Benny Hinn - Voideltu Jumalan mies!

NäinSeVaanOn

katsokaa videoista mikä voitelu sillä miehellä on!!!!! kun hän sanoo "TULTA!!" silloin ihmisiä lakoo sen voimien vaikutuksesta! kun saavuttaa täydellisen pyhityksen niin tuollainen voima alkaa vaikuttaa!! sen ovat saavuttaneet monet suuret amerikkalaiset pastorit!! pyhän henhen voimat ovat vain harvoilla ja valituilla amerikkalaisella suurpastorilla!! kutsukaa heidät suomeen myös pienemmillekin paikkakunnille niin he voivat jakaa suurta Jumalan voimaa myös teille pienillä paikkakuunnilla asuville!

8

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa

Voi, voi! Sinä olet todella tehnyt itsellesi jumalan tuosta Benny Hinnistä. Ei ole muita täydellisiä kuin meidän Vapahtajamme Jeesus Kristus!

Jos Benny Hinnin voitelu on Jumalan Pyhän Hengen työtä se kestää myös arvostelun, sillä Jumalan työ kestää! Ei kuitenkaan koroteta ihmistä Jumalaksi tai Hänen yläpuolelleen!

• minäkin kai haluaisin. Tai sitten en.. Rääkyisin tulta, ja ihmiset lakoaisivat edestäni nurin. Tuohan on koko uskonelämän ydin.. onnistutko kaatamaan ihmisiä selälleen, tai saatko heidät sihisemään kuin käärmeet. Hoh hoijaa..

Tuohon pystyivät jo ennen Hinniä kaikki hypnoosia harrastaneet. Monet saavat jopa tavarat lentämään.. voi pimeyttä.. Oikeastaan huvittavinta on se, että kaatumista ei kärsi tarkastella lainkaan Raamatun valossa.

Herran edessä kaatuivat ja kaatuvat selälleen Hänen vihollisensa sekä demonien ja saastaisten henkien vallassa olevat.

Herran omat ovat päätyneet kasvoilleen Hänen Pyhyytensä vaientamina.

• Jossu

oon katellu aika usein sen ohjelmia (this is your day) ja sitä kuunneltuaan ei voi jäädä kylmäks!! on kyllä mies niin täynnä pyhää henkee..
        mut tosiaan pitää varoo, ettei ala liikaa ettiin ketään Jumalan palvelijaa...siitä ei voi seurata hyvää. eli siis suosittelen benny hinnin ohjelmien kattelemista kunhan vaan muistaa pysyä omassa elämässä, ei hinnin elämässä;)

• Toi oli kai vitsi..?! :o ;)

• vapaa

Benny Hinn on todella Jumalan mies, mutta hän antaakin aina kunnian Jeesukselle uhrikaritsalle, silloin Kolmiyhteinen Jumala voi ilmestyä voimallisesti Pyhän Henkensä kautta vaikka Benny on vain vajavainen ihminen.

• Totuus esiin.

Mistähän tämä Jumalan mies on saanut nämä rahat, onko Jumala ne heittänyt hänelle taivaasta. Toinen vaihtoehto on varoen kavallus Niikuin Melleri pitää häntä Jumalan miehenä. Kun on jäänyt kiini kavaluksista.

• Vai voideltu, PYH!

Benny Hinnin ollessa kyseessä, hänen voimansa perustuvat ainoastaan saatanan voimiin ja helvetin tuleen!!!

Hän on itsekin sanonut Kristityn foorumilla, ettei myönnä yhdenkään "parantaneensa" ihmisen todellista parantumista, sillä häntä kohtaan on todistuksia ko foorumilla ettei yksikään hänen kauttaan "muka" parantunut ole oikeasti parantunut. Kaikki on bluffia ja suurta silmänlumetta, jolla hän on miljärdööriksi itsensä hommannut.

• se oli hauska äijä

Benny Hill Show oli 80-luvulla suosikki viihdeohjelmani telkkarissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3774
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2731
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2398
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1736
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1387
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe