Kuvassa on suurin valkohai minkä ihminen on valikuvannut koskaan.
http://dailymulligan.com/wp-content/uploads/2014/08/asatellitephotoofmegalodon.png
Valkohai voi olla tooodellla iso
11
<50
Vastaukset
- USKOMATONTA
Kuvassa SIITTIMENI eli EHTA MULKKU .
Toimii vapaa-aikanaan SAK:n tehtävissä.- lapins.omalik.ysyy
Onko se Lyly? Lyllyy velttona ja kompastuttaa muita
- xdfdhgjhbk
Äitis oli ehta mulkku kun sinut sai.
- VarovainenKansalainen
En avaa epämääräisia linkkejä.
- USKOMATONTA
no, sielähän on kuva siittimestä, kertoo avaaja. Taikka hymyilevästä Arhimäestä
- Pienoismallisiantuntija
Ihan tavallinen valkohai. Laiva oli vaan kauko-ohjattava pienoismalli.
- haittaako.haita
Voi se olla iso mutta voitaisko korrektiuden vuoksi sopia että se on vaan hai? Kas kun lajimäärityksenä v***ohai sisältää iktyologisesti diskriminoivan viittauksen kalan väriin. Joku toisenlainen hai joka jää isommastaan jälkeen koossa voisi pahastua kun sitä ei ole asetettu etusijalle (vaikka tarkoituksena ei ollut lainkaan väheksyä) ja niin ollen se voisi provosoitua hyökkäämään sokeasti muiden erilaisuutta edustavien kalojen kimppuun.
Ja niinkuin laulusta "Puukko Mack" tiedetään, "on hailla hammas..."- Juuri-näin
Totta.
- Hampaatpaljastaafeikin
Näkee jo hampaista että kuva on photoshopattu.
Hailla on hampaat monessa rivissä oikeasti.- en-olisi-arvannut
Siis hampaatko sen paljastavat?
- jättihai
Megalodon voi vieläkin olla olemassa. Uudet todisteet dokumentissä oli kaksi videopätkää jotka puhuivat sen puolesta. Yksi missä jokin iski valaaseen niin suurella voimalla että valas nousi ja näkyi jokin iso mikä sen teki. Toinen missä australian rannikolla kuvattiin valkohaita kuvaan ui hai joka tuntomerkeiltään sopi megalodonin poikaseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628