Onko joku teistä kuulut tästä että meidän rakas Israel on joutumassa sellaiseen?Olen kauhuissani.Apua!
Putinin seuraava äskel on Israelin tuho
2
115
Vastaukset
- kasparov
Kyllä,olen tietoinen tästä.Tietovuodot on hyvä asia!!!
- Eliezer
Olen huolissani samoin.
Nyt jos yhtään tunnette mitä kristittyjen raamattu puhuu ilmestyskirjassa lopunajoista, siellä mainitaan mm lopunaikojen sodista Israelia vastaan "ryöstämään ryöstettävää" jne ja kyseessä siis Moskova liittolaisineen. Aiemmin tätä olisi ollut vaikea käsittää, mutta nyt Israelin uudet öljy ja kaasuvarat lienee yksi syy tai motiivi hyökkäykselle. IDF tekee varmasti kaikkensa selvittääkseen menetelmät huijata ja harhauttaa russian asejärjestelmiä. Öljystä motiivina kertoo sekin, ettei Israelissamme hyväksytty Putinin tarjouksia gazpromin osallisuudesta kieltäytyen muistaakseni kolme eri kertaa toinen toistaan paremmasta. En usko että karhu kykenisi kuitenkaan voittamaan IDF:n järjestelmiä ja oveluutta. IDF:n kotikenttäetu on nyt signaalitiedustelu kotitukikohdissa lähistöllä toimivan karhun järjestelmiä vastaan, enkä ihmettelisi jos Iraniin pudonneet (pudotetut?) pitkänmatkan ammukset olisivat testiuhreja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168003Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne936224Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733621Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322197Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222106- 392083
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961984- 591885
- 811798
- 471546