Tein itse diagnoosin netistä, kun sain 1. kerran huimauskohtauksen hammaslääkärin tuolissa. Huone alkoi vain pyöriä silmissäni, kohtaus jatkui muutaman sekunnin ja loppui. Saman päivän iltana nukkumaan mentyä huimaus toistui kun laskeuduin pitkälleni ja vaihdoin kylkeä. Sama juttu toistui aina kun vaihdoin kylkeä ja aamulla ylös noustessa. Jatkuu nyt toista viikkoa aina makuulla ja välillä myös pystyasennossa. Minulla on myös niskat ja selkä olleet pitkään jumissa, venyttelen välillä niitä ja kävin just hierojallakin (joka kyllä oli ihan surkea tapaus, pelkkää hivelyä melkein koko ajan).
Oletteko vastaavan kokenee kuitenkin menneet lääkärille vai odottaneet, että homma menee ohi muutaman viikon päästä ? Näin ainakin sanottiin Tohtori.fi:ssä ja annettiin kuntoutusohjeita.
Asentohuimaus
HelluHuima
3
180
Vastaukset 3
- eihierojaautatohon
Netistä löytyy ohjeita,joilla saat tuon talttumaan.Johtuu kuulemma korvasakasta,joka on siirtynyt.Ne ohjeet on ilkeitä tehdä,mutta auttavat.
- Anonyymi00002
Nämä liittyy mielestäni myös stressiin ja D-vitamiinin puutteeseen.Kun on stressaantunut kääntelee päätään enemmän hermostuneena sängyllä ja jää myös vitamiinit syömättä
- Anonyymi00003
Niska- ja selkälihasjumit ovat nykyään todella yleisiä, kun ihmiset istua könöttävät leuka rinnassa älylaitteidensa kanssa tuntikausia. Siitä kai suurin osa huimauksistakin johtuu tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441