kuivaaaa on

kuivasahara

Moi! Tiedän, haittavaikutukset on yksilöllisiä mutta saataisiko pienen gallupin avulla selville mitkä e-pilleri eivät välttämättä aiheutta haluttomuus.
Itselläni alkoi 4kk diane Novaa ja aivan on halut poissa ja en kostu en millään. Tämä siis pahinta tällä merkillä.
Aiemmin käyttämäni on yasmin, jonka kanssa orgasmi oli täysi mahdottomuus ja mielialat heitteli älyttömästi.
Haluan siis vaihtaa merkkiä ja olen googlettanut jo montaa merkkiä ja monessa on haluttomuus. No eihän se varmaa ole.
Mutta jos gallupin avulla tulisi vaikka samasta merkistä useampaa samaa vastausta ettei ole vaikuttanut haluihin.
Tähän tuskin muuta apua on kuin merkin vaihto.
Mieli tekee seksiä mutta alapään ei halua

6

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miepävain

Itsellä käytössä Yaz-pillerit. Olen käyttänyt niitä reilu vuoden ja nyt vasta tullut ensimmäinen haittavaikutus, eli se, että menkat alkavat joka toinen kerta liian aikaisin ja alkaa tiputtelu. Inhottavaa. Kun aloitin pillerit, toivoin että ne auttaisivat myös "kosteusongelmaani". Kostun siis seksissä aivan liian paljon. Mutta eipä oo auttanu.

• dhtu

Yasmin ei aiheuttanut minulle mitään ongelmia.

ps. Kuinkahan paljon tällaisesta nyt on apua?!

• Jennazzzz

Vaihdoin itse joskus aikoinaan e-pillereistä e-renkaaseen juurikin kyseisen ongelman takia, ja se auttoi. :)
      ...muutaman vuoden renkaan käytön jälkeen tosin huomattiin, että kyseinen hormoni nosti minulta verenpainetta ja nyt kokeilussa minipillerit (hormonien takia, jos vaikka laskisi niin saan kierukan). Minipillerit eivät ole aiheuttaneet minulle e-pillerin tavoin kuivuus ja haluttomuusongelmia (nyt käytössä 3kk), ja näillä näkymin verenpaine olisi laskussa.

• gzasde

Minipilleritkin ovat e-pillereitä.

• Jennazzzz

Niissä on eri vaikuttava hormoni. E-pillerillä tarkoitetaan estrogeenia sisältäviä ehkäisypillereitä ja minipillerillä keltarauhashormonia sis ehkäisypillereitä.

• ftgvh
        Jennazzzz kirjoitti:

Niissä on eri vaikuttava hormoni. E-pillerillä tarkoitetaan estrogeenia sisältäviä ehkäisypillereitä ja minipillerillä keltarauhashormonia sis ehkäisypillereitä.

E-pillereillä tarkoitetaan ehkäisypillereitä, joita on kahdenlaisia: yhdistelmäehkäisypillereitä sekä minipillereitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe