Tänä päivänä KÄSKEN, rakasta minua tai kidutan sinua ikuisesti ja tulen joka kuukausi nauttimaan tuskastasi.
Jumalan Pääkäsky ja pakko.
ei vaihto ehtoa ei armoa ei laupeutta, ei vaan PAKKO mikä pakko. valitettavasti sanoo sieluni joka on tuhottu jo ennen syntymääni.
Kirottu olkoon se päivä kun synnyin!
Päivän Sana
'Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi'.
Mark. 12:30 (KR33/38)
ja tämä käsky on tästä:
5. Moos. 30:16 kun minä tänä päivänä käsken sinua rakastamaan Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaeltamaan hänen teitänsä ja noudattamaan hänen käskyjänsä, säädöksiänsä ja oikeuksiansa, että eläisit ja lisääntyisit ja että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua siinä maassa, jota menet ottamaan omaksesi.
Kuuluuko tämä myös pakanoille, jos kuulluu minulla ei ole toivoa, pelastuksesta, valitettavasti.
2. Kor. 9:7 Antakoon kukin, niinkuin hänen sydämensä vaatii, ei surkeillen EIKÄ PAKOSTA; sillä iloista antajaa Jumala rakastaa.
Herra Jeesus, en voi täyttää sinun määräämää PAKKOA, käskyä. rakasta minua!
valitettavasti.
Matt. 22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.
40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."
Herra sieluni ei rakasta sinua? !
Mitä voin tehdä ?
Herra RAKKAUTTA EI VOI OSTAA!
HErra olen maistanut ja sinä et maistu hyvältä ! mitä voin tehdä, lisää suolaa?
Herra en kykene täyttämään suurinta käskyäsi, toinen nyt menee nippa nappa mutta sillä ei ole väliä, sillä jos en rakasta sinua heität helvettiin!
Joten Jeesus, Elävän Jumalan Korkeimman Poika, mitä voin tehdä tahi sinä?
En löydä sinussa mitään rakastettavaa, valitettavasti.
joten jos voit edes sitten sanoa onko tämä loppu vai mitä: älä pidä minua enäään tässä tuskassam jos sitten heität minut helvettiin, niin mitä odotat, sillä minussa ei ole rakkautta ja et voi sitä millään ostaa tahi antaa!
Miksi teit minut Jumalani?
Herra jos alussa olin suuresti sinun tietäsi vastaan eli sinun ymmärrykseen mitä ja mikä on MINULLE HYVÄKSI:
eli sinä olet vanhenpi ja sinä teit mitä teit enkä voi sitä estää enkä voinnut sitä estää. valitettavasti.
Nyt Herra olen sinun tahtosi ja pakotetun elämän työn ja kättesi tulos.
mitä nyt sanot, eikö mennyt putkeen mitä suunnittelit?
Herra, nyt sinulla on omatekemäsi soppa, MINÄ, sinun edessäsi ja et tahdo sitä syödä ja olet pakottanut minut sitä syömään mitä en ole tehnyt ja sinä et tahdo nyt sitten syödä omaa keittoasi jossa on kuolema.
joten Jumala, "rakas", mitä sinä tahi minä voin tehdä.
annatko uuden käskyn, rakasta nyt helvetin kurja minua, käskee Jumala!
vittu, miksi minut teit?
Kirottu olkoon se päivä kun synnyin.
eli Jumalani ? ? ? ?
Rakasta minua tai kidutan sinua ikuisesti.
38
56
Vastaukset
- vittujavittu
no miksi enää valittaisin, en usko että herra kiireiltää ehtii auttamaan minua ja en tiedä kuinka suuri hätä tulee olla että jumala vaivutuu auttamaan. ps 50 tahi 51. sama se.
50 sillä david MURHAAJA ja SYYTTÖMÄN MURHAAJA sai heti tuhat profeettaa lohduttamaan ja antamaan Jumalan armoa MURHAAJALLE:
no sisi, kuinka suuri hädän tulee olla Herra että vaivaudut auttamaan muilta kiireiltäsi, esim Jos saatana tahi riivajat RUKOILEVAT niin HETI, mahdollisti 10 minuuttia tahi 30 minuuttia ja saatana on saanut SINULTA Jeesus avun hätäänsä.
Kiitos että edes taivaan linnut saavat leipää ja saatana sinun armosi.Kiitos Jeesus että edes jotain autat.
no et ole kyennyt auttamaan, ja kuten juutalaiset erämaassa olivat oikeassa ja sinä TAAS väärässä niin VALALLA VANNOTTU lupaus OLI TYHJÄ.
2. Moos. 14:11 Ja he sanoivat Moosekselle: "Eikö Egyptissä ollut hautoja, kun toit meidät tänne erämaahan kuolemaan? Mitä teit meille, kun johdatit meidät pois Egyptistä!
12 Emmekö sanoneet tätä sinulle Egyptissä? Sanoimmehan: Anna meidän olla rauhassa, että palvelisimme egyptiläisiä. Sillä parempi olisi ollut palvella egyptiläisiä kuin kuolla erämaahan."
4. Moos. 14:16 'Koska Herra ei kyennyt viemään tätä kansaa siihen maahan, jonka hän oli heille valalla vannoen luvannut, tappoi hän heidät erämaahan'.
Missä on nyt kaikkivaltias. ja onko sillä mitään merkitystä, sillä et ikinä ole minua rakastanut, sillä en voi rakastaa sinua. valitettavasti, sinö teit sieluni ja se ei ollut sinulle mieleen. OMA kätesi teki minut, äitini kohdussa? kuten typerä david sanoo.
miksi teit minut Herra ? Miksi sanoit ja vedit minut pois maailmasta ja lupasti pelastaa ja nyt et voi enää mitään tehdä JUmala KAikkivaltias.
Oletko nyt tyytyväinen itseesi.
no 40 vuotta ja risat päälle, miksi enää rukoilen tahi edes pyrin LÄHESTYMÄÄN sinua?
et uskaltanut tulla oikeutta käymään, ja nyt ymmärrän miksi!
jes 1.18 jes 43.jotain
Olisin OSOITTANUT sinulle että OLEN oikeassa. valitetavasti.
nauti nyt herra saatanan kanssa kätesi töistä ja toivon että pelastat sitten saatana, jos on hänellä vaivoja.
kiitos nyt tyhjästä.Jos katsot, että sinulla on etsikkoaika, nöyrry armon alle. Pelastus on lähellä. Vain viiden sanan päässä.
Luuk. 18:13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm- joopajoo7777
yurki1000js kirjoitti:
Jos katsot, että sinulla on etsikkoaika, nöyrry armon alle. Pelastus on lähellä. Vain viiden sanan päässä.
Luuk. 18:13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmJob 16:2
"Tuonkaltaista olen kuullut paljon; kurjia lohduttajia olette kaikki. joopajoo7777 kirjoitti:
Job 16:2
"Tuonkaltaista olen kuullut paljon; kurjia lohduttajia olette kaikki.7777. Riippuu asenteestasi.
- kysmys.tietolähteestä
Kuka on sinulle sanonut, että "kidutan ikuisesti"?
Sellaistahan rakkaussuhdetta ei ole olemassa.
Siis toisellapuolen on maailma, kaikkine mätäpaiseineen, niitten tekojen tähden ja
toisellapuolen olisi maailma, jossa pakkorakkaus perustuisi näköalaan, että jos ei syty, on väkivaltainen päätös valinnalle.
Eihän sellaista ole olemassakaan muualla, kuin harhaannutetussa muotojumalisuusopetuksessa. - JumalanVOIMA
Kerro tilasi ja tilanteesi Jeesukselle ja pyydä Taivaan Isältä uskoa Jeesuksen Nimeen Jeshua=HerraJHWH Pelastaa. Ole rehellinen ja nöyrry tottelemaan Jumalan Raamatun Sanaa, niin Jeesus vaikuttaa PyhänHengen kautta sinussa tahtomisen ja ainoastaan hyvien tekojen tekemisen, Rakkauden, enemmän tahtoa kuin tunnetta. 1.Johanneksenkirje 1:9 TUNNUSTA SYNTISI JESHUALLE !
- vittujavittu
"Kerro tilasi ja tilanteesi Jeesukselle"
Jeesus, rohkenin ajatella ja toivoa että rakastat minua, koiran raatoa.
anna anteeksi suuri syntini.
HErra en tee enää syntiä. vittujavittu kirjoitti:
"Kerro tilasi ja tilanteesi Jeesukselle"
Jeesus, rohkenin ajatella ja toivoa että rakastat minua, koiran raatoa.
anna anteeksi suuri syntini.
HErra en tee enää syntiä.Sorry jos tunkeilen, mutta kuulutko sellaiseen seurakuntaan, jossa on Herraan luottavia ihmisiä? Jos kuulut, se on sinua varten, jotta voisit saada tukea hengelliselle kasvullesi. Käytä siis hyväksesi. Tämä on vain keskustelufoorumi.
- eileipääeirahaa
yurki1000js kirjoitti:
Sorry jos tunkeilen, mutta kuulutko sellaiseen seurakuntaan, jossa on Herraan luottavia ihmisiä? Jos kuulut, se on sinua varten, jotta voisit saada tukea hengelliselle kasvullesi. Käytä siis hyväksesi. Tämä on vain keskustelufoorumi.
Valitettavasti en voi mennä mihinkää sillä en ENÄÄ luota yhteenkää uskovaa, saati paimenee jolla on rahan ja vallan ja lihan himo. ja elää jatkuvassa haureudessa kuten david batseban kanssa.
eli mikä herran seurakunta esim helsinkissä on puhdas jossa ei käsien päällä panemisen kautta ole vaaraa saada VÄÄRÄÄ tulta ja jopa riivaajia!
eli olen valitettavasti ollut nyt about 15 vuotta YKSIN:
ja nyt on vieläpä sukuni häljännyt minut, kuten Herra Jeesus!
Mutta herra sanoi, en minä jätä teitä yksin./orvoiksi.
ja valitettavasti, HErra Taas petti minut.
joten en luota edes Herran sanoihin jotka ovat valalla vanottuja, vaan yksin ja vain jos on tekoja. Kuten Jeesus itseään kehuu.
eleln usko sanoja uskokaa tekoja, kehuu pettäjä Jeesus-
valitettavasti.
joten odoan kuolemaan ja mahdollista helvettiä palkkaksi 40 vuotta ja risat, vaelluksesta ja en usko että Herralla on minua johtaa hyvä tahto. olin sitten hyvä tahi paha.
ja pahat saavat aurinko, armoa ja laupeutta mutta minä en saa edes yhtä leivän palaa enkä uutta 'hammasa'.
Mutta, Kiitos Jumalalle, saatanan ei tarvitse odottaa hädässä Jumalan Pojan Jeesuksen apua vaan apu tulee heti.
mark 5 ja luuk jotain.
ja siksi Kiitän ja kunnioitan JUmalaa kun hän suuressa armossa auttaa saatanaa ja pitää taivaan linnuista huolta.
jos ei ole tekoja on turha tulla tyhjiä petollisia lupauksia antamaan.
Jumala todistaa itse:
Jos on vannonut omaksi vahinnoksi tulee kuitenkin vannottu vala pitää.
Tämä on jumalalle
Jos ihminen rikkoo oman valan tahi vannoman lupauksen, jumala tappaa ja tuhoaa kaikki jotka ovat 1000km läheisyydellä.
että se jumalan valalla vannomaista valoista. eli tyhjää omaa kehua.
valitettavasti. turha oli jumalaa palvella ja menttää koko elämä!
kuten Jumalan profeetta Malakia todistaa.
turhuuksien turhuus.
ja lisää kahvia sillä ei tule unta.
jumala ei välitä mistään muusta kuin omasta perseestä.
ja saatana hyvin voinnista ja taivaan linnuista.
ei leipää ei rahaa. mutta OLEN suomalainen, mutta suomalaiset eivät enää suomessa saa suomen lekien mukaan apua.
joten iloitkaa esivallasta jolle JUmala kaikkivaltias ei voi eikä tahdo mitään tehdä. eileipääeirahaa kirjoitti:
Valitettavasti en voi mennä mihinkää sillä en ENÄÄ luota yhteenkää uskovaa, saati paimenee jolla on rahan ja vallan ja lihan himo. ja elää jatkuvassa haureudessa kuten david batseban kanssa.
eli mikä herran seurakunta esim helsinkissä on puhdas jossa ei käsien päällä panemisen kautta ole vaaraa saada VÄÄRÄÄ tulta ja jopa riivaajia!
eli olen valitettavasti ollut nyt about 15 vuotta YKSIN:
ja nyt on vieläpä sukuni häljännyt minut, kuten Herra Jeesus!
Mutta herra sanoi, en minä jätä teitä yksin./orvoiksi.
ja valitettavasti, HErra Taas petti minut.
joten en luota edes Herran sanoihin jotka ovat valalla vanottuja, vaan yksin ja vain jos on tekoja. Kuten Jeesus itseään kehuu.
eleln usko sanoja uskokaa tekoja, kehuu pettäjä Jeesus-
valitettavasti.
joten odoan kuolemaan ja mahdollista helvettiä palkkaksi 40 vuotta ja risat, vaelluksesta ja en usko että Herralla on minua johtaa hyvä tahto. olin sitten hyvä tahi paha.
ja pahat saavat aurinko, armoa ja laupeutta mutta minä en saa edes yhtä leivän palaa enkä uutta 'hammasa'.
Mutta, Kiitos Jumalalle, saatanan ei tarvitse odottaa hädässä Jumalan Pojan Jeesuksen apua vaan apu tulee heti.
mark 5 ja luuk jotain.
ja siksi Kiitän ja kunnioitan JUmalaa kun hän suuressa armossa auttaa saatanaa ja pitää taivaan linnuista huolta.
jos ei ole tekoja on turha tulla tyhjiä petollisia lupauksia antamaan.
Jumala todistaa itse:
Jos on vannonut omaksi vahinnoksi tulee kuitenkin vannottu vala pitää.
Tämä on jumalalle
Jos ihminen rikkoo oman valan tahi vannoman lupauksen, jumala tappaa ja tuhoaa kaikki jotka ovat 1000km läheisyydellä.
että se jumalan valalla vannomaista valoista. eli tyhjää omaa kehua.
valitettavasti. turha oli jumalaa palvella ja menttää koko elämä!
kuten Jumalan profeetta Malakia todistaa.
turhuuksien turhuus.
ja lisää kahvia sillä ei tule unta.
jumala ei välitä mistään muusta kuin omasta perseestä.
ja saatana hyvin voinnista ja taivaan linnuista.
ei leipää ei rahaa. mutta OLEN suomalainen, mutta suomalaiset eivät enää suomessa saa suomen lekien mukaan apua.
joten iloitkaa esivallasta jolle JUmala kaikkivaltias ei voi eikä tahdo mitään tehdä.Onko todellakin niin, että kaikissa Helsingin seurakunnissa ollaan väärän tulen vallassa? Onko todellakin niin, ettei Helsingistä löydy yhtään tervehenkistä uskovaa?
- Ota.tyynesti
Jestas sentään. Aloittaja on kimmastunut Jumalalle.
Vaikkakin on hyvä lukea Raamattua, ei ole suositeltavaa lähteä itse tekemään siitä tulkintoja. Yleensä asiaan tarvitaan muutamakin teologi. Helluntailaiset ovat ylpeää väkeä ja ovat "opettaneet" ihmisille, että Raamattua voi lukea suoraan ja fundamentalistisesti, näin ei ole. Yksittäinen ihminen ei voi noin vain selittää Raamattua, vaan tulee tuntea oikea oppi.
Ensinnäkin, nk. Vanha testamentti koostuu juutalaisten vanhoista kirjoituksista ja näiden kirjojen tarkka noudattaminen sellaisenaan, fundamentalistisesti, on pikemminkin juutalaista lakioppia.
Kristityt uskovat, että Jeesus täytti lain ja tähän, Uuteen liittoon perustuu kristinusko. Kristinuskon mukaan Vanha testamentti siis kuvaa nk. Vanhaa liittoa, joka ei sellaisenaan ole enää voimassa. Vanha testamentti on kuitenkin tietyllä tavalla teologinen esikuva Uudesta liitosta.
Yleensä Raamattua itseopiskelevat aloittavat lukemisensa juuri Vanhasta testamentista, joka on liitetty kristillisen Raamatun alkuun ainoastaan sen kronologisen, eli ajallisen kirjoitustaustansa vuoksi. Jos alkaa lukea VT:a fundamentalistisesti, törmää ainoastaan muinais-israelilaiseen juutalaisuuteen, joka yksin ei ole tänä päivänä edes juutalaisuutta, vaan juutalaisuuskin on muuttunut noista ajoista, siihen on liittynyt myös muita opetuksia.
Itse suosittelen kristillisiä kirkkoja, joiden opetukset perustuvat vakavastiotettavaan teologiaan, kuten esim. luterilaiseen kirkkoon. Ei helluntailaisuuteen, jonka opit ovat pinnallisia ja niitä voivat tulkita ketkä tahansa kadun ihmiset omalla tavallaan ja joka ei ole totuus Jumalan tahdosta.
Kristillinen papisto on korkeasti koulutettua ja kristillisten kirkkojen opit todellakin harkittuja ja koko Raamatun historian ja jumaluusopin tuntevia.
Aloittaja: pistä Raamattu kiinni ja ala käydä esim. luterilaisen kirkon jumalanpalveluksissa ja juttele papin, tai muiden, teologisesti koulutettujen seurakuntatyöntekijöiden kanssa. Vain henkilö, joka tuntee oikean opin, voi opettaa muita.
Helvetti ei ole mikään palava paikka, jossa Jumala iänkaiken kiduttaisi ihmistä. Tämä käsitys on syntynyt 1300-luvulla eläneen italialaisen, room.katolilaisen kirjailija Danten mielikuvituksesta, "Jumalainen näytelmä"-kirjan kuvauksista. Raamatun kuvaama "helvetti" on pikemminkin kaatopaikka, jossa ihminen on iäti, tai ainakin määrätyn ajan, todella erossa Jumalasta, ihmisen oman valinnan vuoksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jumalainen_näytelmä
Jumala kutsuu ihmistä, yleensä ja korkeintaan kahdesti, tai kolmesti hänen elämänsä aikana. Silloin kun kuulee Jumalan kutsun, siihen kannattaa vastata. Voi tulla aikoja, jolloin ihminen itse yrittää kutsua Jumalaa, mutta Hän ei vastaa, sillä pelastus tulee ainoastaan Jumalan suunnalta, Hänen kutsustaan, ei ihmisen tekojen ja oman valinnan kautta. Näitä Jumalan kutsun aikoja nimitetään "etsikkoajoiksi".
Meillä monilla on tästä aivan omakohtaiset kokemuksetkin. Itse hylkäsin Jumalan kutsun ja aloin elää oman, maailmallisen tahtoni mukaan. Mutta "maailma" ei ollutkaan niin kiva. Kutsuin Jumalaa auttamaan, mutta Hän ei auttanut siten kuin olisin toivonut. Kävin läpi oikein kunnon "myllyhoidon" (en nyt tarkoita AA:n "myllyhoitoa"). Tuon, n. 10 vuoden kurituksen aikana minusta tehtiin nk. täyttä pässinlihaa. Jumala kylläkin auttoi minua ja monesti enkelitkin olivat turvanani.
Sitten, kun oli Jumalan aika, alkoi elämässäni tapahtua muutos.- asdasdas234234
"Sitten, kun oli Jumalan aika, alkoi elämässäni tapahtua muutos."
hyvä sinä!
Jumala olkoon ylpeä sinusta ja olkoon kanssasi. - Koiranraato
"Aloittaja: pistä Raamattu kiinni"
"Vain henkilö, joka tuntee oikean opin, voi opettaa muita."
Pyhä henki tuskin pystyy opettamaan joten voitko rukoilla että jumala lähettää jonkun ihmisen sillä pyhä henki ei osaa eikä tee mitä on virka.
jees laitan raamatun kiinni. hyvä neuvo, kiitos. Ota tyynesti: " Jos alkaa lukea VT:a fundamentalistisesti, törmää ainoastaan muinais-israelilaiseen juutalaisuuteen, joka yksin ei ole tänä päivänä edes juutalaisuutta, vaan juutalaisuuskin on muuttunut noista ajoista, siihen on liittynyt myös muita opetuksia."
Käsittääkseni koko Raamattu on elävöittävää Jumalan sanaa. VT sisältää Karitsan pelastavan uhriveren:)
Jes. 53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
5Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.
- Koiranraato
Voi vittu, minä kurja koiran raato, rohkenin suuressa ylpeydessäni jopa anoa Jumalalta joka on tehnyt kaiken sekä taivaassa että maassa, että tulisi tyköni.
voi mikä ylpeys ja ylimielisyys.
Oi JUmala anna anteeksi että kuvittelin että sinä minua rakastat ja tahdot nähädä kasvoni, ja olet hiljaa koska rakastat minua.
sef
Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
Oi Jumalani, anna anteeksi että kuvittelin että sinä iloitset minusta ja riemuitset.
Oi Jumalani, vielä on saman kaltaista ylpeyttä ja ylimielisyyttä, sillä uskoin että tahdot pelastaa minut.
edes saatana ei huoli minua takaisin, kuinka sitten sinä joka olet Jumala!
oi Jumala anna anteeksi suuri syntini sillä rohkenin toivoa että sinä jopa puhuisit minulle.
Herra, ei edes oma lihallinen isäni, kehdannut tunnustaa minua ihmisten edessä!
Kuinka sitten Jumala kaikkivaltias joka on itse rakkaus.
Jos oma lihallinen isäni ei sietanyt minua kuten ei äitinikää, kuinka minä saatanan kurja koiran raato olen kehdannut kuvitella että kaiken maailma "äiti" Jumala kaikkivaltias minua sietäsi. edes saatana ei tahdo olla kanssani.
Oi Jumala, pyrin 'kaikesta sydämestäni ja kaikesta sielustani ja kaikesta mielestäni ja kaikesta voimastani' tekemään parannusta tästä hulluudesta ja suurista haaveistani.
että voisin mukamas olla kerran pelastettu ja jo maanpäällä saisin kuulla ja nähdä sinua.
Oi Jumala ole minulle armollinen suuren ylpeyteni ja typeryyteni kanssa.
Nyt Jumala tiedän etten ole edes koiran raadon arvoinen sinun tahi saatanan tahi vanhempieni silmissä.
Anna anteeksi suuri syntini.
pyrin etten enää syntiä tee.- Nuku.hyvin
Noh. Älähän nyt aivan ryve masennuksessasi. Kyllä se siitä. Sait ja saat purettua pahaa oloasi. Kyllä Taivaan Isä kuuntelee. Et ole ensimmäinen joka on tuskassaan ja väsymyksessään hermonsa menettänyt.
Ja Jumalahan on armollinen. Ole ihan hiljaa, sillai hissukseen Jumalan edessä, pistä illalla pää tyynyyn ja lue iltarukous, ihan omin sanoin. Ja sitten nukut hyvin.
Levolle lasken, Luojani:
https://www.youtube.com/watch?v=eaFzfm4_ae0 - eiuntaeirauhaa
Nuku.hyvin kirjoitti:
Noh. Älähän nyt aivan ryve masennuksessasi. Kyllä se siitä. Sait ja saat purettua pahaa oloasi. Kyllä Taivaan Isä kuuntelee. Et ole ensimmäinen joka on tuskassaan ja väsymyksessään hermonsa menettänyt.
Ja Jumalahan on armollinen. Ole ihan hiljaa, sillai hissukseen Jumalan edessä, pistä illalla pää tyynyyn ja lue iltarukous, ihan omin sanoin. Ja sitten nukut hyvin.
Levolle lasken, Luojani:
https://www.youtube.com/watch?v=eaFzfm4_ae0yötä päivää joku kiusaa minua, jumalan poika jeesus vai saatana, en tiedä mutta ei ole edes hetkeä lepoa ei rauhaa.
en saa sylkeäni rauhassa nielaista, ja taas on helvetin moinen ahdostus ja tuska ja jatkuva pressi sielussa ja en voi estää "puhetta" mitä lie.
ei siis mitään ääniä kuten joka saattaa kuulla vaan mitä lie-.
HErra sanoi, ja opetti.
ISÄ, "rakas" taivaan ISÄ, älä JOHDATA MEITÄ SAATANAN TYKÖ KIUSATTAVAKSI
vaaan päästä meidät saatanasta. matt 6
valitettavasti jumala tekee mitä tahtoo ja an voi mitään valita. se on kuolema.
Kuolema pakenee. saatana ei ja JEesus lymyää taivaan valtaistuimen takana sormi suussa ja vapisee.
- koiranraato
i niin herra , ihan uteliaisuutta, murhaaja david sanoo psalmissa että sinä tahdot auttaa hädän päivänä.
voitko herra kertoa, kurjalle koiran raadolle, mikä tahi kuinka suuri se hätä tulee olla?
kiitos jos vaivaudut edes kuuntelemaan minua ja pyydän anteeksi jos olen sinua vaivanut ja kuluttanut kallista aikaasi. - koiranraato
Herra perun kaikki lupaukseni ja valani sinulle ja en niitä enää tarvitse sillä tuskin sinä olet kiinnostunut minusta, ainakaan tekojen perusteella.
onhan se ihan sama jos olet itse minun kanssani niin että näen tahi kuulen tahi jos luen sanastasi että olet aina kanssani.
en herra huomaa mitään eroa tässä.
joten kiitos suuresta rakkaudestasi joka on kirjoitettu.
ihan sama koenko sen oikeasti tahi luen sen 1 Kor 13-
sillä sinä itse olet se sana.
joten turhaa herra tulet jos olet edes ajatellut tulla tyköni, sillä eikö se ole jo ihan tarpeeksi että sen olen lukenut?
sinun koiranraatosi.- Nuku.hyvin
No niin. Sillä lailla. Ei Jumala armahda meitä meidän hyvien tekojemme, tai jätä armahtamatta meitä meidän pahojen tekojemme tähden, vaan katsoo ainoastaan sitä, että luotamme Jeesuksen meille hankkimaan sovitukseen.
Ei tarvitse olla suurta uskoa ja suuria tekoja, sillä meistä itsestämme ei ole mihinkään. Luotat vaan jeesukseen, sillai ihan vähän. Ei tarvitse olla Suurta Luottamusta, vaan ihan vilkaisu kohti Jeesusta, niinkuin israelilaisilla se vaskikäärme. Käärmeiden purtua heitä, he vaan vilkaisivat sitä ja paranivat. Samoin on Jeesuksen risti. Jeesus tuli synniksi meidän puolestamme ja nostettiin ristinpuuhun. Vain katsomalla ja luottamalla Häneen, me saamme synnit anteeksi.
4.Moos.21: 4-10
4 Senjälkeen he lähtivät liikkeelle Hoorin vuorelta Kaislameren tietä kiertääksensä Edomin maan. Mutta matkalla kansa kävi kärsimättömäksi.
5 Ja kansa puhui Jumalaa ja Moosesta vastaan: "Minkätähden te johdatitte meidät pois Egyptistä kuolemaan erämaahan? Eihän täällä ole leipää eikä vettä, ja me olemme kyllästyneet tähän huonoon ruokaan."
6 Silloin Herra lähetti kansan sekaan myrkkykäärmeitä, jotka purivat kansaa, niin että paljon kansaa Israelista kuoli.
7 Niin kansa tuli Mooseksen luo, ja he sanoivat: "Me teimme syntiä, kun puhuimme Herraa ja sinua vastaan. Rukoile Herraa, että hän poistaa käärmeet meidän kimpustamme." Ja Mooses rukoili kansan puolesta.
8 Silloin Herra sanoi Moosekselle: "Tee itsellesi käärme ja pane se tangon päähän, niin jokainen purtu, joka siihen katsoo, jää eloon".
9 Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon.
10 Sitten israelilaiset lähtivät liikkeelle ja leiriytyivät Oobotiin. - 3535353535
yurki1000js kirjoitti:
Amen. "Hänen nimensä on Jeesus"
https://www.youtube.com/watch?v=OyP_vf6oHhoJos jumala voi valkeudessa vaeltaa eikä pahat teot ole esteenä , voi nostaa katseensa eikä tarvitse lymytä taivaan suojassa.
jos on puhtaat jauhot pussissa niin miksi ei tule käymää oiketta ja ja sitten tee mitä tahtoo.
jes 1 ja jes 43.
jumala ei uskalla käydä oikeutta nyt maanpäällä vaan mitä todennäköisemmin pakottaa minut helvetiin kuten juudaksen jonka valitsi.
valitettavasti. 3535353535 kirjoitti:
Jos jumala voi valkeudessa vaeltaa eikä pahat teot ole esteenä , voi nostaa katseensa eikä tarvitse lymytä taivaan suojassa.
jos on puhtaat jauhot pussissa niin miksi ei tule käymää oiketta ja ja sitten tee mitä tahtoo.
jes 1 ja jes 43.
jumala ei uskalla käydä oikeutta nyt maanpäällä vaan mitä todennäköisemmin pakottaa minut helvetiin kuten juudaksen jonka valitsi.
valitettavasti.353... Mitä armo merkitsee sinulle? Minulle se merkitsee sitä, ettei minun tarvitse suorittaa mitään pelastuakseni. Lisäksi tiedän, ettei lihassani ole mitään hyvää. Ilman Jumalan armoa olisin puilla paljailla. Taidatkin tietää nämä asiat.
Suo anteeksi, mutten ymmärrä valitustasi. Näe mielummin itsesi armahdetuksi. (Video käynnistyy hitaasti)
http://www.godtube.com/watch/?v=7L7PDGNX- EiARMoaEiRakkautta
yurki1000js kirjoitti:
353... Mitä armo merkitsee sinulle? Minulle se merkitsee sitä, ettei minun tarvitse suorittaa mitään pelastuakseni. Lisäksi tiedän, ettei lihassani ole mitään hyvää. Ilman Jumalan armoa olisin puilla paljailla. Taidatkin tietää nämä asiat.
Suo anteeksi, mutten ymmärrä valitustasi. Näe mielummin itsesi armahdetuksi. (Video käynnistyy hitaasti)
http://www.godtube.com/watch/?v=7L7PDGNXArmo on "tilanne" riippuvainen. Teko ja armo on vastakkaiset "ominaisuusdet".
Armo synnissä olevalle on eri kuin
Armo lahjojen tahi virkojen tahi siinä saako nähdä jumalan tai ei:
Mooses ja Paavali.
"Suo anteeksi, mutten ymmärrä valitustasi."
Ole vapaa, annan sinulle anteeksi. Jeesuksen nimessä.
nyt armo minussa tahi minulle.
alussa ennen kuin olen syntynyt Jumala antoi määrän armo, mitalla.
Jaakob sai enemmän armoa kuin eesau.
Pietari sai enenmmän armo kuin juudas.
Armo ja rakkaus kävelee käsikädessä, sekä
Armo ja usko. (epäusko)
Viisaus poistaa epäuskon. sitä saa kuulemma soimaamatta kunhan pyytää.(Teoria)
Rakkaus on kasvavaa lajia samoin usko ja Armo.
Kuka tahtoo rakastaa minua? kuka tahtoo osoittaa armoa minulle?
ja näistä 'eväistä' rakentuu usko ja LUOTTAMUS.
nyt sanot ettet ymmärrä. sama täällä, Herra en ymmärrä sinua.
valitettavasti, olen jäännyt vaille rakkautta, vanhemmat ja "kaikki" ihmiset.
tämä on saattanut synnyttää KATKERUUTTA. valitettavasti.
Olen myös jäänyt vaille rakkautta seurakunnassa, missä he ovat aina pitäneet minua halpana, joten he eivät ole osoittaneet rakkautta, ENNEN kuin olen tehnyt sitä ja tätä. eli heidän lakien mukaan parannusta. ja rakkaus on ollut ARMOTONTA:
ei armoa, ei rakkautta ei edes yhtä ystävää!
Olen ollut uskossa, vuodesta -74 noin, ja vain YKSI USKOVA on käynnyt kylässä ja hänellä oli nälkä.
Kun hän kylläisenä lähti annoin pakaste lihaa noin 3kg.
40 vuotta ja YKSI uskova, ei ystävä, vaan tiesi että tämä mies antaa jos tietää että on tarve.
joten saattaa olla että ymmärrät miksi valitan Jumalan Pojalle.
Miksi sanot herra, "en minä jätä teitä orvoiksi vaan tulen sinun tykösi"
ja kun en ole havainnut herraa, se on saattanut saada aikaan KATKERUUTTA Herraa kohtaa.
Nyt siis saattaa olla katkeruutta ihmsiä ja herra kohtaa. valitettavasti.
Olen jäännyt osattomaksi rakkaudesta ja
Armosta.
kaikki nämä rakkaus, usko ja armo tulisi kasvaa.
NYT mikä on se joka ANTAA sen kasvun?
Te, uskovat, ja itse Jumala.
Mutta valitetavasti:
Hepr. 12:15 ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,
pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta,
Hepr. 13:9 Älkää antako monenlaisten ja vieraiden oppien itseänne vietellä; sillä on hyvä, että sydän saa vahvistusta armosta eikä ruuista, joista ne, jotka niitä menoja ovat noudattaneet, eivät ole mitään hyötyneet.
sillä on hyvä, että sydän saa vahvistusta armosta
1. Tim. 1:14 ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
Herramme armo -- VAIKUTTAA rakkautta
Fil. 2:1 Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta,
1. Tess. 5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
1. Piet. 4:8 Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden".
varmaa asian ydin on esillä.
Kuka tahtoo rakastaa, Osoittaa minulle rakkautta ? Armoa ? Lohdutusta?
Monet, Jos teen kuten he vaativat. esim seurakunta.
Joten uskovien tehtävä on PITÄÄ HUOLTA OMISTAA:
rakastaa, antaa ja ottaa, sekä antaa ja ottaa armoa.
ja tämä LISÄÄ USKOA JA TOIVOA.
nyt jos kukaan ei osoita minulle rakkautta, ei armoa ei 'uskoa'.
MISTÄ SITÄ SAAN ?
K-kaupasta sitä ei voi ostaa.
ja kuten aloitin:
Jumalan Pääkäsky ja pakko.
ei vaihto ehtoa ei armoa ei laupeutta, ei vaan PAKKO mikä pakko. valitettavasti sanoo sieluni joka on tuhottu jo ennen syntymääni.
Kirottu olkoon se päivä kun synnyin!
Jumala siis on mitalla antanut armoa ENNEN kuin edes olin.
Ef. 4:7 Mutta itsekullekin meistä on armo annettu Kristuksen lahjan mitan mukaan.
Eesau ja juudas saivat vähän ja pienellä mitalla. Mooses ja Paavali isolla.
en tiedä mikä mitta minulla on.
Joten Rakkautta kuten ei armoa VOI OSTAA, se on LAHJA.
Jumalalta ja
Ihmisiltä, erikoisesti uskovilta.
Joten olen köyhää köyhempi kaikessa Mikä on tärkeää.
valitettavasti.
no en jatka ette pidä Jumalan lahjaa, armoa pilkkana. - JumalanÄPÄRÄ
yurki1000js kirjoitti:
353... Mitä armo merkitsee sinulle? Minulle se merkitsee sitä, ettei minun tarvitse suorittaa mitään pelastuakseni. Lisäksi tiedän, ettei lihassani ole mitään hyvää. Ilman Jumalan armoa olisin puilla paljailla. Taidatkin tietää nämä asiat.
http://www.godtube.com/watch/?v=7L7PDGNXOnko nöyryys, teko vai lahja?
(Roomalaiskirje ja yleensä Paavali) = ARMO JA Teko ovat vastakkaiset.
ja Jumala sanoo sanassa:
Kol. 3:12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
Jaak. 4:6 Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
1. Piet. 3:8 Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä.
Näyttää siltä että nyöryys on sekä teko että persoonan sielun jonka Jumala on tehnyt ominaisuus.
jos on teko se ON ANSIO: ei lahja.
Room. 9:13 niinkuin kirjoitettu on: "Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin".
14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".
16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä".
18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
"Miksi minusta tällaisen teit?" = sielu ja sen ominaisuus.
Job 31:15 Eikö sama, joka äidin kohdussa loi minut, luonut häntäkin, eikö sama meitä äidin sydämen alla valmistanut?
Ps. 139:13 Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
Jer. 1:4 Minulle tuli tämä Herran sana:
Jer. 1:5 "Jo ennenkuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennenkuin sinä äidistä synnyit, minä sinut pyhitin; minä asetin sinut kansojen profeetaksi".
Daavid:
Ap. t. 13:22 Mutta hän pani hänet viralta ja herätti heille kuninkaaksi Daavidin, josta hän myös todisti ja sanoi: 'Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, sydämeni mukaisen miehen, joka on tekevä kaikessa minun tahtoni'.
19 (89:20) Silloin sinä näyssä puhuit hurskaillesi ja sanoit: "Minä olen pannut avun sankarin käteen, olen kansan keskeltä korottanut valittuni:
20 (89:21) minä olen löytänyt Daavidin, palvelijani, olen voidellut hänet pyhällä öljylläni.
Jumala teki Daavidin sielun = sydämen ja mielen ja kaikki.
ja tästä omasta tekeleestä Jumala tykkää :)
ja miksi ei tykkäisi.
joten en voi mitään jos Jumala ei rakasta minua eikä välitä minusta.
valitettavasti. - madam-and-pete
JumalanÄPÄRÄ kirjoitti:
Onko nöyryys, teko vai lahja?
(Roomalaiskirje ja yleensä Paavali) = ARMO JA Teko ovat vastakkaiset.
ja Jumala sanoo sanassa:
Kol. 3:12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
Jaak. 4:6 Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
1. Piet. 3:8 Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä.
Näyttää siltä että nyöryys on sekä teko että persoonan sielun jonka Jumala on tehnyt ominaisuus.
jos on teko se ON ANSIO: ei lahja.
Room. 9:13 niinkuin kirjoitettu on: "Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin".
15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".
16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä".
19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
"Miksi minusta tällaisen teit?" = sielu ja sen ominaisuus.
Job 31:15 Eikö sama, joka äidin kohdussa loi minut, luonut häntäkin, eikö sama meitä äidin sydämen alla valmistanut?
Ps. 139:13 Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
Jer. 1:4 Minulle tuli tämä Herran sana:
Jer. 1:5 "Jo ennenkuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennenkuin sinä äidistä synnyit, minä sinut pyhitin; minä asetin sinut kansojen profeetaksi".
Daavid:
Ap. t. 13:22 Mutta hän pani hänet viralta ja herätti heille kuninkaaksi Daavidin, josta hän myös todisti ja sanoi: 'Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, sydämeni mukaisen miehen, joka on tekevä kaikessa minun tahtoni'.
19 (89:20) Silloin sinä näyssä puhuit hurskaillesi ja sanoit: "Minä olen pannut avun sankarin käteen, olen kansan keskeltä korottanut valittuni:
20 (89:21) minä olen löytänyt Daavidin, palvelijani, olen voidellut hänet pyhällä öljylläni.
Jumala teki Daavidin sielun = sydämen ja mielen ja kaikki.
ja tästä omasta tekeleestä Jumala tykkää :)
ja miksi ei tykkäisi.
joten en voi mitään jos Jumala ei rakasta minua eikä välitä minusta.
valitettavasti.Sorry, mutta susta ei ota selkoa. En osaa sanoa sulle mitään:(
Yurki
- Ethuku
Sinä rakastat Jeesusta. Kaipaat häntä ja rukoilet tässäkin viestissä häntä jopa kauniisti
Olet vain täynnä vihaa sitä väärää kuvaa kohtaan,m i t ä on rakkaus. Sinä pönttö rakastat jo palavasti. sun sanojen asettelussa paistaa läpi, edellämainittu.- YlistysIsälle
sama se olen jumalan, omien vanhempien ja sukuni sekä saatanan silmissä arvoton koiranraato.
jumala eikä isä (lihallinen) pidä minua edes yhden sanan arvoisena saati että vaivautuisi auttamaan.
valitetavasti jumalalla on kiire auttaa riivaajia, jotka tappavat ja tuohovat ihmisen.
joten jos minä tahi joku sitoo saatanan, Jumala Pojan armo tulee ja auttaa saatana hädässä eikä saatanan tarvitse odottaa vuosikymmeniä.
valitettavasti.
Minun rakkkauteni on jumalan silmissä tuhra ha liaan vaatimaton, Jumala ei tehnyt sieluani kuten teki daavidin josta sanoo.
minä löysin sieluni mukaisen miehen.
ja jumala itse on sen sielun kuten minunkin tehnyt.
eli soppa (minä) jonka jumala teki ei maistu nyt jumalalle mutta pakottaa minut sen syömään vaikka padassa turmio ja tuho ja hävitys.
Kiitos ISä että poikasi auttaa saatanaa ja taivaan lintuja. - JumalanÄPÄRÄ
"Sinä rakastat Jeesusta. Kaipaat häntä ja rukoilet tässäkin viestissä häntä jopa kauniisti "
Totta, mutta minun rakkauteni ja uskoni on tyhjää kun Jumala ei välitä minusta.
Eesaus itki katkerasti ja samoin Juudas, mutta:
Room. 9:15
mooses ja Paavali eivät itkeneet.
minä olen neuvoton ja sanaton.
armoa ei saa ostettua eikä voi estää jos Jumala paaduttaa minut.
vai tahtoiko faaroa että sydän paatuu tahi juudas?
- Raamattu
Loppumattoman vaivan oppi on epäraamatullista. Sille ei voida löytää tyydyttävää perustetta Jumalan luonteesta. Loppumatonta vaivaa ja Jumalan rakkautta on mahdotonta yhdistää. Jompikumpi on hylättävä. Miksi olisi kaikkitietävä Jumala koskaan luonnut ihmistä, kun Hän luodessaan jo tiesi hänen joutuvan loppumattomaan vaivaan. Voiko sellainen Jumala olla hyvä?
Raamattu. Tärkeintä on nöyrtyä armon alle eli vastata Jumalan kutsuun. Hän saattaa kutsua jopa kolme kertaa.
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle. <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
- Joriittää888888
Miksi herra hylkäsit minut
- ttkkl
Jeesus opetti:"Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimäistäsi niinkuin itseäsi!" Lue paremmin Uudesta Testamentista!
- JumalanÄPÄRÄ
Olen Jumalan "vahinko" ja joku uskova on kylvänyt siemenen mitä Jumala ei tarkoittanut.
Mutta se siemen iti.
Joh 1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
- Lihan tahto
- Miehen tahto
- Jumalan Tanto.
Joten olen vahinko mutta kuitenkin "osin" elävä"!
Miksi Jumalani? - ttkkl
"Laittomuuden ihminen korottaa itsensä jumalaksi ja asettuu Jumalan Temppeliin ja sano olevansa jumala." 2. Tessalonikalaiskirje, Raamattu
- JumalanÅPÄRÄ
ja ????
- LunastajaONJeesus
Nyt sain siis, sieluni tuskaa pois ja purkaa teille, joten taas, kiltisti, Herran Jeesuksen jalkojen juurelle, viereen.
Herra sanani menvät harhaan suuressa tuskassani.
Job 42:5 Korvakuulolta vain olin sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt.
Nyt on otollinen aika, pelastuksen päivä?
Tänä päivänä ?
oi Herra Jospa tämä päivä olisi otollinen sinulle, Poikasi Jeesuksen nimessä.
Herra auta minua poistamaan KAIKKI epäusko ja kaikki mikä estää TUNTEMASTA sinua. amen.amen
Job 19:25 Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.
olen joskus viennyt kaniin, panttikontoriin jotain ja sain siitä kuitin, eli panttilapun.
ja sillä voi lunastaa sen mitä siellä on.
Jumala on meidän Lunastajamme, olimme me missä "kanissa" tahansa :)
heh heh iloista naurua.- hhmmmmggh
http://www.pantti.fi/
tämä on mainos, en kuitenkaa suosittele, joten tämä ei ole mainos. vaa edelliseen, jos joku ei tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata411456Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3031299- 1091125
- 191081
- 651048
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161029- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176888Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841