Tein itse diagnoosin netistä, kun sain 1. kerran huimauskohtauksen hammaslääkärin tuolissa. Huone alkoi vain pyöriä silmissäni, kohtaus jatkui muutaman sekunnin ja loppui. Saman päivän iltana nukkumaan mentyä huimaus toistui kun laskeuduin pitkälleni ja vaihdoin kylkeä. Sama juttu toistui aina kun vaihdoin kylkeä ja aamulla ylös noustessa. Jatkuu nyt toista viikkoa aina makuulla ja välillä myös pystyasennossa. Minulla on myös niskat ja selkä olleet pitkään jumissa, venyttelen välillä niitä ja kävin just hierojallakin (joka kyllä oli ihan surkea tapaus, pelkkää hivelyä melkein koko ajan).
Oletteko vastaavan kokenee kuitenkin menneet lääkärille vai odottaneet, että homma menee ohi muutaman viikon päästä ? Näin ainakin sanottiin Tohtori.fi:ssä ja annettiin kuntoutusohjeita.
Asentohuimaus
HelluHuima
3
180
Vastaukset 3
- eihierojaautatohon
Netistä löytyy ohjeita,joilla saat tuon talttumaan.Johtuu kuulemma korvasakasta,joka on siirtynyt.Ne ohjeet on ilkeitä tehdä,mutta auttavat.
- Anonyymi00002
Nämä liittyy mielestäni myös stressiin ja D-vitamiinin puutteeseen.Kun on stressaantunut kääntelee päätään enemmän hermostuneena sängyllä ja jää myös vitamiinit syömättä
- Anonyymi00003
Niska- ja selkälihasjumit ovat nykyään todella yleisiä, kun ihmiset istua könöttävät leuka rinnassa älylaitteidensa kanssa tuntikausia. Siitä kai suurin osa huimauksistakin johtuu tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571