Onnitteleeko lesbojen lapset tänään spermapankkia?

ei.ainakaan.kakkkua.syö

Lesboparit tekevät lapsia spermapankin siemenillä. Kysynkin nyt onnitteleeko nämä spermapankista siemennetyt lapste tänään Isänpäivänä spermapankkia ja leikkiikö lesbot, että toinen heistä on isä?

57

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sääliksikäy

Eihän sinä muuta mahdollisuutta ole. Voi lapsi raukkoja.

• mitähän.laki.sanoo

Spermapankit ovat kuin pyhiivaelluspaikkoja noille lapsiraukoille ja vievät varmaan myös kukkia ja kynttilöitä pakastetynyrille.

• lapsen.ääni

Sydäntä riipaiseva kysymys. Miltä se tuntuisi, jos olisi sattunut omalle kohdalle?

• normaalinperheenlapsi
        lapsen.ääni kirjoitti:

Sydäntä riipaiseva kysymys. Miltä se tuntuisi, jos olisi sattunut omalle kohdalle?

KAUHEALTA!

• voilapsiraukat

Miehet on esitelty lesboparien lapsille niin halveksittavina ihmisinä, että lapset eivät uskalla tuoda ajatuksiaan julki . Tietysti koulussa jossa lapset tekevät isänpäivän kortteja lesboparien lapset joutuvat kärsimään, kun näkevät minkälaista normaali elämä on. Lapsiraukat joutuvat selittämään isästä puhuttaessa omia hätävalheitaan ,että pääsisivät eroon ikävästä asiasta.

• next.steppi

Seta varmaan pyrkii seuraavaksi kieltämään äitien- ja isienpäivät koska isyyttä ja äitiyttähän he jo ovat täysillä kieltämässä.

• Tyypillinen fundis-uskovien kieroilu, valehtelu, törkyily ja vihaketju.

• vihasi.ällöttää
        sage8 kirjoitti:

Tyypillinen fundis-uskovien kieroilu, valehtelu, törkyily ja vihaketju.

Ihan faktaa se on joten älä taas näytä tyhmyyttäsi ja tietämättömyyttäsi!

• selvä.nakki
        next.steppi kirjoitti:

Seta varmaan pyrkii seuraavaksi kieltämään äitien- ja isienpäivät koska isyyttä ja äitiyttähän he jo ovat täysillä kieltämässä.

Setahan kistää isän ja äidin merkityksen lapselle ja sen kieltämistä täydentää kieltää seuraavaksi nuo päivätki!

• setan.suulla.sanottua
        selvä.nakki kirjoitti:

Setahan kistää isän ja äidin merkityksen lapselle ja sen kieltämistä täydentää kieltää seuraavaksi nuo päivätki!

Niinhän se hömpsönpömpsön Mäenpää väitti, ettei ole väliä onko lapsella isä ja äiti vai ei.

• vihasi.ällöttää kirjoitti:

Ihan faktaa se on joten älä taas näytä tyhmyyttäsi ja tietämättömyyttäsi!

Heh heh, sinun mukaasi on faktaa, että spermapankit tulevat olemaan pyhiinvaeluspaikkoja.

• vihasi.ällöttää
        sage8 kirjoitti:

Heh heh, sinun mukaasi on faktaa, että spermapankit tulevat olemaan pyhiinvaeluspaikkoja.

Enhän niin sanonut mutta kerro sinä sitten miten lapset muistavat isäänsä spermapankkia?

• sage8 kirjoitti:

Tyypillinen fundis-uskovien kieroilu, valehtelu, törkyily ja vihaketju.

Jossa näköjään yksi ainoa tunnettu palstalainen keskustelee innokkaasti itsensä kanssa.

• kuivaaruutia
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Jossa näköjään yksi ainoa tunnettu palstalainen keskustelee innokkaasti itsensä kanssa.

Veikös Ruttukallio miehelleen kahvit aamulla sänkyyn? Tiedätkö saiko Marja-Siskokin isänpäivä onnitteluja lapsiltaan?

• Mörkömuki

Toki, muumipappaa voi onnitella, kun on tehty muumimuki menetelmällä.

• P.P

”Isättömyys jättää aukon lapsen sisimpään”, kertoi YLE Uutiset verkkosivuillaan 25.3.2009 päivätyssä jutussa. ”Suomessa kasvaa kymmeniätuhansia isättömiä lapsia. Isättömyys vaikuttaa lapsen elämään monin tavoin, ja pahimmillaan se johtaa moniin ongelmiin kuten aggressiiviseen käyttäytymiseen,” ingressissä kerrotaan. Jutussa haastateltu psykologi Virpi Lahtiharjun mukaan “Isä on korvaamaton ja ainutlaatuinen, eikä hänen olemassaoloaan voi kieltää tai unohtaa.” Lahtiharjun mukaan isäpuoli tai joku muu isän roolin ottava mies ei voi täysin täyttää isän aukkoa lapsen elämässä, sillä häneltä ei saa biologisen isän rakkautta.
      Isättömyys lapsen elämässä voi johtua monista tekijöistä, kuten avioerosta, kuolemasta tai siitä, että isää ei ole tiedossa. Sukupuolineutraali avioliittolaki toisi toteutuessaan uuden isättömyyttä aiheuttavan tekijän lapsen elämään ja yhteiskuntaan, mitätöimällä isän ja äidin merkityksen lapsen elämästä. Naisparien lapsilta puuttuu lähtökohtaisesti oma isä.

Aito avioliitto ry pitää tärkeänä, että yhteiskunnassa ei heikennettäisi entisestään isän ja lapsen välistä sidettä katkaisemalla avioliiton ja luonnollisen vanhemmuuden yhteys avioliittolaista ja siten mitätöimällä isän ja äidin merkitys lainsäädännöllisesti lapsen elämästä. Sukupuolineutraali avioliittolaki riistäisi lapsilta isän tarkoituksella.

1970- ja 1980-luvuilla samaa sukupuolta olevien äitien perheissä kasvaneet lapset ovat alkaneet ympäri maailman astua julkisuuteen kertomaan siitä, minkälaisen aukon ilman isää kasvaminen jätti heihin (kts. tästä ja tästä).

”Isänpäivä kaikille”-videon on tuottanut australialainen aitoa avioliittoa ja lapsen oikeuksia puolustava Australian Marriage Alliance -järjestö. Videossa esiintyvät tilastotiedot kuvailevat isättömyyden vaikutuksista lasten elämässä ja yhteiskunnassa.

https://www.youtube.com/watch?v=f5-DPAL5Amw

Videossa mainitut tilastotiedot osoittavat seuraavia asioita:

71 % lukion keskeyttävistä nuorista on peräisin isättömistä kodeista. (National Principals Association Report on the State of High Schools.)
      Vieroitus-tai katkaisuklinikoilla olevista murrosikäisistä potilaista 75 % on kotoisin isättömistä kodeista. (Rainbows for all God’s Children)
      85 % vankilassa olevista nuorista kasvaa isättömissä kodeissa (Fulton County Georgia jail populations, Texas Department of Corrections, 1992)
      Osavaltioiden pyörittämissä laitoksissa olevista lapsista ja nuorista 70 % ei ole koskaan nähnyt isäänsä.(US Department of Justice, Special Report, Sept. 1988)
      63 % itsemurhaa yrittäneistä nuorista on kotoisin isättömistä kodeista.(US D.H.H.S., Bureau of the Census)
      80 %:lla niistä raiskaajista, joiden vaikuttimena raiskaukseen on ollut ulkopuolisiin kohdistunut viha, on kasvanut isättömissä kodeissa. (Criminal Justice & Behaviour, Vol 14, pp. 403-26, 1978)
      90 % kodittomista ja kodistaan karanneista lapsista ovat kotoisin isättömistä kodeista.(US D.H.H.S., Bureau of the Census)

• aitoa.sen.olla.pitää

Isättömyys, isän poissaoleminen lapsen ja nuoren elämästä ja isästä erossa kasvaminen altistavat siitä kärsivät lapset ja nuoret monille riskeille. Harva suomalainen tietää, mutta Yhdysvalloissa asiasta on saatavilla paljon karuja tilastotietoja isättömyyden vaikutuksista yhteiskunnalle: "71 % lukion keskeyttävistä nuorista ja 63 % itsemurhaa yrittäneistä nuorista peräisin isättömistä kodeista." Isien poissaolon ja isättömyyden kielteiset vaikutukset lienevät samansuuntaisia Suomessa. Jos tiedämme, että menneiden vuosikymmenillä isättömyys, isän poissaoleminen lapsen elämästä ja isässä erosta kasvaminen ovat osaltaan monen sosiaalisen ongelman taustalla, niin mitä seurakaan siitä, jos Suomen valtio alkaa vielä oikein tarkoituksella kannustamaan aikuisia perustamaan perheitä, joissa lapsilta on suunnitellusti viety oikeus kasvaa biologisen isänsä kanssa?
        http://fatherhoodfactor.com/us-fatherless-statistics/

• homottajat.sairaita
        aitoa.sen.olla.pitää kirjoitti:

Isättömyys, isän poissaoleminen lapsen ja nuoren elämästä ja isästä erossa kasvaminen altistavat siitä kärsivät lapset ja nuoret monille riskeille. Harva suomalainen tietää, mutta Yhdysvalloissa asiasta on saatavilla paljon karuja tilastotietoja isättömyyden vaikutuksista yhteiskunnalle: "71 % lukion keskeyttävistä nuorista ja 63 % itsemurhaa yrittäneistä nuorista peräisin isättömistä kodeista." Isien poissaolon ja isättömyyden kielteiset vaikutukset lienevät samansuuntaisia Suomessa. Jos tiedämme, että menneiden vuosikymmenillä isättömyys, isän poissaoleminen lapsen elämästä ja isässä erosta kasvaminen ovat osaltaan monen sosiaalisen ongelman taustalla, niin mitä seurakaan siitä, jos Suomen valtio alkaa vielä oikein tarkoituksella kannustamaan aikuisia perustamaan perheitä, joissa lapsilta on suunnitellusti viety oikeus kasvaa biologisen isänsä kanssa?
        http://fatherhoodfactor.com/us-fatherless-statistics/

Näin se on ja tuohon pitäsi nyt oikein lailla pyrkiä.

• Oikeatieto

Enenevä osa lapsista on sekä isättömiä että äidittömiä, koska vanhempia kiinnostaa enemmän pörrätä netissä kuin olla läsnä lapsilleen.
        Selviääkö siteeraamistasi tutkimuksista, kuinka monta prosenttia isättömistä on heteroparien lapsia? Selviääkö niistä, mistä syystä lapsi on joutunut isättömäksi tai millaisia lasten isät ovat olleet ennen kuin ovat kadonneet lastensa elämästä?

• kaksi.miestä.ei.ole.äiti
        Oikeatieto kirjoitti:

Enenevä osa lapsista on sekä isättömiä että äidittömiä, koska vanhempia kiinnostaa enemmän pörrätä netissä kuin olla läsnä lapsilleen.
        Selviääkö siteeraamistasi tutkimuksista, kuinka monta prosenttia isättömistä on heteroparien lapsia? Selviääkö niistä, mistä syystä lapsi on joutunut isättömäksi tai millaisia lasten isät ovat olleet ennen kuin ovat kadonneet lastensa elämästä?

Vaikka isä ja äiti olisivat netissä heidän lapsillaan on isä ja äiti. Vaikka homot ja lesbot olisivat 100% läsnä "lapsiensa" kanssa he eivät ole lapsille isä ja äiti.

• cvbvnjgbj

Myös heteroparit. Mitä siihen sanot?

• kaksi.naista.ei.ole.isä

Heteroparit tarjoavat aina lapselle isän ja äidin. Mitäs siihen sanot?

• dgdddd

Ainakin joksikin aikaa. Tietänet eroprosentit?

dgdddd kirjoitti:

Ainakin joksikin aikaa. Tietänet eroprosentit?

Eli olet samaa mieltä, että kaksi naista ei ole isä eikä kaksi miestä ole äiti - hetkeäkään?

• Kaksi tasapainoista naista on varmaan parempia vanhempina lapsilleen kuin joku uskonasioilla ahdistava kiihkouskoinen heteropari. Ei palstojen valehtelevat, kieroilevat, törkyilevät ja tuomitsevat änkyrät ja ilkkujat mitään ihannevanhempia ole olleet, eivät ole parhaillaankaan eivätkä tule koskaan olemaankaan.

sage8 kirjoitti:

Kaksi tasapainoista naista on varmaan parempia vanhempina lapsilleen kuin joku uskonasioilla ahdistava kiihkouskoinen heteropari. Ei palstojen valehtelevat, kieroilevat, törkyilevät ja tuomitsevat änkyrät ja ilkkujat mitään ihannevanhempia ole olleet, eivät ole parhaillaankaan eivätkä tule koskaan olemaankaan.

Vaikka nuoralla tasapainoilisivat eivät voi olla isä. Ja sehän sinua taitaakin nyppiä kun et voi luonnolle ja Jumalan tahdolle yhtään mitään? Sekin huutaa, että homostelu ja lesboilu on luonnotonta vaikka mitä muuta uskottelet!

• kaksi.naista.ei.ole.isä kirjoitti:

Vaikka nuoralla tasapainoilisivat eivät voi olla isä. Ja sehän sinua taitaakin nyppiä kun et voi luonnolle ja Jumalan tahdolle yhtään mitään? Sekin huutaa, että homostelu ja lesboilu on luonnotonta vaikka mitä muuta uskottelet!

Hyviä vanhempia voivat homoseksuaalit olla. Se vaan on todellisuutta.

• kuunsillantyttö
        sage8 kirjoitti:

Kaksi tasapainoista naista on varmaan parempia vanhempina lapsilleen kuin joku uskonasioilla ahdistava kiihkouskoinen heteropari. Ei palstojen valehtelevat, kieroilevat, törkyilevät ja tuomitsevat änkyrät ja ilkkujat mitään ihannevanhempia ole olleet, eivät ole parhaillaankaan eivätkä tule koskaan olemaankaan.

Lesbot ei ole koskaan tasapainoisia, olen ollut heidän seurassaan työelämässä ,niitä jouduttiin siirtelemään eri osastoille työhön ,kun oli mustasukkaisuuskohtauksia ja kateutta riitelyä jne. Myös viina tuntui maistuvan.

sage8 kirjoitti:

Hyviä vanhempia voivat homoseksuaalit olla. Se vaan on todellisuutta.

Eipä vain voi kaksi miestä olla äiti eikä kaksi naista isä. Eikä siis isä ja äiti.

• Tuo, kun sanot, että lesbot eivät KOSKAAN ole tasapainoisia, ei pidä paikkaansa. Tuo on asenteellista kyynisyyttä. Tai sitten olet helluntainen mies jonka tarkoitusperät ovat muutenkin kyseenalaisia.

• kaadaitellesvaan
        sage8 kirjoitti:

Tuo, kun sanot, että lesbot eivät KOSKAAN ole tasapainoisia, ei pidä paikkaansa. Tuo on asenteellista kyynisyyttä. Tai sitten olet helluntainen mies jonka tarkoitusperät ovat muutenkin kyseenalaisia.

Ja sinä olet ateisti lesbo :D ja hieman tasapainoton kirjoituksistasi päätellen :(
        Et hyäksy ketään kuka ei ajattele lesboudestasi samalla tavalla kuin sinä ja käyt päälle kuin häräntappaja. Homot nimittävät teikäläisiä häräntappajiksi ainakin Mansessa.

• kaadaitellesvaan kirjoitti:

Ja sinä olet ateisti lesbo :D ja hieman tasapainoton kirjoituksistasi päätellen :(
        Et hyäksy ketään kuka ei ajattele lesboudestasi samalla tavalla kuin sinä ja käyt päälle kuin häräntappaja. Homot nimittävät teikäläisiä häräntappajiksi ainakin Mansessa.

Minä olen iso ja armeijassakin pisimmän mahdollisen koulutuksen saanut hetero mies jonka nyrkkienkin on arveltu tappavan vaikka härän joten revi siitä.

Joten kaada vaan itsellesi.

• kaadaitellesvaan
        sage8 kirjoitti:

Minä olen iso ja armeijassakin pisimmän mahdollisen koulutuksen saanut hetero mies jonka nyrkkienkin on arveltu tappavan vaikka härän joten revi siitä.

Mielikuvituksellasi ei ole rajaa mutta älä odota, että me juttusi uskoisimme :D

• kaadaitellesvaan kirjoitti:

Mielikuvituksellasi ei ole rajaa mutta älä odota, että me juttusi uskoisimme :D

Fundisuskovan käsityksellä mistään asiasta ei käsityksen valheellisuudesta ja epärealistisuudesta johtuen ole mitään käyttöä.

Käytit me-muotoa joten olet vielä skitso multinikki kaiken muun lisäksi.

• kaadaitellesvaan
        sage8 kirjoitti:

Fundisuskovan käsityksellä mistään asiasta ei käsityksen valheellisuudesta ja epärealistisuudesta johtuen ole mitään käyttöä.

Käytit me-muotoa joten olet vielä skitso multinikki kaiken muun lisäksi.

Onko sinulla mahdollisesti myös vesikauhu? Oireesi alkaa olla jo niin moninaiset, että neuvosin sinua kääntymään oman etusi takia yksityisen sektorin puoleen vaikka se vähän maksaakin.

• saako.nauraa
        sage8 kirjoitti:

Sinä olet tyypillinen rekkalesbo joten turha yrittää valehdella!

• HyvienLastenÄiti
        kuunsillantyttö kirjoitti:

Lesbot ei ole koskaan tasapainoisia, olen ollut heidän seurassaan työelämässä ,niitä jouduttiin siirtelemään eri osastoille työhön ,kun oli mustasukkaisuuskohtauksia ja kateutta riitelyä jne. Myös viina tuntui maistuvan.

No on sulla väittämät! Luulet siis tasapainoisuuden ja alkoholin väärinkäytön olevan sidoksissa seksuaaliseen suuntautumiseen? Eihän sitä nyt usko kukaan, joka tuntee homoja, tasapainoisia, tasapainottomia, juoppoja ja raittiita tai kohtuullisia alkoholinkäyttäjiä.

• homobaarissa
        HyvienLastenÄiti kirjoitti:

No on sulla väittämät! Luulet siis tasapainoisuuden ja alkoholin väärinkäytön olevan sidoksissa seksuaaliseen suuntautumiseen? Eihän sitä nyt usko kukaan, joka tuntee homoja, tasapainoisia, tasapainottomia, juoppoja ja raittiita tai kohtuullisia alkoholinkäyttäjiä.

kieroutunut sukupuolisuus saa ihmiste hakemaan unohdusta ja lohtua päihteistä. siksi homot ja lesbot käyttävät keskimääräistä enemmäm päihteitä.

• pahanopenpauloissa

Olen 60luvulla syntynht au lapsi. Asuin pienessä kylässä. Opettaja pakotti tekemään isänpväkortin vaikka tiesi ettei isä ole kuvioissa. Isä kielsi minut. Ei tullut traumoja. Mutta itse perustin ydinperheen ja se on minulle tärkeä juttu. Toivotaan että näillä sateenkaarilapsosilla on ees vaarit. Omani oli sekin kuollut.

• ikävä.isää

Mun faija kuoli kun olin 8 v. ja mutsi kuoli puoli vuotta myöhemmin. Koulussa sillon 60-luvulla vielä laulettiin virsiä. Mun kasvatusäiti oli myös mun ope, joka laulatti usein "siunaa, äitiä ja isää, heille elinpäivää lisää..." Kattelin ulos luokan ikkunasta, enkä pystyny laulamaan.

• otan.osaa
        ikävä.isää kirjoitti:

Mun faija kuoli kun olin 8 v. ja mutsi kuoli puoli vuotta myöhemmin. Koulussa sillon 60-luvulla vielä laulettiin virsiä. Mun kasvatusäiti oli myös mun ope, joka laulatti usein "siunaa, äitiä ja isää, heille elinpäivää lisää..." Kattelin ulos luokan ikkunasta, enkä pystyny laulamaan.

Sinä kuitenkin tunsit isäsi ja äitisi ja olit kokenut heidän rakkautensa. Saatoit laulullasi heitä muistaa ja siunata.

• ikävä.isää
        otan.osaa kirjoitti:

Sinä kuitenkin tunsit isäsi ja äitisi ja olit kokenut heidän rakkautensa. Saatoit laulullasi heitä muistaa ja siunata.

Oman isän ja äidin rakkaus kantaa pitkälle ja juuret on tiedossa, vaikken oliskaan oikein juurtunu. Silti aihe tuo mun tunteet pintaan ja haluun kertoo, et ne asiat sattuu enemmän kun kukaan voi tietää. Jotkut vaan feikkaa et mikään ei tunnu missään eikä miltään. Kunhan kolistellaan. Mietin vaan miten tyhjää olis, jos en olis edes tuntenu mun faijaa.

• otan.osaa
        ikävä.isää kirjoitti:

Oman isän ja äidin rakkaus kantaa pitkälle ja juuret on tiedossa, vaikken oliskaan oikein juurtunu. Silti aihe tuo mun tunteet pintaan ja haluun kertoo, et ne asiat sattuu enemmän kun kukaan voi tietää. Jotkut vaan feikkaa et mikään ei tunnu missään eikä miltään. Kunhan kolistellaan. Mietin vaan miten tyhjää olis, jos en olis edes tuntenu mun faijaa.

Ymmärrän ja jokaisella lapsella tulee olla oikeus omaan isään ja äitin edelleenkin.

• ikävä.isää
        otan.osaa kirjoitti:

Ymmärrän ja jokaisella lapsella tulee olla oikeus omaan isään ja äitin edelleenkin.

Kellään ei sais ainaskaan olla valtaa ottaa pois sitä oikeutta lapselta suunnitellusti alusta lähtien jonkin spermapankin avustuksella. Tosi vastenmielinen ajatuksenakin.

• otan.osaa
        ikävä.isää kirjoitti:

Kellään ei sais ainaskaan olla valtaa ottaa pois sitä oikeutta lapselta suunnitellusti alusta lähtien jonkin spermapankin avustuksella. Tosi vastenmielinen ajatuksenakin.

Niin, se on pelkkää ihmisen itsekkyyttä, että pitää väkisin tehdä lapsi ilman isää ja äitiä.

• ikävä.isää
        otan.osaa kirjoitti:

Tuo on kyl kauniisti sanottu, mut 9-vuotias ei ihan tommoseen kypsyyteen pysty. Mä ainaskin kuulin vain miten ne muut luokkalaiset laulo siunauksia isilleen ja äiteilleen ja kattelin kun ne lähti oikeisiin koteihin. Mä jäin vaan kahestaan sen naisopen kanssa, joka ei tajunnu yhtään, miten rikki mä menin sen virren sanoista, joita se kehtasi mun kuullen laulattaa, vaikka isä ja äiti oli kuolleet. En mä sille mitään uskaltanu sanoo, ennen kun olin 15 v. Sit tuli sanottua vähän enemmän kun oli tarpeeksi pitkään purru hammasta.

• dikduk

Moni heteropariskunta on saanut lapsen spermapankin spermalla, jos miehellä ei ole toimintakykyisiä siittiöitä moni pariskunta turvautuu adoption asemesta siihen että vaimo hedelmöitetään spermapankin spermalla.
      Ilkutko näitäkin lapsia ja heidän vanhempiaan tai adoptiolasten vanhempia ? Jos joku on tarpeeksi tyhmä voi noinkin tehdä.

• isä.ja.äiti

Kyllä ja niillä lapsilla on isä ja äiti.

• ehjästäperheestä

Surullinen tarina sulla "ikävä.isää". Olen myös tosi pahoillani, että moni lapsi ei voi juhlistaa isänpäivää lesboperheissä. Minkä sille voi, että lapsi luonnostaan haluaa tuntea juurensa ja isänsä. Se on luonnon laki.

• ikävä.isää

Täytyy olla melkoset teflonit päällä, jos kokee et näistä asioista puhuminen on ilkkumista. Nää asiat koskettaa ihmisiä elinikäisesti. Teflonia voi vetää pintaan niin kauan kuin pystyy, mutta näyttäähän nuo tilastotkin jotain siitä, mitä isättömyys voi saada aikaan. Mä en ilku heteroparien valitsemia lisääntymismenetelmiä enkä adoptioita, koska ne pystyy tarjoomaan lapselle isän ja äidin. Tosin en itse kannata keinohedelmöityksiä, koska maailmassa on jo valmiiksi lapsia, jotka tarvitsisivat isän ja äidin.

• Teputtelija
        ehjästäperheestä kirjoitti:

Surullinen tarina sulla "ikävä.isää". Olen myös tosi pahoillani, että moni lapsi ei voi juhlistaa isänpäivää lesboperheissä. Minkä sille voi, että lapsi luonnostaan haluaa tuntea juurensa ja isänsä. Se on luonnon laki.

Vielä paljon useampi heteroäidin lapsi ei voi juhlistaa isää. Syitä on monia: isää ei tiedetä, hän asuu liian kaukana, häneen ei ole yhteyttä, hän on unohtanut lapsensa... Lesbojen lapsia on lukumääräisesti melko vähän.

En lainkaan käsitä näitä fundamentalistien mitä ristiriitaisimpia argumentteja, koska niille kaikille on olemassa paljon perustellumpi vasta-argumentti - jota he tosin kieltäytyvät kuulemasta.

Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka eikä kukaan ole niin luvannutkaan. Pitääkö teidän mielestänne tuomita ja kieltää kaikki, mitä jollakulla muulla ei ole?

• voi.lapsi.raukkoja
        Teputtelija kirjoitti:

Vielä paljon useampi heteroäidin lapsi ei voi juhlistaa isää. Syitä on monia: isää ei tiedetä, hän asuu liian kaukana, häneen ei ole yhteyttä, hän on unohtanut lapsensa... Lesbojen lapsia on lukumääräisesti melko vähän.

En lainkaan käsitä näitä fundamentalistien mitä ristiriitaisimpia argumentteja, koska niille kaikille on olemassa paljon perustellumpi vasta-argumentti - jota he tosin kieltäytyvät kuulemasta.

Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka eikä kukaan ole niin luvannutkaan. Pitääkö teidän mielestänne tuomita ja kieltää kaikki, mitä jollakulla muulla ei ole?

Heteroäidin lapsella on kuitenkin aina isä ja lapsi tuntee juurensa. Lesboäidit uskottelevat lapselle, että isää ei tarvita ja he ovat niin päättäneet. Voi lapsi raukkoja kun puolet omasta itsestään ja juuristaan jää ikuisesti peittoon. Tästähän tulee paljon henkisiä traumojakin.

• oikeus.isään
        Teputtelija kirjoitti:

"Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka, eikä kukaan ole niin luvannutkaan."
        Joten tuoko sitten sinun mielestä oikeuttaa epäoikeudenmukaisuuden turvaamisen lakisääteisesti näin elintärkessä asiassa kuin uuden ihmiselämän tuottaminen itsekkäistä motiiveista epäluonnollisella tavalla ja vielä isän tarpeellisuuden kiistämisellä?

• dikduk
        ikävä.isää kirjoitti:

Täytyy olla melkoset teflonit päällä, jos kokee et näistä asioista puhuminen on ilkkumista. Nää asiat koskettaa ihmisiä elinikäisesti. Teflonia voi vetää pintaan niin kauan kuin pystyy, mutta näyttäähän nuo tilastotkin jotain siitä, mitä isättömyys voi saada aikaan. Mä en ilku heteroparien valitsemia lisääntymismenetelmiä enkä adoptioita, koska ne pystyy tarjoomaan lapselle isän ja äidin. Tosin en itse kannata keinohedelmöityksiä, koska maailmassa on jo valmiiksi lapsia, jotka tarvitsisivat isän ja äidin.

Eli keinohedelmöityksellä saadut heteroperheidenkin lapset onnittelevat isänpäivänä spermapankkia, niinhän aloituksen tekijä myös sanoo .

Minusta aloitus oli tarkoituksellista ilkkumista, monia lapsia ei olisi olemassakaan ilman tuota toimenpidettä ja oli syy keinohedelmöitykseen mikä hyvänsä, niin kyllä aivojen kohdalla on pelkkää tyhjää jos tuollaiseen ilkkumiseen heitä kohtaan yleensä ryhtyy. Oma paha olo ei riitä selitykseksi .

• Jaysus

Jälleen yksi aivopierualoitus lisää. Mitenkäs ne lapset joiden isä kuolee? Mitenkäs ne lapset joiden isä lähti lätkimään ennen lapsen syntymää? Mitenkäs ne lapset joiden isää näkyy pari kertaa vuodessa? Mitenkäs ne(heteroparien) lapset joiden isä on tuntematon siemennesteen antaja? Mitenkäs ne(sinkkunaisten) lapset joiden isä on tuntematon siemennesteen antaja? Kaikki nuo varmaan pitäisi kieltää lailla, koska on väärin ettei lapsella ole minkäänlaista biologista isää pörräämässä ympärillä kellonympäri.

• Täkeä.kysymys

Aloittaja, oletko uskova?

• erittäin.tärkeä.kysymys

Oletko sinä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3884
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2609
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2568
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2365
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2188
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2083
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1799
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1488
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe