Muistaako kukaan sellasta elokuvaa, jossa oli nuori nainen tarjoilijana jossain kahvilassa ja tutustui siellä yhteen heppuun, joka oli vähän erikoinen,vähän lapsellinen ajatuksiltaan ehkä. Sit se tyttö rakastui siihen heppuun, se poika kuoli lopussa.
Se poika uskoi että sillä on paviaanin sydän, joku oli sille niin kertonu joskus pienenä.
Siinä näytteli Christian Slater, sen naisen nimeä en muista, sellanen tummatukkanen, hoikka tyttö se oli.
Olikohan sen elokuvan nimi Paviaanin sydän? Tai jotain.Siitä on aikaa varmaan 10 v. kun sen telkusta näin, joskus teininä. Silloin tehos ihan kympillä, mitenkähän nykyään....
Paviaanin sydän
Hilpeä
2
368
Vastaukset
- Baxter
Kesytön sydän. IMDb:stä löytyy nimellä Untamed Heart. Ihan ookoo pätkä, niitä harvoja teininyyhkyleffoja joita tuli lukioaikoina vilkaistua.
- *niisk*
Tän leffan suomen kielistä nimee en muista, mutta sen alkuperäinen nimi on Untamed Heart. Se on tehty vuonna 1993...Itekki oon ettiny sitä leffaa käsiini jo kauan, mutta eipä oo vielä eteen tupsahtanu.. Mutta mä en luovuta, kyllä se vielä joku päivä eteen pomppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694