Toytota corolla

Auto pakkanen

Kiinnostus heräsi Toyota corolla farkkuun tai corolla versoon 1,6 moottorilla varustettuna. Löytyykö kokemusta moisiin autoihin. Onko autot luotettavia kulkupelejä.

15

2974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruisleipämies

      Kyllähän Corolla luotettava auto on, mutta varaudu siihen ettet löydä omaasi marketin parkkipaikalta.

      • syy on

        Onko ne niin suosittuja, vai eikö niissä ole lukkoja lainkaan.


      • sasse
        syy on kirjoitti:

        Onko ne niin suosittuja, vai eikö niissä ole lukkoja lainkaan.

        kävin koe ajamassa 02 vuoden "hätspäkin" ja oli yllättävä kokemus, ihmeen hyvä tämä uudempi korimalli(lienee tälle vuodelle uusi?) ko. autossa oli 1.6i kone ja ihmettelen sitä että kuinka hyvin auto jaksoi kulkea vielä 3vaihde silmässä mateluvauhtia ajettaessa. muutenkin yllätyin "corolla laatuun" koska vanhemmista malleista oli jäänyt todella surkea kuva minullekkin.


      • Alfiina
        syy on kirjoitti:

        Onko ne niin suosittuja, vai eikö niissä ole lukkoja lainkaan.

        Tarkoittanee sitä että noita corollia on massoittain suomessa, erotat omasi vain rekkarista, jos sattuu muistamaan sitäkään...


      • egoisti
        Alfiina kirjoitti:

        Tarkoittanee sitä että noita corollia on massoittain suomessa, erotat omasi vain rekkarista, jos sattuu muistamaan sitäkään...

        Ei erotu massasta???
        Mikäs se auto muuta on kuin massa liukuhihna tuote.
        Jos sieltä erottua pitää niin kyllä sieltä minun pitää erottua eikä kulkuneuvoni.
        Heikko luontoisille kelpaa egon pönkittäjäksi vaikka kulkuneuvo tunnetusti.


      • Toim.joht.
        egoisti kirjoitti:

        Ei erotu massasta???
        Mikäs se auto muuta on kuin massa liukuhihna tuote.
        Jos sieltä erottua pitää niin kyllä sieltä minun pitää erottua eikä kulkuneuvoni.
        Heikko luontoisille kelpaa egon pönkittäjäksi vaikka kulkuneuvo tunnetusti.

        Taas siellä joku epätoivoinen köyhä kommari ruikuttaa alemmuuttaan. Opi kirjoittamaan ennen kuin alat aukoa päätäsi foorumella. Itse olen tyytyväinen omaan autooni, koska se erottuu massasta.


      • Rellu5L
        Toim.joht. kirjoitti:

        Taas siellä joku epätoivoinen köyhä kommari ruikuttaa alemmuuttaan. Opi kirjoittamaan ennen kuin alat aukoa päätäsi foorumella. Itse olen tyytyväinen omaan autooni, koska se erottuu massasta.

        Suomessa ei ole koskaan ennen ollut näin halpaa erottua massasta. Ole ilman autoa ja kännykkää, eikä hupi maksa mitään, näin minäkin teen. Ai niin, toinen Rellu on anopin autotallissa ilman kilpiä ja toinen Rellu kävi katsastuksessa syyskuussa, muulloin auto on omassa autotallissani visusti piilossa ja ulkoilee katsastusasemalla vain parillisina vuosina.


      • piiemdabljuu
        Toim.joht. kirjoitti:

        Taas siellä joku epätoivoinen köyhä kommari ruikuttaa alemmuuttaan. Opi kirjoittamaan ennen kuin alat aukoa päätäsi foorumella. Itse olen tyytyväinen omaan autooni, koska se erottuu massasta.

        Käytin vähän vanhempaa euroautoani ruostesuojauksessa.
        Hiukan oli ollut huolimatonta työ ja autoa oli tuhrattu päältäkin ruostesuojausmassaan.
        Kerroit, että autosi erottuu hyvin massasta.
        Mitä keinoja minun tulisi käyttää, jotta saisin autoni erottumaan tuosta massasta?

        Asiallisia vastauksia kiitos!


      • Äksviis
        egoisti kirjoitti:

        Ei erotu massasta???
        Mikäs se auto muuta on kuin massa liukuhihna tuote.
        Jos sieltä erottua pitää niin kyllä sieltä minun pitää erottua eikä kulkuneuvoni.
        Heikko luontoisille kelpaa egon pönkittäjäksi vaikka kulkuneuvo tunnetusti.

        Kylä juttu on niin, että kyllähän se on paljon mukavampi, kun ei tarvitse kauppaan mennessä laittaa oman auton koordinaatteja muistiin, vaan tunnistaa sen heti parkkipaikalle tullessa. Toyotan kanssa oli aikoinaan vähän ongelmaa, kun kerrankin sattui kolme samanlaista ja saman väristä vierekkäin parkkipaikalle. Ei auttanut muu kuin rekisterilaattaa vilkaista tai sisälle, josko tunnistaisi tavaroista omansa. Nyt koko kunnassa on yksi samanlainen auto kuin minulla, mutta erivärinen ja vaimon auto on ainoa lajissaan. Vai onko se kuitenkin niin, ettei miljoona kärpästä voi olla väärässä.

        Muutenhan corolla on erittäin hyvä auto hintaansa nähden.


    • kokemusta on

      Vuoden ja 28tuh.kilometriä ajanut tällä uudella. Ei mitään ongelmia.Ajo ominaisuudet ihan hyvät, ehkä hieman tuuliherkkä.
      Kesärengaitten kanssa tarkana meluntakia "bridgestonen"renkaat tosi meluisat.
      Moottori luokkansa paras.
      Nämähän on tunnetusti ollut vuosikausia luotettavuuden edelläkävijöitä.
      Itselläni kuudes toyota joilla olen ajanut n.120tuh.ja yhdelläkään ei ole tarvinnut korjaamolla käydä muuta kuin huolot tekemässsä.

    • Bramfeld

      Itselläni on pari corollaa ja hyvin ovat pelanneet. -99 1.6 corollalla on nyt ajettu 246000 km eikä mitään heikkoa ole ollut, toki kuluvia osia pitää vaihtaa kuten muihinkin autoihin mutta ei ole mitään moitittavaa. Myös Bmw 320d -02 on pelittänyt ihan kiitettävästi, ei siinäkään ole ollut mitään vikoja.

    • mauriän

      Ittellä -95 Corolla 1,6 sedan, nyt lasissa reilut 250 tkm. Ollut ittellä nyt kolmisen vuotta ja 63 tkm. Pelaa, tehty vaan normaalihuollot jakohihnan vaihtoineen (sekin halpaa tasoa) ja jarrupalat sekä takaäänenvaimennin vaihdettu. Iskareitakaan en ole omistusajallani vaihdattanut, liekkö alkuperäiset en tiedä. Ei edes korikaan ruosteessa, eli sekin on parantunu aiempaa korimalliin verraten. Luottopeli, sanon minä. Huvittaa vaan kun porukat ostaan kalliita kalunjatkeita näyttääkseen, itte en tähän enää tässä iässä sorru joten ajetaan huolettomia kilsoja. Suosittelen reilusti "korollaa".

    • Auto pakkanen

      Kävin tänään Toyota kaupoilla koe ajamassa farkkua VVT-i Linea Sol. Myyjä kertoi että siihen ei tarvitse vaihtaa kuin ajovalo polttimoita. Se kertoo auton luotettavuutta, Fordissa tarvitsi vaihtaa vetoakselin niveliä, kummamman valitsisitte.

      • Äksviis

        Siihen ei juuri kannata perustaa, mitä myyjä myymästään automerkistä sanoo.

        Tosin tällä kertaa taitaa olla oikeassa, mutta myyjän sanomiset eivät yleensä ole yhteneväisiä todellisuuden kanssa.


      • Oho

        myyjät Fordien liikkeissäkään kovin korkealle Corollia nostavat. Eiköhän ne sitä kehu, mitä myyvät. Vähän tuntuu ihmeeliseltä, jos toinen merkki toisen tuotteita haukkuu. Tulee mieleen sanonta, että kitkeriä, sanoi kettu pihlajanmarjoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe