Seinäjoen paras pizzapaikka?

pizzatarrr

Mistä saa Seinäjoen parasta pizzaa? Tarkoitan muita paikkoja kuin kotipizza!

34

2015

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vfrbgt

Täälei vissihin oo hyviä pitserioota?

• ainoaoikeasamppa

Sehän on vaasalainen perinneruoka!

• En_kyllä_osaa

sanoa, minä on Seinäjoen paras pissapaikka. Minulla on tapana kuseskella seinänvierille aina kun kusettaa. Se helpottaa. Sitten kuljen taas eteenpäin hamaan siihen hetkeen asti kun taas on pissahätä, ja taas kusen. Näin ollen on oletettavissa, että Seinäjoella on monta kelvollista pissapaikkaa, mutta eivät ne juurikaan ole toinen toistaan kummempia.

• gmies

ne tapaa seinäjoella sanoa kun syävät makkaraa olise sitten kinkkua tai lauantaita että älä sitä pakettia vahtaa samaa atriaa se on..samalta se maistuu.eikö se ny sitten oo sama jos iraki pojat laittaa muutaman uuden sinne kun kukaan ei uskalla mennä kaikki pelkää että ne on myrkytetty? kotonakin uhotaan aina alaku illasta että ny mä tilaan jonku sateenvarjorinkin kun meen paarihin...lopuuksi siinä aina käyniin suu suoltaa automaattisesti joko kossukola,lonkero tai pitkä..pyhä kolminaisuus.

• E33inen

Dörmitz Maakunnankadulla. Nams!

• kusiputka

Ja kusi haisee.

• raharatkaisee

Kaikki on hyviä paikkoja, hinta vaan ratkaisee, ainakin minulle.

• erkkiiiiiii

Muista ettet osta niitä -6€ pitsoja,oot pian syytettyjen penkillä rikoksen suosimisesta ns..

• Pitsakeikari

Meram

• hansteri

Meramista tilasin kotiin, piti syödä laatikkokin, koska suurin osa pitsasta oli sen kannessa kiinni.
        Itse suosisin Turkinpippuria, sen Seinäjoki Special on ihan törkeen hyvä ja jättikokoisena otettuna siit riittää seuraavallekin päivälle.
        Ainut miinus on etteivät toimita niit kotiin...

• Nälkäinenpizzamies

Tilattiin meramista pizza ja kebabbi ranskalaisilla..
      Annokset tuli 2h tilauksesta kylmänä ja 5 täytteen pizzassa oli 1 täyte oikein!!
      En todellakaan suosittele tätä puljua !

• namianam

Pohjan purtava

• kenkämies

Istanbulista saa yllättävän hyvät ja SUURET pitsat, vaikka onkin ns kebab paikka. Ja ystävällinen palvelu.

• istanbuleiei

Jos ei paremmasta tiedä niin joo.

• namimaiskis

Nurmon pizzeria siinä Siwan pihassa. Isot pizzat, runsaat täytteet ja se jättipizza on tosiaanki JÄTTI!

• Jesperijee

Jesperistä. (Kasperi) Parasta pizzaa ja muutenkin hieno paikka.

• HurjatKulmat

Uskaltaako Kasperiin mennä ilman panssariautoa ja turvamiehiä???
      Pelotti kun viimeksi kävin siinä Jesperin pihassa. Afganistanissa ei pari vuotta sitten pelottanut niin paljoa vaikka siellä pommi-iskujakin oli välillä.

• Dai

Huhta-Kebabista saa tosi hyvää pizzaa. Jesperin pizzoja on aina myös kehuttu ja lopulta itse maistaneena täytyy allekirjoittaa tuo huhu. Soframia kehuttu myös, mutta itse koin perrymyksenä sen, pizza kärsi mauttomuudesta.

• Ellunmarinat

Se hyvä PizzaCenter meni aikoja sitten.

• Menkää_hoitoon

Törnävällä saa hyvää pitsaa. Sieloon sellaanen sanontakin jotta "tykkää ku hullu puurosta". Kyllä ne pitsastakin tykkää aiva hulluna.

• ölkjhgfd

No ei oo häävit törnävän pitsat!!sori vaa.

• 456765456

kun on liikaa paikkoja taso laskee kaikissa

• kotsone

Pizzakulma Kärjessä on paras. Hyvä maku. Hyvä paikka ja ei parkkimaksua.

• KokeiltuOn

Heh, katoppa ens kerralla kuinka tekeevät ;)

• kulumapizza

Onko kukaan koskaan viimeisen 10 vuoden aikana nähnyt PizzaKulman antavan yhdellekään asiakkaalle kuittia? Ja onko kukaan koskaan nähnyt siellä lyötävän maksua koneeseen vai onko joka ainoa kerta kassalokero vain valmiiksi auki ja vaihtorahat annetaan ohi kassakoneen?

• mehmedjussefahmedsalem

mina taala mehmet...mina keksinu paras pissa laatiko,,,mina keksinu laita kissanruoka pissaan,,,mina keksinu laita vanha liha...siksi minu pissa on parsa suoda heti...amula se haise iha naapuri ajokoira paska

• Pizakasvo

Älä sinä suomi poika kerro väärä totuutta. Kylä me tehdä ihan hyvää pizaa. Suomilainen tykkää niistä ei haitta vaikka käsi jää likaiseksi wc jälkeen käsipaperi aina loppui. Humalainen mies ei huoma mitä :)
        Liha ei ole vanha se on tuore! Anteksi huono kieli minä vasta oppi suomi mutta piza on hyvä kebabirulla myös siinä käsi puhdastua ja karva ei näe

• Allahakbar

Joo samaa huhtakebsus ..kuittia ei heru ja hinnatkin jo pilvissä..mut sairaalan väki pitää pystys..

• spitsfaar

Ei juntiille tarvi parempaa. Juntiille riittää tavallinen mauton läpyskäpizza, aivan sama. Ei ne kuitenkaan mitään tajua, vaan mättävät pizzaa rumaan naamaansa oli sisältö mitätahansa. Juntti tajuaa vain sana "ruaka" ja se tarkoitaa samaa kuin "syärä". Mitään muuta juntti ei tajuakaan. Ei paskamahat tarvi tään kummempaa. Ja niille joille ei kelpaa, niin muuttakoot muualle täältä paskamahajunttien maakunnasta. Täälä pitää kelvata se mitä nenän eteen paiskataan, valittajat muuttaa muualle.

• Parhaatpizzat

pizzakulma tietysti kaikki muut kopioi kyseistä paikkaa.

• sussumainen

El cebo, pizzamainen pohja ja täytteitä laaja valikoima. Hieman hidas pizzanpaistaja, mutta hyvää kannattaa odottaa.
        PizzaCenter oli ennen paras.

• kuisvainon

Oletko kuullut kenenkään kos¨kaan saaneen pizzakulmasta kuittia?

• KuittiJorma

Et kai paperia syökkään??

• harmaatalous

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe