Niin kummastuttaa tämä sinkkupalsta.
99% miehistä pitää naisia huonoina, ovat luovuttaneet, tai eivät muuten vaan olet etsimässä parisuhdetta.
99% naisista kirjoittelee palstalle kuinka elämä on ihanaa kun ei ole miestä, eikä sitä miestä olla hankkimassakaan.
Onko täällä ketään joka ihan rehellisesti myöntää (voi kamala! needy! weak! epätoivoinen!) että haluaisi kumppanin?
Minä ainakin haluaisin kovastikin. Ulkonäkökeskeinen en ole eikä ole väliä paljonko mies tienaa kunhan ei ole juoppo tms. Vaan kun ei ollut kysyntää nuorempanakaan, puhumattakaan nyt kun ikää on sen verran kuin nimimerkki antaa ymmärtää :/
Haluaako kukaan palstalaisista kumppania?
121
297
Vastaukset
No aika uori olet kyllä vielä :D Onhan täällä niitäkin jotka kaipaavat sitä kumppania, joku tuossa itki itsensä uneenkin vain tyyny kaverina. Että prosentit vois tiputtaa ehkä jonnekin 90% tuntumaan.
- Lyyrikko
Niin mutta sen kumppanin pitääkin olla alle 22 ja neitsyt!!! että tiedä säkin vanhus saatana se!!!!
**ttu tän näppiksen kanssa.. vanha romu tarttis varmaan jaksaa raahautua ostamaan uusi.
- KohtasinSinut
Hmm. Raahaudutaan yhdessä ;D
Missä päin asustelet???
Mä asun Uudellamaalla.
Olen nuorekas kypsä kaunis nainen ja raitis. Juoksut on juostu. Nyt nautin elämästäni ja haluaisin tutustua sinuun :)
- Nnnaiinen
Vittu mä haluisin vaan miehestä eroon, olis tosi luksusta olla täyyyysin sinkku!
- JormaJulma
Naiseus: kun mikään ei ole koskaan hyvin.
- Nnnaiinen
..ja antaa persettä tämän näköiselle miehelle.
http://images.sportsworldnews.com/data/images/full/5189/bill-goldberg.jpg - Nnnaiinen
Nnnaiinen kirjoitti:
..ja antaa persettä tämän näköiselle miehelle.
http://images.sportsworldnews.com/data/images/full/5189/bill-goldberg.jpgTol on vaan 50v liikaa ikää. En kestä kattoo tollast. Nuorempana vois olla ok nyt näytti vanhalt juopolta.
- ATM-automaatti
Nnnaiinen kirjoitti:
Tol on vaan 50v liikaa ikää. En kestä kattoo tollast. Nuorempana vois olla ok nyt näytti vanhalt juopolta.
50v liikaa ikää? Aika mielenkiintoista ottaen huomioon että Bill Goldberg on 48-vuotias.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bill_Goldberg
Toivottavasti olet nuori ja nätti, koska muita valtteja ei taida löytyä. - Nohyhhyh
No on toi kyllä aika kauhea. o.O Ja näyttää huomattavasti vanhemmalta kuin 48-vuotiaalta. Varmaan johtuu siitä, että aurinko on pilannut ihon. Ainakin kuvassa oli yliruskettuneen ja kuivahtaneen oloinen.
(En kyllä ymmärrä, miten kukaan nainen voi pitää Goldbergin näköistä tyyppiä mitenkään "pantavana". Tosin en ole koskaan ymmärtänyt sitäkään, miksi jotain Jack Nicholsonia tai Sean Connerya pidetään seksikkäinä. Okei, Connery oli ihan kiitettävän hyvännäköinen silloin 60-luvulla, mutta Nicholson on kyllä ollut mielestäni ruma jo nuorenakin. Asian voi tarkistaa esim. alkuperäisestä "Pienestä kauhukaupasta" tai muista Cormanin 60-70 -lukujen leffoista.)
Naiset nyt eivät ainakaan kehtaa myöntää mitään, kiukuttelevat vain palstalla.
- Pk.seudulla
Toivoisin löytäväni naisen joka on noin 20-40v, mukava, kunnollinen ja liikunnallinen.
Viestiä voi laittaa [email protected] jos vastaavanlainen 29v mies kiinnostaa. Enemmistö varmaan haluaisi. Valitettavasti omat rahkeet eivät vain riitä sellaiseen, johon voisi itse ihastua. Siinähän sitten onkin katkeruuden ainekset kasassa.
- Neitoliinitär
kokemuksen syvä rintaääni meille puhuu?? ;)
- oluenystävät
Mikä se on se juoppo?
- 1212
Varmasti monikin haluaisi, mutta sitä ei haluta myöntää.
Naiset eivät halua myöntää, koska nykypäivänä on muotia olla itsenäinen. Sitä unelmien prinssiäkään ei välttämättä ole saatavilla = YTM tai ei mitään = parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Koska ei voida myöntää että oikeasti haluttaisin mies, tilalle hankitaan koiria yms korviketta.
Miehet saattaisivat olla halukkaampia myöntämään, mutta jos mies haluaa naisen, kannattavinta on viestittää ulospäin ettei halua/tarvitse naista. Nainen kun haluaa sen miehen jolla riittää resursseja, ja joka pitää houkutella parisuhteeseen. Mies joka myöntää etsivänsä naista = yksi pahimmista turn-offeista.
Lopputuloksena on molemminpuolinen bluffipeli jossa näytellään kilpaa ettei haluta tai tarvita ketään.- 1212
Ai niin, minä haluaisin mutta tällä hetkellä tasoni ei riitä naiseen jonka voisin kokea sopivaksi. Tasoani siis laskee pieni fyysinen koko, ja sitä olisikin sitten kompensoitava esim. ottamalla yh tms nainen jota kiinnostaa ensisijaisesti tarjoamani elintaso, tai nainen joka ei pidä ollenkaan huolta itsestään.
Tämä diili ei minulle käy; minulle kyllä sopisi itsestään huolta pitävä lapseton nainen joka ei myöskään voittanut geenilotossa, kunhan olisimme muutenkin "yhteensopivia". Näillä naisilla on kuitenkin tapana A) haaveilla prinssistä B) valita jotain "aivan muuta", kuten renttu tms.
Tästä syystä keskityn toistaiseksi uraani ja oman tasoni nostamiseen. - palstailija
1212 kirjoitti:
Ai niin, minä haluaisin mutta tällä hetkellä tasoni ei riitä naiseen jonka voisin kokea sopivaksi. Tasoani siis laskee pieni fyysinen koko, ja sitä olisikin sitten kompensoitava esim. ottamalla yh tms nainen jota kiinnostaa ensisijaisesti tarjoamani elintaso, tai nainen joka ei pidä ollenkaan huolta itsestään.
Tämä diili ei minulle käy; minulle kyllä sopisi itsestään huolta pitävä lapseton nainen joka ei myöskään voittanut geenilotossa, kunhan olisimme muutenkin "yhteensopivia". Näillä naisilla on kuitenkin tapana A) haaveilla prinssistä B) valita jotain "aivan muuta", kuten renttu tms.
Tästä syystä keskityn toistaiseksi uraani ja oman tasoni nostamiseen.Ei kannata liikaa takertua tasoajatteluun, vaan tutustua ennakkoluulottomasti erilaisiin naisiin. Olen tapaillut "kurppaikäistä", lapsetonta, pyöreähköä naista, joka kuitenkin urheilee ja pitää huolta itsestään. Hänelläkään ei ole juuri seurustelukokemusta. Statusta ja varallisuutta minulla ei ole, eikä se tunnu häntä häiritsevän.
- Rose23
1212 kirjoitti:
Tästä syystä keskityn toistaiseksi uraani ja oman tasoni nostamiseen.Millaiseksi sitten koet sopivan naisen? Ja kuinka "pieni" olet? Minä ainakin tunnen keskivertoa selvästi lyhyempiä miehiä, joilla on tyttöystäviä (vieläpä mukavia ja hyvännäköisiä). Eikä näillä miehillä ole ollut rahaa tai statusta, joka olisi "kompensoinut" lyhyyttä.
- 1212
Rose23 kirjoitti:
Millaiseksi sitten koet sopivan naisen? Ja kuinka "pieni" olet? Minä ainakin tunnen keskivertoa selvästi lyhyempiä miehiä, joilla on tyttöystäviä (vieläpä mukavia ja hyvännäköisiä). Eikä näillä miehillä ole ollut rahaa tai statusta, joka olisi "kompensoinut" lyhyyttä.
Alle 170cm.
Huomaa etten ole vain lyhyt vaan myös hoikka. Nämä yhdessä ovat paha yhdistelmä luolanaisille jotka haluavat miehen olevan iso jotta he voivat tuntea olevansa turvassa lohikäärmeiltä, mutta toisaalta pieniä ja siroja (vaikkeivat sellaisia olisikaan). - Rose23
1212 kirjoitti:
Alle 170cm.
Huomaa etten ole vain lyhyt vaan myös hoikka. Nämä yhdessä ovat paha yhdistelmä luolanaisille jotka haluavat miehen olevan iso jotta he voivat tuntea olevansa turvassa lohikäärmeiltä, mutta toisaalta pieniä ja siroja (vaikkeivat sellaisia olisikaan).Hmm... tuntemani miehet ovat myös lyhyyden lisäksi hoikkia. Pieni koko voi olla "hidaste", mutta en usko sen olevan este.
Ehkä sitten itselläni on outo miesmaku mutta käytännössä olen aina pitänyt hoikista miehistä enkä ole ymmärtänyt sen olevan erityinen ongelma. Toki naiset keskimäärin haluavat itseään isompia miehiä, mutta paljon on olemassa naisia, joilla on pituutta alle 165cm ja alle 160cm. Uskoisin, että olet lyhyinpiä naisia pidempi kuitenkin. - 1212
Rose23 kirjoitti:
Hmm... tuntemani miehet ovat myös lyhyyden lisäksi hoikkia. Pieni koko voi olla "hidaste", mutta en usko sen olevan este.
Ehkä sitten itselläni on outo miesmaku mutta käytännössä olen aina pitänyt hoikista miehistä enkä ole ymmärtänyt sen olevan erityinen ongelma. Toki naiset keskimäärin haluavat itseään isompia miehiä, mutta paljon on olemassa naisia, joilla on pituutta alle 165cm ja alle 160cm. Uskoisin, että olet lyhyinpiä naisia pidempi kuitenkin.Naisten keskipituus on 167cm.
Naisten pituustoiveet ovat tutkimusten mukaan seuraavat: mies saisi olla vähintään 7cm pidempi, optimaalisen pituuseron ollessa 20cm. 155cm tai lyhyempiä naisia on n. 1% väestöstä, ja huomaa että heistä merkittävä osa haluaa pitkän miehen. Samojen tutkimusten perusteella mitä lyhyempi nainen on, sitä suuremman pituuseron hän haluaa.
Nyt kun otetaan lisäksi huomioon suosituimmat miestyypit, eli raamikas mies nuorimmilla naisilla ja nallekarhumies vanhemmilla naisilla, jää jäljelle todella pieni joukko naisia jotka pitävät pienemmistä miehistä. Ja suurin osa näistä naisista on minua liiankin reippaasti nuorempia - mikä olisi hyvä asia, jos markkina-arvoni olisi riittävän korkea.
Siksi, en viitsi kuunnella mantraa: "varmasti joku haluaa pienemmän miehen, mutta juuri minä nyt vain satun haluamaan isomman miehen".
Onneksi status iskee opiskelijanaisiin. Jo nyt selvästi nuoremmat näkevät minut aivan eri tavalla kuin ollessani heidän ikäisensä. Lyhyt ja hoikka opiskelijamies ei ole markkina-arvonsa huipulla olevalle rahoituksen opiskelijalle mitään, lyhyt ja hoikka salkunhoitaja sentään herättää jotain kiinnostusta. Baarissakin fiksummat naiset kuuntelevat, vaikkei olekaan pituuden ja matalan äänen tuomaa auktoriteettia. - CandidaZ
Rose23 kirjoitti:
Millaiseksi sitten koet sopivan naisen? Ja kuinka "pieni" olet? Minä ainakin tunnen keskivertoa selvästi lyhyempiä miehiä, joilla on tyttöystäviä (vieläpä mukavia ja hyvännäköisiä). Eikä näillä miehillä ole ollut rahaa tai statusta, joka olisi "kompensoinut" lyhyyttä.
Onneksi olkoon! Palstan harvoja realisteja ja niitä harvoja tääl joilla on Oma Elämä!
- Ex----------PUA
Itse olen reilu 180 cm. Jokunen sentti siihen päälle, mutta silti alle 185cm.
Naiset joita olen tapaillut tai joiden kanssa on päädytty piehtaroimaan, ovat olleet 174-180 cm, eli aika pitkiä. Pari pidempää suhdesäätöä oli juuri 177cm ja 180cm muijien kanssa. Joten voisi sanoa, että kyllä sitä voi saada naisen, jos itse on jokusen sentin sitä pidempi. Tietysti ihanne on se 20 cm. Tämä ns. salimisu on minua ainakin sen 15 cm lyhyempi.
Mutta onhan se niin, että hypergamia näkyy tässäkin. Se 174cm ja 22v. muija luuli (tinderistä ongittu) ensiksi tai sanotaanko nyt näin, että toivoi pituudekseni 186 cm, kun käskin arvaamaan pituuteni.
Se 180 cm (25 v.) taas sanoi, kun olimme yhdessä kaupungilla, että hienoa kun kerrankin rinnalla on mies joka minua pidempi, niiin tuntee itsensä naiseksi ilman että täytyy kumarrella. Joten ei sitä suurta pituuseroa vaadita, mutta hypergamian on pakko toteutua. Että vaikka se olisi 3-4 cm, se riittää. :D - Kysynpähäntämän
Ex----------PUA kirjoitti:
Naiset joita olen tapaillut tai joiden kanssa on päädytty piehtaroimaan, ovat olleet 174-180 cm, eli aika pitkiä. Pari pidempää suhdesäätöä oli juuri 177cm ja 180cm muijien kanssa. Joten voisi sanoa, että kyllä sitä voi saada naisen, jos itse on jokusen sentin sitä pidempi. Tietysti ihanne on se 20 cm. Tämä ns. salimisu on minua ainakin sen 15 cm lyhyempi.
Mutta onhan se niin, että hypergamia näkyy tässäkin. Se 174cm ja 22v. muija luuli (tinderistä ongittu) ensiksi tai sanotaanko nyt näin, että toivoi pituudekseni 186 cm, kun käskin arvaamaan pituuteni.
Se 180 cm (25 v.) taas sanoi, kun olimme yhdessä kaupungilla, että hienoa kun kerrankin rinnalla on mies joka minua pidempi, niiin tuntee itsensä naiseksi ilman että täytyy kumarrella. Joten ei sitä suurta pituuseroa vaadita, mutta hypergamian on pakko toteutua. Että vaikka se olisi 3-4 cm, se riittää. :DPakko kysyä että miksi se että pitkä nainen haluaa pitkän miehen on hypergamiaa?Eikös siinä tasot kohtaa hyvin kun kumpikin on keskivertoa pidempiä,vai mikä meni nyt multa ohi?
- Ex----------PUA
Kysynpähäntämän kirjoitti:
Pakko kysyä että miksi se että pitkä nainen haluaa pitkän miehen on hypergamiaa?Eikös siinä tasot kohtaa hyvin kun kumpikin on keskivertoa pidempiä,vai mikä meni nyt multa ohi?
Se näkyy siinä, että minun piti olla heitä pidempi.
Ja tämä on sikäli kynnyskysymys, että livenä kohdatessa nainen näkee sen heti.
Esim. 174 cm. ja 180 cm muijat molemmat kysyivät siitä jo tutustumisvaiheessa (he olivat tinderistä).
Eräs 177cm muija taisi sitä myös kysyä, en ole ihan varma.
Mutta tämän he halusivat varmistaa ja alussa.
Entä jos olisin ollut heistä lyhimmän mittainen, 174cm?
Tuskin olisin päässyt jatkoon edes hänen kanssaan! - nainennnnn
Se 180 cm (25 v.) taas sanoi, kun olimme yhdessä kaupungilla, että hienoa kun kerrankin rinnalla on mies joka minua pidempi, niiin tuntee itsensä naiseksi ilman että täytyy kumarrella. Joten ei sitä suurta pituuseroa vaadita, mutta hypergamian on pakko toteutua. Että vaikka se olisi 3-4 cm, se riittää. :DNo ei riitä. Mä vaadin sen 20cm pituuseroa <3
- Rose23
Se näkyy siinä, että minun piti olla heitä pidempi.
Ja tämä on sikäli kynnyskysymys, että livenä kohdatessa nainen näkee sen heti.
Esim. 174 cm. ja 180 cm muijat molemmat kysyivät siitä jo tutustumisvaiheessa (he olivat tinderistä).
Eräs 177cm muija taisi sitä myös kysyä, en ole ihan varma.
Mutta tämän he halusivat varmistaa ja alussa.
Entä jos olisin ollut heistä lyhimmän mittainen, 174cm?
Tuskin olisin päässyt jatkoon edes hänen kanssaan!En ihan ymmärrä miten on hypergamiaa, jos nainen toivoo miehen olevan vähän pidempi kuin mitä itse on... toivovathan monet miehetkin itseään pienempää naista.
Toki jos pituustoiveet ovat kovin spesifejä tai muuten kaikin puolin itselle sopiva kumppani diskataan vain siksi, että on sentti liian vähän/liian paljon mittaa, pitäisin kriteerejä vähän hassuina. Mutta en ymmärrä miksi kaikki toiveet kumppania kohtaan ovat aina tämän palstan mukaan hypergamiaa. - Ex----------PUA
Rose23 kirjoitti:
En ihan ymmärrä miten on hypergamiaa, jos nainen toivoo miehen olevan vähän pidempi kuin mitä itse on... toivovathan monet miehetkin itseään pienempää naista.
Toki jos pituustoiveet ovat kovin spesifejä tai muuten kaikin puolin itselle sopiva kumppani diskataan vain siksi, että on sentti liian vähän/liian paljon mittaa, pitäisin kriteerejä vähän hassuina. Mutta en ymmärrä miksi kaikki toiveet kumppania kohtaan ovat aina tämän palstan mukaan hypergamiaa."En ihan ymmärrä miten on hypergamiaa, jos nainen toivoo miehen olevan vähän pidempi kuin mitä itse on..."
Juuri se on hypergamiaa, sillä miehen on oltava "sellainen jota katsoa ylöspäin".
"toivovathan monet miehetkin itseään pienempää naista."
Eivätkä toivo. - koetapysyämielipiteessäs
"En ihan ymmärrä miten on hypergamiaa, jos nainen toivoo miehen olevan vähän pidempi kuin mitä itse on..."
Juuri se on hypergamiaa, sillä miehen on oltava "sellainen jota katsoa ylöspäin".
Eivätkä toivo.toivovathan! harva mies haluaa pitempää ja/ tai painavampaa naista mitä itse on!
- Rose23
"En ihan ymmärrä miten on hypergamiaa, jos nainen toivoo miehen olevan vähän pidempi kuin mitä itse on..."
Eivätkä toivo.Hmm... Periaatteessa jos lähdetään tuolle linjalle niin sehän tarkoittaa, että jokaisen pitäisi etsiä puolisokseen itsensä kopio. Eli mitään ikäeroja, tuloeroja, koulutuseroja ym. ei pitäisi olla.
Sillä jos naisen toive itseään pidemmästä kumppanista on hypergamiaa niin tällöin myös esim miehen toive itseään nuoremmasta naisesta on hypergamiaa. - Haluanpienemmän
Eivätkä toivo."toivovathan monet miehetkin itseään pienempää naista."
"Eivätkä toivo."
Puhu vain omasta puolestasi. - Ex----------PUA
koetapysyämielipiteessäs kirjoitti:
toivovathan! harva mies haluaa pitempää ja/ tai painavampaa naista mitä itse on!
Eivät toivo.
Paitsi ehkä painon suhteen asia on noin. Tosin, useimmiten nainen on miestä painavampi suhteessa. - Ex----------PUA
Rose23 kirjoitti:
Hmm... Periaatteessa jos lähdetään tuolle linjalle niin sehän tarkoittaa, että jokaisen pitäisi etsiä puolisokseen itsensä kopio. Eli mitään ikäeroja, tuloeroja, koulutuseroja ym. ei pitäisi olla.
Sillä jos naisen toive itseään pidemmästä kumppanista on hypergamiaa niin tällöin myös esim miehen toive itseään nuoremmasta naisesta on hypergamiaa.EI sen tarvitse kai täydellinen kopio olla?
" jos naisen toive itseään pidemmästä kumppanista on hypergamiaa niin tällöin myös esim miehen toive itseään nuoremmasta naisesta on hypergamiaa."
SInulla itselläsi on reilusti vanhempi mies. ;)
Ja miehen toive itseään nuoremmasta naisesta ei ole sen enempää hypergamiaa kuin naisen toive itseään vanhemmasta miehestä. - Rose23
EI sen tarvitse kai täydellinen kopio olla?
" jos naisen toive itseään pidemmästä kumppanista on hypergamiaa niin tällöin myös esim miehen toive itseään nuoremmasta naisesta on hypergamiaa."
SInulla itselläsi on reilusti vanhempi mies. ;)
Ja miehen toive itseään nuoremmasta naisesta ei ole sen enempää hypergamiaa kuin naisen toive itseään vanhemmasta miehestä.Niin onkin ;) Mitäs siitä sitten? Tosin minulla ei ollut toiveena itseäni vanhempi mies.
Pohdiskelin näitä asioita yleisellä tasolla. Koska jos sanot, että esimerkiksi toive kumppanista, joka olisi itseä sentinkin pidempi, on hypergamiaa niin tällöin kaikki toiveet, joita ei täysin pysty itse täyttämään, ovat hypergaamisia. Näin ollen me kaikki ihmiset sukupuoleen katsomatta olemme hypergaamisia.
Ja ota huomioon, että toive ja vaatimus eivät ole sama asia. Vaikka jotain toivoisi niin ei se tarkoita, etteikö joku muukin olisi hyvä tai lopulta jopa parempi. Voihan sitä haaveilla vaikka mistä, mutta ne ovat haavekuvia eivät todellisia ihmisiä. Minun alkuperäinen toiveeni miehen iän suhteen oli, että mies olisi saman ikäinen tai max 4 vuotta vanhempi. Ajattelin, että niin olisi käytännön tasolla parempi. No kuinkas kävi? Tapasin mieheni. Ihastuimme molemmat toisiimme ja meillä oli hauskaa yhdessä. Sitten kävi ilmi, että ikäeroa olikin 7 vuotta. Ei tullut mieleenkään, että olisin jättänyt toisen siksi, että ikäeroa onkin 3 vuotta enemmän kuin olin alunperin ajatellut. - Ex----------PUA
Rose23 kirjoitti:
Niin onkin ;) Mitäs siitä sitten? Tosin minulla ei ollut toiveena itseäni vanhempi mies.
Pohdiskelin näitä asioita yleisellä tasolla. Koska jos sanot, että esimerkiksi toive kumppanista, joka olisi itseä sentinkin pidempi, on hypergamiaa niin tällöin kaikki toiveet, joita ei täysin pysty itse täyttämään, ovat hypergaamisia. Näin ollen me kaikki ihmiset sukupuoleen katsomatta olemme hypergaamisia.
Ja ota huomioon, että toive ja vaatimus eivät ole sama asia. Vaikka jotain toivoisi niin ei se tarkoita, etteikö joku muukin olisi hyvä tai lopulta jopa parempi. Voihan sitä haaveilla vaikka mistä, mutta ne ovat haavekuvia eivät todellisia ihmisiä. Minun alkuperäinen toiveeni miehen iän suhteen oli, että mies olisi saman ikäinen tai max 4 vuotta vanhempi. Ajattelin, että niin olisi käytännön tasolla parempi. No kuinkas kävi? Tapasin mieheni. Ihastuimme molemmat toisiimme ja meillä oli hauskaa yhdessä. Sitten kävi ilmi, että ikäeroa olikin 7 vuotta. Ei tullut mieleenkään, että olisin jättänyt toisen siksi, että ikäeroa onkin 3 vuotta enemmän kuin olin alunperin ajatellut."Niin onkin ;) Mitäs siitä sitten? Tosin minulla ei ollut toiveena itseäni vanhempi mies."
Sitä sitten, että sanoit: "" jos naisen toive itseään pidemmästä kumppanista on hypergamiaa niin tällöin myös esim miehen toive itseään nuoremmasta naisesta on hypergamiaa."
" Koska jos sanot, että esimerkiksi toive kumppanista, joka olisi itseä sentinkin pidempi, on hypergamiaa niin tällöin kaikki toiveet, joita ei täysin pysty itse täyttämään, ovat hypergaamisia. Näin ollen me kaikki ihmiset sukupuoleen katsomatta olemme hypergaamisia."
Vain nainen voi olla hypergaminen, ja onkin.
Nainen näet valitsee, ja nais(t)en valinta päättää miehen tason.
"Ja ota huomioon, että toive ja vaatimus eivät ole sama asia. Vaikka jotain toivoisi niin ei se tarkoita, etteikö joku muukin olisi hyvä tai lopulta jopa parempi. Voihan sitä haaveilla vaikka mistä, mutta ne ovat haavekuvia eivät todellisia ihmisiä."
Silloin kyseessä on tyytyminen, sillä totta kai jokainen haluaa toiveensa täyttyvän, muuten se ei olisi toive.
Tästäkin löytyy palstatotuus, ja se näkyy ns. tyytymis-suhteena, jossa hypergamiaan kykenemätön nainen tyytyy joko tasoiseensa, tai vain vähän itseään tasokkaampaan mieheen.
Tästä versovat kaikki yllätyserot, aviorikokset, kyllästymiset, hyväksikäytöt ynnä muut. - NäinMeillä
"Niin onkin ;) Mitäs siitä sitten? Tosin minulla ei ollut toiveena itseäni vanhempi mies."
Sitä sitten, että sanoit: "" jos naisen toive itseään pidemmästä kumppanista on hypergamiaa niin tällöin myös esim miehen toive itseään nuoremmasta naisesta on hypergamiaa."
" Koska jos sanot, että esimerkiksi toive kumppanista, joka olisi itseä sentinkin pidempi, on hypergamiaa niin tällöin kaikki toiveet, joita ei täysin pysty itse täyttämään, ovat hypergaamisia. Näin ollen me kaikki ihmiset sukupuoleen katsomatta olemme hypergaamisia."
Vain nainen voi olla hypergaminen, ja onkin.
Nainen näet valitsee, ja nais(t)en valinta päättää miehen tason.
"Ja ota huomioon, että toive ja vaatimus eivät ole sama asia. Vaikka jotain toivoisi niin ei se tarkoita, etteikö joku muukin olisi hyvä tai lopulta jopa parempi. Voihan sitä haaveilla vaikka mistä, mutta ne ovat haavekuvia eivät todellisia ihmisiä."
Silloin kyseessä on tyytyminen, sillä totta kai jokainen haluaa toiveensa täyttyvän, muuten se ei olisi toive.
Tästäkin löytyy palstatotuus, ja se näkyy ns. tyytymis-suhteena, jossa hypergamiaan kykenemätön nainen tyytyy joko tasoiseensa, tai vain vähän itseään tasokkaampaan mieheen.
Tästä versovat kaikki yllätyserot, aviorikokset, kyllästymiset, hyväksikäytöt ynnä muut."Silloin kyseessä on tyytyminen, sillä totta kai jokainen haluaa toiveensa täyttyvän, muuten se ei olisi toive."
Tässä se tämän palstan suurin väärinymmärrys onkin. Ihminen ei juuri koskaan ihastu ja rakastu toiseen sen takia että tuo toinen täyttää juuri kaikki ihmisen etukäteen asettamat toiveet. Toiseen ihastuessa juuri ymmärtää että iso osa niistä aikaisemmin kuvitelluista toiveista ei lopulta ollut lainkaan niitä joiden takia toisen kanssa on hyvä olla vaan se toisen "hyvyys" tulee lopulta ihan muista asioista,
Ihminen ei siis todellakaan tyydy johonkin jos toinen ei täytä jokaista toivetta jonka on joskus keksinyt asettaa tulevalle puolisolle.
Auto tai asunto ehkä voidaan valita jonkun toivelistan avulla mutta niidenkin kohdalla usein huomataan että lopullinen valita tehdään kuitenkin fiiliksellä, ei alkuperäisten toiveiden mukaan. Eikä valinta silti ole tyytymistä. - Ex------------PUA
NäinMeillä kirjoitti:
"Silloin kyseessä on tyytyminen, sillä totta kai jokainen haluaa toiveensa täyttyvän, muuten se ei olisi toive."
Tässä se tämän palstan suurin väärinymmärrys onkin. Ihminen ei juuri koskaan ihastu ja rakastu toiseen sen takia että tuo toinen täyttää juuri kaikki ihmisen etukäteen asettamat toiveet. Toiseen ihastuessa juuri ymmärtää että iso osa niistä aikaisemmin kuvitelluista toiveista ei lopulta ollut lainkaan niitä joiden takia toisen kanssa on hyvä olla vaan se toisen "hyvyys" tulee lopulta ihan muista asioista,
Ihminen ei siis todellakaan tyydy johonkin jos toinen ei täytä jokaista toivetta jonka on joskus keksinyt asettaa tulevalle puolisolle.
Auto tai asunto ehkä voidaan valita jonkun toivelistan avulla mutta niidenkin kohdalla usein huomataan että lopullinen valita tehdään kuitenkin fiiliksellä, ei alkuperäisten toiveiden mukaan. Eikä valinta silti ole tyytymistä.Se ei ole väärinymmärrys, vaan totuus.
Tuo sinun rationalisointihamsterointisi, on sitä tyypillistä naisten selittelyä, minkä aisuri kuulee, kun hän osoittaa epäilyksensä, että miksi ihmeessä nyt kriteerit ovat muuttuneet, jos aiemmat miehet ovat olleet jännämiehiä.
Silloin juuri esittelemäsi selitys otetaan käyttöön. Mutta se on törkeä valhe.
Sillä tavoin mainittu tyytymis- ja hyväksikäyttösuhde oikeutetaan.
Mutta siinä käy juuri se mitä sanoin.
- ätminkiläinen
akat vittuu
- m39-sinkku
Kyllä minä haluaisin kumppanin mutta naiset vaan haluaa niitä juoppoja eikä miestä joka harrastaa muutakin kuin juopottelua. Yksin siis on oltava koska naiset ei arvosta rauhallista miestä joka mielummin harrastaa kalastusta juon juopottelua.
- Fiksu-ja-kunnollinen
Se on mahdotonta tutustua naisiin kun naisilla on se miehen ulkonäkö tärkein asia. Pitää olla komea ja pitkä ja sosiaalinen juopottelija joka joka viikonloppu bilettää.
Haluan naisen, joka ei ole hypergaminen ja vaadi että mies on itseään tasokkaampi. Mutta koska jokainen minusta kiinnostunut on jotain näistä: yh, läski, köyhä, niin ei kiitos. Nainen voi tietysti olla pienituloinen tai vähän pyöreä, mutta naisten vaatima tasoero mieheen nähden on niin suuri, että olisin tyhmä suostuessani niin huonoon diiliin. Ja mistään rakastumisesta naisen osalla ei ole silloin kyse, kun nainen yrittää hyödyntää miestä taloudellisesti yms.
- ootkomiettiny
Ettet vaan yliarviois omaa tasoasi...
ootkomiettiny kirjoitti:
Ettet vaan yliarviois omaa tasoasi...
Olen miettinyt ja tullut siihen lopputulokseen että en yliarvioi tasoani. Sinun feministipropagandasi ei tehoa. Tottakai feministit yrittää saada miehistä maksajia itselleen ja jonkun muun miehen äpärälapsille väittämällä että yksinhuoltajina olisivat juuri sopivia lapsettomalle miehelle.
- Näin.se.on
super-atm kirjoitti:
Olen miettinyt ja tullut siihen lopputulokseen että en yliarvioi tasoani. Sinun feministipropagandasi ei tehoa. Tottakai feministit yrittää saada miehistä maksajia itselleen ja jonkun muun miehen äpärälapsille väittämällä että yksinhuoltajina olisivat juuri sopivia lapsettomalle miehelle.
Yh, läski, köyhä, rahkeesi kulkevat tuolla linjalla. Fakta.
Näin.se.on kirjoitti:
Yh, läski, köyhä, rahkeesi kulkevat tuolla linjalla. Fakta.
"Yh, läski, köyhä, rahkeesi kulkevat tuolla linjalla. Fakta."
Fiktiopas.
En ole itse yh, läski, enkä köyhä. Joten miksi minun tasoani olisi sellainen nainen lapsineen elätettäväksi? Sen takia että naisten hypergamia ei koskaan loppuisi ja heidän ei tarvitsisi ottaa itse vastuuta eämästään ja lapsistaan? No tässä feministisessä holhousyhteiskunnassa yh-naiset kyllä saa rahaa ovista ja ikkunoista, jotta heillä on mahdollisuus olla "itenäisiä ja vapaita" elämällä toisten rahoilla.- Näin.se.on
super-atm kirjoitti:
"Yh, läski, köyhä, rahkeesi kulkevat tuolla linjalla. Fakta."
Fiktiopas.
En ole itse yh, läski, enkä köyhä. Joten miksi minun tasoani olisi sellainen nainen lapsineen elätettäväksi? Sen takia että naisten hypergamia ei koskaan loppuisi ja heidän ei tarvitsisi ottaa itse vastuuta eämästään ja lapsistaan? No tässä feministisessä holhousyhteiskunnassa yh-naiset kyllä saa rahaa ovista ja ikkunoista, jotta heillä on mahdollisuus olla "itenäisiä ja vapaita" elämällä toisten rahoilla.Naiset jotka ovat sinusta kiinnostuneet, määrittävät tasosi. Tällä hetkellä tasosi kulkee akselilla yh, läski, köyhä. Fakta.
- Ex----------PUA
super-atm kirjoitti:
Jep, näinhän se menee.
Nainen on hypergaminen, mutta mies "yliarvioi tasonsa".
Voisi sanoa, että tuo on ns. itte oot-defenssi, sillä nainenhan hypergamiassa yliarvioi tasonsa. - Ex----------PUA
Näin.se.on kirjoitti:
Naiset jotka ovat sinusta kiinnostuneet, määrittävät tasosi. Tällä hetkellä tasosi kulkee akselilla yh, läski, köyhä. Fakta.
Unohdat sen tärkeimmän: hypergamian.
Mainitsemasi naiset totta kai ottaisivat myös YTM:n jos saisivat, mutta katsovat että superi on sopivasti heitä ylempänä, joten siksi "kelpuuttavat" hänet. Samalla taas ne naiset jotka ovat hänen tasoaan, pelaavat tätä samaa peliä itseään tasokkaampien miesten kanssa.
Jokaisen tavoite on hypergaminen.
Kun oma taso nousi, rupesi normaalit KT-naiset tuntumaan helpoilta, jotka tarvitsi vain taluttaa sänkyyn treffeiltä, kun taas haastellisempia ovat ytnit, joiden kanssa joutuukin jo miettimään miten tilaisuutensa käyttää. He voivat antaa sen, ei aina, mutta joskus. Näin.se.on kirjoitti:
Naiset jotka ovat sinusta kiinnostuneet, määrittävät tasosi. Tällä hetkellä tasosi kulkee akselilla yh, läski, köyhä. Fakta.
Naiset määrittelevät tasoni hypergamisesti, koska heille ei kelpaa oman tasoinen mies. "Faktasi" ei muutu todeksi, vaikka inttäisit samaa perustelematonta juttuasi sata kertaa peräkkäin. Ex-PUA kertoi melko kattavasti äskeisessä kommentissa mistä on kyse.
Mieti, mitä tarjottavaa sinulla on naisille. Mikäli ei mitään muuta kuin raha, niin eikö se ole aika itsestäänselvää, että naiset jotka ovat kiinnostuneet "sinusta" ovat oikeasti kiinnostuneet rahoistasi?
outsider1 kirjoitti:
Mieti, mitä tarjottavaa sinulla on naisille. Mikäli ei mitään muuta kuin raha, niin eikö se ole aika itsestäänselvää, että naiset jotka ovat kiinnostuneet "sinusta" ovat oikeasti kiinnostuneet rahoistasi?
Sinulta vitun vässykältä en itse asiassa kysynyt yhtään mitään.
Minulla on tarjottavaa hyvin paljon muutakin kuin rahat (joita en parisuhdehuoran ja toisen miehen äpärälasten elättämiseen aio käyttää). Ihan samat asiat tarjottavana on kuin monella muullakin miehellä. Naiset ovat esimerkiksi kehuneet luonnettani ja viihtyneet seurassani, mutta ruma ulkonäköni estää sen että kukaan nainen voisi minusta kiinnostua henkilönä (eikä siitä mitä olen ansainnut ja saavuttanut).
Ja mitä helvettiä taas itket sinkkupalstalla kun väität seurustelevasi? Todella hieno suhde sinulla kun et muuta tekemistä keksi kuin sinkkupalstalle kirjoittelun.Sinähän täällä itket joka ketjussa. Jos et halua kuunnella neuvoja, niin mikähän pointti näissä ruikutuksissasi on? OK, ehkä olet tosiruma etkä koskaan saa naista. Se siitä. Ei se täällä valittamalla muutu.
outsider1 kirjoitti:
Sinähän täällä itket joka ketjussa. Jos et halua kuunnella neuvoja, niin mikähän pointti näissä ruikutuksissasi on? OK, ehkä olet tosiruma etkä koskaan saa naista. Se siitä. Ei se täällä valittamalla muutu.
"Sinähän täällä itket joka ketjussa."
En itke, vaan totean ja keskustelen, toisin kuin sinä. Ei ollut mikään yllätys, että valkoritari väittää itkemiseksi sitä ettei ole feministien kanssa kaikesta samaa mieltä.
"Jos et halua kuunnella neuvoja, niin mikähän pointti näissä ruikutuksissasi on?"
Tottakai kuuntelen neuvoja. Mutta vain VIISAITA neuvoja. Joten sinun neuvosi ovat täysin turhia.
"OK, ehkä olet tosiruma etkä koskaan saa naista. Se siitä."
Olen todennut monia kertoja, että saan naisen heti kun haluan.
Oletko yksinkertainen?Krooh, "hieno luonne", "hyvät keskustelutaidot" ja mitähän vielä... erinomainen itsekritiikki?
outsider1 kirjoitti:
Krooh, "hieno luonne", "hyvät keskustelutaidot" ja mitähän vielä... erinomainen itsekritiikki?
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Minkälaista käytöstä oikein odotit itseäsi kohtaan? Tottakai kohtelen saastaa, eli sinua, niin kuin täytyykin.
Olet yksi palstan vajaaälyisistä, jotka kuvittelevat voivansa vastuttomana vittuilla ja luulevat vielä ettei kukaan sano koskaan mitään samalla mitalla takaisin.
Mitkä ovat sinun meriittisi elämässä kun ylennät itsesi jotenkin paremmaksi ihmiseksi?Meriittini on, että olen rakentanut suhteellisen kivan elämän itselleni. Samaa ei ehkä voi sanoa sinusta. :D
outsider1 kirjoitti:
Meriittini on, että olen rakentanut suhteellisen kivan elämän itselleni. Samaa ei ehkä voi sanoa sinusta. :D
Sinä et tiedä elämästäni yhtään mitään... ja passiivisagressiivisia teinihymiöitä sinun tyyliin :D :D :D :D :D
Miksi sitten kirjoitat sinkkupalstalle? Onko sinulla joku pätemisen tarve ja huono itsetunto?Syy on hieman erikoinen ja yksityiselämän piiriin kuuluva. Miksi sinä puolestaan häiriköit palstaa mm. nimittelyillä, väkivaltafantasioilla ja whatno? En varmaan ole ainoa, jonka mielestä se näyttää oman pahan olon purkamiselta.
outsider1 kirjoitti:
Syy on hieman erikoinen ja yksityiselämän piiriin kuuluva. Miksi sinä puolestaan häiriköit palstaa mm. nimittelyillä, väkivaltafantasioilla ja whatno? En varmaan ole ainoa, jonka mielestä se näyttää oman pahan olon purkamiselta.
Blaa blaa blaa. Yksityiselämän piiriin kuuluva juttu miksi sinulla on huono itsetunto ja pätemisen tarve :D No aivan varmasti, en epäile yhtään.
Nimittelen niitä ketkä ovat sen ansainneet, kuten feministejä ja sinua. Nyt itket kuin pikkulapsi, kun et saa sittenkään mellastaa miten tahdot. Jos sinä aiheutat minulle pahan olon, niin sinuun vihani puran. Onko yllättävää?- tääkysyy
No voi kyynel meidän pikkuista superia ;) Kuinka vanha olet?
tääkysyy kirjoitti:
No voi kyynel meidän pikkuista superia ;) Kuinka vanha olet?
Voi kyynel meidän pikkuista anonyymiä ;) Kuinka tyhmä olet? ;)
outsider1 kirjoitti:
Pura ihan rauhassa, eipä se minua hetkauta. :-D
Ok :-D :-D Eikö hetkauta :-D ... laita pari idiootti-hymiötä lisää kommentteihin, kun et muuhunkaan pysty.
- tääkysyy
super-atm kirjoitti:
Voi kyynel meidän pikkuista anonyymiä ;) Kuinka tyhmä olet? ;)
Anteeksi, mutta en nyt oikein ymmärtänyt kysymystäsi. Voitko selventää? ;)
- superatmonitse
outsider1 kirjoitti:
Sinähän täällä itket joka ketjussa. Jos et halua kuunnella neuvoja, niin mikähän pointti näissä ruikutuksissasi on? OK, ehkä olet tosiruma etkä koskaan saa naista. Se siitä. Ei se täällä valittamalla muutu.
On niin kovin hypergaminen, ettei kukaan nainen kelpaa.
Ulkonäöstään en tiedä, mutta luonne vaikuttaa todell epämiellyttävältä, ehdoton turn off, olivat muut ominaisuudet mitä hyvänsä.
Turha naisia on itsesuojelusta syyttää. tääkysyy kirjoitti:
Anteeksi, mutta en nyt oikein ymmärtänyt kysymystäsi. Voitko selventää? ;)
En voi.
superatmonitse kirjoitti:
On niin kovin hypergaminen, ettei kukaan nainen kelpaa.
Ulkonäöstään en tiedä, mutta luonne vaikuttaa todell epämiellyttävältä, ehdoton turn off, olivat muut ominaisuudet mitä hyvänsä.
Turha naisia on itsesuojelusta syyttää."On niin kovin hypergaminen, ettei kukaan nainen kelpaa."
Huono yritys kääntää asia niin että nainen on taas viaton uhri. Pelkästään se, että Suomessa pariskunnista yleensä miehet asaitsevat paljon, tai tosi paljon enemmän kuin naiset osoittaa hypergamian olemassaolon. Naisten ei myöskään tarvitse olla eikä tehdä yhtään mitään saadakseen seksiä ja päästäkseen parisuhteeseen.
"Ulkonäöstään en tiedä, mutta luonne vaikuttaa todell epämiellyttävältä, ehdoton turn off, olivat muut ominaisuudet mitä hyvänsä."
En sinuakaan menisi kehumaan. Olet kusipää luonteeltasi.
"Turha naisia on itsesuojelusta syyttää."
En itsesuojelusta syytä, vaan hypergamiasta.
- ei.ymmärrrrä
Miksi pitäisi haluta sellaista ihmistä joka on kanssani vain ulkonäköki takia
- TskinkulishKhan
Voisin elää taas vaihteeksi jonkun neitosen kanssa suhteen alkuhuuman. Sitten n. vuoden päästä vain lyödä suhteen katki koska paskaksihan se siitä alkaa muuttua.
No eipä ainakaan itselleni ole vaikeutta myöntää , että haluaisin koko loppuelämän kestävän parisuhteen/ elämänkumppanin.
Baareissa/yökerhoissa/keikoilla kun harvoin käyn, niin siellä on hyvin vaikea kohdata sopivaa ihmistä ja tilanteet menee nopeasti ja meteliä on usein liikaa. Ihmiset vaan tuijottaa sitä bandiä tai pyörivät tanssilavalla.
Nettideitit on yhtä tyhjän kans, kun silloin kun harvoin ajattelisi, että tuossa on sopiva kaveri, niin vastausta ei kuulu kun laitat viestin.
En tiedä miten ihmiset pariutuu tai löytää elämänkumppaninsa, mutta minulta se nyt vaan ei onnistu. Seksiä kyllä pystyisin halutessani saamaan, mutta ne vähät kokeilut mitä mulla on ollu kertoi kyllä sen, että ei maksa vaivaa ja sitä haluaa tavata lähinnä sellaisia naisia joita voisi ajatella vakavissaankin, joita siis on äärimmäisen vähän tarjolla/ saatavilla. Eli kohtuu yksinäinen elämähän tässä taisi tulla. Kyllähän se pitäis kaikilla juttukaveri olla kotosalla.- plaaahhh
Toisena päivänä haluan ja toisinaan taas en. Nyt on ollut jo monta päivää niin että haluan ja toistaiseksi hyvältä näyttää :) Ehkäpä tämä tapailu muuttuu vielä seurusteluun. Aika näyttää.
- locka
Siinä meni Ikikseltä hyvä nainen sivu suun.
- plaaahhh
locka kirjoitti:
Siinä meni Ikikseltä hyvä nainen sivu suun.
Minähän olin menossa ikiksen kanssa vain kahville :) en treffeille. En ole pätkääkään sitä mitä ikis haluaa.
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Minähän olin menossa ikiksen kanssa vain kahville :) en treffeille. En ole pätkääkään sitä mitä ikis haluaa.
No et näköjään kun ei kerran malta kahvitteluja odottaa vaan heti hyppää vieraisiin :D No ei kun onnea vaan sitten jatkoon kuitenkin vaikka kyllähän tämä vähän katkeraksi vetää.
- kyllästynyjoo
Mihin mä oikeastaan naista tarvitsen, muuhun kuin seksiin en tarvitse. Senkin voin paineet purkaa TERVEILLÄ käsillä :) mun kanss ei pillu toimii minään houkuttimena enää. Pitäs olla muutakin..harvalla vaan on muuta annettavaa suhteessa lopoujen lopuksi..
- akateemiset.sucks
Kyllä mä ainakin haluun, mutta ku akateemisille nirppa nokille ei kelpaa amis mies.
- oiu
Miks sulle ei kelpaa amis nainen?
- Lyyrikko
Mä ole miettinyt tätä isoa kysymystä paljon tänään ja olen tullut yllätyksekseni siihen tulokseen että olen vain "halunnut haluta" kumppania, koska pitäähän aina olla joku saavuttamaton asia josta voi ruikuttaa.. eli sellainen iäisyysongelma. Koska mähän olen ikuinen pessimisti valittaja!
Mutta totuus on tässä! Mua ahdistaa nyt just ja tällähetkellä ihan vitusti ajatella vierasta ihmistä nurkkiini tai itseäni toisen nurkkiin.. ja mua suorastaan kauhistuttaa ja pelottaa se kamala pakollinen miellyttäminen ja nöyristely ja tekemisen keksiminen ja kaikki vaiva ja huoli mikä toisesta ihmisestä seuraa.. Ja se pahin eli hylätyksi tulemisen pelko!!!
On helppoa kun on vaan itse josta pitää huolehtia, koska siitäkäänhän mä en pysty edes kunnialla suoriutumaan, mutta sitähän ei kukaan tiedä eikä se kellekkään kuulu miten mä elän, kun en kellekkään pahaa tee. Ja mikä yksinäisyydessä on ihan mahtavinta on se, ettei ole kellekkään velvollinen selittämään miksi ihmeessä istun sateessa sydvesti päässä ulkona hiljaa tai mitään muutakaan autistista outoa jumittamista mitä harrastan(ääsburgerointia).
Hullua sikäli, että mähän aloin "narkkariksi" voittaakseni sosiaaliset pelkoni siinä myös onnistuen ja nyt sitte tajusinkin, että olen ehdottoman yksiavioinen ja uskollinen itselleni(ja omalle runkkukädelleni).. Miten ihmiset edes kykenee näihin pätkäsuhteisiin ja nussimisiin. En käsitä. Miten helvetissä sitä voi muka luottaa toiseen ihmiseen? Huorissa käynnin mä kyllä käsitän, kun siinä ei ole tunnepuolen mukana oloa.
Ja olen tietenkin nytkin tätä kirjottaessa ihan helvetin sekasin vaikka vasta tulin töistä niin vedin jo ajaessani lyrikat turpaan, kun mitä väliä silläkään on, kun saan olla yksin kotona ja kukaan ei tiedä mitä mä täällä teen.. paitsi nyt te arvon muut palstan sekopäät jotka näitä paskajuttuja luette peräkammareissanne!
Ei elämässä olekkaan mitään järkeä. Pitäsköhän sitä yrittää kaulakeinua tai mennä vaan nukkuun ja taas aamulla kiltisti töihin tukka paavo ruotsalais jakauksella. - Kilttiatm
Löytyykö tästä maasta kunnollista naista, ei taida löytyä joten en halua kumppania joka ei osaa sanoa ei jännämiehille.
- SuuriSydänRakastaa
Miksi pitää sanoa jännämiehille ei?
Jännäjenna ja jännämies täydentävät toisiaan jota sinä pikkusielu et ymmärrä ollenkaan!
- pavutpaskasta
Mä haluaisin kumppaniksi miehisen miehen, jonka karvainen perse tekisi edestakaista liikettä mun takana.
- Kaljuperse
miesvm_1967x kirjoitti:
"karvainen".. turhan kovat vaatimukset sulla :D
Vituttaako, kun homonarttusi DarkFear etsii valenimellä täältä uutta panijaa, koska perseesi ei ole tarpeeksi karvainen, että siitä voisi siirrättää karvoja hänen kaljulle päälaelleen?
Kaljuperse kirjoitti:
Vituttaako, kun homonarttusi DarkFear etsii valenimellä täältä uutta panijaa, koska perseesi ei ole tarpeeksi karvainen, että siitä voisi siirrättää karvoja hänen kaljulle päälaelleen?
Ei Darkkis ole kalju, mikä pettymys sulle
- kuikelo
miesvm_1967x kirjoitti:
"karvainen".. turhan kovat vaatimukset sulla :D
No, pitää tähdätä korkealle, suomalaiset tyytyy yleensä liian vähään.
- Elämänkurppasii
Tottakai se hyvä kumppani kelpaisi. :)
Sellainen, jonka kanssa on hyvä olla. Voisi olla hiljaa molemmat omissa oloissaan saman katon alla, touhuilla omiaan kaikessa rauhassa tai sitten yhdessä höpötellen, aikaa viettäen. Tietysti se unikaveri olisi hyvä myös olla, on fyysiselle terveydellekin hyväksi toinen ihminen.
Mies saisi olla mielummin vähemmän tienaava tapaus muttei mikään sossupummi, ihan käytännön syistä johtuen. Hyvä toki, että yhteiskunta pitää huolen omistaan mutta eihän sellainen mies ikinä voisi yhteistä pesää kanssani rakentaa.. Eikä kestäisi kun välillä olen köyhä kuin kirkonrotta ja toisinaan menee paremmin. :-D Kaikki kun eivät elä tasaisilla tuloilla joka kk. Sossunlemmikit saa tasaiset tulot eikä hetkauta jos apteekkiin hurahtaa pari sataa kerrallaan.
Enkä mitään liian hyvin toimeentulevaa miestä voisi huolia sitten. Se onkin osoittautunut vaikeaksi. Hoikemman puoleinen ja vielä lapseton nainen, joka ei vielä tässä "kurppaiässäkään" peiliä särje eikä lapset juokse karkuun tuntuisi kelpaavan. Mutta kun ei vain halua kellekään ns.kelvata. Joten.. Yksin ollaan.
Yksin voi elää täysin tyytyväistä ja onnellista elämää mutta onnellisempi sitä olisi sopivan kumppanin kanssa tietysti.- 1212
Anna kun arvaan: haussa on ahkera, reipas, rohkea, nallekarhumainen miehen kokoinen mies, joka tykkää rakentamisesta/remontoinnista?
- Elämänkurppasii
1212 kirjoitti:
Anna kun arvaan: haussa on ahkera, reipas, rohkea, nallekarhumainen miehen kokoinen mies, joka tykkää rakentamisesta/remontoinnista?
Hahahaa.
Jos tuo ns.miehen kokoinen tarkoittaa yli 150cm pitkää niin siinä tapauksessa kyllä. Eikä haittaisi jos painaa mielellään yli 50kg. Itseäni pienempää miestä en tarvitse kaveriksi eli siinä mielessä olen kauhean hypergaminen myös ;)
Miehen olisi hyvä myös jaksaa kantaa oma rinkkansa vaelluksilla.. Se ei paljoa vaadi mielestäni ihmisen fysiikalta jos vähänkään huolehtii itsestään?
En ole ikinä ollut yhdenkään yli 175cm pitkän kanssa eli mitään korstoa ei silti ole haussa. Ne jääkööt muille "paremmille" naisille..
Ennemmin jäntevä ja tekeväinen kuin sohvalla pullaa mussuttava mato. Ottajia on kyllä niillekin.
Sen ahkerampi ei tarvitse olla kuin mitä itsekään olen. Mutta vetelyys ilman sairautta ei ole hyve ihmisessä. Elämästä pitää osata silti myös nauttia. Jopa niiden halkojen hakkaamisesta voi saada suurta tyydytystä. Eli tuskimpa mikään vetelä kaupunkilaissielu jaksaisi minun kanssani.
Eikä tarvitse osata rakentaakaan. Mutta jos ei kestäisi kanssani esim.tapetteja liisteröidä apuna niin hmm. (osa teettää hommat rahalla mutta se on mielestäni hirveää tuhlausta jos voin tehdä enimmät itse)
Ihmisillä on eri vahvuuksia mitä osaa tehdä ja missä on hyvä. Se on tärkeintä, että tuntee itsensä ns.aikuisena. Mies voi puolestani vaikka hoitaa kasvimaata jos muuten olisi ok paketti. :P - 1212
Elämänkurppasii kirjoitti:
Hahahaa.
Jos tuo ns.miehen kokoinen tarkoittaa yli 150cm pitkää niin siinä tapauksessa kyllä. Eikä haittaisi jos painaa mielellään yli 50kg. Itseäni pienempää miestä en tarvitse kaveriksi eli siinä mielessä olen kauhean hypergaminen myös ;)
Miehen olisi hyvä myös jaksaa kantaa oma rinkkansa vaelluksilla.. Se ei paljoa vaadi mielestäni ihmisen fysiikalta jos vähänkään huolehtii itsestään?
En ole ikinä ollut yhdenkään yli 175cm pitkän kanssa eli mitään korstoa ei silti ole haussa. Ne jääkööt muille "paremmille" naisille..
Ennemmin jäntevä ja tekeväinen kuin sohvalla pullaa mussuttava mato. Ottajia on kyllä niillekin.
Sen ahkerampi ei tarvitse olla kuin mitä itsekään olen. Mutta vetelyys ilman sairautta ei ole hyve ihmisessä. Elämästä pitää osata silti myös nauttia. Jopa niiden halkojen hakkaamisesta voi saada suurta tyydytystä. Eli tuskimpa mikään vetelä kaupunkilaissielu jaksaisi minun kanssani.
Eikä tarvitse osata rakentaakaan. Mutta jos ei kestäisi kanssani esim.tapetteja liisteröidä apuna niin hmm. (osa teettää hommat rahalla mutta se on mielestäni hirveää tuhlausta jos voin tehdä enimmät itse)
Ihmisillä on eri vahvuuksia mitä osaa tehdä ja missä on hyvä. Se on tärkeintä, että tuntee itsensä ns.aikuisena. Mies voi puolestani vaikka hoitaa kasvimaata jos muuten olisi ok paketti. :PNo miksei sitten ole löytynyt kumppania?
Tuollaisia miehiä kyllä löytyy, ytmit on toki viety ja pienemmät miehet jääneet yli 30 naisten kaavamaisesti hakiessa isompia nallekarhumiehiä.
40 tienoilla kuulemma alkaa olemaan vaikeampaa löytää kunnossa olevaa miestä, palstalta ainakin ätännä on niin väittänyt. Mutta mahdoton tehtävä ei pitäisi olla, en nyt oikein usko että vain naiset tykkäisivät niistä vaelluksista.
Tuokaa minun eteeni nainen, joka soittaa kitaraa kuin hän, niin sinkkuelämäni loppuu siihen paikkaan<3
https://www.youtube.com/watch?v=NhKEBTz2N28&index=13&list=RDDIGfO2Dgc9Y- miesvm_1967x_out
Oho, nuori likka mutta helkkarin hienosti soittaa. 10 pojoa!
- ikuinen-sinkku
Monikin varmaan haluaa kumppanin mutta sellaista on vaikea saada. Pitäisi olla joku yli-ihminen että nainen kiinnostuu. Pitäis olla komea toimitusjohtaja koska naisille ei kelpaa tavikset jotka tekee raksatöitä.
- ensitouduenää
Ap on ilmeisesti 21 vuotias kun vuodattaa epätoivoaan.
Voi voi. Hanki puoliso ja tee pari lasta ja sen jälkeen tulee ero, niin tiedät miksi kukaan ei enää halua sitoutua. Itse olen eronnut mies ja onneksi kuitenkin pari lasta löytyy. Naisia tulee nykyisin tapailtua taas ihan mukavasti, mutta mitään vakavampaa en heiltä hae enkä myöskään itse suostu sitoutumaan. Ei kiinnosta aisurin roolit parisuhteessa eikä puolison lapset ja vielä vähämmän niiden exät. Myöskään 35 vuotiaana on mahdotonta löytyy naista jolla ei ole lapsia ja joka ei niitä myöskään halua. Tässä muutamia syitä siihen miksi kannattaa pysyä sinkkuna ja ei kannata ryhtyä mihinkään vakavampaan. Kyllä sinuakin ap elämä vielä opettaa, tulet sen näkemään......- kurppakoo
Olen 27-v nainen, jolla ei ole lapsia ja en myöskään niitä halua. Joten kyllä meitä on. Mutta kukapa kurppaa huolisi.
- Eläjaopi
Katsoen ympärilleni naisia joita on tarjolla tai niitä suhteita joita näen sekä ylipäätään ihmissuhteilua mediassa peilattuna jne.
Niin naiset eivät vain ENÄÄ kiinnosta.
En etsinyt koskaan mitään ihmeellistä, mutta näiden kokemusten jälkeen 36 vuotiaana jo ikäloppuna ikisinkkuna on tavallaan helpotus myöntää ettei sitä "oikeaa" koskaan löytynyt.
Ne mahdollisesti sopivat joita olen joskus lähiaikoina tavannut ovat tietysti jo varattuina tai toisaalta 10 vuotta nuorempia joten ne ovat käytännössä mahdottomuuksia.
Oman ikäiset eivät kiinnosta koska en ole elämässä menestynyt uramies kunhan tulen toimeen ja en tahdo rynnätä vain perustamaan pesää. Toisten lapsia en ala myöskään huoltamaan ja hoitamaan joten se on siltä osin myös töp.
Samassa paketissa fiksun naisen joka pitää huolen itsestään jonka luonne on vähän samansuuntainen sekä arvostaa siten samoja asioita että elämä sujuisi suht helposti yhdessä ei ole tässä maassa yksinkertaisesti.
Sillä ei ole mitään tekemistä minkään katkeruuden tai muun sellaisen kanssa kun yksinkertaisesti naisaines nykyaikana on varsin huonoa. Naisia jotka arvostavat itseään ja eivät makaile ympäriinsä eivätkä toisaalta elä tiettyjen normien mukaan odottaen aina sitä parasta niin ei ole pahemmin enää olemassa. Paljon olen nähnyt helppojen teiden etsijöitä.
Valitettavasti jos mies sanoo nämä asiat ääneen niin hän on monien mielestä joko katkera, vanhanaikainen kalkkis, naisvihaaja tai sitten saa kuulla kuinka "ei kukaan ole täydellinen, tyydy sitten omaan kätees!"
Tuollaisella asenteella olevat ihmiset/naiset eivät ole koskaan kiinnostaneet oikeasti fiksua miestä kuten minua ja kaltaisiani koska pitkällä tähtäimellä en jaksaisi elää ja teeskennellä moisille sieluttomille mussuttajille.
Jos joku sattuma tapahtuu niin suunnitelmissa on ulkomaalainen nainen koska varsin lupaavia mm. matkalla Saksassa olen tavannut. - omavalinta
En halua suhdetta koska naiset ei halua oikeesti sellaista miestä joka kohtelee naista hyvin. Naiset on heikkoja luonteeltaan, antavat miesten pettää ja kohdella miten sattuu ja sitten syyttävät meitä kunnollisia miehiä myös niistä pettämisistä.
- Hmmmmm
Haluaisin mutten enää uskalla. Nöösimiehetkin haluavat olla vapaita kuin taivaan linnut mut tavatessaan. En nähtävästi osaa valita.
Lisäksi olen lukenut tätä palstaa enkä enää katso miehiä silmiin. Seksiä ne vaan haluaa.- ATM-automaatti
Naisen silmissä:
Jännämies = tavallinen mies
Tavallinen mies = nöösimies - Hmmmmm
ATM-automaatti kirjoitti:
Naisen silmissä:
Jännämies = tavallinen mies
Tavallinen mies = nöösimiesNiin? Lauseen voi toki muuttaa muotoon Tavallinenkin mies haluaa olla vapaa minut tavatessaan, mutta kuten yllä esitit, merkitys on teille eri. Nöösillä tarkoitin tässä yhteydessä sosiaalisesti syrjäytynyttä neitsytpoikaa.
- N38wee
Kyllä mä haluaisin miehen, mutta...
- en kelpaa miehille. Baarissa saan istua yksin, netti-ilmoituksiini ei vastata. Jos minä otan yhteyttä nettimiehiin, niin he eivät ole tosissaan.
- en halua pelkkää seksisuhdetta, vaan seurustelusuhteen
- en halua syöksyä samantien muuttamaan yhteen ja hankkimaan lasta, vaan haluan tutustua mieheen kunnolla
- en halua juoppoa enkä narkkaria
- en halua väkivaltaista enkä vainoharhaista
- miehelle on kova paikka, että nainen tienaa paremmin
- työ vie elämässäni paljon aikaa eikä mies oikein ymmärrä, että joudun tekemään ylitöitä usein vielä kotonakin ja työreissujakin on välillä
- en viihdy baareissa, en tykkää dokaamisesta
Varmaan jossain olisi sopivakin mies, mutta ei vaan ainakaan vielä ole osunut kohdalle.- 1212
"- miehelle on kova paikka, että nainen tienaa paremmin"
Suurempi kysymys on että vaaditko mieheltä X tulotasoa tai Y koulutusta. Tällaiset vaatimukset, se että saat istua baarissa yksin ja "38v" ovat huono yhdistelmä. Muuten on kyllä paljonkin miehiä joille naisen isommat tulot eivät ole ylittämätön ongelma.
"- työ vie elämässäni paljon aikaa eikä mies oikein ymmärrä, että joudun tekemään ylitöitä usein vielä kotonakin ja työreissujakin on välillä"
Työnarkomaani on harvemmin plussaa. Jos työ vie aikasi ja energiasi, miksi kukaan mies haluaisi seurustella kanssasi?
Kannattaisi ehkä kysyä mitä muuta mielenkiintoista sinussa on kuin ahkeruus ja palkka? Oletko nätti? Hauska? Empaattinen?
On hyvä että sinulla on asiat kunnossa, monella 30 (yh:lla, junasta jääneillä) ei ole. Mutta jotain muitakin kiinnostavia ominaisuuksia pitää olla. Töissäkäyvänä mutta epäsuosittuna miehenä tiedän tämän omasta kokemuksesta. Mitähän helekkarin väliä miehelle muka olisi sillä, jos nainen tienaa itseään enemmän? Kuitenkin juttu menee käytännössä niin, että molemmilla on omat rahat ja vain yhteiset laskut jaetaan, niin minulle ainakin on yksi vitun hailee mitä nainen tienaa. Ei käsitä.
CamelBoots kirjoitti:
Mitähän helekkarin väliä miehelle muka olisi sillä, jos nainen tienaa itseään enemmän? Kuitenkin juttu menee käytännössä niin, että molemmilla on omat rahat ja vain yhteiset laskut jaetaan, niin minulle ainakin on yksi vitun hailee mitä nainen tienaa. Ei käsitä.
On se miehelle jotenkin alentavaa monesti jos tienaa vähemmän kuin nainen. Kai se johtuu juuri jostain semmoisesta mielleyhtymästä ettei kykene siihen luolaperinteen tehtävään eli johtamaan omaa "laumaansa"? Kai se tarve elää vielä miesten selkärangassa että pitää pystyä olemaan johtaja ja kontrolloimaan ja palkka on yksi merkki siitä.
Itse ansaitsin enemmän kuin vaimoni mutta hänen toivomuksestaan aloin downshiftaamaan ja tänä pnä ansaitsen ihan minimaalisesti vähemmän kuin hän. Mutta eipä tuo ole pippelin kokoon vaikuttanut ainakaan kutistavasti.miesvm_1967x kirjoitti:
On se miehelle jotenkin alentavaa monesti jos tienaa vähemmän kuin nainen. Kai se johtuu juuri jostain semmoisesta mielleyhtymästä ettei kykene siihen luolaperinteen tehtävään eli johtamaan omaa "laumaansa"? Kai se tarve elää vielä miesten selkärangassa että pitää pystyä olemaan johtaja ja kontrolloimaan ja palkka on yksi merkki siitä.
Itse ansaitsin enemmän kuin vaimoni mutta hänen toivomuksestaan aloin downshiftaamaan ja tänä pnä ansaitsen ihan minimaalisesti vähemmän kuin hän. Mutta eipä tuo ole pippelin kokoon vaikuttanut ainakaan kutistavasti.No minulla ei ole tuollaisia ajatuksia...Muutenkin kaikki työhön liittyvä on yks ja sama. Kunhan toimeen tulee ja saa aikansa kulumaan. Ehkä mulla on sitten jotain muuta tukemassa tuota omaa itsetuntoa. Nainen voi tienata minua enemmän, mutta ei koskaan kykene johtamaan minua, koska olen ravintoketjussa ylempänä, hyvin yksiselitteisesti näin..
CamelBoots kirjoitti:
No minulla ei ole tuollaisia ajatuksia...Muutenkin kaikki työhön liittyvä on yks ja sama. Kunhan toimeen tulee ja saa aikansa kulumaan. Ehkä mulla on sitten jotain muuta tukemassa tuota omaa itsetuntoa. Nainen voi tienata minua enemmän, mutta ei koskaan kykene johtamaan minua, koska olen ravintoketjussa ylempänä, hyvin yksiselitteisesti näin..
Ihan terve ajattelumalli :)
Jeps, aloituksesi oli ehkä provo, koska uskoisin että hyvin moni sinkuista "haluaisi" kumppanin......ainakin prosenttisi heittää ja pahasti.
Asian tekee vaikeaksi se, että niin moni asia vaikuttaa siihen miksi juuri sen oikeanlaisen kumppanin kohtaaminen on vaikeaa, joskus jopa voi tuntua, ettei sellaista olekaan.......on monia syitä ja niin erillaisia riippuen hieman yksilön luonteesta/persoonasta/arvoista ja ajatusmaailmasta, sekä myös monesta muustakin jutusta näiden lisäksi.....ainakin joillakin, jos nyt ei vain "kelpaa" se että kunhan on joku tai edes sinnepäin.......
Jotkut vain tietävät jo, mikä on itselle tärkeää suhteessa ja mikä vähemmän tärkeää, sekä mitä ja millaista suhdetta kaipaa......suhteen haluamista suhteen takia en ymmärrä.....ja parempi yksin kuin huonossa/väärässä suhteessa.
Selväähän on, että monestakin syystä nämä asiat ovat toisille toista ja toisille taas jotain ihan muuta ja kaikkea siltä väliltä, koska yksilöt ovat niin erillaisia.....
Kaikkea hyvää ja onnea heille, jotka ovat löytäneet molemminpuolisen hyvän ja onnellisen suhteen......tosin se mikä on toiselle hyvä, ei välttämättä ole sitä taas toiselle...- voihyvääpäivää
Miks tässä yli 100 vastausta O.o
- repsoidi
Sun perseen karvaisuusaste?
- voihyvääpäivää
repsoidi kirjoitti:
Sun perseen karvaisuusaste?
Mulla karvat läpinäkyviä semmosia vaaleita, niin ne ei näy "silleen".
- repsoidi
voihyvääpäivää kirjoitti:
Mulla karvat läpinäkyviä semmosia vaaleita, niin ne ei näy "silleen".
Okei, mulla ei ole kovin karvainen, mutta joskus paska tarttuu niihin niin, että tulee sellaisia "takkuja", kun se on kuivunut. Onkohan missään saatavilla persekarvashampoota?
- siistiherrasmies
repsoidi kirjoitti:
Okei, mulla ei ole kovin karvainen, mutta joskus paska tarttuu niihin niin, että tulee sellaisia "takkuja", kun se on kuivunut. Onkohan missään saatavilla persekarvashampoota?
Tuosta neuvoa:
https://www.youtube.com/watch?v=ZS7IWWLYWrE
- MeitäOnErilaisia
"Niin kummastuttaa tämä sinkkupalsta.
99% miehistä pitää naisia huonoina, ovat luovuttaneet, tai eivät muuten vaan olet etsimässä parisuhdetta.
99% naisista kirjoittelee palstalle kuinka elämä on ihanaa kun ei ole miestä, eikä sitä miestä olla hankkimassakaan.
Onko täällä ketään joka ihan rehellisesti myöntää (voi kamala! needy! weak! epätoivoinen!) että haluaisi kumppanin?"
Ööö... Se, että on sinkku ei tarkoita että haluaa kumppanin tai parisuhteen. Miksi ihmeessä tämä harhaluulo parisuhdetta veren maku suussa metsästävästä epätoivoisesta sinkusta vielä elää?
Tänne käsittääkseni saa kirjoittaa kaikista sinkun elämään liittyvistä asioista, ei tätä palstaa ole alun perin perustettu pelkästään rakkaudetonta elämäänsä parkuville itsesäälistelijöille, joille kelpaisi ihan mikä tai kuka vain.
Jos haluat keskittyä kumppanin etsimiseen, niin "Treffit" -osio taitaisi olla oikeampi osoite...
(Terveisin toinen N39.) - pienisinisilmä
Haluaisin, mutta nyt kun olen muutaman päivän tätä palstaa silmät ymmyrkäisinä lukenut, niin en enää ole ollenkaan varma. Minussa ei ilmeisesti ole mitään mikä miehiä kiinnostaisi koska olen jo lähes kolmekymppinen ja aika tavallisen näköinen (pieni ja hoikka mutta en mikään kaunotar). Olen panostanut opiskeluihin ja työhön ja haaveillut pienestä perheestä jossa molemmat tekevät töitä yhteisen onnen ja vuorovaikutuksen ja arjen turvaamiseksi eli en todellakaan etsi mitään elättäjää, mutta nyt olen oppinut ettei naisen opinnoilla ja ammatilla olekaan mitään merkitystä vaan vain ulkonäöllä ja nuoruudella.
Eli ehkäpä suuntaan mieluummin jatko-opintoihin ulkomaille ja toivon että siellä on vielä miehiä jotka arvostaisivat tällaista naista.No mutta nuorihan sinä oletkin edelleen.
Hyvältähän tuo ainakin minusta kuullostaisi..
Tarkoittaako tuo, että et ole vielä ehtinyt seukkaamaan lainkaan, vai kuin?
Minulla on hakusessa ehkä vähän alta kolmikymppinen hoikka/normi sinkkunainen. Sellainen fiksu ja asiansa hoitava järkevä ihminen. Ei mikään tyhjän huutaja, vaan joka osaa ratkaista ongelmat järkevästi keskustelemalla.
Itse olen 37v, ihan perusduunari. Minulla on paljon hyviä harrastuksia, eikä ongelmia elämässä ja asun omakotitalossa mukavalla rauhallisella paikalla..Tykkään tästä paikasta niin paljon, etten halua muuttaa täältä, joten sekin aiheuttaa omat rajoitteensa parinhaussa.- 1212
Homma menee näin:
nainen ei tee mitään elääkseen -10
nainen tekee jotain elääkseen 1
Eli kyllä saat plussaa koulutuksesta ja työstä. Mutta jos kuvittelet saavasi _lisäpojoja_ paremmasta koulutuksesta ja isommasta palkasta, siinä olet väärässä. - ATMaisteri
1212 kirjoitti:
Homma menee näin:
nainen ei tee mitään elääkseen -10
nainen tekee jotain elääkseen 1
Eli kyllä saat plussaa koulutuksesta ja työstä. Mutta jos kuvittelet saavasi _lisäpojoja_ paremmasta koulutuksesta ja isommasta palkasta, siinä olet väärässä.Toinen tapa pisteyttää olisi...
Miehet:
työtön -10
hoitaja 0
tohtori 10
Naiset:
työtön-5
hoitaja 1
tohtori 1 - pienisinisilmä
vikke123 kirjoitti:
No mutta nuorihan sinä oletkin edelleen.
Hyvältähän tuo ainakin minusta kuullostaisi..
Tarkoittaako tuo, että et ole vielä ehtinyt seukkaamaan lainkaan, vai kuin?
Minulla on hakusessa ehkä vähän alta kolmikymppinen hoikka/normi sinkkunainen. Sellainen fiksu ja asiansa hoitava järkevä ihminen. Ei mikään tyhjän huutaja, vaan joka osaa ratkaista ongelmat järkevästi keskustelemalla.
Itse olen 37v, ihan perusduunari. Minulla on paljon hyviä harrastuksia, eikä ongelmia elämässä ja asun omakotitalossa mukavalla rauhallisella paikalla..Tykkään tästä paikasta niin paljon, etten halua muuttaa täältä, joten sekin aiheuttaa omat rajoitteensa parinhaussa.Kiitos rohkaisusta. Toivottavasti sinäkin löydät toivomasi puolison.
- persekuvat
Onko mitään deittisivustoja, jossa naamakuvien lisäksi profiileissa on persekuvat, joista näkee onko perse tarpeeksi karvainen? Siellä vois sitten olla myos matchit perseen karvaisuusasteen perusteella jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898