Vaimolla on pari vapaapäivää

ja se lähti Tallinnaan tyttöporukalla. Onhan se mukavaa, että hän saa työnsä vastapainoksi rentouttavan loman keskelle arkea ja meidän kuopus Minttu-Petterikin on varmasti iloinen saadessaan virolaisia karkkeja tuliaisiksi.

Minä sen sijaan tulin kahdeksaksi töihin tänne toimistolle. On kyllä mukavaa kun toi Octavia toimii jälleen, joten ei tarvinnut pyöräillä. Tulomatkalla mittaristoon kylläkin syttyi jokin "check DSG-transmission" vikavalo, mutta onneksi se sammui pian, joten tuskinpa siinä on mitään vakavaa. Varmaan joku kosteudesta johtuva kontaktihäiriö.

Työpäivän jälkeen ajattelin käydä Myllyssä ostoksilla. Tarvitsemme ainakin Pedigree koiranruokaa, Perheleipurien viipaloitua sekaleipää, Valion arki-juustoa sekä Kelloggs aamiaismuroja. Bicky the Kid pyysi tuomaan pussillisen jotain proteiinijauhetta ja sanoi että tuskin se paljoa yli 30e maksaa. Oivoi.. kallista jauhetta...

Päivän asuni on harmaat suorat housut, vihreä ruudullinen kauluspaita, ruskeat nahkakengät, kännykkä vyökotelossa.

3

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipahalle

Mitähän minä sinulle vastaisin. Jos vastaisin että suositaan kotimaa matkailua se elvyttää vaikeassa tilanteessa sillä se olisi valtiomiesmäinen teko.
      Nyt pitäisi olla tavoitteena kotimaan kulutus nousemaan.
      Huomaatko että asioita voidaan tarkastella monista näkökulmista mitä muuten pidät näkökulmastani näin niinku valtiontalouden näkökulmasta katsoen.
      Ajatus oli se että kulutetaan Suomessa matkaillen ja soppaillen suomalaista tavaraa se joka omalta osaltaan vähentäisi leikkaus tarvetta. Nyt olisi isänmaallisen näytön paikka kansalliselta pohjalta jos ei ole liikaa kasvanut maailman kansalaiseksi joka köyhdyttää aika tavalla meitä Suomalaisia.
      Toteaisin lopuksi että ei ulos valuuttaa eikä tänne sitä joka on kohtuuton menoerä.
      Pitäkäämme itsestämme huoli itse kukin omalla kohdallaan ja vahvistakaamme niitä elementtejä joka pitää perheen pystyssä peruskivijalalla. Sävytetään ajatusta lauleskelemalla yhdessä ain, käsikkäin ja rinnakkain.

• Mä pyysin Janicaa tuomaan mulle muutaman Saaremaa 80% lekan, teidän nuorimmainen saa karkkia ja varmaan myös teidän koira saa virolaisia puruluita. Mutta mitäs sä Timppa saat tuliaisiksi? Sukupuolitaudin? Ison luottokorttilaskun?

• suitsetamine

Taitaa tulla raukea nainen Tallinnasta kotia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2267
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1025
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe