Tein aikanaan lyhytelokuvan 26-vuotiaasta naisesta joka etsii deittipalstalta itselleen parempaa miestä. Leffan budjetti oli noin nolla euroa, mutta pääsin sillä Taideteolliseen Korkeakouluun ohjaajalinjalle. Aattelin laittaa sen tänne Teille deittikansalle arvoitavaks, olkaapa hyvät: :)
Lyhytelokuva Nettideittaamisesta (5 min)
11
143
Vastaukset
- JappePäivinen
Tässä linkki lyhäriini:
https://www.youtube.com/watch?v=rP_8_gS3Dj8 - Aikamies40_
Bueno!
- JappePäivinen
Tattis!
- ätminkäinen
Loistava! Varsinkin kun 2001 tehty :)
- JappePäivinen
Heh. Joo. Sain vasta tällä viikolla digitoitua ton arkistoista. Aikaansa edellä, kieltämättä. :D
- Hyväkässäri
Helvetin hyvä käsikirjoitus tossa pätkässä. Harmi vaan että 90% nettideittailijoista ei tuu kattoo tota pätkää, saatikaan sitten ymmärtämään tota sanomaa.
- JappePäivinen
Heh. Kiitos. Sitä median parissa työskentelevänä on joutunut totuttautumaan ajatukseen, että maailmaa ei voi muuttaa. Siksi sitä itekin on kiinnostuneempi ihmisten reaktioista ylipäätään niiden kaikessa moninaisuudessaan kuin siitä, että saako maailmansa pelastettua. Samasta syystä en myöskään pahastu haukuista - huono palautekin on kiinostavaa, koska palaute kertoo aina ennenkaikkea palautteen antajasta. Mut kiitos hyvästä palautteesta toki!
Ton katsomisen vois laittaa rekisteröitymisehdoks nettideittisivustoille :D
- JappePäivinen
Heh. Laitoinkin sen tänne jakoon saadakseni juuri moisia kommentteja katsoakseni lähteekö se leviämään käyttäjien keskuudessa... Olisikohan siis joku palsta tai sivusto minne kannattaisi laittaa jakoon tämän lisäksi..? Täällä Suomi24:ssähän noita näitä keskustelupiirejä ja niiden alaotsakkeita on vaikka hurumycket.. Täältä tuo tuskin mihinkään noin vaan "ponnistaa"...
- miesvm_1967x_out
JappePäivinen kirjoitti:
Heh. Laitoinkin sen tänne jakoon saadakseni juuri moisia kommentteja katsoakseni lähteekö se leviämään käyttäjien keskuudessa... Olisikohan siis joku palsta tai sivusto minne kannattaisi laittaa jakoon tämän lisäksi..? Täällä Suomi24:ssähän noita näitä keskustelupiirejä ja niiden alaotsakkeita on vaikka hurumycket.. Täältä tuo tuskin mihinkään noin vaan "ponnistaa"...
Hauskanen oli :D
- JappePäivinen
Kiitokset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483