Oivoi... DSG alkoi oikuttelemaan :(

Octavia on jo muutaman päivän ajan vilkuttanut satunnaisesti "check DSG" vikavaloa, mutta olen ajatellut että se johtuu vain ilmankosteuden suuresta vaihtelusta. Nyt hetki sitten kun ajoin tänne töihin, vaihdelaatikko alkoi selvästi luistamaan ajon aikana ja eritoten liikkeelle lähdettäessä. Kierrokset ja melu nousivat, mutta vauhti ei.

Oivoi... Juuri kun viime viikolla tuosta mokomasta katkesi jakoketju ja koneremontti tuli maksamaan 4900e. Nyt sitten tällainen ongelma. Oivoi... Pakkohan se on uskaltaa mennä merkkihuoltoon tiedustelemaan asiasta iltapäivällä. En kyllä millään haluaisi luopua tästä autosta, sillä Octavia 1,2 TSI moottorilla ja DSG-laatikolla on kyllä erittäin taloudellinen vehje ja sen huomaa aina tankatessa. Auton tavaratila on myös erinomainen ja sinne mahtuu tarvittaessa suurikin määrä Prisman kasseja sekä kultainen noutajamme.

Vaimoni Janica on illalla lähdössä ruotsinlaivalle tyttökaveriensa kanssa. Mitähän me perheen miehet keksisimme illaksi? Olen alustavasti suunnitellut, että voisimme pelata lautapelejä ja sitten käydä saunassa ihan miesporukalla. Kaipa sitä voisi ottaa myös yhden tai kaksi oluttakin, kun vaimo ei ole vieressä nalkuttamassa. Bicky Jr:lle ja Mohammedille ajattelin ostaa Megaforce-juomaa Prismasta. Miltäs tällainen illanvietto kuulostaa mielestänne?

21

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212

"Miltäs tällainen illanvietto kuulostaa mielestänne?"

Huonolta. Myy Octavia pois ja osta tilalle halpa jännäauto. Illalla palkkaat pimeästi jonkun nätin nuoren tytön vahtimaan poikia, ja menet itse baariin ryyppäämään ja pokaamaan 20-kesäisiä.

• Enhän mä näin viitsi tehdä, sillä vaimollani on huonoja kokemuksia ex-miesten alkoholinkäytöstä sekä uskottomuudesta. Minä pyrin olemaan hänelle mahdollisimman hyvä mies ja luottamuksen arvoinen.

Kohta olen lähdössä työkaverini Ekin kanssa firman Amica-ruokalaan lounaalle. Siellä on tänään silakkoja tomaattikastikkeessa perunamuusin kera, hintaan 9,90e. Oivoi...

• vihatipunen
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

Enhän mä näin viitsi tehdä, sillä vaimollani on huonoja kokemuksia ex-miesten alkoholinkäytöstä sekä uskottomuudesta. Minä pyrin olemaan hänelle mahdollisimman hyvä mies ja luottamuksen arvoinen.

Kohta olen lähdössä työkaverini Ekin kanssa firman Amica-ruokalaan lounaalle. Siellä on tänään silakkoja tomaattikastikkeessa perunamuusin kera, hintaan 9,90e. Oivoi...

Melko kallista teidä työpaikan Amicassa..ei meillä vaan. Mutta mielikuvitusmaailmassa kaikki on kalliimpaa...

• Kannattaa viettää ilta palstalla ja muistuttaa koskaan pillua saamattomia ätmejä, että sinä sentään olet saanut muutakin kuin pyytää ja olla ilman.

• Insidejuttu

Aisuri älähti. :D

• Insidejuttu kirjoitti:

Aisuri älähti. :D

Mielummin aisuri kuin runkkari. ;-)

• Insidejuttu
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mielummin aisuri kuin runkkari. ;-)

No en tiedä, aisuri. Paljonko meni lokakuussa japanilaiseen kuminukkeen?

• Insidejuttu kirjoitti:

No en tiedä, aisuri. Paljonko meni lokakuussa japanilaiseen kuminukkeen?

No mitäs luulet? Valistuneita arvauksia otetaan vastaaan. ;-)

• air.doll
        Ratikkakuski kirjoitti:

Onks sillä kuminukella karvainen perse? :/

• Glory-glory-hallelujah
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ratikkakuskin vaimosta on kumi puhjennut.
        Purukumilla me paikkaamme sen!

• 20plus12

Miten ne Amican hinnat voivat jatkuvasti nousta? Tuolla hinnallahan pääsee jo kotipizzaan.

• nihhhhhhhhhh

Eikö Bicky jr:lla ole tänään treenejä ja eikös pikku-Abdulkin ole tänään menossa moskeijaan? Ja eikös Bicky jr:n pitänyt tänään mennä jonkun luokkatoverinsa bileisiin juomaan alkoholia ja korkkaamaan yläasteikäisiä neitsyttyttöjä? Vituttaako sinua Timppa että elättipoikasi on jo alle 16-kesäisenä saanut enemmän käyttämätöntä tavaraa kuin sinä koko elämäsi aikana?

• No oivoi vaan meidän Timppa-raukkaa :D Parempi keksiä jotain muuta tekemistä illaksi, sillä Bicky the Kid on lähdössä mun kanssa laivalle.

Tosta sun peli-illasta puheenollen, mikäs se sun experience level olikaan? 1 vai 2? Kai sä tiesit että sun vaimolla se on aika paljon korkeampi? Hahaha!

• Voih, se siitä perhe-illasta sitten. Myös Mohammed ilmoitti ettei tule yöksi kotiin. Hän lähtee kohta katsomaan tyttöystävänsä tanssiryhmän esitystä ja sen jälkeen menee tämän luokse yökylään.

Huollossa sanoivat, että DSG-laatikon arvioidut korjauskustannukset ovat 2900e. Oivoi... kallista... No pakkohan se on korjata, jotta pääsen taas kulkemaan työpaikan, Prisman ja Älvsby-omakotitalomme välillä. Onneksi sentään on vakaa työpaikka näinä vaikeina aikoina ja tänään oli vieläpä palkkapäivä.

• kj67f45d3

Oletko vielä työnnellyt niitä löylykauhoja ahteriisi vai joko sen aika on mennyt.
        Et sinä hölmö täällä ketään näillä typerillä tarinoillasi hämää.

• Markku_DI

Oi voi, onpa sinulla ollut huono tuuri auton kanssa mutta kyllä se varmasti kuntoon tulee ja pitäähän sitä vähän olla valmis maksamaan että saa ajaa luotettavalla saksalaisella, sehän on melkein sama kuin volkkari tuo skoda niin voi sanoa saksalaiseksi. Minulla itsellä on passat ja siinä ei nyt ole isompia murheita ollut paitsi mitä nyt se päästöongelma mutta siitähän tuli volkkarin merkkihuollosta kirje että laittavat kuntoon eikä tarvitse maksaa sitten mitään, ihan turhaan minusta sitäkin asiaa suurenneltu tiedotusvälineissä.

Onkohan tuo alkoholin nauttiminen nyt ihan viisasta kun on lapsetkin sinulla kaitsettavana? Vaikka vaimo ei näe niin jälkeenpäin voi sitten lapset kertoa että otit olutta ja sitten ei uskaltaisi myöhemmin enää ollenkaan reissuun kun pelkäisi sinun ratkevan ryyppäämään heti kun kissa on poissa. Eikähän se ole viisainta kun lämmität sen saunan ja otat itsekin vain megalimsaa saunan päälle niin ei tarvitse tyystin luopua vapaailloista. Minulle itsellehän kävi kerran niin likin vastaavassa tapauksessa kun ex-vaimolle sitten myöhemmin lipsautin että olin hänen lapsia kaitsiessa ottanut yhden oluen niin siitähän repesi hirmuinen huuto sitten, ei kannata yhden tai kahden oluen vuoksi sanon minä kun seksikin menee sitten pitkäksi aikaa kortille.

• 12plus8

Onpas teillä epäonnistuneen oloinen liitto. No, ehkä vaimosi jossain vaiheessa kyllästyy ja ottaa sinusta eron kun vaikutat sen verran kiltiltä ja kunnolliselta.

• ddddddddf

Niin, ottaa sen eron, ottaa vieraalta nahkatattia takaronttiin ja lähtiessään työntää sun persiisiin sen kuuluisan löylykauhan.

Luonnollisesti suppona, kuivana ja kuuppa edellä . . . .

• Ex------------PUA

Palstan parasta antia. :D Kyllä taas tuli hymy tätä lukiessa.

Pudistelin päätäni ja naureskelin tuossa 1.2 koneella varustetun Skodan kohdalla. :D

• Ikis____M

;DD

• No mites Timpan viikonloppu sujui kun vaimosi oli viettämässä tyttöjen iltaa ja Octavia oli taas pajalla? Pyöräilitkö Prismaan ostamaan ykkösolutta jolla joit kaatokännit? Hahah!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10332
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6873
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5024
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4577
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4326
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2898
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36