Ei tule mitään...

Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee.

Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnosta.

Tähän älkää turhaan vastatko.

En kerkeä huomenna koneelle katsomaan mahdollisia vastauksia.

Mutta tosiaan pohdittavaksi teille, varsinkin uskovaiset: mikä on kun raamattu ei herätä teissä mitään?

Yksinäni olen saanut niitä kirjoitella. Kenties jopa pilkattuna.

Ihan kuin te ette olisikaan uskovaisia vaan vain minä. Heh.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lightning_Star

      Kirjoitan nyt kuitenkin, vaikka sanoit ettet ehdi katsoa.... niin ehkä jossain vaiheessa ehdit katsoa mitä sinulle vastataan?

      Minusta on mielenkiintoista kuulla myös SINUN henkilökohtaisia ajatuksia aiheesta, mitä kirjoitukset herättävät?
      Toki minulle kirjoitukset kertovat paljon asioita... mutta kirjoituksista odottaisin vuorovaikutteista keskustelua, sen ympärille... ja niin olemme käsittääkseni saaneet aikaankin.... en tiedä miten sinä koet asian, koetko samoin?

      Tämä oli nyt minun mielipiteeni aiheesta, jonka käsittelyyn otit ja miten sen koen ja näen.

      • Olet aivan oikeassa, ja kiitos vinkistä.

        Peukkupaikkani on olleet monta kertaa sellaisia että ne käsittelevät riitaisuutta ja riitaa.

        "En ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan", ja sitten otin kohdan r-paikasta jossa kuvailtiin uskovien välistä riitaa ja kysyttiin:"Onko Kristus jaettu?"

        Tänään tuli kohta, jossa käskettiin(ystävällisesti:)) katsomaan kedon kukkia, kuinka kauniita ne ovat.

        Tuntui vastenmieliseltä kirjoittaa koko kohtaa. Sehän jatkuisi "älkää murehtiko sillä ennemmin jumala pitää teistä huolen kun hän pukee nurmikonkin"tms.

        Olen vain huomannut tämän palstan riitaisuuden, monen peukkupaikan yhteydessä.

        Uskovan kuuluu rakastaa, ei osoitella sormella ja arvostella, ollakseen hyvä uskovainen.

        Näin ei tällä riitaisella palstalla ole joten tuntuu etteivät he jumalan siunausta ansaitse koska hehän ei tee kuten tulisi tehdä.


      • UskoVainenko
        auroraboreallis kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, ja kiitos vinkistä.

        Peukkupaikkani on olleet monta kertaa sellaisia että ne käsittelevät riitaisuutta ja riitaa.

        "En ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan", ja sitten otin kohdan r-paikasta jossa kuvailtiin uskovien välistä riitaa ja kysyttiin:"Onko Kristus jaettu?"

        Tänään tuli kohta, jossa käskettiin(ystävällisesti:)) katsomaan kedon kukkia, kuinka kauniita ne ovat.

        Tuntui vastenmieliseltä kirjoittaa koko kohtaa. Sehän jatkuisi "älkää murehtiko sillä ennemmin jumala pitää teistä huolen kun hän pukee nurmikonkin"tms.

        Olen vain huomannut tämän palstan riitaisuuden, monen peukkupaikan yhteydessä.

        Uskovan kuuluu rakastaa, ei osoitella sormella ja arvostella, ollakseen hyvä uskovainen.

        Näin ei tällä riitaisella palstalla ole joten tuntuu etteivät he jumalan siunausta ansaitse koska hehän ei tee kuten tulisi tehdä.

        >>>Uskovan kuuluu rakastaa, ei osoitella sormella ja arvostella, ollakseen hyvä uskovainen.<<<

        Silloin kun uskova on Jumalan Hengen vallassa hän rakastaa automaattisesti. Hänen ei tarvitse yrittää rakastaa. "Hengen hedelmä on rakkaus" (Gal 5:22). Hengen hedelmää, Jumalan rakkautta, ei kukaan ihminen voi itsestään puristaa yrittämällä eikä sitä tarvitsekaan yrittää, se joko on siellä ja tulee esille uskovassa tai sitä ei ole. Pyhän Hengen vaikutus uskovassa on rakkaus. Raamattu puhuu paljon rakkaudesta UT:n puolella. Uskova rakastaa koska Jumalan Henki on hänessä. Jos et löydä etkä huomaa rakkautta uskovassa, vältä sellaista uskovaa.


      • Lightning_Star

        Kun me keskustelemme keskenään... voimme ja saamme keskustella sovussa, kuten tuleekin. Koen, että meillä on hyvät ja toisia kunnioittavat välit ja voimme arvostaa toisiamme sellaisina kuin olemme ja niine mielipiteineen ja arvoineen, jotka meillä on.

        Katson siihen, miten kohtaan henkilökohtaisella tasolla, lähimmäiseni... ja tässä tilanteessa kohtaan sinut yksilökohtaisesti.


    • Minua kiinnostaa kovasti Raamatunlauseesi.
      Tiedätkin, että olen avannut ihan oman keskustelufoorumin, joka on pyhitetty keskustelulle Jumalan ilmituksesta Hänen Sanassaan ja teoissaan. Tuolla foorumilla on jopa keskusteluosio tuollaisia Raamatunlauseitasi varten. Siis osio "Sana päivälle", joka löytyy osion "Hartaus" sisältä.
      Toivoisin, että saisin nähdä näitä Raamatunlauseitasi sielläkin. Siellä myös mielellämme keskustelemme näistä Raamatunlauseista. Täällä se ei useinkaan ole mahdollista siten kuin Jumalan Sanasta tulisi keskustella eli Rakkauden ilmapiirissä Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittaen.

      Jos laitat joskus Raamatunlauseita tuonne, niin lupaan keskustella kanssasi niistä.
      http://kalamos.keskustelu.info

      • Kiitos siitä. Ehkäpä joku päivä tulenkin sinne.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Kiitos siitä. Ehkäpä joku päivä tulenkin sinne.

        Tervetuloa. Sinun ei ole pakko edes rekisteröiytä sinne, jos et halua, mutta keskustelu sujuu jouhevammin jos rekisteröidyt.


      • kalamos kirjoitti:

        Tervetuloa. Sinun ei ole pakko edes rekisteröiytä sinne, jos et halua, mutta keskustelu sujuu jouhevammin jos rekisteröidyt.

        No, laita tämä nimimerkki mieleen. Jos tulen niin kirjoitan samalla nikillä.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        No, laita tämä nimimerkki mieleen. Jos tulen niin kirjoitan samalla nikillä.

        Mitä tuo nimimerkkisi tarkoittaa?


      • kalamos kirjoitti:

        Mitä tuo nimimerkkisi tarkoittaa?

        Kun siitä ottaa yhden ällän pois: "auroraborealis", sitten se tarkoittaa revontulia.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Kun siitä ottaa yhden ällän pois: "auroraborealis", sitten se tarkoittaa revontulia.

        Entä tarkoittaako se jotain muuta nyt kahden ällän kanssa?


      • kalamos kirjoitti:

        Entä tarkoittaako se jotain muuta nyt kahden ällän kanssa?

        Ei. Sisareni rekisteröi tämän minulle ja huumorilla hyväksyin sen yhden ylimääräisen ällän.


    • VaikeaSANOA_KÖH

      Jeshajahu 28:10 KÄSKY käskyn päälle, käsky käskyn päälle, läksy läksyn päälle, läksy läksyn päälle, milloin siellä, milloin täällä :13 NIINPÄ, on Herran Sana oleva heille: "Käsky käskyn päälle, käsky käskyn päälle, läksy läksyn päälle, läksy läksyn päälle, milloin siellä, milloin täällä", niin että he kulkiessaan kaatuvat selälleen ja ruhjoutuvat, että heidät kiedotaan ja vangitaan.

    • Lightning-Star

      Koetan tulevaisuudessa parhaani mukaan vastailla peukkupaikkoihin.... oli niissä jakeet ilman pohdintaa tai pohdinnan kanssa.

      Mutta toimitaan kumpainenkin vapaudesta käsin....ilman velvotteita, jotka sitoisi lähimmäistä... miten elämä kuljettaakin. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      263
      6187
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      146
      3616
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2609
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2062
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1635
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1635
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1483
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1300
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      107
      1150
    Aihe