Voiko seminologi siementää lesboparin?

mirja.maalta

Minä ja mieheni Kaija haluaismme lapsia.. Voiko seminologi nainen hoitaa siemennyksen koska olisi halvempi kuin lääkäri?

16

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi miespuolinen seminologi, eikä siinä ammatilla ole muutenkaan merkitystä.

• mirja.maalta

En halua olla miesten kanssa missään tekemisissä koska inhoan heitä. Voiko semonilogi nainen käyttää muutakin kuin sonnin siemennestettä keinohedelmöityksessä ihmiseen?

• aatamiA

Voi kyllä mies, jos myös elättää syntyvän lapsen.Naisparille en antaisi arvokkaita siemeniäni,koska se olisi luonnonvastaista.Lapsi tarvitsee isän.

• eieieikä

Älä ruoki trolia

• lopettakaa.tuttipullo

Joo, trolli nauraa paskaiseen partaansa.

• mirja.maalta
        lopettakaa.tuttipullo kirjoitti:

En ole trolli eikä minulla ole partaa.

• lopettakaa.tuttipullo kirjoitti:

Yksikään lesbonainen ei tosiaan kutsu naiskumppaniaan "miehekseen" muuten kuin vitsinä eikä silloinkaan suomi24:ssä.

• mirja.maalta
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Yksikään lesbonainen ei tosiaan kutsu naiskumppaniaan "miehekseen" muuten kuin vitsinä eikä silloinkaan suomi24:ssä.

Kyllä minulla ja Kaijalla on ihan selvä roolijako ja samoin on kaikilla muillakin lesbo ja homo tuttavillamme. Kumpi sinä olet mies vai vaimo?

• mirja.maalta kirjoitti:

Kyllä minulla ja Kaijalla on ihan selvä roolijako ja samoin on kaikilla muillakin lesbo ja homo tuttavillamme. Kumpi sinä olet mies vai vaimo?

Jaahas, Räyhishän se siellä satuilee. :D
        Olisitpa liiman haistelun sijaan kuunnellut suomenopettajaasi...

• yrjö.kaupungista
        mirja.maalta kirjoitti:

Rakennekynsistä ja ripsien pidennyksistä kiinnostunut ruutitollo on itse mennyt sekaisin kynsilakan imppaamisesta. Menivät vielä paljon taloja pilanneen lankomiehensä kanssa tekemään rintsikkatalon sokkelista homepommin, niin noiden aineiden, kynsilakan ja homeen yhteisvaikutuksesta kuuppa himmenee keneltä tahansa.
        www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=31&t=14668

• jahhaas
        yrjö.kaupungista kirjoitti:

Rakennekynsistä ja ripsien pidennyksistä kiinnostunut ruutitollo on itse mennyt sekaisin kynsilakan imppaamisesta. Menivät vielä paljon taloja pilanneen lankomiehensä kanssa tekemään rintsikkatalon sokkelista homepommin, niin noiden aineiden, kynsilakan ja homeen yhteisvaikutuksesta kuuppa himmenee keneltä tahansa.
        www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=31&t=14668

heh-heh, onko repeneito raksalesbo ?

• o-o-

Taijat olla trolliäijäpervo, joka fantiseeraa pääsevänsä siementämään kahden lesbon kanssa samaan sänkyyn.

• skeruivl

Seminologi siementää uskovaisen parin

• semisemi

Lapsesta tulee semi-uskovainen:D

• ongelmatonko

Keinosiementäjä eli kravattisonni voisi noin periaatteessa hoitaa homman. Mutta onko lapsi sitten laillinen? Mitä sitten jos kravattisonni onkin käyttänyt omaa siemennestettään?

• pääasia.ettei.tarpan

Mitäs väliä muutenkaan lesboille on mistä siement tulee? Pääasia, ettei panna tarvitse miehen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4849
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3185
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      208
      2662
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1575
    Aihe