on sitten SamiA ja Mark5


      • "Päätin aikaa sitten, että pääsääntöisesti vastaan vain nimimerkkinsä rekisteröineille uskoville."

        Kovin vähissä ovat. Hienoahan se olisi jos olisi enemmän.

        Tuollaisia "uskomatonta.porukkaa" -tyylisiä puskistahuutelijoita on kyllä vaikka muille palstoille jakaa. Ja trolleja. Ja sitten tuo palstaa häiriköivä aidosti mielisairas tyyppi, jonka viestit lisäävät motivaatiota lahjoittaa rahaa mielenterveystyöhön.


      • mnbvcxdfgtyui
        bg-ope kirjoitti:

        "Päätin aikaa sitten, että pääsääntöisesti vastaan vain nimimerkkinsä rekisteröineille uskoville."

        Kovin vähissä ovat. Hienoahan se olisi jos olisi enemmän.

        Tuollaisia "uskomatonta.porukkaa" -tyylisiä puskistahuutelijoita on kyllä vaikka muille palstoille jakaa. Ja trolleja. Ja sitten tuo palstaa häiriköivä aidosti mielisairas tyyppi, jonka viestit lisäävät motivaatiota lahjoittaa rahaa mielenterveystyöhön.

        Jaa meinaat kun sijoitat 50 cent jollekkin seurakunnalle, silläkö meinaat pelastaa nahkas tästä maailmasta? "Sielu ei vilahda taivaaseen" ropojen sijoittamisella oikeisiin paikkoihin.
        Ratkaisevaa on että uskot (jos) Raamatun sanan mukaisesti, siinä asiassa ei ole mitään tekemistä rahan kanssa.
        Tuli kiire saunaa......


    • Mikäpalstahahahaha

      Olet pölvästi kun paljastat miten itse toimit palstalla!

      Ei voi muuta kuin hahahahahahahahahhahahah

      • Mikäpalstahahahaha

        Lestahahahah päässä ei toimi/liiku kuin isän siitin


      • Mikäpalstahahahaha
        Mikäpalstahahahaha kirjoitti:

        Lestahahahah päässä ei toimi/liiku kuin isän siitin

        Lopeta se homoseksuaali-elämä, se voisi auttaa puhetapaasi, niin että alkaisit puhumaan vaikka "persikasta" useammin.


      • Mikäpalstahahahaha
        Mikäpalstahahahaha kirjoitti:

        Lopeta se homoseksuaali-elämä, se voisi auttaa puhetapaasi, niin että alkaisit puhumaan vaikka "persikasta" useammin.

        Lestadiolaiset, haha juuri tuollaisia ovat. homostelee lapsiaan


      • Mikäpalstahahahaha

        Lisäsin Lestadiolaisuuspalstalle mielipiteeni pölynimuriseksi-pallihiki-lestoista. Amen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4257
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2404
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1494
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1170
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe