Helpompi on kamelin käydä neulansilmästä

1310131014101

kuin 40 naisen löytää tasoistaan seuraa (koulutettu, työssäkäyvä, eronnut) eli antakaapa niitä ulkomaisten nettideittisivustojen osoitteita!

21

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johan-nyt-jotakin

Et kai vain suomalaista ole hakenutkaan!!!???
      Ei eieieieieie ei kuule!

• 1212

Miehen tason määrittää ulkonäkö, koulutus, tulot, sosiaalinen status ja viettelytaidot.

Naisen tason määrittää ulkonäkö.

On mahdotonta ettet löytäisi tasoistasi seuraa. Koska et ole enää nuori, sinun tasoisiasi ovat heikommin koulutetut ja tienaavat.

• Naisasialooseri1

Minulla on sinulle tasoisesi mies, jolla on vieläpä kurppafetissi. ATM kaverini. hän on ruma, mt- ja alko-ongelmainen, köyhä ja kouluttamaton, työtön peräkammarinpoika.
      Hän on ikäisesi naisen tasoa ja varmasti tulisi mielellään elätiksesi, ryyppäämään rahoillasi ja panemaan sinua.

Koulutetut ja hyvässä työssä olevat ikäisesi komistukset saavat kyllä nuoren ja kauniinkin naisen suhteeseen, joten heistä sinun on turha haaveilla.

• japerkele

ehdottomasti näin!!! tietäkääkin se saatana!!

• Meinaatko, että ulkomailla on paljonkin koulutettuja ja työssökäyviä miehiä, jotka etsivät eronnutta, keski-ikäistä suomalaista naista?

• 1310131014101

Meinaanpa hyvinkin. Suomi on oikeasti tosi pieni maa. Mitään ihmemiestä en ole etsimässä mutta sellaista jolla on itselläänkin ammatti ja mielenkiintoinen työ ja lapset jo tehtyinä. Realistiset odotukset loppuelämältä ja elämänkumppanilta. Ei tunnu Suomesta sellaista löytyvän.

Mistään tasoista en ole kiinnostunut, sielunkumppanista olen.

• 1310131014101 kirjoitti:

Meinaanpa hyvinkin. Suomi on oikeasti tosi pieni maa. Mitään ihmemiestä en ole etsimässä mutta sellaista jolla on itselläänkin ammatti ja mielenkiintoinen työ ja lapset jo tehtyinä. Realistiset odotukset loppuelämältä ja elämänkumppanilta. Ei tunnu Suomesta sellaista löytyvän.

Ajattelitko muuttaa miehen kotimaahan vai houkutella miehen tänne? Mainaan vaan, että mielenkiintoisen työn löytyminen vieraasta maasta ei aina ole helppoa, eikä molempien jo tehdyt lapset ainakaan asiaa helpota.

Ellei sitten etsimällä etsi kaukosuhdetta.

• 1212
        1310131014101 kirjoitti:

Miksi kuvittelet että ulkomailta löytyisi?

Kyllä tuollaisia miehiä löytyy. Tunnen monta kolmekymppistä naista jotka ovat sellaisen itselleen löytäneet. Sinun tasosi ei vain riitä näihin miehiin ;)

"Mitään ihmemiestä en ole etsimässä mutta sellaista jolla on itselläänkin ammatti ja mielenkiintoinen työ"

Ja siinähän se tuli. Naisten kielessä mielenkiintoinen työ tarkoittaa työtä joka tuo statusta ja rahaa. Sellaisen miehen haluavat muutkin naiset.

...joten palataan ulkomaihin. Ongelmasi on ettet pärjää kilpailussa jossa miehiä ei kiinnosta ammattisi vaan naisellisuutesi. Luuletko että ulkomailla asia on toisin? Ei ole, ulkomailla on enemmän naisellisia naisia joille et pärjää senkään vertaa.

"Mistään tasoista en ole kiinnostunut, sielunkumppanista olen."

No miksei pienituloinen tavallisessa työssä oleva mies sitten kelpaa? Ai niin, avausviestistä:

"kuin 40 naisen löytää tasoistaan seuraa"

:D

• Ikis__M

Eikö niitä eronneita miehiä ole pilvin pimein? On niissä varmaan koulutettuja ja työssä käyviäkin. Aika samantasoisia ne taitaa olla kuin eronneet naiset paitsi ettei niillä välttämättä pyöri lapsia nurkissa ainakaan koko ajan, luultavasti siis ovat tasokkaampiakin. Ei kun lähimpään baariin valitsemaan viikonloppuna.

• Minä olen käynyt peruskoulun ja autokoulun. Olen siis koulutettu. Töissä en ole enkä ole eronnut, joten nuo kriteerit eivät täyty.

• fglkfdjgklf

Minä olen käynyt myös rippikoulun. Olen sinuakin koulutetumpi ja akateemisempi.

• Sorinytvaan

Valitettavasti mahdollisuutesi seuran löytämiseen ovat olemattomat. Etsit todennäköisesti korkean profiilin omaavaa hyvännäköistä keski-ikääntyvää miestä (lääkäri, DI, tai muuten elämässä menestynyt).

Sillä porukalla on vientiä nuorempienkin naisten parissa. Miehet ovat toisella kierroksella, eikä silloin haeta mitään eroistaan tilittävää vanhaa haaskaa, vaan hedelmällistä nuorta naista, joka saa miehen viriiliksi ja siementämään uusia jälkeläisiä.

• Kilttiatm

40 naisille kelpaa vain rikas mie sjoka vie naisen etelään talveksi.

• Puujuke

Eronnut ylipainoinen,pihtari pesää kerran vuodessako?Iso lapsilauma jota jonkun pitäis elättää.Vaikeeta on tasokasta seuraa löytää.itse 50 ja mulle kelpaa seura kun seura.Olen hyvätuloinen yrittäjä.Työllistän 4henkilöä.Ja kova paneen.3kertaa päivässä minimi

• ElämänkoululainenOletko

Seura kuin seura käy?
        Vaikkei yrityksesi suuren suuri olekaan, oletko koskaan kotona, yrittäjät harvemmin ovat?
        Saako naisesikin kolme kertaa päivässä, vai ihanko omaksi iloksesi rynkyttelet?

• atmAisurilleJämät

Eikö siellä vok-keskuksissa ole tuhansia ulkomaalaisia miehiä jotka haluavat naimisiin suomalaisen naisen kanssa saadakseen oleskeluluvan/kansalaisuuden.

Nainen kuuluu AINA korkkaajalleen. Nämä muslimi-miehet tietävät kyllä sen, eli turha luulla sitten, että heitäkään voisitte kusettaa.

• Todellizuus

Nainen on aina korkkaajan omaisuutta, oli se sitten asset tai liability loppujen lopuksi. Se ei liity kulttuuriin, vaan maailmaan yleensä.

• lokijju

Sitä kannattaa pitää rima korkealla.Se on varmin tapa olla yksin.Minulla miehenä ei tulis mieleenkään laittaa tollasia kriteereitä.Siivooja voi olla viehättävämpi kuin johtaja tason nainen.

• Goyb

"Siivooja voi olla viehättävämpi".
        Oma rimasi alapään kohdalla?

• Kirjeystävä

Nigeriassa on paljon sielunkumppaniksi sopivia insinöörejä.

• Onneevaanjoo

Jos mies on sinkku, koulutettu, töissä käyvä jne, niin hän on haluttua miesainesta kotimaassaankin paitsi jos kelpuutat miehen, joka on hankkinut koulutuksensa kehitysmaassa. Tuolla EU:n ulkopuolella Afrikassa ja Aasiassa on tuhansia miehiä odottamassa juuri sinua, jotta he voivat "rakastua" sinuun, mennä naimisiin ja saada sitä kautta himoitsemansa kansalaisuus EU-alueelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1420
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1151
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1069
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1017
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      87
      928
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      809
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      787
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe