Sokeri on myrkkyä!

sokerionmyrkky

17

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfffffffffffffff

Näin on

• aitoBlueteam

ei kai?

• musklenvajukki

Sokerilla kuorrutettu liikennekartio siellä NYT!

• eisokeriaa

Alkoholi on myrkkyä. Keho ei tarvitse valkoista sokeria eikä alkoholia. Ilmakin pärjää ja elämän laatua on silloin parempaa.

• sokeritietoinen

Kaurapuurossa olen korvannut sokerin marjoilla. Marjat maistuu paremmalta kuin sokeri ja marjat ovat terveellisiä.

• VittuMikäIdiootti

Vittu mitä logiikkaa taas idiootti käyttää, edes tuntematta asiaa.

Ensinäkin, kirjoittaja ei tunne edes ravintosuositusten alkeita. Koko ravintosuositusten historian ajan suosituksissa on nimenomaan kehoitettu välttämään sokeria. Tällainen vitun vajakki ääliö kirjoittaa ravintosuosituksista, joka heti paljastaa, ettei edes tunne koko suosituksia. Kirjoittaja paljastaa siis idioottimaisuutensa heti alussa.

Toiseksikin väittää, että II-tyypin diabetes johtuu sokerista, eikä ennen -80 lukua tunnettu edes koko II-tyypin diabetestä. Sokerin kulutus kun vain on hivenen tippunut -80 luvulta. Yhtä hyvin voisi väittää, että II-tyypin diabetes johtuu vihanneksista, koska niiden kulutus on selkeästi noussut -80 luvulta lähtien.

https://portal.mtt.fi/portal/pls/portal/docs/1/3652916.JPG

Tällaisia vitun idiootteja nämä karppaajahipit ovat ja perustavat agendansa väitteisiin, joihin eivät edes itse tutustu. Aina sitä vaan jaksaa ihmetellä, että miten saatanan tyhmä ihminen voi olla ja jaksaa sen vielä julkisesti tuoda ilmi.

• hippiäkohtaturpaan

Mahtanee apinaa nyt vituttaa! Valehteleva paskakasa! Opettele jippi lukemaan LOL

• ritssssss

Ravintosuosituksissa on kautta aikojen kehoitettu käyttämään hiilihydraattia joka on sokeri. Ituhippi menee nyt sinne koloonsa häpeen.

• nokiansekopää

Ei hemmetin karppaaja-kehari ei erota kaurapuuroa sokerilimusta.

• timmyyyy

Menes takas lastentarhaan opetteleen mitä glukoosi öönn

• sekopääkarppaaja

Heh, tyypillinen karppaajan kommentti. Kaurapuuron terveysvaikutukset on hieman erilaiset kuin puhtaan glukoosin.

• itytytytttttt
        sekopääkarppaaja kirjoitti:

Heh, tyypillinen karppaajan kommentti. Kaurapuuron terveysvaikutukset on hieman erilaiset kuin puhtaan glukoosin.

Tyhmyys on saatu jo syntyessä.

• sokerisaapuuronalas

tiedätkö miltä maistuu pakaste-sei 2:lla sipulirenkaalla en minäkään mutta mennään eteenpäin verensokeri. on sitä energiaa jota vailla olet ystävä

• kolosendoktor

Sokeri aiheuttaa sydäntautia

• torstentolonen

Musklen enveri taas vauhdissa sivustollansa. Puhisee paskoo ja valehtelee sydäntaudista. On se melkoinen hihhulipelle.

• MrJuha82outolintu

Fiksuin ihminen ei turhia hifistele vaan syö monipuolista ruokaa.
      Sokeriakin voi kohtuudella käyttää, mutta toki pyrkiä välttämään sitä.
      Oikea ruokaympyrä koostuu monenlaista ruokaeineksistä.

• voitaaaaaaaaaaaa

Voita ja eläinrasvaa, ei margariinia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73