Muistaako kukaan sellasta elokuvaa, jossa oli nuori nainen tarjoilijana jossain kahvilassa ja tutustui siellä yhteen heppuun, joka oli vähän erikoinen,vähän lapsellinen ajatuksiltaan ehkä. Sit se tyttö rakastui siihen heppuun, se poika kuoli lopussa.
Se poika uskoi että sillä on paviaanin sydän, joku oli sille niin kertonu joskus pienenä.
Siinä näytteli Christian Slater, sen naisen nimeä en muista, sellanen tummatukkanen, hoikka tyttö se oli.
Olikohan sen elokuvan nimi Paviaanin sydän? Tai jotain.Siitä on aikaa varmaan 10 v. kun sen telkusta näin, joskus teininä. Silloin tehos ihan kympillä, mitenkähän nykyään....
Paviaanin sydän
Hilpeä
2
333
Vastaukset
- Baxter
Kesytön sydän. IMDb:stä löytyy nimellä Untamed Heart. Ihan ookoo pätkä, niitä harvoja teininyyhkyleffoja joita tuli lukioaikoina vilkaistua.
- *niisk*
Tän leffan suomen kielistä nimee en muista, mutta sen alkuperäinen nimi on Untamed Heart. Se on tehty vuonna 1993...Itekki oon ettiny sitä leffaa käsiini jo kauan, mutta eipä oo vielä eteen tupsahtanu.. Mutta mä en luovuta, kyllä se vielä joku päivä eteen pomppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984