Ehkäisypillerien aloittamisen jälkimainingit

aloittelija

Aloitin siis pillereiden käytön kuukautisten alkamispäivänä.
Normaalisti vuodan kuukautisen aikana n. 5-6 päivää, mutta nyt vuoto on venynyt jo 11 päivään. Vuoto ei tosin ole yhtä runsasta, kuin esimerkiksi ensimmäisinä vuotopäivinä, mutta kokoajan tulee sellaista 'tiputteluvuotoa', joka on aika niukkaa mutta kuitenkin tarpeeksi 'runsasta', että täytyy käyttää sidettä.

Onko normaalia? Tiputteluvuodosta pillerien käytön yhteydessä olen kyllä kuullut,
mutta onko normaalia, että kuukautiset jatkuvat näinkin pitkään?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfcdevg

Et ole sitten viitsinyt lukea sitä pakkausselostetta vai et vaan ymmärrä lukemaasi?

• Kokenuttämänkaiken

Ihan normaalia.. Joillakin kuukautiset saattavat kestää koko kuukauden putkeen. Kun aloitat sitten aikanaan seuraavan liuskan ja jossei ajanmyötä vuoto tasaannu, kannattaaa yhteyttä ottaa neuvolaan.

• tytskylii

Mulla oli ihan sama kun alotin pillerit. Eli varsinaisten menkkojen jälkeen pieni tiputteluvuoto jatkui ainakin viikon ellei enemmänkin. Seuraavan laatan kohdalla tilanne on sullakin todennäköisesti ja normalisoitunut!

• lenita-80

Ei kannata käyttää. Tympii jo normaalit kuukautisetkin kerran kuussa. Saa hävetä silmät päästänsä kun joutuu mennä kauppaan ostaan siteitä. Ja te joudutte vielä monia. Ei kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe