Elikkäs kyselisin että onko tuommoinen chevrolet lumina 3.1L -vm95 hyvä ensiauto kulujen ja vikojen puolesta. Jenkki haukkujat ei tarvitse vaivautua.
ENSIAUTO???
2
100
Vastaukset
- Kiva-Auto
Ei se autoa kummempi ole, osta pois.
- OngelmajäteJo
Mitäs luulet kun kysyn sinulta että onko 20 vuotta vanha auto hyvä ostos,merkillä nyt väliä tässä tapauksessa.
Ei se varmaan ihan uudenveroinen ole eikä viatonkaan eli saattaa löytyä kiitettävästi sähkövikaa,kone voi olla mitä tahansa kuten laatikkokin riippuen käyttäjistä,km kuin huollosta,puhumattakaan että niveliä,laakereita ym normaalikamaa jo tionen tai ehkä kolmas kierros riippuen kilometreistä.
Mikään tee-se-itse auto tuo ei enää ole,ruiskukone ja johtoa letkua ynnä muuta solenoidia konehuone täynnä eikä tietotaitoa osia millään huoltoasemilla tai "Pärnäsen korjaamoilla"korjata tuota kun niitä montaa kymmentä ikinä tuotukaan tänne.
Tuumi itse ja yksilön kunto lie se mikä ratkaisee,mutta eihän tuo nyt mikään muskeli,hootee tai "oikea" jenkkiauto ole jos se tässä hankinnan kriteeri.
Halvimmasta kansankulkineesta ja käyttöikänsä lopussa oleva peruskosla joka nyt mitään ihmeellistä anna eurokosliin tai japskeihin verrattuna muuta kuin isot käyttökulut,toki nuo ei mitään maksa ,mutta osat kylläkin ainakin yhtä paljon kuin muihinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086