tekonivelestä

ikänikö

hei te joille on laitettu tekonivel olkapäähän tahi lonkkaan ,mutta lähinnä olkapäähän onko teillä ollut ongelmia kaupassa olevien hälytyslaitteiden kanssa ,hälyyttääkö laitteet teille kun menette kauppaan sisälle sekä poistuessanne kassan kautta ,itselläni laitettu olkapään tekonivel ja hälyytys laitteet soi mennen tullen missä vain sellaiset on

10

443

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihälyjä

      Itselleni on lonkkaan laitettu 2013 ja ei vaikuta hälytyslaitteisiin, riippuu mistä ainetta on käytetty.

    • ikänikö

      kiitos vastauksesta ,olisin kiitollinen lisä kommenteista

    • Ihmettelevä1

      Kysy fysiterapeutilta mistä aineesta tekonivelesi on rakennettu. En ole koskaan kuullut että kenelläkääm muulla hälyttää, siis tarkoitatko että ihan kaupankin varashälyttimet pamahtavat soimaan joka kerta kun käyt kaupassa? Ehkä lentoasemilla ovat tarkemmat metallinpaljastimet. Oletko saanut jonkun todistuksen, jota joudut aina näyttämään.

    • Ikänikö

      Hei ja kiitos vastauksestasi minulla ollut tämä tekonivel nyt olkapäässä noi kahdeksan viikkoa ja en ole mitään paperia saanut, kysyessäni sellaista prootesi hoitajalta sain tylyn vastauksen että eivät sellaista kirjoita ja todellakin joka ikisessä kaupassa missä vain hälyytys laitteet ovat niin mennen tullen hälyyttimet soi
      Citymarket,tokmanni,löytötex,lidl,motonet,jysk,yms siis kaikki missä vain olen asioinut
      Tosi surullista ,sillä tässä kyselen että onko toisilla käynyt samoin vain onko minun kohdallani jostain muusta aineesta tuo nivel,,en ole itse kuullut tai lukemallakaan löytänyt tälläisiä tapauksia

    • Ohjeit

      En ymmärrä, suomassahan tehdään montatuhatta tekonivelleikkausta vuodessa,enkä
      ole kuullutkaan tollasesta keneltäkään. Yritä päästä ordtopedille, oisko joku osa(ruuvi syy sellasta ainetta et hälyttää,) syytä vaihtaa. No se tietää uutta pienempää
      leikkausta. Ei fyssarit niitä todistuksia voi kirjottaa.

    • Ikänikö

      Hei kiitos taas niin mielelläni kuulisin oletteko kuulleet vastaavaa kiitos jos jaksatte vastailla

    • Mimmu83ku

      En ole kuullut vastaavaa. Itsellä lonkkaproteesi eikä hälytä. Ehdottomasti otat yhteyttä leikanneeseen ortopediin, jotta asia saadaan selvitettyä. Ei ole normaalia, että hälytyslaitteet soi.

    • lonkkanivelet

      Joo kannattaa ottaa yhteyttä leikanneeseen ortopediin. Itsellä tekonivelet lonkissa ja lentokentän turvatarkastuksessa piippaa, mutta ei niissä auta mitkään paperit kun heidän on kuulemma tutkittava jokatapauksessa. Tutkivat vain että ei ole mitään ylimääräistä ja olen kertonut lonkista kun ovat tarkastaneet. Paitsi Kreikasta lähdettäessä (3 kertaa) eivät tutkineet vaikka hälyttimet on piipanneet.

      Myös käydessäni yhdessä Jyskissä ja Motonetissä alkoi hälytyslaitteet piippaamaan ja vaikka kuinka mietin, niin en tiedä mistä muusta se olisi voinut johtua kuin nivelistä. Luulen että niissä on tarkemmat hälytyslaitteet tai jotain, eikä huvita enää niihin kauppoihin edes mennä huudattamaan. On aikamoisen noloa kun hälytyslaitteet huutaa ja kaikki katsoo ja vain itse tietää että ei ole mitään varastanut...

    • sadfghjkl

      Oliskohan siihen proteesiin unohtunu varashälytintarra paikalleen.....

    • Anonyymi

      Löysin tämän keskustelun kun yritin etsiä vastausta, minulla leikattu lonkka tekee juurikin tuota. Onko aloittaja vielä kuulolla? 🙂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe