Pyhä Jysäys

OlipaOutoa

Katsokaa you tubesta video Piispa Riekkinen: Mieluummin muslimit kuin Luther säätiö

https://www.youtube.com/watch?v=g42g5pe9iGQ

On meillä kirkko! Kannattaako enää kuulua, annetaan kirkot muslimeille, ei tarvitse moskeijoita rakentaa. Liitytään me ortodoksiseurakuntaan.

Oliskohan Riekkisen aika erota kirkosta vai meidän luterilaisten?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan tavalliset muslimit paljon parempi vaihtoehto, kuin rasistinen Luthersäätiö, joka vastustaa naisia pyrkii olemaan loisena Evl-kirkossa.

• järkikäteenjaostoksille

Ortodoksinen piispa sentään ymmärsi, että muslimit eivät ole kristityitä.
        Enpä ole muslimien naisimaamista kuullutkaan, homot kivittävät, ottavat monta vaimoa ja silpovat naisten sukuelimet. Haloo!!!

• KTS--

Riekkinen on oikeassa!
      HYVÄ!

• LeoMellerTietää

Sama kuin viedä Baalin epäjumalankuvia Kaikkein Pyhimpään on sallia epäjumalaa kumartavien tulla kirkkoon suorittamaan epäjumalanpalvelustaan ja osoittamaan valehtelemaan kehhottavalle epäjumalalle uskontunnustusta, vieraan tulen viemistä Herran huoneeseen tai Herran huoneeksi tarkoitettuun paikkaan. En tiedä kumpi paikka Suomen ev.lut kirkkorakennus on.

Itse en ole kuuluvainne mihinkään kirkkokuntaan mutta Jumalan seurakuntaan kuulun Jeesukseen uskovana kristittynä. On väärin siunata rahalla liberaalia Riekkistä osallistuen hänen elatusmaksuunsa ?

Minä olen tämän asian Raamatulla tutkinut. Jumalan pilkkaahan tuo on ?

• Onhan tilanne aika vaikea. Riekkinen kysyy entä jos tiloja haluaa vuokrata joku skismaattinen ortodoksiliike, ahtasivatko he tilat käyttöön? Etenkin jos siellä siunattaisiin heidän omia pappejaan jotka eivät voi olla kuitenkaan ortodoksisen kirkon pappeja?

Niin, en ihan muslimeillekaan olisi valmis luovuttamaan tiloja, mikäli sitä käytetään uskonnon harjoittamiseen. Muuten kyllä. Kuten Luther säätiöllekin.

• Jos Jumala on olemassa, hän on varmaankin kaikkien ihmisten jumala. Riekkinen on hyvä liberaali piispa joka sanoo suoraan mitä on funtsinut ja sekös ärsyttää joitain porvareita ja konservatiivisesti ajattelevia kun nämä huomaavat, että oikeassahan tuo pirulainen on.

• Joskus tulee mieleen että on jossain hiekkalaatikolla joukko sisaruksia, jotka tappelet nenät verissä siitä, ketä isä eniten rakastaa. Jokainen koettaa perustella sitä sillä, kuka tottelee eniten ja parhaiten.

Ikään kuin Jumalan rakkaus olisi ihmismäisen ehdollista ja pelkkä palkinto siitä, mitä tekee?

• Ev.lut. kirkosta on tullut kaiken pahan ja iljettävän varsinainen pesäpaikka ja Luther-säätiö on kyllä enemmän kristillinen kuin emäkirkkonsa.Lutikat antaisivat epäjumalan palvelijoille kirkollisia tilojaan käyttöön mutta ortodoxit kuitenkaan eivät moiseen porsasteluun rupeaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe