Mitä tänään oli päälläsi?

Lekamies82

MTOP, eli mitä tänään oli päälläsi? Ja mistä yleensä ostat vaatteesi?

Minulla oli H&M:n tummat farkut, Varustelekasta ostettu Särmä Windproof Smock-takki, ja tuntematon sininen puuvillaneule. Jalassa oli Lekan mainiot nilkkavarsikengät. Töissä oli firman haalarit :D

https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-windproof-smock-musta/32654
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-classic-nilkkavarsikengat-mk-ii-mustat/32520

Olen melko tylsä pukeutuja. Ostan yleensä Varustelekasta, koska vaatteet ovat käytännöllisiä ja hyviä. Farkut ostan H&M:ltä, koska ne ovat edullisia ja kestävät lähes yhtä pitkään kuin reippaasti kalliimmatkin. Jotkut sanovat että pukeudun vähän militaristisesti ja liian synkästi. Ehkä voisin mustan sijaan yrittää tummanharmaata, oliivinvihreää tai jopa laivastonsinistä.

39

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Farkut ja neule. Ulkona siihen päälle vielä kuoritakki ja paskaiset, kuluneet tennarit.

Jos vaatekaupassa on värivaihtoehtoina musta ja mikä tahansa muu väri, ostan sen toisen värisen vaatteen.

• Kaupasta ostetut farkut (ale), kaupasta ostettu toppatakki (ale), kirpparilta ostettu paita ja armeija-ajalta jääneet lomahanskat.

• Ai niin ja 8€ kirppiskengät tietysti.

• Ex----------PUA

Farkut, nahkakengät, ja nahkatakki. Alla pelkkä t-paita, koska olin liikenteessä autolla ja ulkona ei juuri venailtu.

• -Harmaat suorat kangashousut (Dressmann)
      -Ruudullinen vihreä kauluspaita (Prisman House-tuotesarjaa)
      -Kynä paidan taskussa
      -Ruskeat nahkakengät (Ecco)
      -Kännykkä vyökotelossa
      -Aurinkolasit, joiden linssit ovat ruskeansävyiset ja korkeussuunnassa matalat

• Ai kato Timppa. Miltä se tuntuu elää samassa taloudessa Bicky the Kidin kanssa? Hänhän on ikuinen todiste mun ja Janican suhteesta ja ilmiselvästi isäänsä tullut, kun mitä olen kysellyt hänen naisasioista.

Tiesithän sä, että Janicalla on historiaa takanaan (kuten kaikilla meillä) enkä minäkään omistanut häntä. Häh häh hää! Nuole aisuri nuole! Kerro nyt vielä miltä ne mun jälkiliukkaat maistuu!

• to.be.or.not.to.be

sand-kangashousut
      selected-t-paita
      cortefiel-villapusero
      j.lindeberg-takki
      barbour-huivi

• PohPuhPih
    • -Farkkukankainen kauluspaita
      -Meidän kerhon musta nahkaliivi, joka on aitoa genuiinin nahkaa
      -Ulkona ollessa musta nahkatakki
      -Farkut, joiden polvet revitty tarkoituksella rikki
      -Nahkaiset ruuvipohjamaiharit
      -Liekkikuvioinen pipo
      -Peilaavat muoviset aurinkolasit

• Palstan naisilla ei ilmeisesti ollut tänään mitään päällä. :-(

• PikkuLikka

Oli kyllä.. naapurissa asuva jännämies..

No ei, oikeasti mulla oli päällä musta pieniä push up -rintsikoita myötäilevä neulepaita, musta puolihame ja mustat sukkikset sekä kiilakorkonilkkurit, harmaa mohairsekoitetakki ja musta huivi. Jos tarjolla on musta ja joku muu väri niin valitsen luonnollisesti aina mustan.

• PikkuLikka kirjoitti:

Oli kyllä.. naapurissa asuva jännämies..

No ei, oikeasti mulla oli päällä musta pieniä push up -rintsikoita myötäilevä neulepaita, musta puolihame ja mustat sukkikset sekä kiilakorkonilkkurit, harmaa mohairsekoitetakki ja musta huivi. Jos tarjolla on musta ja joku muu väri niin valitsen luonnollisesti aina mustan.

Musta tuntuu, että annat vaatekaapistasi tarkoituksella ylettömän synkän kuvan. :-/

• PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

Musta tuntuu, että annat vaatekaapistasi tarkoituksella ylettömän synkän kuvan. :-/

Ei, kuvaukseni pitää paikkansa.. Olen hyvin synkeä nainen.

• PikkuLikka kirjoitti:

Ei, kuvaukseni pitää paikkansa.. Olen hyvin synkeä nainen.

Kai tiedät, että musta hoikentaa?

• PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

Kai tiedät, että musta hoikentaa?

Tiedän kyllä, mutta ei se ole syy miksi käytän pääasiassa mustia vaatteita.

• PikkuLikka kirjoitti:

Tiedän kyllä, mutta ei se ole syy miksi käytän pääasiassa mustia vaatteita.

Meinaan vaan, että näytät niissä vieläkin diminutiivisemmalta. :-/

• PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

Meinaan vaan, että näytät niissä vieläkin diminutiivisemmalta. :-/

Niin kai, mutta en pidä sitä huonona asiana, pieneltä näyttämistä, vaikka paskaa palautetta olenkin saanut. Tai en pitänyt aikaisemmin.

• PikkuLikka kirjoitti:

Niin kai, mutta en pidä sitä huonona asiana, pieneltä näyttämistä, vaikka paskaa palautetta olenkin saanut. Tai en pitänyt aikaisemmin.

Ei se olekaan huono asia, pienissä naisissa on oma viehätyksensä. Mutta vähän vaan kyllästyttää, kun kaikilla on aina ne mustat vaatteet. :-<

• ATM-automaatti

PikkuLikka vaikuttaa vielä pahemmalta mököttäjältä kuin vihatipunen :/

• PikkuLikka
        ATM-automaatti kirjoitti:

PikkuLikka vaikuttaa vielä pahemmalta mököttäjältä kuin vihatipunen :/

Niin varmaan olenkin.. Nuttura on ihan pirun kireällä, mutta toimii ilmaisena face liftinä ja saa aikaan nuorekkaan vaikutelman.

• PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

Ei se olekaan huono asia, pienissä naisissa on oma viehätyksensä. Mutta vähän vaan kyllästyttää, kun kaikilla on aina ne mustat vaatteet. :-<

On siellä joukossa piristävää harmaata ja erilaisia mustavalkoisia kuvioita..

• ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

Niin varmaan olenkin.. Nuttura on ihan pirun kireällä, mutta toimii ilmaisena face liftinä ja saa aikaan nuorekkaan vaikutelman.

Eikö pikkulikan kannattaisi enemmänkin yrittää näyttää vanhemmalta, ettei luulla jailbaitiksi?

• PikkuLikka kirjoitti:

On siellä joukossa piristävää harmaata ja erilaisia mustavalkoisia kuvioita..

Tuo ei piristänyt yhtään. :-/

• PikkuLikka

Eikö pikkulikan kannattaisi enemmänkin yrittää näyttää vanhemmalta, ettei luulla jailbaitiksi?

Heh.. Olen niin vanha kurppa, ettei nyt sentään sitä vaaraa ole, vaikka mua aina luullaankin 5-10 vuotta nuoremmaksi.

• PikkuLikka
        HC-ätmel kirjoitti:

Tuo ei piristänyt yhtään. :-/

Eikö.. harmillista.

• ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

Heh.. Olen niin vanha kurppa, ettei nyt sentään sitä vaaraa ole, vaikka mua aina luullaankin 5-10 vuotta nuoremmaksi.

Ei kannattaisi synkistellä jos ikääkin on reippaasti päälle 30v. Kukkamekkoa vaan päälle ja iloisella ilmeellä lavatansseihin metsästämään isomahaisia maatilan isäntiä.

• PikkuLikka

Ei kannattaisi synkistellä jos ikääkin on reippaasti päälle 30v. Kukkamekkoa vaan päälle ja iloisella ilmeellä lavatansseihin metsästämään isomahaisia maatilan isäntiä.

Ei sitä ikää nyt niin reippaasti päälle ole.. Ja eikös sitä sitten just pidäkin synkistellä, jos realiteetit on kuvaamasi laiset. Aion jatkossakin asua kaupungissa mirrini kanssa.

• maalaisboy
        PikkuLikka kirjoitti:

Ei sitä ikää nyt niin reippaasti päälle ole.. Ja eikös sitä sitten just pidäkin synkistellä, jos realiteetit on kuvaamasi laiset. Aion jatkossakin asua kaupungissa mirrini kanssa.

Maalla on mukavaa.

Hermo saa levätä kun on hiljaista ja voi istua omalla terassilla kuuntelemassa luonnon ääniä.

Ihmisetkin on aidompia kuin kaupingissa, ehtii tutustua ja jutella kun ei aina ole hirmu kiire seuraavaan baariin ADHD-höpöttämään.

• ATM-automaatti
        maalaisboy kirjoitti:

Maalla on mukavaa.

Hermo saa levätä kun on hiljaista ja voi istua omalla terassilla kuuntelemassa luonnon ääniä.

Ihmisetkin on aidompia kuin kaupingissa, ehtii tutustua ja jutella kun ei aina ole hirmu kiire seuraavaan baariin ADHD-höpöttämään.

Niinpä, tuo voisi sopia pikkulikalle.

Kissakin olisi iloisempi kun pikku murhaaja päästettäisiin luontoon nirhaamaan hiiriä ja pupuja.

• bongobongo

Niinpä, tuo voisi sopia pikkulikalle.

Kissakin olisi iloisempi kun pikku murhaaja päästettäisiin luontoon nirhaamaan hiiriä ja pupuja.

Tämä on aivan totta. Kissat ovat julmia, tappavat kaiken.

• Nainenbnbn

Vaikutat ätmiltä. Tai skiniwhitetrash tyypiltä. Noilla asutiedoilla en ole kiinnostunut tutustumaan sinuun.

• Nnnnaaiinennn

Ostan vatteeni aika pitkälti zalandolta ja tänään ollu jalas valkoset farkut ja kahdet harmaat jogging housut, kaikki eri aikaan.
      Paitoina musta paita ja viininpunanen huppari. Takkina musta hupullinen nahkatakki. Niin mikä se kysymys olikaan?

• DarkFear_EiKirjautunut

Mulla oli tänään päällä Pertti Kurikan Nimipäivät bändin logolla varustettu t-paita ja harmaat collegehousut. Mun Kimmo Sasi tyylisesti kaljuuntuneessa päässä ei ollut mitään lippistä tai pipoa tai sellasta, jotta ihmiset näkee välittömästi sen että mä sitä kun olenkin kaljuuntunut neitsytsetä.

• tarkeneehyvinkin

Nakkeja olen ollut peiton alla hänen kanssaan

• Vaatteet oli päällä....välillä vähemmän, välillä enemmän ja kaupasta on ostettu. ;P

• Aivoaalto

Jahas, piti oikein katsoa vaatteiden lapuista merkit ja muistella vähäsen mistä ne ostin.

- farkut. Väri tummansininen, ostettu vaatturiliikkeestä nimeltään Hennes & Mauritz :) En ole havainnut riittävän suurta eroa kalliiden ja halpojen farkkujen välillä
      - takki oli Selectedin, sellainen ihan tavallinen päällystakki. Ellen väärin muista, ostopaikka taisi olla Kekäle
      - kauluspaita. Sinistä/valkoista, merkki Bosweel. Kirppislöytö
      - ruskeat bootsit, merkki Napapijri (Napapiiri?) ja muistaakseni Zalandolta

Illemmalla vaihdoin lämpimämpään takkiin lämmittämään merinovillakaulaliina (Valentin Fraas), nahkakäsineet ja fleecepipo.

Ostan vaatteita mistä satun löytämään sopivaan hintaan ja sopivan helposti. Armeijatavarakaupat ovat hyviä paikkoja löytää ulkoiluvaatteita, maksamatta niistä maltaita. Kirpparilta löytää välillä jotain. Kun on pakko asioida vaatekaupassa, mieluusti sesongin ulkopuolella ja pyrkien välttämään nopeasti rikki meneviä halpismuotivaatteita.

• AlphaFemale

Tämä vaikuttaa ihan kelvolliselta, kunhan vain ymmärtäisit että kyllä farkuissakin ne kalliimmat ovat laadukkaammat ja paremman näköiset.

Napapijri on italialainen ihan laadukas merkki. Koska myyvät paljon ulkoiluvaatteita, käyttävät viittauksia pohjoismaihin markkinoinnillisista syistä.

• kuikelo

Stringit. Sitten otin ne pois ja karvainen perse alkoi tehdä edestakaista liikettä mun takana.

• tänään.tällaista

- Jack&Jonesista farkut (89€)
      - Jack&Jonesista sukat (5kpl / 10€)
      - Dressmanista kauluspaita (50€) ja aluspaita (n. 10€)
      - K-Kengästä converser-kengät (n. 70€)
      - Aleksi 13:sta takki (n. 200€)
      - Bokserit taisivat olla jostain Prismasta (ehkä 10€?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10182
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6773
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4857
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4507
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4211
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36