https://www.youtube.com/watch?v=USM1cFne-p0&index=25&list=RDxTV7ny0Tp04
Jos ei aukea niin YouTube sinne Nina Åström - Kansalleni
Kaunis laulu Suomen Kansalle Hilja Aaltoselta
48
76
Vastaukset
- Suosittelen.kaikille
Tuota laulua voi sanoa kauniiksi ja herkäksi. eikös Hilja Aaltonen elänyt yli 100 v.
- Ålhyl
Kyllä näin oli.Lahjakas kirjailija-evankelista.
- osidfous
Asiaa.
- c0bmcb
Jep.
- oisdfusd
Joo.
- nostaja
Nosto.
- huujis
Onpa hyvä.
- sodifuods
Up.
- Inkaliljanen
Kuuntelin kolmeen kertaan ja joka kerta tuli kyyneleet silmiin.
aika erikoista, että asiallinen kommenttini tästä sensuroitiin heti. Aloitushan olisi ennemminkin sensuroitava asiattomana.
Mutta ei se mitään. Voin minä sen kirjoittaa tähän uudestaan vaikka sata kertaa. Ihan periaatteesta.- Ilpo.veistäjä
Samaa mieltä aloittajan kanssa
- Uplaaja
Uplaa.
- tämä.on.fakta
Jumalan hylkääminen on johtanut tähän tilanteeseen
- Idän.viimat.ilkeimmät
Eikä se tähän lopu uskokaa mua. Pahempaa tulee vielä idästä.
- osdifousdf
Idän.viimat.ilkeimmät kirjoitti:
Eikä se tähän lopu uskokaa mua. Pahempaa tulee vielä idästä.
Kyllä se aikanaan loppuu.
- fgiohfhgh
Jup.
- Lisää.tällaisia
Kaunein ja paras laulu mitä olen ikinä kuullut.
- Kuka-vastaa
Joopa joo. Oliskohan voinu vielä lisätä tuota paatosta. Tuohon minulla olisi muuten kysymys.
Missäs Jumala oli kun sota syttyi? En näet kykene näkemään sodan syttymistä kovinkaan suurena varjeluna.- Minä.vastasin
Ei Jumala sitä sotaa sytyttänyt vaan ihmisten pahuus. Suomi varjeltui itsenäisenä.
- oletteko.huomanneet
Minä.vastasin kirjoitti:
Ei Jumala sitä sotaa sytyttänyt vaan ihmisten pahuus. Suomi varjeltui itsenäisenä.
Suomi oli ainoa sodan häviäjä maa joka säilyi itsenäisenä jo siinä näkyy suuri varjelus.
- silmät.aukesi
oletteko.huomanneet kirjoitti:
Suomi oli ainoa sodan häviäjä maa joka säilyi itsenäisenä jo siinä näkyy suuri varjelus.
Niinpä onkin en ole ennen huomannutkaan.
- Kuka-vastaa
Minä.vastasin kirjoitti:
Eikö sytyttänyt? Olitko paikalla vai mistä sinä sen tiedät?
Sekö oli suuri varjelus, että kokonainen heimo ajettiin pois kotoaan?
Ootte te aika omituisia.
Jos minä saisin turpaani niin en varsin puhuisi varjelusta tai kiittelisi ketään siitä, ettei minua tapettu. - Ota.järki.käyttöön
Kuka-vastaa kirjoitti:
Ootte te aika omituisia.
Jos minä saisin turpaani niin en varsin puhuisi varjelusta tai kiittelisi ketään siitä, ettei minua tapettu.Katsos miten kävi kaikille muille häviäjävaltioille.
- historia.avartaa
Kuka-vastaa kirjoitti:
Ootte te aika omituisia.
Jos minä saisin turpaani niin en varsin puhuisi varjelusta tai kiittelisi ketään siitä, ettei minua tapettu.Lue lähihistoriaa niin tiedät sinäkin, ettei sota< syttynyt ihmisten hyvyyden tähden.
- Raatteentiellä
historia.avartaa kirjoitti:
Lue lähihistoriaa niin tiedät sinäkin, ettei sota< syttynyt ihmisten hyvyyden tähden.
Hyvyys oli syy Stalin ja Molotov olivat huippuhyviä ja kilttejä tappoivat pahat pois.
- tottas
Raatteentiellä kirjoitti:
Hyvyys oli syy Stalin ja Molotov olivat huippuhyviä ja kilttejä tappoivat pahat pois.
Sinä sen sanoit
- osidfuo
Nosto.
- soidufos
Hyvää musaa.
- ilolla.kuuntelee
soidufos kirjoitti:
Hyvää musaa.
Ja todella asiaa
- Jepulus
Jorma päihittää Hilja Aaltosen mennen tullen.
Kaunis laulu kieltämättä.
Kyllä se oli hyvä ettei karjalan kansaa jätetty sinne kuten jotkut poliitikot halusi jätettävän.- Garjalan.Katriina
Onko joku poliitikko halunnut jättää, en ole kuullutkaan.
Garjalan.Katriina kirjoitti:
Onko joku poliitikko halunnut jättää, en ole kuullutkaan.
Kyllä siitä on ollut juttua, mutta en viitsi laittaa nimeä kun on jo kuolleitten suuressa joukossa tämäkin suurmies.
- kumpi.heistä
kamuttaja kirjoitti:
Kyllä siitä on ollut juttua, mutta en viitsi laittaa nimeä kun on jo kuolleitten suuressa joukossa tämäkin suurmies.
Paasikivi vai Mannerhein?
- vboiucvb
Hyvää on.
- erjltjerret
Jep.
- kljrelwjrwe
Kaanista.
Pilkku-ukko sotkee tätäkin.
- heehhtjuurr
"Jumalan hylkääminen on johtanut tähän tilanteeseen"
Tutkimuksen mukaan uskonnollisten perheiden lapset ovat itsekkäämpiä kuin muut, ja lapsen vanhetessa itsekkyys lisääntyy.
Muslimilapset vastustavat eniten toisten kiusaamista, kristityt lapset hyväksyvät kiusaamisen kaikkein useimmin.
http://www.hs.fi/tiede/a1446878380054- plaseboa.koko.juttu
Tuo on täysin höpöä, tiedät sen itsekin.
- suivake
Suvaitaan nostaa vielä kerran.
- xcvxvxcv
Jatkuu.
- Sankarihautausmaa.muisto
Sota kosketti Lieksaakin aika pahasti, käykää Sankarihaudoilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161938Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541412Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531079
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341021Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801