JEESUS ON AIVAN IHANA!

Tulipa tuossa kun olin meidän raamattupiirissämme huomattua, että Jeesus on aivan ihana! Eikä mikään luotu voi kilpailla Luojan kanssa, ja Jeesus oli luomassa maailmankaikkeutta silloin kun se luotiin, niin pienet kuin suuret jutut siinä.

Minä olin vähän tunaroinut asioita ja vähän pelkäsin, että mitä Jeesus minulle profetiassa sanoo, mutta vielä mitä! Hän ei pistänyt minua ensinkään lujille! Hän totesi
millaista elämää elän ja kiitti minua kun olin ottanut profetian vastaan, niin että saatoin sen kokouksessa lukea, ja vielä hän sanoi, että melko hyvin elän.

Ystävänikin pani merkille, että saimme Jeesukselta rohkaisua.

Tunnetko sinä vielä Jeesusta? Tiedätkö, että olet Jumalan valtakunnassa sisällä?

Jos et vielä tunne Jeesusta, niin ota hänet vastaan mitä kiireimmin, sillä emme voi tietää tuleeko meille huomista, ja jos ei tule ja tänä päivänä hukkaat mahdollisuuden ottaa Jeesus omaksi Vapahtajaksi, ja jäät Jumalan valtakunnan ulkopuolelle ja ikuisuutesi vietät tulihelvetissä rangaistuksen alaisena. Joskus nämä taivasasiat ovat
päivästä kiinni tai jopa vielä lyhyemmästäkin ajasta, että pääsemmekö Jumalan valtakuntaan vai emme.

Kun olet tullut vakuutetuksi, että Jeesus on Herra, ja hän on kuollut ja kärsinyt ristillä
minunkin edestänikin ja, että hän on sitten hyvä Herra, Herra joka haluaa hyvää minullekin ja rakastaa minua iankaikkisella rakkaudella, niin tarvitsee vain pyytää, että
Jeesus! tule minuun asumaan ja anna minun sitten seurata sinua loppuelämäni, niin hän takuulla tulee Pyhän Hengen avulla sinun sydämeesi ja sisimpääsi asumaan
iankaikkisesti.

Ja kun olet myönteisen ratkaisun tehnyt seurata Jeesusta niin sinun pitää pyrkiä
pyhittymään uskossa ja Jeesuksen tuntemisessa ynnä kaikessa hyvässä, mikä hyvään Jeesuksen seuraamiseen kuuluu, että et jää puolitiehen, vaan Jeesus saa sinussa kirkastua ja kirkastua!

16

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tälle kai saa nauraa?

      • Henok

        Minä olin vähän tunaroinut asioita ja vähän pelkäsin, että mitä Jeesus minulle profetiassa sanoo, mutta vielä mitä! Hän ei pistänyt minua ensinkään lujille! Hän totesi

        millaista elämää elän ja kiitti minua kun olin ottanut profetian vastaan, niin että saatoin sen kokouksessa lukea, ja vielä hän sanoi, että melko hyvin elän.

        Oikeinko kädellä lahkopäätä silitteli ja kehui tunaria kiitti kumartuneena huomautti melko hyvästä elämästä.
        Eihän lahkoriivattu ymmärrä kun elää luulouskossa.

        ps. kyllä jaikali hykertelee kun luki aloituksen joka sopii farisealais-jaikalismiin.


    • >>>Ystävänikin pani merkille, että saimme Jeesukselta rohkaisua.<<<

      Jeesus on tullut meitä nostamaan kantamaan ja pelastamaan. Ei Hän ole tullut syyttäjänä syyttämään. Ei Hän tullut tuomitsemaan. Toinen on syyttäjä. Jeesus on siis tullut rohkaisemaan. Rohkaisun kautta Hän nostaa meitä ja kantaa meitä ja niin taas mentiin.................

      • torre11

        Jos vain saisi Jeesuksen tarkan sijainnin, niin olisi helpompi uskoa moiseen soopaan. Te kun olette Jeesuksen asiantuntijoita.


      • jaikaliii
        torre11 kirjoitti:

        Jos vain saisi Jeesuksen tarkan sijainnin, niin olisi helpompi uskoa moiseen soopaan. Te kun olette Jeesuksen asiantuntijoita.

        Puhuin tänään eräälle henkilölle Jeesuksesta Kristuksesta.
        Hän ei ole uskossa. Kerroin hänelle että meillä jokaisella om mahdollista kohdata ylösnoussut Vapahtaja ja saada yhteys Häneen sekä kuulla Hänen äänensä. Se on todella mahdollista. Eikä se ole edes vaikeaa. Lähtökohta on siinä että Jumala on sovittanut, yhdistänyt ihmisen itseensä, Kristuksessa Jeesuksessa. Jeesuksessa ihminen pääsee Jumalan luokse Hänen yhteyteensä ja kokee Jumalan. Sinä siis tahdot tulla Jumalan luokse ja sinä tulet Jumalan luokse uskossa Jeesukseen. Se tapahtuu käytännössä siten että sinä uskot Jeesuksen suorittaman sovituksen sanoman kohdallesi. Sinä ymmärrät ja hyäksyt että Jumalan on sovittanut syntisi Jeesuksessa Kristuksessa. Ja niin sinä annat Jumalan sovittaa sinut itsensä kanssa. Sinä siis annat itsesi sellaisena kuin olet Hänelle. Hän ottaa sinut vastaan Jeesuksen suorittaman sovituksen perustalla. Hän on maksanut sinusta kalliin sovintoverensä hinnan. Sinä kuulut Hänelle Jeesuksen veren tähden. Sinä hyväksyt veren ostohinnan ja niin sinä annat sovittaa itsesi Jumalan kanssa. Sinä otat sovituksen vastaan Jumalan Pojassa. Sinä otat Jeesuksen vastaan omaan elämääsi ja sydämeesi ihan omilla sanoilla. Jos tarvitset apua ja johdatusta, sinä voit kääntyä vapaiden suuntien seurakuntien puoleen. Sinä voit myös lukea netistä pelastukseen johdattavia kirjoituksia. Sinä voit lukea minunkin tekstejäni http://www.jaikal.se/48683138


        Kerroin siis tuolle henkilölle että hän voi kuulla Jumalan äänen. Hän kysyi minulta että eikö se ole epämiellyttävää. Kerroin hänelle että se riippuu siitä tahdotko sinä tehdä Hänen tahtonsa mukaisesti vai et. Se siis riippuu sinusta itsestäsi jos sinä tahdot totella ja seurata Häntä. Jos sinä esimerkiksi et millään tahdo ajaa autollani kirkonkylälle ja minä pyydän sinua ajamaan autollani kirkonkylälle, sinä koet pyyntöni rasittavana ja jopa epämiellyttävänä. Mutta jos sinun suurin toiveesi on ajaa autollani kirkonkylälle ja minä pyydän sinua ajamaan autollani kirkonkylälle, sinä vastaat heti iloisena: "Kyllä kiitos, minä lähden heti."


      • jaikaliii

        Ihana tulevaisuus sinulla ja minulla. Olemmehan samalla tiellä? Jos et ole vielä hypää sisälle Kristukseen Jeesukseen, Jumalan taivaasta alas laskemaan Pelastukseen. Hänessä olemme samalla matkalla ja pelastumme Jumalan ihanaan maailmaan.https://www.youtube.com/watch?v=3GKhDCsLrUg


      • jaikaliii kirjoitti:

        Puhuin tänään eräälle henkilölle Jeesuksesta Kristuksesta.
        Hän ei ole uskossa. Kerroin hänelle että meillä jokaisella om mahdollista kohdata ylösnoussut Vapahtaja ja saada yhteys Häneen sekä kuulla Hänen äänensä. Se on todella mahdollista. Eikä se ole edes vaikeaa. Lähtökohta on siinä että Jumala on sovittanut, yhdistänyt ihmisen itseensä, Kristuksessa Jeesuksessa. Jeesuksessa ihminen pääsee Jumalan luokse Hänen yhteyteensä ja kokee Jumalan. Sinä siis tahdot tulla Jumalan luokse ja sinä tulet Jumalan luokse uskossa Jeesukseen. Se tapahtuu käytännössä siten että sinä uskot Jeesuksen suorittaman sovituksen sanoman kohdallesi. Sinä ymmärrät ja hyäksyt että Jumalan on sovittanut syntisi Jeesuksessa Kristuksessa. Ja niin sinä annat Jumalan sovittaa sinut itsensä kanssa. Sinä siis annat itsesi sellaisena kuin olet Hänelle. Hän ottaa sinut vastaan Jeesuksen suorittaman sovituksen perustalla. Hän on maksanut sinusta kalliin sovintoverensä hinnan. Sinä kuulut Hänelle Jeesuksen veren tähden. Sinä hyväksyt veren ostohinnan ja niin sinä annat sovittaa itsesi Jumalan kanssa. Sinä otat sovituksen vastaan Jumalan Pojassa. Sinä otat Jeesuksen vastaan omaan elämääsi ja sydämeesi ihan omilla sanoilla. Jos tarvitset apua ja johdatusta, sinä voit kääntyä vapaiden suuntien seurakuntien puoleen. Sinä voit myös lukea netistä pelastukseen johdattavia kirjoituksia. Sinä voit lukea minunkin tekstejäni http://www.jaikal.se/48683138


        Kerroin siis tuolle henkilölle että hän voi kuulla Jumalan äänen. Hän kysyi minulta että eikö se ole epämiellyttävää. Kerroin hänelle että se riippuu siitä tahdotko sinä tehdä Hänen tahtonsa mukaisesti vai et. Se siis riippuu sinusta itsestäsi jos sinä tahdot totella ja seurata Häntä. Jos sinä esimerkiksi et millään tahdo ajaa autollani kirkonkylälle ja minä pyydän sinua ajamaan autollani kirkonkylälle, sinä koet pyyntöni rasittavana ja jopa epämiellyttävänä. Mutta jos sinun suurin toiveesi on ajaa autollani kirkonkylälle ja minä pyydän sinua ajamaan autollani kirkonkylälle, sinä vastaat heti iloisena: "Kyllä kiitos, minä lähden heti."

        "Jumalan tahto" merkitsee tappamista. Siihen harva on valmis. Mutta jos Hänen äänensä kuulee, niin silloin olisi moni varmaan valmis tappopuuhiinkin.


      • jaikaliii
        torre12 kirjoitti:

        "Jumalan tahto" merkitsee tappamista. Siihen harva on valmis. Mutta jos Hänen äänensä kuulee, niin silloin olisi moni varmaan valmis tappopuuhiinkin.

        Jumala ei käske eikä pyydä ketään tappamaan. Jumala pyytää välittämään ihmisille Häneltä tuleva elämä ja siunaukset. Jumala tarjoaa elämää Jeesuksessa Kristuksessa.


      • Jebus_rules

        Jeesuksen oikea nimi oli Jebus. Aika hauska fakta


      • jaikaliii kirjoitti:

        Jumala ei käske eikä pyydä ketään tappamaan. Jumala pyytää välittämään ihmisille Häneltä tuleva elämä ja siunaukset. Jumala tarjoaa elämää Jeesuksessa Kristuksessa.

        No ainakin Raamatussa Jumala käskee tappamaan vaikka kuinka monta kertaa, ja nykyäänkin moni tappaja on sanonut saaneensa tappokäskyn Jumalalta.

        Et taida tuntea Jumalaa, et tunne häntä edes Raamatusta, etkä tiedä muiden saaneet tappokäskyjä.


    • lestajehut

      Jesse oli pedofiili joka käytti opetuslapsia hyväksi ja sieltä asti juontaa juuret uskonlahkojen paljastuvista insesti ja pedofiili tapauksista suomessa ja maailmalla, joita lahkot parhaansa mukaan yrittää salata ja peitellä,lestadiolaiset ja jehovat taitaa olla tilastokärkiä maailmassa.

    • Rikshah

      Hyvä aloittaja,

      miksi tarvitset "ihanaa Jeesusta" elämääsi? Miksi janoat anteeksiantoa noin? Minusta tuo ei ole terveellistä. Kaikki ihmiset mokailevat, mutta elämä jatkuu. Anteeksi voi pyytää ihmisiltä, jos on heitä loukannut.

      Minusta sinä pakenet asioita kuvitteellisen "ihanan Jeesuksesi" taakse. Mitä sinä pelkäät?

    • hihulihei

      On noita hulluja, ja vielä ilman hoitoa.

    • hyvätkyydit

      Jeesuksen verisen perseen nimeen, aamen.

    • HarvoinParannutaan

      Jeesus täällä maanpäällä ollessaan paransi kaikkinaista sairautta ja raihnautta.

      Tänäpäivänä Jeesus vastaa rukouksiin TODELLA HARVOIN ! joka muuta väittää valehtelee !

      On aivan samantekevää minkä nimisen ja kehutun rukoilijan rukoiltavaksi menee - mitään ei tapahdu !

      Ihmiset kyllä kaatuvat - tunnin tai kahden seisominen jonossa jännittäen odottamassa suurin toivein omaa vuoroaan päästäkseen suuren rukoilijan luokse herkistää KENEN TAHANSA IHMISEN JALAT ja nurin mennään, kun vähän tönäistään.

      Mitään VÄÄRÄÄ ihmisten puolesta rukoilemisessa EI OLE - EI TULE ANTAA KATTEETTOMIA LUPAUKSIA , vaan todeta, että Jeesus parantaa kenet parantaa ja sille ei kukaan ihminen voi yhtään mitään !

    • Vaseliini_Vesa

      Olen samaa mieltä. Jeesus on ihana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe