kuivaaaa on

kuivasahara

Moi! Tiedän, haittavaikutukset on yksilöllisiä mutta saataisiko pienen gallupin avulla selville mitkä e-pilleri eivät välttämättä aiheutta haluttomuus.
Itselläni alkoi 4kk diane Novaa ja aivan on halut poissa ja en kostu en millään. Tämä siis pahinta tällä merkillä.
Aiemmin käyttämäni on yasmin, jonka kanssa orgasmi oli täysi mahdottomuus ja mielialat heitteli älyttömästi.
Haluan siis vaihtaa merkkiä ja olen googlettanut jo montaa merkkiä ja monessa on haluttomuus. No eihän se varmaa ole.
Mutta jos gallupin avulla tulisi vaikka samasta merkistä useampaa samaa vastausta ettei ole vaikuttanut haluihin.
Tähän tuskin muuta apua on kuin merkin vaihto.
Mieli tekee seksiä mutta alapään ei halua

6

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miepävain

Itsellä käytössä Yaz-pillerit. Olen käyttänyt niitä reilu vuoden ja nyt vasta tullut ensimmäinen haittavaikutus, eli se, että menkat alkavat joka toinen kerta liian aikaisin ja alkaa tiputtelu. Inhottavaa. Kun aloitin pillerit, toivoin että ne auttaisivat myös "kosteusongelmaani". Kostun siis seksissä aivan liian paljon. Mutta eipä oo auttanu.

• dhtu

Yasmin ei aiheuttanut minulle mitään ongelmia.

ps. Kuinkahan paljon tällaisesta nyt on apua?!

• Jennazzzz

Vaihdoin itse joskus aikoinaan e-pillereistä e-renkaaseen juurikin kyseisen ongelman takia, ja se auttoi. :)
      ...muutaman vuoden renkaan käytön jälkeen tosin huomattiin, että kyseinen hormoni nosti minulta verenpainetta ja nyt kokeilussa minipillerit (hormonien takia, jos vaikka laskisi niin saan kierukan). Minipillerit eivät ole aiheuttaneet minulle e-pillerin tavoin kuivuus ja haluttomuusongelmia (nyt käytössä 3kk), ja näillä näkymin verenpaine olisi laskussa.

• gzasde

Minipilleritkin ovat e-pillereitä.

• Jennazzzz

Niissä on eri vaikuttava hormoni. E-pillerillä tarkoitetaan estrogeenia sisältäviä ehkäisypillereitä ja minipillerillä keltarauhashormonia sis ehkäisypillereitä.

• ftgvh
        Jennazzzz kirjoitti:

Niissä on eri vaikuttava hormoni. E-pillerillä tarkoitetaan estrogeenia sisältäviä ehkäisypillereitä ja minipillerillä keltarauhashormonia sis ehkäisypillereitä.

E-pillereillä tarkoitetaan ehkäisypillereitä, joita on kahdenlaisia: yhdistelmäehkäisypillereitä sekä minipillereitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1642
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe