Mitä mieltä olisitte jos Taneli Mäkelä vaikka ihan vain vierailisi Salatuissa elämissä?
Taneli Mäkelä Salkkareissa
26
420
Vastaukset
- Api-Api
Saisi tulla Alpo Kurkisena!
- SDCE
Silloin mäki viittisin kattoa jos se siihen tulis.
- AlpoKurkinen
Tuota nyt siinä.. HITSI
En kyllä varpilla tuu! SDCE kirjoitti:
Silloin mäki viittisin kattoa jos se siihen tulis.
Voisi tulla pahiksena osaa näytellä sitä niin hyvin
- jokuTaneli
Kannatan ehdotusta Alpo kehiin pihlajakadullle !!!!
- alpokurkinen
En kyllä varpilla tuu salkkareihin kun siellä vaan vedetään viinaa ja siellä on niitä h-jutskia liikaa....aijoo mutta nythän mä vasta hokasin että eihän mua oo siihen pyydettykään....
- Eskojoutsen
Alpo tules kuvauksiin olet Aki isä saat olla v...mäinen isä
- ihmettelenkauheesti
Miks esiinnyt suomi24:ssä Alpo Kurkisena?
- hjhjfjh
taneli vois näytellä ismon sukulaista ku on vähä samaa näköä näyttelijöissä :D mutta ei team ahmaa pliis sotketa tähän juttuun kun se on niin legenda jo itsessään.
- Utelias-Keltainen
Onks Tanelikin homo ?
- bnmvbnbn
Tuskin Taneli homo on, mutta jos sattuisi joskus salattuihin elämiin tulemaan niin roolihahmonsa varmasti olisi. Onhan siellä yli puolet hahmoista ihan umpihinureita ja loputkin hintahtavia.
- Anonyymi
On se.
- SDCE
Alpo Kurkinen kuuluu Team Ahmaan eikä sitä henkilöä mihinkään Salkkareihin sotketa.
- nm1
Ok.
- wwwwwhghyi
Ei varmasti tule Salkkareihin. Liian hyvä ammattinäyttelijä.
- Anonyymi
Kaappiin se sopiikin paremmin
- Jompula
Vika ei taida olla näyttelijöissä, vaikka vaihtuvuutta onkin. Ehkä jonkinlainen pitkäjänteinen juoni ja kunnon käsikirjoitus auttaisi. Mutta ehkä Alpo Kurkinen toisi sitä kokonaan puuttuvaa huumoria siihen mukaan.
Makuja on tietysti monia, mutta jos tämä esitettäisiin klo 22:n jälkeen saattaisi katsojaluku olla aikalailla nollassa. Parhaaseen katseluaikaan voi esittää mitä vaan, kun telkku on auki suurimmalla osalla niin..... ja joka kanavalla näyttää olevan sama taktiikka. - tanelinfani
Jos tulisi, ha,ha. Mistä tuollaista edes juolahtaa päähänne.? Miksi ei saman tien Bradt Pitt salkkareihin.
Kyllä Taneli Mäkelän tasoinen näyttelijä ei edes sylkäise salkkareihin päin !! - KUY8
Hei Ihon alla sarjassa Taneli on ja se on paljon Salkkareita parempi!
- lolleroXDXD
Joo, Alpo vois mennä Karin autokorjaamolle töihin.
- Anonyymi
Poikasa sitte tuli! :D!!!!!?!!??!
- Anonyymi
Onko varma, että otto on sen poika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko varma, että otto on sen poika?
Homopoika se on.
- Anonyymi
Hyvä idea!
Taneli Mäkelä on saatava salkkareihin!
Siis ai-van mah-ta-vaa!! - Anonyymi
Paneskeliko perseeseen?
- Anonyymi
Totta Mooses.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872