Semmoista tavaraa joka tulee omaan käyttöön. Ei myyntiin.
Mitä tavaraa on helppo varastaa?
8
367
Vastaukset
- r32r23r23
Mene julkiselle töihin, siten helpoiten varastat muiden omaisuutta.
- RöihinMee
Menisit röihin!
- envarastamitään
Ei mitään kannata varastaa! Pikkurikolliset eivät sitää vaan tajua, että ihan laillisesti saa kaikkea paljon helpommin.
Harva pankkiryöstäjäkään selviää rikoksestaan jäämättä kiinni, mutta paljon enemän pankeista kannetaa rahaa ihan laillisesti salkkukaupalla, eikä siitä tarvitse lähteä linnaan istumaan. Linnan pääsee juhlimaan...- etköpysty
Sanoppa nyt mitä mää olen muka varastanut?
- Dominantti
Ai sä hoidat sisäfilettä kaks kiloa, kolme kiloa lohta, 12 siideriä ja maksapateeta ja muita pikkuherkkuja helpommin kun mä, kun mä kävelen kauppaan, otan mitä haluan, ja kävelen ulos? Älä vittu puhu paskaa. Sunkin pitää käydä kaupassa, ja vielä maksaa ostokset. Maksamisen kohdalla sä oot jo nähny enemmän vaivaa kun mä, kun mä vaan menen otan ja lähden. Sakot tulee aniharvoin, enkä yksiäkään ole maksanut. Ja ne vanhenee nopeesti. Että hyvää duunipäivää, älykääpiö.
- luinHesarista
Dominantti kirjoitti:
Ai sä hoidat sisäfilettä kaks kiloa, kolme kiloa lohta, 12 siideriä ja maksapateeta ja muita pikkuherkkuja helpommin kun mä, kun mä kävelen kauppaan, otan mitä haluan, ja kävelen ulos? Älä vittu puhu paskaa. Sunkin pitää käydä kaupassa, ja vielä maksaa ostokset. Maksamisen kohdalla sä oot jo nähny enemmän vaivaa kun mä, kun mä vaan menen otan ja lähden. Sakot tulee aniharvoin, enkä yksiäkään ole maksanut. Ja ne vanhenee nopeesti. Että hyvää duunipäivää, älykääpiö.
Luin Hesarista (erikoinen tarina) joitakin aikoja sitten, kuinka eräs asiakas oli nähnyt myymälävarasta raahattavan kaupan takahuoneeseen ja sieltä takahuoneesta alkoi kuulumaan ilmiselvästi, että tuota myymälävarasta läpsäytettiin moponvinkkarilla ja lopuksi tuo myymälävaras tuli sieltä takahuoneesta lätty melkoisen verisenä. Hieman hölmistyneenä katselleelle asiakkaalle myyjät selittivät, että; "Eihän nää varkaat tätä varastamista lopeta, mutta pysyvät ainakin poissa vähän aikaa tästä liikkeestä, kun antaa kunnolla turpiin."
- Anonyymi
luinHesarista kirjoitti:
Luin Hesarista (erikoinen tarina) joitakin aikoja sitten, kuinka eräs asiakas oli nähnyt myymälävarasta raahattavan kaupan takahuoneeseen ja sieltä takahuoneesta alkoi kuulumaan ilmiselvästi, että tuota myymälävarasta läpsäytettiin moponvinkkarilla ja lopuksi tuo myymälävaras tuli sieltä takahuoneesta lätty melkoisen verisenä. Hieman hölmistyneenä katselleelle asiakkaalle myyjät selittivät, että; "Eihän nää varkaat tätä varastamista lopeta, mutta pysyvät ainakin poissa vähän aikaa tästä liikkeestä, kun antaa kunnolla turpiin."
Vitu pässi mee muualle selittää noita satujas 🤣
Tuo on joku epä uskottavin trollaus tarinas, tai sitte jätkä oot ollu psykooseis ku tuommosia "näkevinäs"
Ei missää toimita noin tai koko pulju kaatus ja myyjät vasta kusessa oiskii, ja eiku naps linnaaan vaa ja siinä myyjät ja kauppa sitte makselee vahingonkorvauksii mukavan summan.
Kelpais kyllä jos itelle kävis noi sais hyvät korvaukset! harmivaa ettei oo mahollista :(
(muutaku seonnee harhoja näkeva miehe mielessä) - Anonyymi
Savolainen kiire
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077