Jumala sääti avioliiton miehen ja naisen väliseksi.
Ihminen keksi homostelunsyntiliiton kahden homostelevan miehen väliseksi aivan muukis kuin avioliitoksi.
Syntiliittoa ei saa avioliitoksi laittamalla sanan avioliitto eteen " sanan tasa-arvoinen".
Samalla periaatteellahan toimii tasa-arvoinen pedofilia avioliittokin, sellaistakaan ei ole olemassa. Tai tasa-arvoinen eläinseksiavioliitto. Laitetaan vain sana tasa-arvoinen niin se kelpaa saatanan lapsille, joita aivopestään yhtä helposti kuin natseja aikanaan 30-luvulla Saksassa.
Lopun aikoihin sopii tämä homostelunsynnin yleistyminen. Luonnottomat lihan himot mm. homostelu:
" samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta. "
Juudas 1 : 7
""Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa.
Matteus 10: 32 - 33
Tasa-arvoinen avioliitto on vitsi
75
<50
Vastaukset
- Yksinkertainentotuus
Vähemmän rakkautta, enemmän vihaa. Se on Saatanan tahto. Ja sitä sinä, aloittaja, toteutat.
- irvokasta
Se nyt mitään vihaa ole ,jos kaksi jätkää jätetään keskenään vihkimättä johonki
avioliittoon mukamas.Kukaan ei niitä kiellä parittelemasta vaikka aamusta iltaan kesekenään.Se mitään vihkimisiä tarvi ! irvokasta kirjoitti:
Se nyt mitään vihaa ole ,jos kaksi jätkää jätetään keskenään vihkimättä johonki
avioliittoon mukamas.Kukaan ei niitä kiellä parittelemasta vaikka aamusta iltaan kesekenään.Se mitään vihkimisiä tarvi !Tämä pisti silmään.
Olen huvikseen laskenut tämän homoparin ajankäytön, ja seksijuttuihin kuluu 1.5% ajasta, kaikkeen muuhun 85.5%. Ja parittelua ei ole lainkaan.
Eli vihkimistä tässä tarvitaan, jos sinun logiikkaa yrittää seurata.- kuka.on.lähimmäinen
Hyvä Torre!
kuka.on.lähimmäinen kirjoitti:
Hyvä Torre!
Joo mutta. Tuli se laskuvirhe. 98.5% ajasta menee muuhun kuin seksijuttuihin.
- pöhköä
Aloittaja.. Ei ole jumalaa kuin korviesi välissä...
- tyhjän.nyhjän
torre12 kirjoitti:
Tämä pisti silmään.
Olen huvikseen laskenut tämän homoparin ajankäytön, ja seksijuttuihin kuluu 1.5% ajasta, kaikkeen muuhun 85.5%. Ja parittelua ei ole lainkaan.
Eli vihkimistä tässä tarvitaan, jos sinun logiikkaa yrittää seurata.Miten vihkiminen tuo jotakin extraa parisuhteeseen? Vihkitodistus on pelkkä paperi, joka ei lisää eikä vähennä rakkautta tippaakaan. Kun avioliiton voi nykyisellään purkaa yhtä helposti kuin lähteä lätkimään avoliitosta, miksi te yhtätyhjänpäiväisestä ylipäätäsäkään melua olette lähteneet pitämään?
tyhjän.nyhjän kirjoitti:
Miten vihkiminen tuo jotakin extraa parisuhteeseen? Vihkitodistus on pelkkä paperi, joka ei lisää eikä vähennä rakkautta tippaakaan. Kun avioliiton voi nykyisellään purkaa yhtä helposti kuin lähteä lätkimään avoliitosta, miksi te yhtätyhjänpäiväisestä ylipäätäsäkään melua olette lähteneet pitämään?
Totta, että avioliiton arvostus on mennyt alaspäin, kuten sinunkin lausunnostasi näkee.
Mutta suotakakoon avioliitto niille, jotka vielä sitä pitävät hyvänä asiana. Itse parisuhdemiehenä haluan olla avioliitossa.
- Yhtfiokjgciknggg
Ymmärrän kumpaakin puolta. Ehkä joku toinen ratkaisu ja nimitys vois olla osuvampi. Totuus on kuitenkin se, että Raamatussa EI hyväksytä homoseksuaalisuutta, vaikka kuinka tulkittaisiin, se ei siitä miksikään muutu. (Olen itse gay vaikken pidä luokittelusta).
Ihminen on kuitenkin keksinyt kaikki aviomuodot ja mallit, ei siis mikään ihme, jos saatiin jo 15 vuotta sitten homotkin avioliittoon.
Älä siis liikaa tulkitse Raamattua: jos tarkkoja ollaan, niin heteroseksuaalisuuden tekoja tuomitaan aika tavalla. Jo väärä katse on syntiä.
Mitä siis Jumala sanoo: lesboista ei mitään. Homoista sen verran kuin muistakin miehistä; ei saa maata miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan. Ikäväkseni on todettava, että kaikki homot, eivätkä ukkomiehetkään tätä noudata.
Välttäkäämme kaikenlaisia syntejä avioliitoissamme, vaikka emme aina niin hyvin onnistuisikaan: homot ja heterot, ja biseksuaaliset.
- Asiaperusteita
avioliittolaki on maallinen laki, raamatulla tai muiden uskontojen kirjoituksilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
jos raamattua käytettäisiin lakien pohjana aika monen suomalaisen avioliitto muutuisi samantien syntiliitoksi koska raamattu ei esim. hyväksy avioeroa.
raamattu myös kieltää runsaasti kaikenlaisia asioita, jostain syystä nämä tasa-arvoista avioliittoa raamatun perusteella vastustavat eivät vastusta muita lakeja samalla perusteella.Mikähän siinä, että nämä vastustajat eivät iske tosiaan Mooseksen lakien kaikkia pykäliä pöytään ja sano, että tässä teille pohjat laieille.
sage8 kirjoitti:
Mikähän siinä, että nämä vastustajat eivät iske tosiaan Mooseksen lakien kaikkia pykäliä pöytään ja sano, että tässä teille pohjat laieille.
Mooseksen laki ja Sharia laki ovat kai ne ääripäät sekä kristinuskossa ja islamissa. Jotkut niitä pöytään halavat.
- maaniselle.sagelle
sage8 kirjoitti:
Mikähän siinä, että nämä vastustajat eivät iske tosiaan Mooseksen lakien kaikkia pykäliä pöytään ja sano, että tässä teille pohjat laieille.
En voi muuta kuin nauraa luolle jankutuksellesi :D
- Allah.on.suuri
Minä olen aloittajan kanssa samaa mieltä: Allahin uskonto on oikea koska siellä naisella ei ole muuta tehtävää kuin olla panoalustana. No, lestat on samaa mieltä.
- aloiitaja.on.pervo
Aloittajalla on erittäin pervo asenne.
Melko varmaan aloittaja on tämä multinikki joka pervoilee vähän joka ketjussa ja sitä todistaa nämä pedofiili, eläinseksi ja natsiaiheen yhdistäminen tähän asiaan.
- Onnellinen.lebe
sage8 kirjoitti:
Melko varmaan aloittaja on tämä multinikki joka pervoilee vähän joka ketjussa ja sitä todistaa nämä pedofiili, eläinseksi ja natsiaiheen yhdistäminen tähän asiaan.
On ae surullista ettei kaverilla ole mitään muuta tekemistä ja elämäntarkoitusta kuin räyhätä multipersoona palstapellenä. Mutta toisaalta saan aina hyvät naurut näistä hänen kirjoituksistaan.
Onnellinen.lebe kirjoitti:
On ae surullista ettei kaverilla ole mitään muuta tekemistä ja elämäntarkoitusta kuin räyhätä multipersoona palstapellenä. Mutta toisaalta saan aina hyvät naurut näistä hänen kirjoituksistaan.
Hyvä kun kykenet noin ärsyttävän tyypin kirjoituksista hymyyn ja nauruun, itselläni taitaa vaan verenpaineet nousta.
- Onnellinen.lebe
sage8 kirjoitti:
Hyvä kun kykenet noin ärsyttävän tyypin kirjoituksista hymyyn ja nauruun, itselläni taitaa vaan verenpaineet nousta.
jos joku päivästä toiseen, kerta toisensa jälkeen, haluaa nolata itsensä niin kuin tämä palstapelle tekee, niin ei hänelle voi muuta kuin nauraa.
jos joku päivästä toiseen, kerta toisensa jälkeen, haluaa nolata itsensä niin kuin tämä palstapelle tekee, niin ei hänelle voi muuta kuin nauraa.
Oikein hyvä asenne sinulla, ilmeisesti luontainen!
- maaniselle.sagelle
sage8 kirjoitti:
Oikein hyvä asenne sinulla, ilmeisesti luontainen!
Homolla ja lesbolla synkkaa :D
maaniselle.sagelle kirjoitti:
Homolla ja lesbolla synkkaa :D
Kristityllä ei kai synkkaa juuri kenenkään kanssa. Heh heh.
- Hexogen
torre12 kirjoitti:
Kristityllä ei kai synkkaa juuri kenenkään kanssa. Heh heh.
"KRISTITYLLÄ EI KAI SYNKKAA JUURI KENENKÄÄN KANSSA. HEH HEH."
Kommentillasi tulet itse vahvistaneeksi sen, että kristitty ja homo on vaikea yhtälö.
KIITOS ASIANTUNTIJAKOMMENTISTASI! Hexogen kirjoitti:
"KRISTITYLLÄ EI KAI SYNKKAA JUURI KENENKÄÄN KANSSA. HEH HEH."
Kommentillasi tulet itse vahvistaneeksi sen, että kristitty ja homo on vaikea yhtälö.
KIITOS ASIANTUNTIJAKOMMENTISTASI!On se kristittynä oleminen vaikea kaikille; alla 30% Suomessa uskoo enää Jeesukseen. Tunnen itse sekä heteroja että homoja, jotka ovat uskossa.
Eli ei se homolle ole sen vaikeampaa on kristitty kuin muillekaan.- Hexogen
torre12 kirjoitti:
On se kristittynä oleminen vaikea kaikille; alla 30% Suomessa uskoo enää Jeesukseen. Tunnen itse sekä heteroja että homoja, jotka ovat uskossa.
Eli ei se homolle ole sen vaikeampaa on kristitty kuin muillekaan.Sinä et siis edes ymmärrä, mitä tulit sanoneeksi?Ajatteleva ihminen ei voi ottaa vakavissaan mitään kommenttiasi. Anteeksi vain, mutta niistä puuttuu tyystin logiikka.
Hexogen kirjoitti:
Sinä et siis edes ymmärrä, mitä tulit sanoneeksi?Ajatteleva ihminen ei voi ottaa vakavissaan mitään kommenttiasi. Anteeksi vain, mutta niistä puuttuu tyystin logiikka.
Ai, ja minä kun aina pyrin loogisuuteen.
Otin edellä kantaa siihen, että "kristitty ja homo on vaikea yhtälö". Ehkä en sitten tajua mitä sillä tarkoitat.
Nimimerkistäsi päätellen olet itse homo. Mahtaa ahdistaa, kun noin inhoat itseäsi. Muista rasvata köysi ennen käyttöä.
- Onnellinen.lebe
Minua on alkanut naurattamaan nämä lukuisat aloitukset, missä kitistään ja itketään tasa-arvoisesta avioliittolaista. Eniten naurattaa Raamatun sekoittaminen maalliseen lakiin. Mutta jatkakaa vaan tätä kitisemistä ja Raamatulla mesoamista, niin minä saan jatkaa nauramista.
- Onnellinen.lebe
torre12 kirjoitti:
Sulla on hyvä asenne. Itse välillä tuskastun näihin mielipuolisiin kirjoituksiin.
En minä yleensä ihmisille naura, mutta tämä kyseinen pelle aika nopeasti ylitti absurdisuuden rajan ja minun on vaikeaa olla nauramatta.
- pimpitpii
En minä yleensä ihmisille naura, mutta tämä kyseinen pelle aika nopeasti ylitti absurdisuuden rajan ja minun on vaikeaa olla nauramatta.
Jos Jumalan sana on absurdia niin mitähän on lesboilu?
- totuutta.kohti
pimpitpii kirjoitti:
Jos Jumalan sana on absurdia niin mitähän on lesboilu?
Koko palsta on muuttunut absurdiksi. Luterilaisuus-palstan ovat valloittaneet samoja jankkaavat ateistit ja muut uskovien irvailusta viihteensä saavat itseään kehuvat naurajat, joiden pääasiallinen antinsa on arvailut ja irvailut eri nimimerkeistä. Totuudella on monenlaisia seurauksia: jotkut nauraa sille hysteerisesti. Aloitus on taas kerran osunut arkaan paikkaan.
Itku pitkästä ilosta. - Asiaperusteita
Asiallisten perustelujen pyytäminen tai puolitotuuksien tai jopa suoranaisten valheiden oikaisu ei ole jankkaamista.
- oikeassa.täysin.olet
Asiaperusteita kirjoitti:
Asiallisten perustelujen pyytäminen tai puolitotuuksien tai jopa suoranaisten valheiden oikaisu ei ole jankkaamista.
Ei niin, ja kun näitä asiallisia perusteluja ei tule ja kun puolitotuudet ja valheet vaan jatkuu niin on niihin jankuttamisen uhallakin vaan puututtava.
- perusteita.ei.asiaa
oikeassa.täysin.olet kirjoitti:
Ei niin, ja kun näitä asiallisia perusteluja ei tule ja kun puolitotuudet ja valheet vaan jatkuu niin on niihin jankuttamisen uhallakin vaan puututtava.
Onhan näitä setalaisten asiaperusteita luettu: on jo sentään vuosi 2015 ja kun jo Ruotsissakin on saanut 6 vuotta :D:D:D. Pääasia että pidetään agendaa esillä.
- firefog
Viihdezombiuksen aiheuttamaa vakavimmillaan. Tosikkomaisuus esiintyy skitsoisuutena, jonka alustalla matkataan freenien maailmaan.
- koukkaus
Koko avioliittokäsite on vitsi,.
Uskonnotkin keksinyt ihmiset ja niihin hakeutuuporukat jotka eivät kykyne omaan ajatteluun ja tekemään omista lähtökohdistaan mitään elämänvalintoja- Peesaa vaan muita ja sysää kaikesta kyvyttömyydestäänkin vastuunkin satukirjoille.Suomen maahan avioliitto tuli noin 450 sitten. Oltiin Ruotsin vallassa ja silloin tuli myös luterilaisuus Suomeen.
Ruotsi toi uusia tuulia, ja siellä on homot avioituneet jo kuusi vuotta. Suomi tulee taas perässä.
>> Tasa-arvoinen avioliitto on vitsi <<
Ei, vaan se on eduskunnan hyväksymä ja presidentti Niinistön allekirjoittama laki.
Vitsi olet sinä.
>> Ihminen keksi homostelunsyntiliiton kahden homostelevan miehen väliseksi aivan muuksi kuin avioliitoksi. <<
Keksi mitä keksit, mutta avioliitto on kahden aikuisen välinen liitto 1.3. 2017 alkaen.
>> Syntiliittoa ei saa avioliitoksi laittamalla sanan avioliitto eteen " sanan tasa-arvoinen". <<
Ole ihan vapaasti tuota mieltä, tai mitä tahansa mieltä. Ei muita edes kiinnosta!
Avioliiton määritelmä muuttuu 1.3. 2017 alkaen vaikka mitä tekisit.- mitä.haluat
Oletteko oikeasti aikuisia ihmisiä, ketjun lävitse lukeneena, tuollaista vaikutusta ei löydy.
Olettekohan oikealla palstalla, kun jutut pyörivät HBLGT linjalla, teillehän on omatkin palstat, mikä teitä tänne ajaa ?
Kaipaatte kuitenkin kuulla Jumalan sanasta jotakin, silloin olette oikealla palstalla.
Ominaisuuksianne voitte esitellä omilla palstoillanne, kiitos jo etukäteen.- kerro.aloittajalle
Kerro tämän ketjun aloittajalle, että lopettaa tämäntyyppisten ketjujen aloitukset, niin eiköhän myös hbt-ihmiset palaa omille palstoilleen.
"Tasa-arvoinen avioliitto on" parasta mitä tässä yhteiskunnassa on tapahtunut pitkään aikaan.
Eduskunta hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain ja samalla se legitimoi eli yhteiskunnallisesti hyväksyi homoseksuaalisuuden. Hienoa!
Mutta samalla koko yhteiskunta astui ison askeleen eteenpäin kaiken erillaisuuden hyväksymisessä. Vielä hienompaa!
Voittajia on siis todella moni muukin kuin vain se pieni vähemmistö, joka sai oikeuden mennä avioliittoon samaa sukupuolta olevan kanssa.
Häviäjiä tässä on vain se pieni ja ahdasmielinen uskonnollinen vähemmistö, jonka itsekkäiden "arvojen" yli ajettiin juuri täryjyrällä. Mahtavaa!Voi kai jo todeta, että vain kristillisten yli kävellään joka suunnalla.
Hindut ja muut pitävät pintansa.- Onmaammeköyhä
Varmaan kävellään yli joo. Mutta 40 vuotta naimisissa olleena(vastakkaisen sukupuolen kanssa)... ei jaksa ymmärtää koko keskustelua. Onko joiltakin lestiksiltä tms. vastaavilta pois jos tämä laki tulee voimaan. Ei ole yhtä totuutta, ei se teidänkään ole.
Onneksi tuli erottua kirkosta ajoissa. - jaköyhäksjää
Onmaammeköyhä kirjoitti:
Varmaan kävellään yli joo. Mutta 40 vuotta naimisissa olleena(vastakkaisen sukupuolen kanssa)... ei jaksa ymmärtää koko keskustelua. Onko joiltakin lestiksiltä tms. vastaavilta pois jos tämä laki tulee voimaan. Ei ole yhtä totuutta, ei se teidänkään ole.
Onneksi tuli erottua kirkosta ajoissa.No, sinulta ei ole varmasti pois. Ei nyt tule äkkiseltään mieleen yhtään asiaa joka voisi olla, tuossa tilanteessa.
- paras.ratkaisu
Onmaammeköyhä kirjoitti:
Onneksi tuli erottua kirkosta ajoissa.Samoin erosin marraskuussa viimevuonna ja olen löytänyt hengellisen kotini vapaista suunnista.
- Sienissätotuus
Jaa miten vapaat ? Kuullostaa mielenkiintoiselta...
paras.ratkaisu kirjoitti:
Samoin erosin marraskuussa viimevuonna ja olen löytänyt hengellisen kotini vapaista suunnista.
Itse erosin kirkosta yli 20 vuotta sitten. Olin saanut kirosta jo kaiken; vihkimyksen ja lapset oli kastettu. Muuta en enää odottanut. No, jo se, että aiemmin naispapit eivät saaneet hyväksyntää, sai minut kirkkoa vastaan.
Tunsin silloin Länsi Saksassa olleen naispapiksi opiskelleen naisen. Hyvä ihminen.- nice.puppy
torre12 kirjoitti:
Itse erosin kirkosta yli 20 vuotta sitten. Olin saanut kirosta jo kaiken; vihkimyksen ja lapset oli kastettu. Muuta en enää odottanut. No, jo se, että aiemmin naispapit eivät saaneet hyväksyntää, sai minut kirkkoa vastaan.
Tunsin silloin Länsi Saksassa olleen naispapiksi opiskelleen naisen. Hyvä ihminen.Hyvä torre :D Miten naispapiksi opiskeltiin Saksassa?
- totuuson
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Tarkoitat kai, että aloitukseen kielteisesti suhtautuvat ovat väärässä. Eivät ole ja tasa-arvoinen avioliittolaki tulee voimaan 2017 eikä se vie nais-miespariltakaan mitään oikeuksia pois.
- sdaSDa
aloittaja on vitsi itse päässä tyhjää !!!!
Tuollainen sairas pelle joka yrittää päteä väitteellään. Näitä hihhuli pellejä riittää.
Valehtelijoita ja vääristelijöitä niin kuin koko Patmos porukka Ahvio ,Turunen, Puomimatka, Niikko kaikki sairaita idiootteja ja valehtelijoita!!1
Nämä valheisiin syyllistyneet kyllä ovat tehneet karhunpalveluksen itselleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842