Tollasta kappaletta haen, esittäjä ei ole kuitenkaan Tab hunter, vaan tämä on jotain rockn rollia? Ja Rauli Bädding on siis myös tehnyt tästä oman versionsa(Nuori rakkaus) Ja tässä kyiseisessä biisissä, jota nyt hajen, niin esiintyy myös tuo pom po pom po pom popo pom, joka on myös tuossa Bäddingin kappaleessa. Toivottavasti joku nyt ymmärtää yskän.....
Young love
Koff88888
8
129
Vastaukset
Tommy Steele https://www.youtube.com/watch?v=ueS_7gPHkNY
- rurffjefjhfhhfh
tai sitte sonny james
- Koff88888
No ei se kyl toikaan ole... jotain shary siinä kuitenkin lauletaan jne... ja kitaraa siin on kans. Et oikeestas siin ei mainita kyl lainka tota young lovee..... et onko sitte joku ihan eri niminen biisi kenties....
- paddinkia
- Koff88888
Ei oo kyl toikaan :(
- juutinrauma
Cliff Richard vetää Young lovin ..
- Koff88888
Ei toikaan :(
- Koff88888
Arvoitus ratkennut. Biisi oli siis: Hurriganes - My Sweet Lily
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914