Toytota corolla

Auto pakkanen

Kiinnostus heräsi Toyota corolla farkkuun tai corolla versoon 1,6 moottorilla varustettuna. Löytyykö kokemusta moisiin autoihin. Onko autot luotettavia kulkupelejä.

15

2940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruisleipämies

Kyllähän Corolla luotettava auto on, mutta varaudu siihen ettet löydä omaasi marketin parkkipaikalta.

• syy on

Onko ne niin suosittuja, vai eikö niissä ole lukkoja lainkaan.

• sasse
        syy on kirjoitti:

kävin koe ajamassa 02 vuoden "hätspäkin" ja oli yllättävä kokemus, ihmeen hyvä tämä uudempi korimalli(lienee tälle vuodelle uusi?) ko. autossa oli 1.6i kone ja ihmettelen sitä että kuinka hyvin auto jaksoi kulkea vielä 3vaihde silmässä mateluvauhtia ajettaessa. muutenkin yllätyin "corolla laatuun" koska vanhemmista malleista oli jäänyt todella surkea kuva minullekkin.

• Alfiina
        syy on kirjoitti:

Tarkoittanee sitä että noita corollia on massoittain suomessa, erotat omasi vain rekkarista, jos sattuu muistamaan sitäkään...

• egoisti
        Alfiina kirjoitti:

Tarkoittanee sitä että noita corollia on massoittain suomessa, erotat omasi vain rekkarista, jos sattuu muistamaan sitäkään...

Ei erotu massasta???
        Mikäs se auto muuta on kuin massa liukuhihna tuote.
        Jos sieltä erottua pitää niin kyllä sieltä minun pitää erottua eikä kulkuneuvoni.
        Heikko luontoisille kelpaa egon pönkittäjäksi vaikka kulkuneuvo tunnetusti.

• Toim.joht.
        egoisti kirjoitti:

Ei erotu massasta???
        Jos sieltä erottua pitää niin kyllä sieltä minun pitää erottua eikä kulkuneuvoni.

Taas siellä joku epätoivoinen köyhä kommari ruikuttaa alemmuuttaan. Opi kirjoittamaan ennen kuin alat aukoa päätäsi foorumella. Itse olen tyytyväinen omaan autooni, koska se erottuu massasta.

• Rellu5L
        Toim.joht. kirjoitti:

Taas siellä joku epätoivoinen köyhä kommari ruikuttaa alemmuuttaan. Opi kirjoittamaan ennen kuin alat aukoa päätäsi foorumella. Itse olen tyytyväinen omaan autooni, koska se erottuu massasta.

Suomessa ei ole koskaan ennen ollut näin halpaa erottua massasta. Ole ilman autoa ja kännykkää, eikä hupi maksa mitään, näin minäkin teen. Ai niin, toinen Rellu on anopin autotallissa ilman kilpiä ja toinen Rellu kävi katsastuksessa syyskuussa, muulloin auto on omassa autotallissani visusti piilossa ja ulkoilee katsastusasemalla vain parillisina vuosina.

• piiemdabljuu
        Toim.joht. kirjoitti:

Käytin vähän vanhempaa euroautoani ruostesuojauksessa.
        Hiukan oli ollut huolimatonta työ ja autoa oli tuhrattu päältäkin ruostesuojausmassaan.
        Kerroit, että autosi erottuu hyvin massasta.
        Mitä keinoja minun tulisi käyttää, jotta saisin autoni erottumaan tuosta massasta?

Asiallisia vastauksia kiitos!

• Äksviis
        egoisti kirjoitti:

Ei erotu massasta???

Kylä juttu on niin, että kyllähän se on paljon mukavampi, kun ei tarvitse kauppaan mennessä laittaa oman auton koordinaatteja muistiin, vaan tunnistaa sen heti parkkipaikalle tullessa. Toyotan kanssa oli aikoinaan vähän ongelmaa, kun kerrankin sattui kolme samanlaista ja saman väristä vierekkäin parkkipaikalle. Ei auttanut muu kuin rekisterilaattaa vilkaista tai sisälle, josko tunnistaisi tavaroista omansa. Nyt koko kunnassa on yksi samanlainen auto kuin minulla, mutta erivärinen ja vaimon auto on ainoa lajissaan. Vai onko se kuitenkin niin, ettei miljoona kärpästä voi olla väärässä.

Muutenhan corolla on erittäin hyvä auto hintaansa nähden.

• kokemusta on

Vuoden ja 28tuh.kilometriä ajanut tällä uudella. Ei mitään ongelmia.Ajo ominaisuudet ihan hyvät, ehkä hieman tuuliherkkä.
      Kesärengaitten kanssa tarkana meluntakia "bridgestonen"renkaat tosi meluisat.
      Moottori luokkansa paras.
      Nämähän on tunnetusti ollut vuosikausia luotettavuuden edelläkävijöitä.
      Itselläni kuudes toyota joilla olen ajanut n.120tuh.ja yhdelläkään ei ole tarvinnut korjaamolla käydä muuta kuin huolot tekemässsä.

• Bramfeld

Itselläni on pari corollaa ja hyvin ovat pelanneet. -99 1.6 corollalla on nyt ajettu 246000 km eikä mitään heikkoa ole ollut, toki kuluvia osia pitää vaihtaa kuten muihinkin autoihin mutta ei ole mitään moitittavaa. Myös Bmw 320d -02 on pelittänyt ihan kiitettävästi, ei siinäkään ole ollut mitään vikoja.

• mauriän

Ittellä -95 Corolla 1,6 sedan, nyt lasissa reilut 250 tkm. Ollut ittellä nyt kolmisen vuotta ja 63 tkm. Pelaa, tehty vaan normaalihuollot jakohihnan vaihtoineen (sekin halpaa tasoa) ja jarrupalat sekä takaäänenvaimennin vaihdettu. Iskareitakaan en ole omistusajallani vaihdattanut, liekkö alkuperäiset en tiedä. Ei edes korikaan ruosteessa, eli sekin on parantunu aiempaa korimalliin verraten. Luottopeli, sanon minä. Huvittaa vaan kun porukat ostaan kalliita kalunjatkeita näyttääkseen, itte en tähän enää tässä iässä sorru joten ajetaan huolettomia kilsoja. Suosittelen reilusti "korollaa".

• Auto pakkanen

Kävin tänään Toyota kaupoilla koe ajamassa farkkua VVT-i Linea Sol. Myyjä kertoi että siihen ei tarvitse vaihtaa kuin ajovalo polttimoita. Se kertoo auton luotettavuutta, Fordissa tarvitsi vaihtaa vetoakselin niveliä, kummamman valitsisitte.

• Äksviis

Siihen ei juuri kannata perustaa, mitä myyjä myymästään automerkistä sanoo.

Tosin tällä kertaa taitaa olla oikeassa, mutta myyjän sanomiset eivät yleensä ole yhteneväisiä todellisuuden kanssa.

• Oho

myyjät Fordien liikkeissäkään kovin korkealle Corollia nostavat. Eiköhän ne sitä kehu, mitä myyvät. Vähän tuntuu ihmeeliseltä, jos toinen merkki toisen tuotteita haukkuu. Tulee mieleen sanonta, että kitkeriä, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      284
      4442
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      125
      2431
    3. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      313
      2375
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      144
      2277
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      186
      2134
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      468
      1163
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      384
      1098
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      11
      990
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      883
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      85
      827
    Aihe